X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nøj for en kamp


Svar
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 28/11-03 03:16 
Den bedste kamp i år!

Aldrig har jeg oplevet en så fed stemning til en fodbold-kamp.

Aldrig har jeg været så hæs.

Aldrig før har jeg oplevet, at det er lykkedes for et dansk hold at "synge" fra tribune til tribune.

Aldrig har jeg oplevet, at min bus er løbet tør for øl TO gange til en kamp.

Aldrig før har alle i bussen på vej hjem, været vågne og klar til druk hele tiden.

Aldrig før har jeg troet - at jeg skulle elske mit hold så meget.

Det er naturligvis Brøndby's fantastiske kamp jeg snakker om.

Nøjjj jeg er fuld nu.

Godnat

Bøh
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
SideshowSideshowSkrevet 28/11-03 03:23, rettet 28/11-03 03:24 
Som FCK fan vil jeg aldrig kunne følge dig. Men tillykke alligevel. Jeg skal da indrømme, at jeg alligevel heppede på Brøndby. Et eller andet sted dybt nede i svensker-uniformerne, fandt jeg alligevel et dansk hold, som bør støttes hele vejen igennem den europæiske turnering.

Ps: Som Villa fan er jeg p.t. alligevel vant til nedtur, so spare me...
>>There's only Juan Pablo Angel<<
jaesjaesSkrevet 28/11-03 12:24 
Tillykke med sejren :)

Jeg prøvede virkelig at holde med Brøndby, men jeg kunne ikke :/

(Hilsen jaes, der bare er er sur over, at Brøndby set over en årrække, er et bedre hold end FCK ;) )
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 28/11-03 12:38 
Yeah, det var sq en fed kamp!

Som gammel Brøndby-fan fik man jo næsten tårer i øjnene
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 28/11-03 13:19 
Det var en dejlig kamp.

Egentligt var jeg tilfreds efter ordinær spilletid, fordi BIF på ingen måde faldt igennem, vandt kampen og spillede lige op med et Schalke-hold, som reelt var bedre (det skal de selvfølgelig også være). Det var en fortjent Brøndby-sejr og det var dejligt.

At BIF i sidste ende gik videre var bare en ekstra bonus og en endnu dejligere oplevelse. Det var, som Faxe sagde, "de gamle dage tilbage". Jeg kan på stående fod ikke engang huske, hvornår Brøndby samlet leverede en overbevisende præstation og gik videre mod et større hold (Liverpool?), men den slags var netop grunden til min BIF-interesse i første omgang.

Gårsdagens danske EC-kampe viser vel også (den historiske) forskel på Brøndby og FC København. Førstnævnte slår et bedre hold ud, sidstnævnte bliver slået ud af et dårligere hold (hvis vi kigger på de spillere Mallorca brugte).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 28/11-03 13:30 
RJK >
Gårsdagens danske EC-kampe viser vel også (den historiske) forskel på Brøndby og FC København. Førstnævnte slår et bedre hold ud, sidstnævnte bliver slået ud af et dårligere hold (hvis vi kigger på de spillere Mallorca brugte).

Der er ingen grund til at gnide salt i såret vel? :)
kooikkooikSkrevet 28/11-03 13:32 
Som OB fan havde jeg nu også svært at holde med Brøndby, men håbede da de gik videre. Tager hatten af for Zaza, uden ham havde de ikke gået videre. Må indrømme da Zaza snuppede de 2 staffe til sidst havde jeg armene i vejret, og glad på Brøndbys vegne.

Zaza var brøndbys bedste spiller og en af de bedste på Brøndbys hold, men det siger jo jeg selv, han kom jo fra OB.
TKTKSkrevet 28/11-03 14:18 
kooik, glem nu ike dan anton johansen! han spillede da bravt!
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-03 15:15 
kooik >
men det siger jo jeg selv, han kom jo fra OB.

efter at have spillet i fc, ja...!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
FourDFourDSkrevet 28/11-03 15:18 
D'OH! så ikke kampen :'(
når.. wtf, er alligevel ikke den store fodbold fan, og når jeg endelig ser fodbold holder jeg med FCK.
Btw, spillede FCK en lorte kamp mod mallorka igår :P
nørj hvor var den kedelig.. PUha!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RJKRJKSkrevet 28/11-03 15:21, rettet 28/11-03 15:21 
dynamitedavo >
kooik >
men det siger jo jeg selv, han kom jo fra OB.

efter at have spillet i fc, ja...!

Efter at være kommet fra Brøndby i første omgang, ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 28/11-03 15:31 
Dejlig kamp, det er så fedt når det lykkedes. Dem der følger dansk fodbold har altid det her håb, som sjældent bliver opfyldt, det gjorde det dog i går. Brøndby er pt. det klart det stærkeste hold i Danmark, de klarer sig bedst i ligaen og internationalt. Det er uhyggeligt hvad Michael Laudrup udretter med en blanding af helt unge og ældre dygtige fodbolspillere.

Nu tar' vi Barca... Hvis Ronaldinho altså er skadet.

dynamitedavo >
efter at have spillet i fc, ja...!

/dd

Ja, men hvis du havde nogen form for fodboldviden, så ville du vide at han startede i Brøndby, dog som markspiller. Desuden var han kun en middel målmand i fck. Hans udvikling var i ob.
SideshowSideshowSkrevet 28/11-03 16:29 
RJK >
Gårsdagens danske EC-kampe viser vel også (den historiske) forskel på Brøndby og FC København. Førstnævnte slår et bedre hold ud, sidstnævnte bliver slået ud af et dårligere hold (hvis vi kigger på de spillere Mallorca brugte).

Det var nu ikke så meget hvem de brugte. Det var nærmere de tre spillere de ikke brugte. Men men men.

Der er ingen tvivl om, at den spanske række er bedre end den tyske. Mallorca er skuffende bundhold i øjeblikket. Men det er Schalke også, hvis du lige venter 14 dage.

Jeg er ikke enig i, at Schalke er et bedre hold end Mallorca.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ViolatorViolatorSkrevet 28/11-03 16:51 
Kan kun tilslutte mig jublen! Voldtog mit gulvtæppe i bare begejstring, da det stod klart, at Brøndby var videre...
JinkJinkSkrevet 28/11-03 17:21, rettet 28/11-03 17:23 
Sideshow >
Jeg er ikke enig i, at Schalke er et bedre hold end Mallorca.

Enig.

Synes det er godt klaret af Brøndby selvom jeg ikke hodte med dem.

FCK klarer sig skod og jeg holder stadig på at Zuma er en af hovedårsagerne til det.

BTW når jeg skriver, så nogle gange begynder den at skrive der hvor musen ligger, hvad kan jeg gøre ved det? (Hvis I forstår?)
RafRafSkrevet 28/11-03 17:24 
Jeg er enig at det var en god kamp men er der nogen der så Groclin - Man City??? Det var en fed kamp:)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-03 17:52 
@freddie + rjk - min pointe var bare, at zaza ikke kom fra ob's egne rækker. kooik fik det til at lyde, som om zaza's første klubskifte var fra ob til bif...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-03 17:55 
FreddiE >
Ja, men hvis du havde nogen form for fodboldviden...

slap af en gang, mowgli. facts om de svenske mestre rager mig, de er ikke en del af min fodboldviden...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RonaldoRonaldoSkrevet 28/11-03 18:18, rettet 28/11-03 18:19 
Det var dig, som troede du var sjov i første omgang. Du skrev det ud af ren provkation, så det er vel fair nok at du får tilbage af samme skuffe.

Du skriver selv du ikke har nogen Brøndby viden, hvorfor skriver du så i et Brøndby emne? Det lyder lidt som om, at det kom bag på dig, at du blev pillet ned. Havde du forventet et bifald?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-03 18:49 
FreddiE >
Det var dig, som troede du var sjov i første omgang.

jeg smed bare factsene på bordet, det var der skam ingen humor i.

Du skrev det ud af ren provkation, så det er vel fair nok at du får tilbage af samme skuffe.

det var heller ikke for at provokere, nej. om du har ret til at svine mig til skal jeg ikke bedømme.

Du skriver selv du ikke har nogen Brøndby viden, hvorfor skriver du så i et Brøndby emne?

fordi jeg rent faktisk havde set den kamp dette emne handler om. har man ikke ret til at sige noget hvis man ikke er fan?

Det lyder lidt som om, at det kom bag på dig, at du blev pillet ned. Havde du forventet et bifald?

jeg rettede kooik, hvorfor skulle jeg forvente et bifald for det?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RonaldoRonaldoSkrevet 28/11-03 19:22 
Du rettede ikke, du skrev det som om at Zaza var et fck-produkt. Hvis det var relevant at skrive han har spillet i fck, så er det vel lige så relevant at skrive at han har spillet i brøndby.

Jeg svinede dig ikke til, jeg satte spørgsmål vedrørende din fodboldviden. Hvis jeg alligevel har ret, hvad brokker du sig over?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/11-03 19:52, rettet 28/11-03 19:53 
FreddiE >
Du rettede ikke, du skrev det som om at Zaza var et fck-produkt.

nej. jeg skrev at zaza kom til ob fra fck. ikke andet.

Hvis det var relevant at skrive han har spillet i fck, så er det vel lige så relevant at skrive at han har spillet i brøndby.

naturligvis...

Jeg svinede dig ikke til, jeg satte spørgsmål vedrørende din fodboldviden. Hvis jeg alligevel har ret, hvad brokker du sig over?

jeg brokker mig ikke. jeg synes bare godt man kan kan sige noget til nogen på en ordentlig måde.

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RonaldoRonaldoSkrevet 28/11-03 19:54 
Det gør man vel så åbenbart bedst med øgenavne...
CronossCronossSkrevet 28/11-03 23:31, rettet 28/11-03 23:32 
Det er så nok ikke så utroligt relevant at skrive at Zaza har spillet i Brøndby, hvis det kun er som markspiller. Han er jo målmand nu, og dermed må hans udvikling være sket i FCK. I OB spillede han fremragende, men det gjorde han jo sådan set også i FCK hvor han gik fra at være en middelmådig keeper til at være en af de bedste i Danmark. At FCK så købte en række skodkeepers som havde været gode engang og nu slet ikke kunne levere varen - det var efter min mening helt uforståeligt når han nu spillede så godt.
Jeg har været FCK fan siden KB deltes, og min personlige yndlingsmålmand var faktisk Zaza. Lidt svinsk af ham at rejse tilbage til Brøndby, men så har jeg da i alle tilfælde noget positivt at se på når jeg ser deres Europa-kampe.
RJKRJKSkrevet 28/11-03 23:33 
Kom nu. Zaza var elendig i FCK.

Hver gang BIF spillede mod FCK i den periode, håbede og bad jeg til, at de satte Zaza på mål. Han var altid god for et drop eller to.

Jeg husker en kamp på Brøndby Station, hvor han var direkte involveret i to eller tre mål.

Det var klart i OB han blomstrede op, ligesom andre målmænd (Jesper Christiansen, Thomas Sørensen).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 28/11-03 23:35 
Rune > You got that right.

Zaza i FCK var tit offer for et ondskabsfuldt grin når man så ham lave endnu en af sine kiks mod OB. At han nu er den bedste målmand i Superligaen pt, som han også har været de sidste 2-3 år, viser jo bare hans udvikling under den åbenbart meget imponerende målmandstræning i OB.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 29/11-03 00:39 
Det må vil egentlig betegnes som klasse, at jeg nu - efter at have været hjemme i 20 timer - stadigvæk har tømmermænd!.

Møg surt at jeg skulle på arbejde i dag. Havde ingen stemme og de værste tømmermænds-øjne.

BTW: er der en der har optaget kampen? Hvis der er, er jeg meget interesseret i en kopi (og betale for den naturligvis) Havde sat kæresten til det, men hun "glemte" det søreme:o(.

Må altså også huske at time videoen, suuk
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig