X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

D&D Heroes any good?


Reply
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/11-03 14:37, rettet 19/11-03 14:39 
Har kigget lidt på det i den lokale Fona, så ret fedt ud men er det nu også det. Nogen der kan fortælle lidt om det?


PS
Fona i Holbæk har Phantom chrash til 99,95 og The thing til 149,95. Så bor du i nærheden er der ingen undskyldning for ikke at hente(begge er til xbox).

PPS
Alien Vs. Predator til xbox har de til 249,95
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RJKRJKSkrevet 19/11-03 14:41 
Det er nærmest identisk med Baldur's Gate: Dark Alliance. Jeg er rimelig sikker på at det er samme motor, for lighederne er overvældende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 19/11-03 14:45, rettet 19/11-03 14:48 
De har helt sikkert ikke samme engine, selvom det umiddelbart minder om hinanden, da D&D: Heroes, har det med at hakke noget i det...

Når det så er sagt, virker spillet som et kompetent hack'n slash, men har dog kun spillet det en times tid hos en af mine venner.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/11-03 15:30 
Er der nogen der kender til tilbud i den klasse jeg har skrevet? Kunne være lækkert at finde flere stedder med så billige spil ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
MarcusMarcusSkrevet 19/11-03 15:33 
Folk skriver i denne tråd hvis de finder noget billigt:


Aktuelle spiltibud
RJKRJKSkrevet 19/11-03 15:47 
Le Roof >
De har helt sikkert ikke samme engine, selvom det umiddelbart minder om hinanden, da D&D: Heroes, har det med at hakke noget i det...

Derfor kan de da sagtens have samme engine... Mange andre ting spiller ind på dette såsom aktivitet på skærmen etc.

Lad mig sige det sådan: Hvis ikke Infogrames har lagt penge hos Snowblind for noget af indmaden bag D&D Heroes, så må det være spilhistoriens største ripoff ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 19/11-03 16:01, rettet 19/11-03 16:02 
Det ka' du selvfølgelig ha' ret i men, så vidt jeg husker, er der vist ikke ligefrem mangel på aktivitet i BG: DA og D&D Hereos hakker seriøst meget, når der bliver zoom'et ind.

Men jo, spillene ligner hinanden meget, så der er da muligt at der er røget lidt penge hen over bordet.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 19/11-03 16:12, rettet 19/11-03 16:12 
Mr. Case > Har du set og sammenlignet spillene? Ligheden er voldsom. Man skal kigge godt på D&D Heroes for at se, at det ikke er Dark Alliance. Selv en del af fjenderne er de samme - altså de ser helt ens ud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MrCaseMrCaseSkrevet 19/11-03 16:30, rettet 19/11-03 16:31 
du har helt ret. Men som sagt tror jeg mere forklaringen skal søges i at de begge er standard D&D monstre.

(Men jeg kiggede da godt nok også noget da jeg så ederkopperne....Næsten identiske i udseende og opførsel)
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 19/11-03 16:34, rettet 19/11-03 16:36 
Netop.

Man kan jo også sige, at der er masser af andre D&D (og inspirerede heraf) spil, som IKKE ligner de pågældende i nær samme grad.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 20/11-03 01:08, rettet 20/11-03 01:12 
RJK >
Det er nærmest identisk med Baldur's Gate: Dark Alliance. Jeg er rimelig sikker på at det er samme motor, for lighederne er overvældende.

Ifølge Gamespot og IGN, så er frameraten ihvertfald kikset, så samme motor som BG: DA, er det ikke.

Havde det været samme grafikmotor, så havde dette her spil kørt med 60 fps - ellers har de ligefrem formået at ødelægge motoren af.


Gamespot review
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 20/11-03 01:22, rettet 20/11-03 01:28 
Hvor mange i denne tråd har egentlig spillet det? 1 eller 2? Teknisk er det slet ikke på højde med Baldur's Gate. Det er i kampsystemet at der sker ting og sager. Og i multiplayer er det altså ret godt. Slowdown eller ej (desværre).

- og jeg var så en af dem der morede mig over Gauntlet til Dreamcast.

Baldurs Gate: Dark Alliance 2 (Xbox) kan jeg ikke udtale mig om før weekenden. Regner jeg med.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 20/11-03 01:48, rettet 20/11-03 01:49 
Jeg har cirka spillet:

D&D Heroes: 5 timer i double, 2 timer i tripple
BG DA: 10 timer i single, 12 timer i double
Gauntlet DL: 10 timer i double, 10 timer i tripple
Gauntlet L: 10 timer i single, 10 timer i tripple, 5 timer i what-ever-det-må-kaldes-når-man-er-fire

Må jeg så udtale mig? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 20/11-03 01:57, rettet 20/11-03 02:01 
Ja da, synes bestemt ikke det virkede som om du havde spillet D&D Heroes. Men jeg havde ret i min formodning om at der var noget om snakken med Rune og Gauntlet. :o)

Men hvad synes du så om kampsystemet i D&D Heroes?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KTCKTCSkrevet 20/11-03 15:28 
Jeg har spillet begge spil ret meget, og D&D Heroes spilmotor ligner unægteligt BG's til forveksling. At de så har wasted maskinkræfterne på et eller andet juks er så en anden sag!

Animationerne er grovere og modellerne ser heller ikke pænere ud. Der er dog indbygget ting som 4-player coop og zoom, men derfor er det stadig som snydt ud af næsen på BG.

Kampsystemet er noget anderledes, men jeg vil ikke sige, at jeg foretrækker det fremfor BG. De har begge deres fordele og ulemper. For eksempel irriterer det mig, at man ikke kan hoppe i D&D.

Omgivelserne er altså også flottere i BG, og selvom D&D har lavet en effekt med reflekterende skyer, så ser det kikset ud, da der slet ingen bevægelse er i det.

Og ja, det kan da godt være, at jeg er en smule BG-fanboy ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 20/11-03 17:19, rettet 20/11-03 17:19 
Jeg vil da også sige, at D&D Heroes teknisk (og artistisk) skuffer i forhold til BGDA. Der er jo ikke sket noget overhovedet - nærmest den forkerte vej.

BTW må vandet da kunne overbevise jer tvivlere om enginernes sammenhørighed?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/11-03 17:28 
RJK >
5 timer i what-ever-det-må-kaldes-når-man-er-fire

Det må så være Quadruple.

... Eller 4-Player :)
(...)
RJKRJKSkrevet 20/11-03 17:31 
Jeg forsøger bare at lyde smart ;)

Jeg har forresten også spillet en del af det originale Gauntlet - det skal man jo, når man har den stående. Så, ja Per, der er noget med mig og Gauntlet. Jeg vil ikke forklare det. Jeg kan ikke forklare det... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 20/11-03 18:05 
Gauntlet rykker da. Det spil skal man ikke være flov over at elske. Har selv gennemført både Legends og Dark Legacy med min kæreste.

Men mine minder med spillet går helt tilbage til 80erne, hvor vi spillede det en del nede på den lokale grill. Så fik min lillebror og jeg det til vores Amstrad, og der blev det også hardcore spillet. Engang fik vi den ide, at nu ville vi igennem spillet. Den stakkels lille computer stod tændt i en uge, hvor vi hver dag efter skole havde forskellige kammerater med hjemme og vi alle sammen spillede på skift. Sidste dag kom vi til bane 255, mener jeg det var. Banen efter den hed også 255 og sådan blev det ved omkring ti gange, hvorefter spillet frøs - se det var nederen!

Senere kom udvidelsen The Deeper Dungeons og interessen blussede lidt op igen....
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/11-03 02:26 
Ahh... Endelig vaelter det ind med hack 'n' slash'ere. Det har jeg vaentet paa.
Jeg proevede Heroes hurtigt i EB her i Perth, og det var faktisk kun fordi, jeg troede det var Dark Alliance. Det virkede dog fedt nok. Jeg er desuden overbevist om, at motoren er den samme.
Okotta, selve grafikmotoren kan jo sagtens vaere den samme, selvom det ene spil koerer bedre eller daarligere end det andet.
Glaeder mig til at hoere meninger om Dark Alliance 2 - specielt om musikken er lige saa god (Hvem husker ikke Elfsong Tavern).

Anyway, saa staar Heroes hoejt paa min indkoebsliste sammen med Dark Alliance 2, og hvad der ellers skulle komme af lignende spil.
RJK, hvorfor fik vi egentlig aldrig spillet en god omgang Gauntlet til KT? Jeg faar jo nok aldrig overtalt dig til Mario Party igen, saa det maa vaere et fair kompromis :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HulleHulleSkrevet 05/12-03 11:49 
Har spillet det i en seks timers tid nu, og jeg er da lige så vild med dette som med Baldurs Gate (gennemført).

Kameraet kan drille når man spiller co-op, men man vender sig hurtigt til at lade det passe sig selv, zoomet helt ud, og det eneste der så er et problem er at væggene ikke bliver gennemsigtige. I singel player er der ingen problemer, bortset fra væggene.
Spillet indeholder et par nye ting som ikke var til stede i BG, som blandt andet finishing moves og en ny character, plus at de som var med i BG, kan noget mere her.

Ydermere er jeg glad for at der her er en straf når man dør, det manglede da bare. Hvis man dør mellem save points mister man alt det man havde samlet ind siden sidste gang der blev gemt. Er træt af spil der ikke straffer når man dør, hvad er så pointen i at mestre..

Nu håber jeg blot at det er længere end BG, da mig og min kammerat var lidt skuffede over længden.

*Mini spoiler til BG*
Vi rendte rundt på de sidste levels og brugte lang tid på at priotere vores opsamlinger efter vægt og værdi (man kunne jo ikke bruge portals), blot for at finde ud af at spillet var slut :/
*Mini spoiler slut*

Giv os muligheden for at importe vores characters i BG2. Please. *krydser fingre for at en af udviklerne hopper forbi dette forum og tilfældigvis forstår dansk* :P

Kan anbefales til alle der kunne lide Baldurs Gate, i bliver ikke skuffede.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Username
Password
Remember me