X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 Cup


Svar
RJKRJKSkrevet 03/12-03 15:50, rettet 03/12-03 15:51 
Er folk ved at være klar på en tredje PES Cup?

Det vil igen foregå i Silkeborg og fremgangsmåden vil være den samme som tidligere. Evt. nye deltagere kan se mere herom på de gamle sites http://www.silkeborgnetgruppe.dk/pescup/ og http://www.silkeborgnetgruppe.dk/pes2cup/

Jeg vil godt høre hvem der er interesserede og hvornår de kan. Mulige datoer er weekenderne:

6.-8. februar
13.-15. februar
27.-29. februar

Dette er ikke en endelig tilmelding - blot for at vi kan lægge arrangementet på det bedste tidspunkt.

Hovedkonkurrencen vil ligge om lørdagen, som er den eneste dag man skal være til stede, for at deltage heri. Der vil også foregå andre ting end PES, selvom det selvfølgelig er fokus.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 03/12-03 16:09 
PES 3 er Winning Eleven X?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RJKRJKSkrevet 03/12-03 16:12, rettet 03/12-03 16:15 
Jeg mener det er Winning Eleven 7 (International). Sådan cirka...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 03/12-03 17:03 
6-8 er den eneste dato der passer mig (og min fætter). Men det bedste ville være weekenden før.

Bliver det en af de senere weekender, kommer jeg højst sandsynligt kun én dag for at prøve at forsvare hold-mesterskabet.

I kan også godt begynde at frygte min fætter - han er blevet MEGET god, så denne gang vil seedningen være fortjent ;)

Jeg håber dog at han i julen vil give mig så meget modstand at mit niveau bliver hævet lidt (har ikke trænet så meget endnu).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GuffyGuffySkrevet 03/12-03 18:11 
Tror alle dato'er er hip som hap for mig...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
kimmerkimmerSkrevet 03/12-03 20:13 
RJK >
Jeg mener det er Winning Eleven 7 (International). Sådan cirka...?


Så må det være den "rene" 7'er (International kommer ikke før febuar)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
MadsMadsSkrevet 03/12-03 20:19 
Det må være weekenden 27.-29. februar der passer mig bedst.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 03/12-03 20:22 
Kimmer >
Så må det være den "rene" 7'er (International kommer ikke før febuar)

PES-serien er jo ikke samme spil som WE.

Den rene WE7 er den originale jap-version, hvoraf ændringer heri så ryger med i PES3. Baseret på feedback herfra, laves WE7I. Før der så til sidste kommer WE7F.

Så vidt jeg ved er PES-serien dermed "tættest" på International-udgaverne.

Men eftersom det ikke er helt samme spil, så er der ikke rigtigt grund til at diskutere det nærmere ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BatemanBatemanSkrevet 03/12-03 22:40 
Jeg er klar.

Datoen er underordnet!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ChronoChronoSkrevet 04/12-03 06:47 
Hvis det bliver den sidste dato kan jeg ikke engang komme én dag :/

Sorry..

Bateman, du går ned! Jeg vil endelig få den længe ventede kamp mod dig... nu skal jeg bare lige træne lidt først :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HNHNSkrevet 04/12-03 12:49 
Ikke for at være bøvlet hvad med d. 20-22 februar ville passe godt for mig og en måske to venner??
RJKRJKSkrevet 05/12-03 17:58, rettet 05/12-03 17:58 
Bump. Hvor er I?

Cronoss, Kristensen, Naiera, TL, Poul og alle I andre PES-spillere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 05/12-03 18:07 
Du glemte jo mig..:p
NaieraNaieraSkrevet 05/12-03 23:53 
Jamen jeg har da højst sandsynligt ikke så meget for på de foreslåede datoer...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 06/12-03 05:37 
Jeg kigger selvfølgelig ret sikkert også forbi og bliver smadret i det. Men så kan jeg jo altid lokke folk til at spille noget andet ;D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 06/12-03 15:50 
Datoen er underordnet, jeg regner med at komme.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HNHNSkrevet 07/12-03 17:12 
Vi er tre fra esbjerg der kommer.

Vil gerne ligge billet ind på soveplads.
CronossCronossSkrevet 07/12-03 17:50 
Du behøver da ikke spørge mig Rune :)

Jeg skal nok komme og uddele whoopass.
FizbanFizbanSkrevet 07/12-03 19:59 
lol Cronoss...
hvem vil du slå? KTC?
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 07/12-03 20:16 
Dig f.eks.

Så vil jeg da også lige slå Rune ud i kvartfinalen, for så selv at blive slået ud af Bateman. Nåå nej, det var sidste gang ;)

Jeg tror bar at jeg vil beate jer alle, og så tage trofæet med hjem hvor det hører til.
GuffyGuffySkrevet 08/12-03 00:35 
Nu var jeg med sidste gang og havde ikke prøvet PES før, så tror jeg vil lægge den taktik at faktisk prøve et fodbold spil inden jeg møder op til PES Cup denne gang, så kunne det jo være jeg kunne vinde en kamp...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
BatemanBatemanSkrevet 08/12-03 13:51, rettet 08/12-03 13:51 
Chrono >
Bateman, du går ned! Jeg vil endelig få den længe ventede kamp mod dig... nu skal jeg bare lige træne lidt først :)

Jimmy, din skyttegravs opstilling holder ikke når Brasilien bomber!

Husk at jeg mestrer langskud overalt på banen!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ChronoChronoSkrevet 08/12-03 14:34 
Jeg må nok indrømme at min form er ikke hvad den var i PES2.. De sidste mange kampe har jeg spillet dårligt, og kun vundet fordi jeg scorer på næsten hver eneste hjørnespark.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FizbanFizbanSkrevet 08/12-03 16:36 
Bateman >
Jimmy, din skyttegravs opstilling holder ikke når Brasilien bomber!
Husk at jeg mestrer langskud overalt på banen!

Nå ja, det var det vi så sidste gang... =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
HNHNSkrevet 18/12-03 14:28 
Fandt vi ud af hvornår det blev??
RJKRJKSkrevet 18/12-03 20:52 
Ikke endnu, men hvis I har brug for en endelig dato, råber I bare op. Det er dem der siger noget i denne tråd, der får indflydelse på datoen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 18/12-03 21:08 
20-22 februar syntes jeg er den bedste
TLTLSkrevet 19/12-03 00:19, rettet 19/12-03 00:21 
Jeg er ligeglad med datoen...

Men jeg ved ikke endnu om jeg kan.

Desuden har jeg ikke spillet konsol i ret lang tid. Jeg går og venter på at få min PSX og PS2 tilbage. Som begge er lånt ud...

*suk*. Jeg vil spille FF7. Og ICO... Og selvf. PES2
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 19/12-03 00:29 
He. Jeg har ændret mig en del, siden PES2 cup...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 27/12-03 12:22 
Så er 3 dages PES3 træning overstået. Min form er god, men stadig ikke så god som jeg selv synes den var inden PES2 cup.

I år har mig og min fætter desuden trænet lidt om natten for at være klar til de sene kampe også :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 07/01-04 15:53 
13.-15. februar it is. Sæt mærke i jeres kalendre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 07/01-04 21:01 
Jeg kommer... Ladet med et kæmpe mad og colaforråd :p
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig