X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo via. Xbox Live


Svar
OkottaOkottaSkrevet 13/11-03 11:25 
Hvis der kommer sådan en Halo Deluxe udgave, så er det pludseligt interessant at ha' en Xbox igen.

Man kan jo kun krydse fingre.

Halo på Live
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
olmeolmeSkrevet 13/11-03 11:38 
MSN games har en forklaring på rygtet.
Hvilke kan være et typisk eksempel på hvor mange latterlige rygter der er rundt omkring på nettet.

Go Palle
HulleHulleSkrevet 13/11-03 11:50 
En Live version burde ha' været udgivet allerede da Live blev lanceret. Der er ikke andet at gøre end at købe PC versionen eller vente.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PlaykidPlaykidSkrevet 13/11-03 12:01, rettet 13/11-03 12:03 
Jeg kan ikke læse linksne lige nu pga. skolens firewall, men rygterne har været afkræftet siden i går.
Så med mindre afkræftelsen er fordi man vil holde spillet hemligt fordi en side, uheldigvis, sælger en Halo Deluxe Edition: Strategi Guide,
http://www.randomhouse.com/catalog/display.pperl?isbn=0-7615-4521-2 indtil en snarlig udgivelse, så er det endnu et rygte uden hold:(

Rumor number 2 - you're outta there!
Undaunted by the dousing of the 'Halo 2 is coming this week' rumor, the gnomes have developed a NEW rumor - this time that 'Halo 1.5', a Live-enabled version of Xbox Halo, will be released by the end of the month. (Stories are on sites like GamesRadar UK and Eurogamer.) Evidence cited includes a new strategy guide, listed only as 'Halo Deluxe Edition' due out from Prima early next month. SketchFactor has once again stepped in with his hose; this time, it's just a short note:

Halo "deluxe" = Halo PC (and soon for Mac). Sorry. Give it up.

Her afkræfter SketchFactor det i hvertfald.

Jeg krydser dog stadigt fingre!
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 13/11-03 14:07, rettet 13/11-03 14:09 
Nu hvor de har skubbet HALO 2's udgivelse til en ubestemt tid, så synes jeg godt, at man kunne udgive HALO med nogle nye features som PC versionen samt XBL enable.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PoulPoulSkrevet 13/11-03 14:19 
Er den "Ubestemte tid" ikke = foråret/1. kvartal af 2004? Hvis dette holder, så er det jo lidt overkill at udgive en XBL version af det gamle Halo nu.
APHAPHSkrevet 13/11-03 15:07 
Poul--> http://www.games.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=74461&ci=289
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 13/11-03 15:15 
OK, den havde jeg ikke lige set/hørt.
RaGeRaGeSkrevet 13/11-03 15:24, rettet 13/11-03 15:26 
Tror dog stadigvæk, at folk ville elske at se HALO online via XBL - jeg drømmer stadigvæk om det! Så jeg er ret ligeglad med HAL0 2, hvis der kommer nogle nye baner samt våben i en XBL udgave af HALO.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig