X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Komplet spil liste


Svar
CanonCanonSkrevet 02/12-03 15:59 
Hvor kan jeg finde en komplet spil liste over:

NES

SNES

GAME BOY

?...
Bah...
JuggernautJuggernautSkrevet 02/12-03 16:25 
Da jeg startede på at samle på Snes havde og har jeg stadig stor glæde af nedenstående side. Den er dog langt fra komplet. Om der findes sådan en liste tvivler jeg meget på.

-Juggernaut

vgmuseum
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
APHAPHSkrevet 02/12-03 16:28, rettet 02/12-03 16:38 
Det finder du på gamefaqs

GF
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CanonCanonSkrevet 02/12-03 16:42 
Er det tilladt at kopier listen?
Bah...
APHAPHSkrevet 02/12-03 16:43 
nej
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DizzyDizzySkrevet 03/12-03 06:30 
Her er en rimelig stor liste med nes spil (i bunden er et link til en snes liste) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_NES_games#List_of_NES_games
En anden knap så lovlig metode er at tjekke rom lister specielt dem fra share***** som dl via et kendt filesharing prg. Disse lister er tit tæt på komplette så kan bruges som guide.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CanonCanonSkrevet 03/12-03 09:31 
Jeg ved at man ikke må kopier ting. Man hvis jeg selv lavte en næsten komplet liste, så vil min liste ligne meget de andre´s lister.

Så...
Bah...
DizzyDizzySkrevet 03/12-03 13:01 
Jeg tror nu heller ikke der er nogen der vil sagdøge dig hvis du kopiere en liste, specielt ikke hvis det kun er til ejet brug. :-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CanonCanonSkrevet 03/12-03 13:08 
Hvis det er nu til en hjemmeside? Det er stadig det samme spil der er i listen, som det er at kopier fra en anden!?
Bah...
DizzyDizzySkrevet 03/12-03 14:51 
hehe, bare du sørger for at evt stavefejl og andre kendetegn ikke går igen er der vel ingen der kan se du har taget listen fra en anden.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CanonCanonSkrevet 03/12-03 14:54 
Ja:)
Bah...
dRxLdRxLSkrevet 04/12-03 00:52, rettet 04/12-03 00:55 
Tilføj evt. dine egne stavefegl, så alle kan se det må være dit eget ;-)

Edit: hvis du vil se bare nogenlunde fornuftig ud, så sammensætter du så komplet en liste som muligt fra så mange kilder som muligt, og opgiver kilderne i forbindelse med listen. Enhver vil jo kunne sige sig selv at man har brug for at samle den slags information et eller andet sted fra, og det jeg foreslår er ikke kun god stil, det er også en god ide i tilfælde af at nogen skulle påpege fejl i dine lister at kunne henvise til kilden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 08/12-03 15:16 
Man kunne jo også prøve at sende dem en mail ang. lån af spilleliste !

Det oplagte svar vil være et ´Nej ! , men nogle gange
får man rent faktisk lov ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig