X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Manhunt reviews


Svar
OkottaOkottaSkrevet 20/11-03 12:40 
Manhunt er blevet anmeldt på bl.a Gamespot og IGN.

Det er et skill baseret stealth spil, og det skulle være rigtigt godt.

Jeg skal ihvertfald ha' det.

Manhunt på IGN
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/11-03 18:28 
Jeg har lige læst GameSpot's anmeldelse og set deres video review og spillet har faktisk overrasket mig. Mit tidlige indtryk af spillet var, at det så halvkedeligt ud, men nu synes jeg faktisk det ser ud til at være ret cool. Jeg kan godt lide den der over-the-top makabre og dystre stil RockStar North har sigtet efter ;)
Dog skulle skydeaspektet ikke være så godt, men spillet består jo også overvejende af stealth.
(...)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/11-03 22:15 
IGN er nede lige nu (sidst jeg checkede), men jeg glæder mig vildt til spillet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/04-04 17:21 
Jeg overvejer at købe en PS2 for at spille Manhunt (Har set det på tilbud). Er det galskab eller hvad mener I?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/04-04 18:16, rettet 07/04-04 18:18 
Selvom spillet da gennemgående er OK underholdning, er det bestemt ikke godt nok til ligefrem at retfærdiggøre købet af en ny konsol, IMO.
Spillets stealth-aspekt fungerer udmærket og formår at skabe god suspense og de "spektakulære" finishing moves er da "interessante" de første gang man ser dem, men som tradtionelt skydespil fungerer Manhunt derimod ikke synderligt godt.

Xbox-versionen er jo også på vej så den finpudser forhåbentlig dele af spillet.
(...)
OkottaOkottaSkrevet 07/04-04 18:25 
Born2Play>
Jeg overvejer at købe en PS2 for at spille Manhunt (Har set det på tilbud). Er det galskab eller hvad mener I?

Det skal du ikke gøre - så godt er spillet ikke, og det kommer alligevel snart til både Xbox og PC (og du har jo en Xbox, ikke?) :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig