X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan man være mere stolt?


Svar
dchangdchangSkrevet 25/11-03 22:34 
Jeg hentyder selvfølgelig til Arsenal som lige har lammetævet Inter på udebane med 5-1. Det giver pote at holde med et hold i så lang tid. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/11-03 22:47 
Henry styrer ;)
(...)
dchangdchangSkrevet 25/11-03 22:48 
Det gør han jo. Klart bevis i aften for at han ER verdens bedste angriber.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/11-03 22:52 
:O 5-1?!?

Da jeg skiftede over på Zulu for at se LFLV stod det kun 2-1?
StriferStriferSkrevet 25/11-03 22:54 
dchang >

Klart bevis i aften for at han ER verdens bedste angriber.

De ord kan lægge op til en debat, men i aften vil jeg fandme give dig ret!
XBL Gamertag: ZeNtiX
dchangdchangSkrevet 25/11-03 22:56 
I aften, alle aftener. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
quadquadSkrevet 25/11-03 22:56 
Da der var 5 min igen stod der da 2-1 :S
MinhMinhSkrevet 25/11-03 23:00 
Juhuu!!! Lækkert med en sejr til Arsenal. Det har været hård sæson for os Arsenal fans i Champions League med skuffelse efter skuffelse. Kampen mod Kiev gav håb og dette 5-1 resultat mod Inter kommer som kaldet. Nu venter der den sidste kamp mod Lokomotiv Moskva som jeg tror bliver svær. De imponerer mig ret meget og har da også i de sidste 3 kampe spillet godt.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
dchangdchangSkrevet 25/11-03 23:09 
De spiller generelt ret godt. Arsene Wenger viser osse stort format ved kun at købe Lehmann til denne sæson. Kampen mod Birmingham viste fx kun hvor stort format dette hold har. Det gjorde kampen idag osse.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JinkJinkSkrevet 25/11-03 23:10, rettet 25/11-03 23:10 
dchang >

Klart bevis i aften for at han ER verdens bedste angriber.

Bla bla bla...
dchangdchangSkrevet 25/11-03 23:11 
Hvem ellers?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PapandPapandSkrevet 25/11-03 23:13 
Alan Shearer...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dchangdchangSkrevet 25/11-03 23:15 
Mega-lol!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kooikkooikSkrevet 25/11-03 23:16 
Arsenal så strammer vi den, det samme gælder de mange andre hold der er med i champions League. Tager vi et hold som AJAX, så kan vi snakke. Ajax er ikke spækket med Stjerner men kommende. Ajax styrer, og de beviste sidste sæson at selv om man ikke har lutter stjerner så kan man være med og de havde fortjent at slå Milan ud. Nogen der vil give mig ret??
dchangdchangSkrevet 25/11-03 23:17 
Syntes da de har nogle talenter, men de mangler bare lidt rutine. De er lidt svingende.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JinkJinkSkrevet 25/11-03 23:24 
Til dels. Ja, de klarede sig godt selvom de ikke havde de vildt store stjerner. Og med lidt mere held havde de også gået videre mod AC milan, men vil nu stadig mene at Milan er bedre.

kooik >
Ajax er ikke spækket med Stjerner men kommende.

Vent nu først og se. Du kan alligevel ikke bruge det til noget.
JinkJinkSkrevet 25/11-03 23:26 
dchang >

Hvem ellers?

Nistelrooy (selvom jeg hader united). Vieri, Ronaldo + nogle andre.
MinhMinhSkrevet 25/11-03 23:57, rettet 25/11-03 23:59 
Kooik, jeg giver dig ret i at Ajax helt klart er et imponerende hold som havde fortjent at slå Milan ud sidste år. Men det kan selvfølgelig være det hænger sammen med at netop Ajax er det hold jeg har som favorithold inden for klubfodbold :-).

Derfor ser jeg også meget frem til kampen i morgen mod netop Milan!
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
dchangdchangSkrevet 26/11-03 08:32 
Papa >

Nistelrooy (selvom jeg hader united). Vieri, Ronaldo + nogle andre.

Nistelrooy og Vieri er helt andre typer, som Henry ikke kan sammenligned med. De er mere boks-spillere. Han kan mere sammenlignes med Ronaldo så. Der til gengæld ikke er så hurtig som han har været. Syntes bare at det var imponerende så meget han legede med Inter's forsvar igår. Ligesom han gjorde med Roma's sidste år.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 26/11-03 09:14 
dchang >
De spiller generelt ret godt. Arsene Wenger viser osse stort format ved kun at købe Lehmann til denne sæson. Kampen mod Birmingham viste fx kun hvor stort format dette hold har. Det gjorde kampen idag osse.

Stort format?

Arsenal har ikke penge at købe spillere for, så det var ikke Wengers eget valg.

Jeg har holdte ikke med Arsenal igår og kommer aldrig til det. Jeg synes at den endelige score gav et forkert signal af kampen. Kampen burde nok have endt 2-1 til Arsenal. Omvendt burde Inter ikke gå helt ned de sidste 3 min.

Det skal lige siges, at jeg er inkarneret Real Madrid fan.
What is the Matrix?
BatemanBatemanSkrevet 26/11-03 09:17 
Slå lige koldt vand i blodet. De sidste 3 mål blev scoret på en meget billig baggrund. Inters forsvar havde allerede forladt banen.

Milan vinder forresten CL!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/11-03 09:36, rettet 26/11-03 09:37 
med wenger som træner er holdet jo ved at være synonymt med det franske landshold, og det er jo til grin! jeg er selv chelsea-fan og finder det også til grin at klubben inden sæsonen bogstaveligt talt køber nye spillere til alle pladser når de ikke behøver det. generelt mener jeg det er forkert, at man efterhånden kan købe sig til succes indenfor professionel sport. man burde følge ekselplet i nfl-ligaen i usa, hvor hvert enkelt hold kun må købe spillere for et bestemt beløb hver sæson.

jeg beklager mit lille flip her, men det er vel en debat! det her er min holdning!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 26/11-03 18:57 
dynamitedavo >
med wenger som træner er holdet jo ved at være synonymt med det franske landshold, og det er jo til grin!

Er det til grin at han køber mere eller mindre fallerede franskmænd og gør dem til landsholds-stjerner?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
TKTKSkrevet 26/11-03 19:18, rettet 26/11-03 19:25 
hey Dchang.. Arsenal styrer nemlig.. har været fan af dem igennem et par år... eller 5... har 5 trøjer.. og har set dem et par gange (i virkeligheden) arsenal er mine favoritter.. de spiller flot bold.. og jeg var lige ved at græde af glæde i går...

The gunners rocks...

-Og til krittikeren/e der peger på en smal trup.. ja det er korrekt et problem, MEN i går så vi jo at profiler som lauren, vieira, og gilberto henholdsvis ikke var med og startede ude! stadig kan arsenal spille inter ud af banen med Edu og Parlour som playmakere.. ja jeg er bar en lykkelig mand... øøøhm dreng...

-Og henry bliver da årets spiller eller hva?
TKTKSkrevet 26/11-03 19:20, rettet 26/11-03 19:22 
d-et er da til grin at være chelsea fan i øjeblikket... de kan da kun klare sig med sådan en russer som pumper liv i klubben igen... og tror ikke de får noget ud af det... de kan jo ikke vinde over de store kanoner... skidt!
Chelsea havde ingen penge inden han kom, og nu har de... de ku have været gået konkurs...

Til bateman... ja de gjorde de forlod banen, men det må jo ik ske.. så det er de selv udenom! dårlige INTER!
dchangdchangSkrevet 26/11-03 19:22 
Yir yir! :-)

Så btw at Henry var nomineret til verdens bedste fodboldspiller sammen med Zidane og Ronaldo. Håber at han vinder. Hvis det er den du mener?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
TKTKSkrevet 26/11-03 19:24 
jeps.. tror han kan, for han er på sit bedste.. men det er han jo året rundt :-)

Og arsene wenger gør det da fortræffeligt... ik?
kooikkooikSkrevet 26/11-03 19:30 
Milan vinder ikke CL i år. De taber til Ajax i aften og det vil gøre mig stolt når de har gjort det, at kampen så skal vises i fjernsyntet gør det kun federe.
TKTKSkrevet 26/11-03 19:33 
kan heller ik ta milan.. de spiller kedelig bold syntes jeg nu...
Men ajax er nu ik bedere...:-)
TKTKSkrevet 03/12-03 07:34 
-He nu vandt the gunn ers jo lige med samme cifre i går over wolves, men bare med reserve holdet... tja det ser søreme godt ud! (det var i carling-cup)
MarcusMarcusSkrevet 03/12-03 09:49 
Dchang>> Ja.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig