X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

1080 JUBIII!


Svar
FourDFourDSkrevet 28/11-03 14:42, rettet 28/11-03 14:52 
ja, min var engang gal med det gamle 1080 til 64'eren, og da han hørte at der kom en efterfølger til GC'en gik han gak, og lovede mig straks at han ville købe mig det når det kom!

og så kom det endelig! (sidder faktisk og spiller det nu=
og WAUW! 1080 er et rigtig godt eksempel på at det er muligt at lave et oldschool snowboard spil, om til et sejt next generation spil! Og så enda uden at spillet mister den seje stemning der var i det gamle.

Dejligt at det er blevet så nemt at lave trick, og at der er blevet tilføjet nogle enkelte, men dog meget sjove og praktiske, ting i gameplay'et.

Er ret så tilfreds med spillet, og syntes at de har proppet lidt SSX stil ind i, men samtidig beholdt den seje gamle 1080 stil!

hva syntes i om det?

Og så vil jeg også godt lige benytte lejligheden til at anbefale gampelay.com! Bestilte spillet sidste fredag, og fik det på realese dagen :) Og heller ikke så helvedes dyrt :)

Go service, og meget pålidelige!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
VictorVictorSkrevet 28/11-03 14:47 
:'( Havde håbet at det stadig var ligeså svært som det gamle :( Tror ikke jeg gider købe det alligevel så :/
FourDFourDSkrevet 28/11-03 14:49 
Ligeså svært? bange for lidt mere udfordring victor? :D
(til MODS: jeg kender Victor IRL)

Faktisk meget sværere end det gamle.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
VictorVictorSkrevet 28/11-03 14:52 
Du nævnte at tricksne er nemmere...Det gode ved det gamle 1080 var helt klart realismen (Altså at det var svært at lande trick)
FourDFourDSkrevet 28/11-03 14:55, rettet 28/11-03 14:57 
Hmm har altid syntes at det gamle 1080 haltede lidt pga. at det næsten var UMULIGT at have bare lidt kontrol over snowboardet, hvilket efter min mening er lidt kedeligt i længden.

Det er ret sjovt at lave trick i det nye! i det gamle, kunne bare lave trick, og der var ingen grund til at lave dem. Nu er der en grund! pga, af at det er sjovt, og giver mulighed for at skubbe modstanderen af boardet, hvis man laver nok trick.

Det skal også lige siges at banerne er UTROLIG flotte, og udfordrerne!
Hver bane er speciel, og skiller sig ud fra de andre.
Way to go Nintendo!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
VictorVictorSkrevet 28/11-03 14:57, rettet 28/11-03 14:58 
Det er så det SSX er til for efter min mening...
FourDFourDSkrevet 28/11-03 14:58, rettet 28/11-03 15:13 
Nå men så må du komme over, og game lidt med mig. Så kan du jo give din mening til kende ;)

WAUW i dette sekund sidder min storesøster og spiller en VILDT hardcore baner! sådan noget med laviner, og pludselige fald af mega store isklumper!

DD (nedenstående emne >>> ups, ville bare forsvare 1080, for det er så fedt :D
husker det til en anden gang :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-03 15:09 
der er en grund til at der er et beskedsystem...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
VictorVictorSkrevet 28/11-03 15:17 
Skulle jeg lige til at sige...
FourDFourDSkrevet 28/11-03 15:20, rettet 28/11-03 15:24 
når.. tilbage til the topic, tak!

hmm... angående realismen i spillet som nogen så godt kan lide ved det gamle: Realismen er en del af et spil ja! men på visse punkter, skal spil ikke være realistiske (efter min mening.
Når man falder, eller dør i spil skal det helst være realistisk. Men ville skydespil være sjove hvis man, som i virkeligheden, faldt ned og grammede sig bare efter et enkelt skud i maven?

Syntes at spil, skal være bare en anelse urealistiske før de er fuldente, og sjove.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AmbyAmbySkrevet 28/11-03 15:27 
WilliDaRappa >
Men ville skydespil være sjove hvis man, som i virkeligheden, faldt ned og grammede sig bare efter et enkelt skud i maven?

Ja. Der er rent faktisk en del på markedet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
VictorVictorSkrevet 28/11-03 15:28, rettet 28/11-03 15:29 
WilliDaRappa >
Men ville skydespil være sjove hvis man, som i virkeligheden, faldt ned og grammede sig bare efter et enkelt skud i maven?

Ja...? Delta Force, Rainbow Six m.f

EDIT: Hov! Dark-Light var hurtigere ;)
FourDFourDSkrevet 28/11-03 15:29, rettet 28/11-03 15:29 
Når.. Ikke særlig sjovt efter min mening!
Men det jeg vil sige med det, er at jeg ikke vil syntes at det var særlig sjovt, hvis jeg skulle trykke på 5 knapper, meget hurtigt for at lave en indy! Kan godt lide at spil er en anelse urealistiske en gang imellem.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
VictorVictorSkrevet 28/11-03 15:30 
Det er så heller ikke det jeg mener...Mener bare at i det gamle 1080 var der udfording i at lande et trick...Din forklaring lyder ikke som om at det er blevet medtaget.
FozferFozferSkrevet 28/11-03 16:38 
Jeg synes det er et godt spil. Jeg har ikke prøvet det gamle 1080, så jeg kan ikke sammenligne med det. Jeg synes det er en skam der ikke er en career mode eller sådan noget. Det virker ikke som om det kan holde særlig længe, men jeg ved ikke om det er fordi man kan unlocke mere. Det virker også dumt man skal man skal indtaste koder for at prøve bestemte baner, så man skal skrive koder ned hvis man vil prøve nogen af banerne. Men selve gameplayet er fedt, banerne er meget varierede og alle forhindringerne som skiløbere, hjorte, stenskred, laviner osv. er med til at gøre det ekstra fedt.
FozferFozferSkrevet 29/11-03 00:33 
Efter at ha' spillet det lidt mere har jeg fundet ud af at det nok ikke er så hurtigt gennemført alligevel. Det bliver ret svært når man når til Extreme, og man vil komme til at prøve banerne om og om igen mange gange, men man har lyst til det :) (Jeg har i hvert fald)
FozferFozferSkrevet 29/11-03 23:01, rettet 29/11-03 23:09 
Lige lidt om de forskellige modes. Jeg har fundet ud af at Gate Challenge og Time Trail havde en del mere at byde på end jeg havde regnet med. I Time Trail skal man samle 5 dele af en mønt for at samle en hel mønt, og dem skal man bruge til at få nye boards. De kan være ret svære at finde i den sidte halvdel af banerne, og man får udforsket banerne meget mere og finder nye veje ved at lede efter mønter. Gate Challenge er genialt. Det bliver sjovere og sjovere, hver bane er altid en lille tand sværere end den forrige, og det føles nyt i hver bane, aldrig ensformigt. Desuden er det meget svært og det tager lang tid at mestre i den sidste halvdel af banerne. I starten troede jeg kun de 2 modes bare var lidt extra ligesom Trick Attack, men de er meget udfordrende og tager næsten ligeså lang tid at gennemføre som Match Race. Match Race er hoveddelen af spillet hvor man "kører" mod en anden. Der er 4 sværhedsgrader og den sidste er nok det sværeste i spillet. Jeg er stadig ikke engang nået halvvejs inden jeg har mistet alle de 3 forsøg man har. Man spiller 3-7 baner i Match Race alt efter sværhedsgraden. På den sidste bane er man alene, og det er altid en "extrem" bane hvor man bliver smidt af en helikopter på toppen.De er med jordskred eller hvor man måske skal ride på en lavine. At ride på en lavine er rigtig godt lavet, man føler sig ekstra presset og det er en helt anden måde at køre ned at et bjerg på. Trick Attack virker også som om det holder, jeg har ikke prøvet det så meget, men trick systemet fungerer fint, jeg er dog LANGT fra CPU'ens rekorder endnu, så der er endnu en god udfordring. Savner slet ikke en career mode længere.
FourDFourDSkrevet 30/11-03 11:21, rettet 30/11-03 12:00 
Yes! Jeg er ikke den eneste i verden der har et godt indtryk af spillet :D

Syntes at FoZo har beskrevet spillets glæde ret godt.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
FourDFourDSkrevet 30/11-03 19:35 
Det kan da ikke være rigtigt at mig og FoZo er de eneste der har invisteret i det her fede snowboard spil!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
MadsMadsSkrevet 03/12-03 00:11 
7.3 på IGN, mod SSX 3s 9.3, så er det vidst afgjort =)

Bl.a. skulle det (1080) have framerate problemer :/ - ØV! - Jeg må indrømme at jeg godt nok også havde set frem til den titel.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dpldplSkrevet 03/12-03 00:59 
Så er det jo nogen så ikke hører på hvad IGN siger ;)

Men efter hvad jeg har læst mange steder, vis man vil have et snowboard spil som ikke kun handler mest om triks. Så skulle 1080 være MEGET bedre.....
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MadsMadsSkrevet 03/12-03 01:06 
Hvor har du læst det skulle være MEGET bedre? Link?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dpldplSkrevet 03/12-03 01:50, rettet 03/12-03 01:52 
Doh. Kom til at slette mit indlæg istedet for at rette det :P

Det er hvad folk på forskellig forums siger..... <----(det glemte jeg lige at skrive i det andet indlæg :P)

Jeg sagde jo kun folk der fortrækker realisme, nok i det mindste skal prøve 1080.

Og en ting, der er en fordel ved 1080. Er fandme(sorry) at med hjælp af warp-pipe kan spille online (jaja ved godt at SSX3 er online på PS2, men nu snakker vi kun GC).

Og jeg går mere efter hvad folk på forskellig forums siger. Da det tit rammer min smag bedre en nogen anmelder har gjordt.

Og nu du nævner IGN review, så er det denne kommetar med til jeg f.eks heller vil vælge 1080:
Closing Comments
1080: Avalanche is a fun snowboarding game that you'll probably like if you prefer speed over tricks in your downhill experience. That's basically what it boils down to, really, for this title's sense of speed is very satisfying and its avalanche elements make for absolute frenzied entertainment.

Og til sidst. Så for jeg langt mere ud af indlæg som dem i det link jeg giver. Efter det lyder 1080 til at være den jeg for det mest sjov med. (men rolig har regnet med at købe SSX3 senere :P)

link :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-03 04:11, rettet 03/12-03 04:17 
FoZo >
Der er 4 sværhedsgrader og den sidste er nok det sværeste i spillet.

Jammen Doh'! :)

Men ellers har du da givet et fint indtryk af spillet, ved sq snart ikke om man skal vælge Amped 2 eller 1080.
Spiller nu: Phantasy Star IV
VictorVictorSkrevet 03/12-03 09:07 
Må nok indrømme at 1080 var et af de spil jeg havde set mest frem til.
Må nok også desværre indrømme at det var noget af der skuffede mig allermest. Styring er meget dårlig efter min mening, framerate problemer, kedeligt banedesign, dårlig grafik og så er jeg meget ked af den måde man laver tricks på. (Man holder a nede i lidt tid, hvorefter man har 3 sek. til at hoppe i)

SSX3 Er ihvertifald helr klart at foretrække!

Kongen: Ta' Amped 2!!!
FozferFozferSkrevet 03/12-03 14:02, rettet 03/12-03 14:03 
Konsolkongen >


Jammen Doh'! :)

Men ellers har du da givet et fint indtryk af spillet, ved sq snart ikke om man skal vælge Amped 2 eller 1080.

Doh..

Nå, men det jeg mente var at den 4. sværhedsgrad i Match Race er sværere end nogen af de andre modes. Det har jeg nu ændret mening om. Gate Challenge er sværere :!

Hvis du vil have downhill racing som 1080 jo er så synes jeg du skal tage 1080 for det gør det godt. Tricksne kan man kun bruge til at opbygge et skjold som man kan vælte sine modstandere med, men man bruger det ikke så meget. Og så selvfølgelig hvis man keder sig i luften :)
FourDFourDSkrevet 03/12-03 14:45, rettet 03/12-03 14:49 
til alle: Smag og behag.
Victor vil have tricks og urealisme (du vil enlig helst have realisme, men eftersom du foretrækker SSX er der vel ikke noget at sige til det :P)
Kongen vil have amped 2 (og det er også klogt nok ;))
Andre vil også have SSX
men mig og FoZo er bare syge med 1080 :D
Er også selv ret glad for humoren i spillet (HAHA! et pingvin snowboard :D)

Og forresten har jeg fået det indtryk her på playright, at man ikke altid kan stole på IGN's karaktere ;)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-03 15:07 
WilliDaRappa >
Kongen vil have amped 2 (og det er også klogt nok ;))

Har jeg nu godt nok ikke sagt, men det blir nok sådan...
Spiller nu: Phantasy Star IV
MadsMadsSkrevet 03/12-03 17:38 
dpl >
Og nu du nævner IGN review, så er det denne kommetar med til jeg f.eks heller vil vælge 1080:
Closing Comments
1080: Avalanche is a fun snowboarding game that you'll probably like if you prefer speed over tricks in your downhill experience. That's basically what it boils down to, really, for this title's sense of speed is very satisfying and its avalanche elements make for absolute frenzied entertainment.

Hvis der er framerate problemer så vil jeg hellere undvære da, det ødelægger jo ligesom fartfornemmelsen.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dpldplSkrevet 03/12-03 17:57 
Hmmmmmmmmmmm, efter hvad jeg kan læse forksellig folk skriver. Så ser framrate problemmet ikke ud til at ødelægge spillet.

Men man kan jo altid købe det i EBgames. Også bytte det til et andet vis det ikke er noget for en.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FozferFozferSkrevet 03/12-03 18:00 
Jeg har ikke oplevet nogen framerate problemer :/
FourDFourDSkrevet 03/12-03 18:16, rettet 03/12-03 18:38 
har prøvet en enkelt gang hvor spillet hakkede i nogle få sekunder. Ellers har jeg ikke oplevet nogle problemer med den ellers ret pæne grafik.

Til victor: Styringen dårlig..? Hva er der dårligt ved den? :S
Syntes måden at lave trick på er fed, og at banedesignet er helt vildt fedt! Gameplayet er intet at klage over!!

EDIT: til emnet nedenunder:
UPS! rettet :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
MadsMadsSkrevet 03/12-03 18:32 
WilliDaRappa >
Har SLET ikke haft framerate problemer men har prøvet en enkelt gang hvor spillet hakkede i nogle få sekunder.

Er du selv klar over hvor meget du modsiger dig selv?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RebelheartRebelheartSkrevet 03/12-03 21:28 
dpl >
Men man kan jo altid købe det i EBgames.

Det kan man da godt, hvis man er glad for at betale overpris for det!
dpldplSkrevet 03/12-03 22:46, rettet 03/12-03 22:47 
Læs nu det hele jeg skriver.

"Også bytte det til et andet vis det ikke er noget for en. "
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RebelheartRebelheartSkrevet 03/12-03 22:50 
Og?
Det ændrer jo ikke på, at du stadig betaler en overpris!
dpldplSkrevet 03/12-03 23:23 
Hmmmmm. Det kommer sgu an på hvordan man ser det. Som sagt så flink som Ebgames i kolding har været imod mig, så har jeg ikke noget imod at give en lille smule over pris.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FourDFourDSkrevet 05/12-03 17:25 
Hmm.. en lille smule hva?
coolpshops pris for F-zero: 399,-
EBgames pris: 550,-

Ikke just en "lille smule" efter min mening ;)

(Men jeg kunne ikke vente så jeg købte det i EB games istedet :P)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig