X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PGR 2 erfaringer


Svar
APHAPHSkrevet 27/11-03 17:01, rettet 27/11-03 23:47 
På Enfen´s opfordring laver jeg et topic om mine erfaringer med PGR 2. Det skal dog siges at jeg kun har spillet singleplayer delen små 3 timer, og kun ét enkelt online spil.

- Først om fremmest skal det siges, at spillet udnytter live fremragende. Når man har spillet en bane i singleplayer, opdateres XBL scoreboardet automatisk, så man kan se hvordan man har klaret sig, samlignet me... Se hele indlægget
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
148 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
enfenenfenSkrevet 15/12-03 15:54, rettet 15/12-03 15:56 
Paasch >
Nu har jeg også gennemført de første 8 cone challenges på platin, men er det overhoved muligt at køre bane 8 i én combo?

Ja

Det kræver lidt snilde.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 15/12-03 15:57, rettet 15/12-03 16:05 
Hvor mange Kudos point skal man optjene for at kunne købe alle biler? Er der nogen, som har en ide om det?

Indtil nu har jeg kun købt 1-2 stykker fra hver serie.
What is the Matrix?
nullernullerSkrevet 15/12-03 16:00 
Paasch >
Det kan man også godt, men det betyder bare, at du kan unlocke alle biler i spillet, uden af røre spillets singleplayer del.

arhh. tak for info
Nu med Xbox 360
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/12-03 16:16 
I øvrigt - ang. den der film.

Det er da for vildt med et synspunkt fra inde i bilen!!

Nu skal jeg ikke gøre mig for klog på teknik, men jeg vil da mene, at for at det overhovedet kan lade sig gøre, så er det kamera nødt til at "være" i spillet i forvejen - det er bare ikke tilgængeligt for os andre?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/12-03 16:29 
Paasch >
Prøv at tjeck denne film og se hvilke narestreger man kan lave med PGR2 og en moddet xbox :)

Nu har jeg ikke prøvet spillet, men hvad er der lige så specielt med det videoklip? Han ligger jo bagest hele tiden?!? Og hvad har det med en modded Xbox at gøre?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/12-03 16:38 
Den kameravinkel han bruger "findes" ikke i spillet.

Altså hvor man kan se bilen inden i, med chauffør osv.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 15/12-03 17:10, rettet 15/12-03 17:29 
Enfen >
Det kræver lidt snilde.

Det tror jeg på. BMW'en accelerer ikke hurtigt nok til at man kan køre gennem keglerne på den sidste langside uden at lave powerslides, men det har man ikke tid til. Jeg fik verdens 48 bedste score, ved at lave 2 comboer, så det tyder på at det er mere end svært at køre den bane i én combo

Hvor mange Kudos point skal man optjene for at kunne købe alle biler? Er der nogen, som har en ide om det?

Jeg mener at have læst at man skal have omkring 1.400.000 kudos for at unlocke alle 102 biler. Jeg har omkring 950.000 kudos og har hvis unlocket 90 biler
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 15/12-03 20:09, rettet 15/12-03 20:19 
Så blev det sgu til den første 1. plads over Live :)

Slog første pladsen med 132 Kudos. Startede med en samlet 7. plads omkring 2000 Kudos efter nummer 1, men kunne mærke, at der var mere at hente, så jeg måtte lige prøve igen.

Lad os se hvor længe det varer... ;)

Kudos World Series - Classics Series Event 6.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 20/12-03 20:34, rettet 20/12-03 20:36 
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gennemføre spillet på guld niveau (102 platin + 70 Guld og ca 1,2mio kudos), det undre mig bare at man får en mærkbar dårligere bil på guld niveau end den man får på sølv :/

Nu går jeg nok igang med arcade delen og car- og circut challengerne, så kan jeg altid vende tilbage til KWS og forsøge at få 100% platin.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 21/12-03 12:19 
Enfen >
Så blev det sgu til den første 1. plads over Live :)

Slog første pladsen med 132 Kudos. Startede med en samlet 7. plads omkring 2000 Kudos efter nummer 1, men kunne mærke, at der var mere at hente, så jeg måtte lige prøve igen.

Lad os se hvor længe det varer... ;)

Så kunne du ikke holde første pladsen længer, men det er stadigvæk en rigtig god score, så vidt jeg husker, fik jeg ca. 2000 Kudos mindre end første pladsen på den challange, og en placering blandt de 50 bedste, hvilket jeg er godt nok tilfreds med på de skide cone challangers :).

Jeg er selv lige gået i gang med "timed run" i arcade. Umeldbart virker de til at være temmelig svære at klare på platin…der er i hvert fald ikke ret mange der har platin, så når man klare dem på det niveau er man sikker på en høj rangliste placering. Jeg har kun kørt de to første baner, men det blev til en 20 og en 5 plads :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 21/12-03 19:44, rettet 21/12-03 19:50 
Jeg har set det.

Det blev dog idag til en 2. plads i Cone Challenge i Gran Touring Series - 38'000k Kudos. Jeg lavede først en på 35'000 Kudos - svarende til en 5. plads - men jeg blev smidt af XBL under løbet og min score blev derfor ikke uploaded.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 21/12-03 23:51, rettet 22/12-03 18:10 
Hmm..jeg kan umiddelbart ikke huske, om jeg har førsøgt mig på platin på den cone challenge, men jeg klarede cone challengen i coupe serien i første førsøg, selvom MANGE på Bizarre´s forum tuder over, at det er den eneste challange i spillet, de ikke formår at gennemføre på platin :)

Jeg fik også platin i det sidste street race i Sports Utility serien, hvilket jeg skulle hilse at sige ikke var specielt nemt. Så jeg har fuld platin i de første fire serier + super car serien(tror jeg det var)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 22/12-03 17:55 
Jeg fandt lige et interessant topic på Bizarre's forum, hvor billeder fra virkeligheden er blevet samelignet med billeder fra byerne i spillet, og jeg syntes godt nok, at man må tage hatten af for Bizarre creation, for at have genskabt byerne meget detaljeret. Var det ikke også noget med, at de havde taget over 45.000 billeder i hver eneste by?
Hong kong:
http://www.gamehit.net/index.php?s=921d4bb970239c0c890dc32f2e25d5ac&act=ST&f=18&t=19445&st=0

Edinburgh:
http://www.mclam.cistron.nl/pgr2/pgr2city.html
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 24/12-03 16:04 
nu har jeg samlet over 250.000.kudos og jeg har over havldelen af bilerne. så det går lige så stille fremad.
bemærk at jeg sagde "lige så stille" ;-)
hvad med jer andre hvad er jeres status lige nu ?
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 24/12-03 16:22, rettet 25/12-03 15:31 
Jeg mangler 5 løb i Ultimate Series. De første 14 events er blevet til Platin. Det har været lidt for nemt indtil nu i den sidste Series i betragtning af, at det er sidste Series.

På nuværende har jeg 162 Platin og 5 Guld i Kudos World Series og samlet 1'412'562 Kudos - Kudos Rank 49 -, hvilket er ganske tilfredsstillende :)

Jeg har kun købt de bedste biler i hver Series, men har stadig 371 Kudos Tokens at købe biler for. Grunden til at jeg har gemt mine Kudos Token er, at jeg har en lille fornemmelse om, at det vil koste Tokens at unlocke de nye biler, når de engang bliver tilgængelige over XBL. Det ville i hvert fald være surt, hvis det bliver tilfældet og man så har brugt alle Kudos Tokens på dårlige biler :)

Spillet holder 100% - eller næsten :)

Sjovt at læse i tråden, at der har været folk i starten, som har kritiseret spillet på det næsten groveste og nu finder spillet godt, efter at de har prøvet det. Det giver stof til eftertanke. Spil spillet inden der kritiseres...

EDIT
Jeg har lige siddet og læst lidt på forskellige forums og der skriver folk, at de har hørt, at biler, som kan hentes over XBL, vil koste Kudos Tokens. Om det har noget på sig, må vi vente og se på. Jeg gemmer i hvert fald mine Kudos Tokens, da der ikke er nogen biler, som jeg savner synderligt :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 25/12-03 15:22, rettet 25/12-03 23:05 
Så blev jeg endelig færdig med Kudos World Series.

Jeg vandt det sidste løb med 8 sek. på expert i en Ferrari Enzo ned til TVR Cerbera Speed 12

Resultatet som det er nu er:
170 Platin
2 Guld
1'502'918 Kudos
Kudos Rank 49
371 Kudos Tokens
Cars owned 58
Total Game time( inkl. XBL og away): 96h54m
Total KM Driven: 4'210,2 KM
Most Used Car: Ferrari 575M Maranello
Average Kudos Per Event: 8'036

Nu skal jeg bare lige have klaret de sidste 5 løb - Timerun - for at få den sidste bil.

Angående Total Time Playing, så undrer det mig, at tiden tæller alt for hurtigt, når Xbox står til Pal60. Om det samme er tilfældet på normal Pal, har jeg ikke undersøgt. I hvert fald tæller tiden alt for hurtigt. Jeg har lige målt den og den tæller ca. 10 sek. for 6 rigtige sek. Så Total Time Playing er noget lavere og så er der jo hver gang spillet bare har stået og kørt replays. Hvad den faktiske game tid er, har jeg ingen anelse om.
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 25/12-03 16:32 
Hvorfor kører både dig og Redsack i TVR Tamora når Morgan Aero 8 er en bedre bil?
enfenenfenSkrevet 25/12-03 16:54 
Jeg synes at Tamora er en bedre bil. Det ser også ud til at størstedelen over XBL er enige. Ranglisten taler sit tydelige sprog.
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 25/12-03 16:59 
Nok grunden til jeg er glad for 'Silver' og i for Platin.

Selvom jeg synes det er nok vummelt den måde høje kudos scores anskaffes. Synes ikke det gør ranglisterne særlig interesante.
enfenenfenSkrevet 25/12-03 17:06 
I spillet gælder det om at få Kudos, så det er vel ligemeget hvordan man får dem, så længe man ikke snyder...

Hvad tænker du på specielt?
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 25/12-03 17:07 
På de ghosts jeg har set hvor hele banen køres i en lang combo.
enfenenfenSkrevet 25/12-03 17:49 
Og hvad er der i vejen med det?

Sådan skal du køre, hvis du vil have Platin. Det kan jeg ikke se noget problem i...
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 25/12-03 18:37 
Så længe jeg ikke skal se på det, så har jeg heller ikke :)

Jeg venter stadig på det perfekte bilspil. I Time Trial synes jeg PGR er yderst tæt på.
enfenenfenSkrevet 25/12-03 23:02, rettet 25/12-03 23:51 
Så er det sgu blevet til Platin i alle løb i Kudos World Series :)

Så skal den TVR Cerbera Speed 12 testes.

Resultatet som det er nu er:
172 Platin
1'529'102 Kudos
Kudos Rank 50
391 Kudos Tokens
Cars owned 59
Total Game time( inkl. XBL og away): 101h48m
Total KM Driven: 4'356,0 KM
Most Used Car: Ferrari 575M Maranello
Average Kudos Per Event: 8'090

Ovenstående Kudos score er inkl. 15 events i Arcade med Platin, som har givet ca. 94'000 Kudos sammenlagt - 4 Street Races, 1 Timed Run og 10 Cone Challenges.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 26/12-03 15:39 
Jamn tillykke med Cerberaén:)

Selv har jeg ikke haft tid til at spille, så jeg har stadigvæk kun lidt over 100 platin medaljer, men jeg forventer da at tage revence de næste par dage:)

Enfen >
Jeg vandt det sidste løb med 8 sek. på expert i en Ferrari Enzo ned til TVR Cerbera Speed 12

Personligt vandt jeg med 13 sec ned til TVRérn med en GT1, men hvis man bare kører et "clean race", er man også helt sikker på at få platin, da TVR'ern langt fra kører fejlfrit på Nürburgringen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 26/12-03 17:20, rettet 26/12-03 17:22 
Jeg havde så ikke fået min GT1 endnu :)

Jeg lavede selv et par fejl på Nürburgring, men det gjorde TVR nu også. Et sted på banen laver den et eller andet på begge omgange, som gjorde, at man kan hente 3-4 sek.

Jeg gad egenligt godt vide hvor mange, der har fået Platin i alle løb. Det kunne være sjovt at se om man er blandt "de udvalgte" :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 26/12-03 18:30 
Jeg bruger tit bizzares forum og XBL Racing og der er regelmæssigt personer der siger at de har 100% platin. På verdensplan vil jeg skyde på at ca 100 personer har gennemført det, men antalet af personer med TVR'ern er noget højere pga action reaplay:).
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 26/12-03 19:12 
100 personer er heller ikke mange. Så er man jo blandt "de udvalgte" :)

Du har ret i, at der er mange, som har Cebera'en som følge af AR, hvilket er lidt ærgerligt.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 26/12-03 19:28 
Wagner >
Hvorfor kører både dig og Redsack i TVR Tamora når Morgan Aero 8 er en bedre bil?

Tamora'en accelerere en smugle hurtigere end A8'ern, dog har A8'en højere top fart, men der er ikke specielt mange by baner, hvor den kan nå dens topfart. Den har også en meget stor ulempe, den powerslider som bare helved, hvilket ikke er specielt optimalt, hvis man vil køre hurtigt.

jeg synes det er nok vummelt den måde høje kudos scores anskaffes. Synes ikke det gør ranglisterne særlig interesante

Generelt har jeg ikke noget imod den måde man optjener kudos på, men i de fleste events virker det dog noget tilfældigt, om man får en høj placering på ranglisten eller ej. Man skal helst have så meget kontakt med modstanderne som muligt for at få nogle gode slides, og dermed får man flere kudos, end hvis man havde kørt et clean race. Derfor er det mig en gåde, hvorfor bizarre har valgt at man ikke skal miste ens kudos score, hvis man rammer en modstanderne, ligesom man gjorde i det første PGR. Men jeg er faktisk også ret ligeglad med de rangliste placeringer jeg får i de forskellige events, bare jeg får en platin medalje så er jeg tilfreds. Det er dog lidt sjovt at få top 10 placeringer, da ens ghost bliver uploadet så andre kan downloade det.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 26/12-03 19:50, rettet 26/12-03 20:44 
Enfen >
Du har ret i, at der er mange, som har Cebera'en som følge af AR, hvilket er lidt ærgerligt.

Jeg kan ikke forstå at nogle personer giver fuld pris for et spil, uden at forsøger at gennemføre det på normal vis, men det er folks eget problem. Det jeg har noget imod, er hvis man anvender AR på XBL. TVR'ern er klart spillets bedste bil, og det burde udelukkende være folk, der har dygtigheden, samt har brugt tid på at gennemføre spillet, der burde have fornøjelsen af at bruge den den pågældende bil online. Scoreboardt på circut- og ghost challengerne er også domineret af personer med TVR'ern, men pga AR er det ikke nødvendigvis personer med de bedste skills, der topper ranglisterne, og det er ærgerligt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 27/12-03 21:34 
Enfen prøv at se scoreboardet på det første hot lap løb i classic series.

Imponerende ikke?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 27/12-03 21:43, rettet 27/12-03 21:52 
Hehe samme score :)

Edit:
Den har jeg lige slået med 94 Kudos :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 27/12-03 22:19, rettet 28/12-03 10:11 
Hvad fanden bilder du dig ind? :)

Kan du så også slå min kudos score på det sidste hot lap løb i samme serie?

(verdens 4 bedste score, og den bedste hvor 250 gto'ern er brugt :) )

Nu har jeg fået optjent 141 platin, så Enfen der er ikke så langt tid til at vi skal have nogle TVR løb:).

EDIT: Jeg tror du skal have dine skole penge tilbage. 5548 -5534 er ikke 94, men derimod 14 kudos :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 28/12-03 00:08, rettet 28/12-03 00:08 
Synes bare der stod 94 Kudos :)

Edit: Ellers er det bare fordi jeg er nr. 94.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 28/12-03 14:16 
jaes >
Har I prøvet det "skjulte" arkadespil?
Jeg har ikke prøvet det, men det skulle være ret sjovt. Og endda med mulighed for at lægge sin score op på XBL :)

Har du nu fået prøvet Geometry wars? Jeg har lige lavet en "imponerende" highscore på 37.450. Man skal være ret hardcore, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at komme på xbl scoreboardet :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 28/12-03 15:11 
Hvor er det gemt i spillet?
nullernullerSkrevet 28/12-03 15:25 
i garagen
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 28/12-03 15:41 
Så blev det til en ny 1. plads over XBL :)

Ghost Challenge <> All-Ghost Stockholm Style <> 14,558 Kudos

Lad os se hvor lang tid, at jeg får lov til at beholde den. Jeg ved at Riko Ninja, hurtigt vil forsøge at sætte mig på plads igen...

Jeg slog ham dog med 1,214 Kudos.
What is the Matrix?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 28/12-03 15:44 
Wagner >
Hvor er det gemt i spillet?

http://www.xbox365.com/news/zcomment.cgi/article/EpZpAkZFuEpRmanSNU/tmpl/xxt_zc_template/prof/dev
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
APHAPHSkrevet 28/12-03 16:04 
Enfen >
Lad os se hvor lang tid, at jeg får lov til at beholde den. Jeg ved at Riko Ninja, hurtigt vil forsøge at sætte mig på plads igen...

Han laver seriøst ikke andet end at spille PGR2, så du skal nok ikke forventet at beholde første pladsen ret længe:)

Selv har jeg fået 150 platin meldajer, så jeg mangler kun 22 løb, som hovedsagligt er timed run og hot lap løb.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 28/12-03 19:23, rettet 28/12-03 20:33 
Paasch >
Har du nu fået prøvet Geometry wars? Jeg har lige lavet en "imponerende" highscore på 37.450. Man skal være ret hardcore, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at komme på xbl scoreboardet :)

Nope, men skal helt klart snart have prøvet det.
APHAPHSkrevet 28/12-03 20:23 
Så blev det platin medalje nr 154, dog med en del besvær. Jeg brugte hvis omkring 45 min. på det første street race i extreme klassen :/

Hvilken bil er egenligt den bedste i klassen til street race?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 29/12-03 12:18 
Enfen >
Lad os se hvor lang tid, at jeg får lov til at beholde den. Jeg ved at Riko Ninja, hurtigt vil forsøge at sætte mig på plads igen...

Jeg slog ham dog med 1,214 Kudos.

Men så slog han dig med 7.200 kudos:)

Jeg har altid troet at ultimate style var cone challenger, men der blev jeg skuffet. Style er godt nok den mest latterlige gamemode jeg nogensinde har prøvet, det har overhoved intet med race at gøre!. At bizarre har droppet averange speed gamemoden, og tilføjet style er ufatteligt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 29/12-03 12:27, rettet 29/12-03 12:28 
Der er intet Style kørsel under normal Kudos Series.

Det er kun i Ghost Challenge, at du finder Style.

Angående min score, så må jeg jo bare slå ham igen. Jeg slog ham efter tre forsøg og det var første gang, at jeg prøvede den challenge :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 29/12-03 12:29, rettet 29/12-03 12:29 
Enfen >
Det er kun i Ghost Challenge, at du finder Style.

Ja heldigvis...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 30/12-03 18:23, rettet 30/12-03 18:34 
jaes >
Paasch >
Har du nu fået prøvet Geometry wars? Jeg har lige lavet en "imponerende" highscore på 37.450. Man skal være ret hardcore, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at komme på xbl scoreboardet :)

Nope, men skal helt klart snart have prøvet det.

Så fik jeg prøvet det.
Det er ret svært må man sige. Jeg fik 19.000 et-eller-andet i 5-6 forsøg, men har nu svært ved slå min personlige rekord :/

Det er sjovt nok, men bliver hurtigt lidt ensformigt. Men det er gameplay i den pureste form, og minder mig om hvorfor jeg nogle gange har lyst til at aflægge Sporup et besøg en sen nattetime, med verdens største kassevogn.
APHAPHSkrevet 30/12-03 18:31 
Ja det er svært. Ham der har første pladsen på ranglisten med over 500.000 point, vil jeg godt kalde for en "power player" :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 30/12-03 18:33 
Ja, og så har han nok også et arkadestick. Det ville være en god hjælp.
148 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig