X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pikmin 2


Svar
majjohamajjohaSkrevet 15/11-03 09:35 
I Pikmin 2 er der da ikke tid på, altså en måned man skal finde alle delene til rumskibet Dolphin, vel?
Bør jeg tage og forudbestille Pikmin 2 eller købe Pikmin (1)?

Håber i kan hjælpe..
tastasSkrevet 15/11-03 09:54, rettet 15/11-03 09:55 
Pikmin 1 er stadig et godt spil, selvom der er tidspresset. Nogle finder det også bedre at der er, det giver lidt extra udfordring.

Pikmin 2 er jo blevet udsat nu, så det er ikke til at sige hvornår det kommer.

Pikmin 2 bliver sikkert en del større end Pikmin 1, sådan er det jo tit med 2'eren ;)

Men bare fordi 2'eren sikkert bliver en forbedring af 1'eren, på en række punkter, er 1'eren stadig et godt spil som er værd at tjekke ud. Det er jo heller ikke så dyrt mere, og du kan sikkert anskaffe dig det brugt til en rimlig pris.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
majjohamajjohaSkrevet 15/11-03 09:57 
Mit største spørgsmål er det med tidspresset da jeg godt ville bruge flere måneder på at holde orden på mine Pikmins :)
tastasSkrevet 15/11-03 10:12 
Hehe, well, spillet er selvfølgelig knap så langt pga. af tidspresset.

Dog er der i Pikmin en challange mode med.
Her starter du et spil på en given bane, du har så 20 minuter til at "producere" så mange pikmins som muligt.
Spillet gemmer resultatet og du får en highscore liste.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
majjohamajjohaSkrevet 15/11-03 10:14 
Hmm.. Vil da overveje om det skal være 1eren eller 2eren, man kunne evt. få fat på en US udgave engang - de er jo billige :)
DommergaardDommergaardSkrevet 15/11-03 21:50 
1'eren er skide fed! Den kan anbefales! ;)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 26/03-04 13:43 
Ny Pikmin 2 video

Nu med nye Pikmins og splitscreen 19mb
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
The DaneThe DaneSkrevet 26/03-04 14:03, rettet 26/03-04 14:04 
For at besvare spørgsmålet, så skulle der ikke være tid på i 2eren. (men nu da jeg ser på datoen, så er det vel opdaget - DO´H)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
StarFStarFSkrevet 27/03-04 13:18 
fik Pikmin 1 for 100kr her i Aalborg til et lager udsalg.. kan kun STÆRKT anbefale det.. er utroligt sjovt, selv om det, detsvære er lidt kort!
DommergaardDommergaardSkrevet 27/03-04 15:32 
tas>
Pikmin 1 er stadig et godt spil, selvom der er tidspresset. Nogle finder det også bedre at der er, det giver lidt extra udfordring.

Tjah, det kan NEMT nå at gennemføres indenfor tidsgrænsen! Nemt!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig