X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BBA - Firewall etc.


Svar Sortering
SideshowSideshowSkrevet 19/03-03 18:01 
Jeg vil som de fleste andre monster gerne på nettet med PSO. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg har mulighed for det hvor jeg bor. Jeg bor på HC Ørstedskollegiet i Odense. Ergo, vi er under et kæmpe fælles netværk. Vi er så meget i passive mode, at man tror det er løgn. Vi kan sagtens surfe rundt på nettet, downloade osv. Men skal man bruge f.eks. winmx (ikke at jeg bruger det), så skal vi logge os igennem en gate på et lokalt intranet. Spørgsmålet er så om jeg uden problemer ville kunne købe en BBA og spille PSO online? Jeg er virkelig i tvivl og håber der er nogen kloge hovder, som kan hjælpe. Er ikke selv den mest intelligente på dette område, så håber jeg har forklaret mig forståeligt.

På forhånd tak.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/03-03 18:06 
Det er jeg ret sikker på at du ikke kan.
Chrono forsøgte gennem vores uni-forbindelse, hvilket sikkert er lig din forbindelse, og der var det ikke muligt!
(Havde nu heller ikke regnet med det)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SideshowSideshowSkrevet 19/03-03 18:09 
Skod!

Nogen tekniske facts om hvorfor?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 19/03-03 18:51 
Man må sgu da kunne kringle den på en eller anden måde...! (sigh)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/03-03 18:57 
Måske jeg kender ikke de tekniske facts! Jeg vil da heller ikke afvise det mht. jeres net, men på vores uni-net er den slags helt udelukket.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
ChronoChronoSkrevet 19/03-03 20:28 
PSO understøtter brug af en proxy, men om det er nok til at du vil kunne logge på er lidt svært at sige uden at vide mere.

Men hvis jeres proxy har en masse porte åbne - kan i spille f.eks. CS over internettet? Så er der måske en chance.

Der findes også diverse programmer der kan omdirigere forskellige porte til http-protokollen så man måske kan logge på den vej - men det er næsten ikke besværet værd.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig