X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PGR 2 erfaringer


Svar
APHAPHSkrevet 27/11-03 17:01, rettet 27/11-03 23:47 
På Enfen´s opfordring laver jeg et topic om mine erfaringer med PGR 2. Det skal dog siges at jeg kun har spillet singleplayer delen små 3 timer, og kun ét enkelt online spil.

- Først om fremmest skal det siges, at spillet udnytter live fremragende. Når man har spillet en bane i singleplayer, opdateres XBL scoreboardet automatisk, så man kan se hvordan man har klaret sig, samlignet me... Se hele indlægget
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
148 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 09/12-03 15:40, rettet 09/12-03 15:40 
SeventhSun >
Jeg var så heldig at sætte MrCase og banzai dk grundigt af på Nürnburgring i går.

Så nu er den unlocket til mig.


Ja ja, sol. Snyd og humbug med dig! Du brugte jo en bedre bil end vi andre havde unlocked! Det er jo tarveligt og mindst snyd!

:)

Men det er en super fed bane. Rart med sådan "rigtigt" racing
Have you considered sucking less?
jaesjaesSkrevet 09/12-03 15:41 
I puster jer op... :)

Håber jeg snart bliver god nok, så jeg kan få lukket munden på jer :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/12-03 16:10 
Paasch >
Hvordan kan det være at du endnu ikke har fået gennemført KWS?

Jeg bruger mest tid på Live.
Og ellers så sidder jeg og prøver at få den sidste Platin medalje i første gruppe.

Eller prøver weekly og monthly challenges.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 09/12-03 16:14 
Jeg er ved at tvivle på om jeg nogensinde får platin på den speed challange:(
SeventhSun >
Eller prøver weekly og monthly challenges.

Hvad er det?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 09/12-03 17:39 
Ghost Races så vidt jeg ved.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 09/12-03 17:45, rettet 09/12-03 17:46 
Jeg læste noget om, at man ikke kan tage sine biler fra en klasse over til næste Kudos Series. Er det rigtigt? for så skal man jo til at tænke over, hvilke biler man er brændt varm på.

Det giver selvfølgelig mening på en måde, men jeg havde nu ønsket mig, at Bizarre holdte fast i den gamle PGR stil.
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/12-03 18:30 
Bilerne hører sammen i klasser.
I single player kan du kun vælge en bil den klasse du er ved konkurrere i.

De forskellige serier hører nu sammen med bil klassen.
Nogen vil AI'en dog kører i biler fra andre klasser end den du har til rådighed.

Jeg synes det fungerer rigtig godt, især fordi det ikke altid er 100% givet hvilken bil, der er den bedste til situationen.

Man "køber" bilerne med tokens som man får ved at optjene Kudos.
Det giver lidt taktik, men bilerne er nu ikke "dyrere" end at man med lidt fornuft ikke burde komme i problemer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 09/12-03 18:33, rettet 09/12-03 18:36 
jeg regnede også med, at det var sådan det hang sammen, men jeg savner nu alligevel den gamle opbygning fra PGR.

Man må hellere få købt sig nogle biler med god skill i powersliding, når man skal køre cones race og samle Kudos sammen...

Jeg kunne køre igennem nogle af banerne i det gamle PGR i en stor combo. Det gav en god Kudos score til sidst. Håber det bliver det samme i PGR2, når jeg har trænet lidt :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 09/12-03 18:36, rettet 09/12-03 18:37 
Seven-->
Er du sikker på, at aién bruger biler, der ikke tilhører den klasse man køre i? Det har jeg ihvertfald aldrig oplevet.

Et godt tip når man køber biler, er at se på ranglisten, og vælg den bil, som de bedste anvender.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 09/12-03 18:44 
Enfen >
Jeg kunne køre igennem nogle af banerne i det gamle PGR i en stor combo. Det gav en god Kudos score til sidst. Håber det bliver det samme i PGR2, når jeg har trænet lidt :)

I nogle baner er det et must, at køre hele banen i én combo, bare for at gøre sig forhåbninger om at få guld eller platin. Tit er det ikke engang nok at køre fejlfrit for at få platin, så skal man også lave 360 osv. Jeg er godt nok ved at få grå hår på hoved af de ***** cone challanges
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/12-03 19:21 
Paasch >
Seven-->
Er du sikker på, at aién bruger biler, der ikke tilhører den klasse man køre i? Det har jeg ihvertfald aldrig oplevet.

Ja ja - sådan er det næsten hver gang i Take Over.
Jeg er også lige blevet færdig med Track Specials, og jeg var ret sikker på at jeg så den Ferrari fra Super Cars i nogen løbene.
I Super Cars kørte man også flere gange mod Ford Mustang'en.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 09/12-03 21:54, rettet 09/12-03 21:54 
Ja ok. Selvfølgelig møder man biler fra de laver klasser i overtake, men nu tænkte jeg også kun på street racene :)

SeventhSun >
Jeg bruger mest tid på Live.
Eller prøver weekly og monthly challenges

Disse challanges er en super god ide, og noget der giver spillet ekstra holdbarhed, dog er all time challanges lidt overføldige, da scoreboardet bliver domineter af dem der bruger Speed12érn, en bil som vi dødelige(eller non cheater) aldrig kommer i nærheden af at eje

EDIT: Det ser ud til at både Paris og LA vil blive udgivet som DLC

Bizarre
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 09/12-03 22:32 
Ud fra det han skriver, så ser det da mere ud til at det bliver "unlockable content" ;)
I win, you loose
enfenenfenSkrevet 09/12-03 23:26 
Paasch >
Disse challanges er en super god ide, og noget der giver spillet ekstra holdbarhed, dog er all time challanges lidt overføldige, da scoreboardet bliver domineter af dem der bruger Speed12érn, en bil som vi dødelige(eller non cheater) aldrig kommer i nærheden af at eje

Hvad mener du med cheatere? Nu har jeg ikke fuldt så meget med i PGR2 rundt omkring på nettet på nuværende tidspunkt, så jeg er nok ikke up to date :)

Jeg fået gennemspillet den første Kudos series og fik da også Platinum i alle løb, så jeg er på vej :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 10/12-03 09:20 
Cheaters = folk der anvender Action Replay, så de kan unlocke alle biler i spillet. I sidste uge læste jeg på bizarre´s forum at der ifølge udviklerne kun er 7-8 personer på verdensplan der har gennemført hele KWS på platin.

Hmm.. det kan være at man skal prøve den første speed challange igen, nu hvor du har bevist at man godt kan få platin i den :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/12-03 09:28 
Enfen >
Jeg fået gennemspillet den første Kudos series og fik da også Platinum i alle løb, så jeg er på vej :)

Hvordan ¤%&¤%&¤% fik du Focus'en op på 149 km/t?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 10/12-03 10:03, rettet 10/12-03 10:35 
Nu har jeg 6 gange i træk fået focus'en op på 148 Km/t

EDIT: 117 gang at jeg får den op på 148km/t... ahh :(

EDIT EDIT: Så klarede jeg også den challange :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 10/12-03 12:21, rettet 10/12-03 12:23 
SeventhSun >
Hvordan ¤%&¤%&¤% fik du Focus'en op på 149 km/t?

Hold den i 3. til den er lige på grænsen til at være makset ud. Omdrejningstælleren hopper lidt, men den skal alligevel holdes i 3. og så skifter du ellers bare. Husk at den optimale linie skal holdes, så du får god fart ud af svinget.

Først prøvede jeg med Seat Leon, men det var i hvert fald umuligt :)
What is the Matrix?
UltraUltraSkrevet 10/12-03 12:26, rettet 10/12-03 12:28 
Jeg fik spillet i fredags og jeg har spillet en del siden.. Spillet er det ultimative bilspil (det opfylder ihvertfald mine behov - og jeg har spillet bilspil før! :))

Min bedste Nürburg tid (endnu) er med Koenigeggs CCV8S - 7:05 (ca.), den tid skal nok blive slået når jeg får min TVR Speed 12!

Jeg havde forøvrigt nogle rigtige gode løb od andre danskere i forgårs - mere af den slags! :)

Jeg har Plantinium i den første serie (- det sidste løb, den kan jeg bare ikke vinde (endnu)) dog også Platinium andre steder... hehe.

Trist at der ikke er scoreboard hos xbox.com med pgr2 - jeg har ihvertfald ikke fundet det endnu..
I've fuck the girl in Hanson...
APHAPHSkrevet 10/12-03 12:51, rettet 10/12-03 14:16 
SeventhSun >
Hvordan ¤%&¤%&¤% fik du Focus'en op på 149 km/t?

Jeg gjorde det ved at køre hen til det første sving, og så bakkede jeg bilen helt tilbage til autoværnet. Så gav jeg bare fuld gas gennem de to næste sving. Jeg skifter til 2 gear ved 52 km/t, 3 gear skifter jeg til når jeg er midt i det sidste sving. 4 gear skifter jeg ved 133-134 km/t
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/12-03 13:39 
aaaaargh - nu er jeg jo nødt til at bruge hele min aften på det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/12-03 19:44 
Brugte en time - kommer efterhånden op på 148 de fleste gange.

Tak for tippet Paasch.

Men for helvede hvor kan den bil ikke dreje ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 10/12-03 20:42, rettet 10/12-03 20:43 
Paasch >
Jeg gjorde det ved at køre hen til det første sving, og så bakkede jeg bilen helt tilbage til autoværnet. Så gav jeg bare fuld gas gennem de to næste sving. Jeg skifter til 2 gear ved 52 km/t, 3 gear skifter jeg til når jeg er midt i det sidste sving. 4 gear skifter jeg ved 133-134 km/t

Jeg kørte bare fra start til slut. Der er ingen grund til at begynde at bakke :)

Alle tip er jo værd at tage med.
What is the Matrix?
nullernullerSkrevet 10/12-03 20:48 
skal man bruge manuelt gear ?
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 10/12-03 21:03, rettet 10/12-03 21:03 
Nej man SKAL ikke bruge manual gear, men det er bare så meget nemmer, fordi man kan ikke tage de to sving med fuld gas, hvis man skifter op i 3 gear, hvilket bilen gør hvis man kører med automatisk transmition
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 10/12-03 21:15 
arhh, på den måde, takker.. jeg kæmper videre
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 10/12-03 22:48, rettet 10/12-03 22:56 
æhh..er der ikke noget galt med sværhedsgraden i speed challangen i Super Car klassen på platin. Kravet er 191km/t, men jeg formåede at køre banen med 204 km/t, og det var endda ved at ramme autoværnet midt på banen

LOL:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RebelheartRebelheartSkrevet 10/12-03 22:56 
Don't drink and drive! ;-)
APHAPHSkrevet 12/12-03 15:14 
SeventhSun >
Brugte en time - kommer efterhånden op på 148 de fleste gange.

Har du fået den op på 149?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 12/12-03 21:48 
Så er jeg blevet færdig med Kudos Series 1 + 2 og halvdelen 3. Platin i alle sammen.

Det kommer jo til at tage en evighed at komme igennem spillet.

Er røget i top 11 på XBL på Cone Challenge i Kudos Series 2, hvilket er rimeligt tilfredsstillende - skal dog nok komme i top 10 :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 13/12-03 00:31, rettet 13/12-03 00:32 
Jeg er gået igang med at gennemføre de forskellige løb på minimum guld. Jeg er godt igang med grand touring klassen, og forløbigt er det blevet til fuld platin i compact sport og super car klassen. Ialt 65 platin, 58 guld og 49 sølv (840.000Kudos) og lidt over en håndfuld top10 placeringer. Men jeg tvivler meget på om jeg nogensinde får platin i hele spillet, da cone challengerne på platin altid volder mig problemer :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 13/12-03 00:46 
hold da kæft... 840.000.K
Jeg tror at jeg er ved at runde de 40.000 hvis jeg er heldig... DAMM!!!
jeg skal da vidst til at sætte et Tænd/sluk ur på min pc. da man sidder og flader ud i en uenlighed.... og så kommer man ikke over til boxen..
PAASCH/REDSACK kig lige på min "fast live spilledag"
er du klar, det tror jeg du er ;-)
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 13/12-03 00:52 
Prøv at tjeck denne film og se hvilke narestreger man kan lave med PGR2 og en moddet xbox :)

Dash
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 13/12-03 00:56 
downloader......
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 13/12-03 00:58 
nuller2001 >
PAASCH/REDSACK kig lige på min "fast live spilledag"
er du klar, det tror jeg du er ;-)

Jeg kan desværre ikke afsætte en fast dag om ugen til at spille, det har jeg simpelhen ikke tid til. Jeg er normalt kun online i weekenderne. Det er kun fordi jeg allerede er gået på juleferie(haha) at jeg er så meget online fortiden.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 13/12-03 01:11 
arhh okay.. det kan da være at vi skal sige Søndag. måske?????... nu må vi se om der er nogle der svarer...
jeg håber at det bliver til noget, da det gør meget, at det er danskere man spiller imod.
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 13/12-03 01:22 
Hveranden søndag spiller jeg fodbold, så det vil faktisk passe mig bedre hvis det blev en lørdag istædetfor :).
Men jeg tror det bliver svært at lokke folk til at invistere i et nyt live spil hver måned (Det er jeg ihvertfald ikke intereseret i, hvis der ikke kommer "ordenlige" udgivelser). Rainbow6:3 og PGR2 bliver nok ved med at være de mest populære live udgivelser indtil Halo 2 udkommer.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 13/12-03 01:32 
nå ja men vi kunne jo også spille "gamle spil" (det var da tanken) så kunne man jo spille feks. sof II, RTCW, Crimson,unreal,midtown madness 3 ja hvad ved jeg, det kan jo være at hvis feks. RTCW var "månedens spil" ja så var der måske nogle der fandt det frem igen,
og fik det spillet det lidt..
Grunden til at jeg skrev Søndag var, at de fleste er vel ude at more sig Fredag og Lørdag, så Søndag var en god dag at "slappe" af på .
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 14/12-03 17:42, rettet 14/12-03 18:02 
Paasch >
Jeg er gået igang med at gennemføre de forskellige løb på minimum guld. Jeg er godt igang med grand touring klassen, og forløbigt er det blevet til fuld platin i compact sport og super car klassen. Ialt 65 platin, 58 guld og 49 sølv (840.000Kudos) og lidt over en håndfuld top10 placeringer. Men jeg tvivler meget på om jeg nogensinde får platin i hele spillet, da cone challengerne på platin altid volder mig problemer :/

Hvordan er det gået med Arcade?

Jeg er selv igennem de første 6 Kudos World Series + 4 i 7'eren. Det er blevet til 43 Platin og 12 Guld. Dem som, jeg ikke har gidet køre igennem igen for at få Platin er Timed Run, Hot Lap og Street Racing.

I Arcade er jeg igennem de første 8 Cone Challenges og de første 2 i Street Racing. Her er det blevet til Platin i alle sammen - 10 styk.

I alt har jeg skrabet 450.000 Kudos sammen.

Det spil er simpelthen for fedt og jeg har sgu lidt svært ved at lægge controlleren fra mig, når jeg først er gået igang :)

Angående 30 fps vs. 60 fps, så synes jeg faktisk ikke, at man lægge mærke til det i så høj en grad. Indrømmet 60 fps ville have været bedst, men der er så mange andre ting, som opvejer dette i spillet - specielt 60 hz input. Sol effekten på bilerne er også en lækker lille detalje.
What is the Matrix?
quadquadSkrevet 14/12-03 17:44, rettet 14/12-03 17:45 
Hvordan får i platin i cone challenges?

Jeg kan da kun kravle op på guld i nogle enkelte. Og ligger mange tusinde kudos fra 1. pladsen.

Er det noget med at køre hele banen i en combo?
enfenenfenSkrevet 14/12-03 17:45, rettet 14/12-03 17:49 
Kører igennem banen i en stor Combo og nogle gange lidt ekstra til.

Det er uden tvivl Cone Challenge, som jeg finder bedst/sjovest i spillets singleplayer.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 14/12-03 18:51, rettet 15/12-03 00:35 
Enfen >
Hvordan er det gået med Arcade?

Jeg er ikke rigtigt gået igang med Arcade. Jeg har hvis kun kørt et enkelt løb.

Det er uden tvivl Cone Challenge, som jeg finder bedst/sjovest i spillets singleplayer.

...og det er det jeg hader mest. Det er så belestende at man ikke er sikker på platin selvom man kører et perfekt løb i én combo. :)

Timed run og hot lap er mine foretrukne events.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 15/12-03 00:37 
Så er jeg så småt gået igang med Arcade delen, jeg har gennemført de første 4 cone challenger på platin.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 15/12-03 07:42 
Det er lidt ærgerligt, at Arcade banerne er de samme, som man spiller i Kudos Series. Den eneste forskel er bilerne og vejret, så vidt jeg kan se.

Stadigvæk et sejt spil.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 15/12-03 14:57, rettet 15/12-03 15:05 
Enfen >
I Arcade er jeg igennem de første 8 Cone Challenges.

Nu har jeg også gennemført de første 8 cone challenges på platin, men er det overhoved muligt at køre bane 8 i én combo?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 15/12-03 15:25 
i er sgu hogle hårde nisser, hvor lang tid har i brugt
af tid, såddan ca. alt i alt.?

og så lige et lille spørgsmål.

hvad kan man bruge de "ONLINE" kudos (og rank points) til man optjener i disse løb.?
mvh nuller2001
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 15/12-03 15:33 
Jeg har lige rundet de 50 timer, dog har jeg tit gået fra konsolen uden at slukke den, så 30-35 timers gameplay passer nok bedre.

De kudos rang point du optjener online, kan du bruge til at unlocke biler, på samme måde som hvis du havde fået dem i singleplayer delen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/12-03 15:41 
Jeg tror jeg er på min. 70 timers gameplay.

Klarede KWS på sølv i går, men jeg har dog et par guld og platin.

Mangler stadig speed camera i Focus'en :-(

Spiller overhovedet ikke Arcade eller Time Trials.

Til gengæld får de fleste røvfuld på Live ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nullernullerSkrevet 15/12-03 15:48 
arhh okay, jeg troede at de biler man låste op i singleplayer delen, kunne man bruge i online spillet.
Nu med Xbox 360
APHAPHSkrevet 15/12-03 15:49 
Det kan man også godt, men det betyder bare, at du kan unlocke alle biler i spillet, uden af røre spillets singleplayer del.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
148 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig