X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem er med på...


Svar
CanonCanonSkrevet 11/11-03 15:53 
Alle os Nintendo fans, elsker højt sin Gamecube(dem der har en).

Lad mig forslå at nogle Nintendo fans(som mig), starter en helt ny gamesite kun om det seneste nyt fra Nintendo! Anmelde spil osv.. Siden kan være noget i stil med xboxworld.dk(nintendoworld.dk?).

Lad os finde nogle distributør som kan sende spil til os...

Hvem er med på idéen
Bah...
323 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 08/12-03 11:43 
Samme her!
CanonCanonSkrevet 08/12-03 14:37 
Skal jeg være Redaktør?
Bah...
HankyHankySkrevet 08/12-03 15:24 
Til Canon -> Self !

Synes også at NintendoGaming lyder bedre !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CanonCanonSkrevet 08/12-03 15:27, rettet 08/12-03 15:33 
Sådan Hanky:)

Jeg tror det bliver www.nintendogaming.dk

Og Hanky bliver Nintendo Gaming´s webmaster!
Bah...
VictorVictorSkrevet 08/12-03 18:08 
Fedt! :)
CanonCanonSkrevet 09/12-03 13:25 
Jeg skal lige sige dem der anmelder retrospil, skal lige sende anmeldelsen til mig!
Bah...
HankyHankySkrevet 09/12-03 18:59 
Sådan , nu er NintendoGaming.Dk Forum'et oppe !
Kan findes her : www.new-b.dk/Forum

Opret jer da lige :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CanonCanonSkrevet 10/12-03 12:48 
Tak til dig Hanky!
Bah...
CanonCanonSkrevet 10/12-03 16:37 
Skribenterne for Nintendo Gaming!

Opret jer lige som bruger!
Bah...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/12-03 16:59 
Sjovt! :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CanonCanonSkrevet 11/12-03 11:36 
Det er lidt vigtig at skribenterne melder sig!
Bah...
VictorVictorSkrevet 11/12-03 11:39 
Er det for at gøre grin med os at du har kaldt det new-b???
CanonCanonSkrevet 11/12-03 11:40 
Nej, den ligger bare på den server!

Siden kommer til at hedde www.nintendogaming.dk
Bah...
VictorVictorSkrevet 11/12-03 11:43 
Ok så er jeg rolig :)
VictorVictorSkrevet 11/12-03 11:46 
Når siden kommer frem Er den helt lyseblå, og jeg kan ikke trykke på noget!
CanonCanonSkrevet 11/12-03 12:39 
Det kan du nu!
Bah...
VictorVictorSkrevet 11/12-03 13:18 
Ja :)
CanonCanonSkrevet 11/12-03 13:22 
Problemet var at Victor havde vaglt at bruge NG.dk - Theme designet, dette skal I ikke gøre da designet ikke er fuldført!
Bah...
tue hazukitue hazukiSkrevet 11/12-03 13:42 
Ikke for at headhunte nogen, men jeg har modtaget en velkomst mail fra forummet. Og hold da helt fast der er mange stavefejl/sprogfejl i! Dette giver ikke just det bedste indtryk...

Kan vi ikke få det rettet?
»You'll never walk alone«
PalsgaardPalsgaardSkrevet 11/12-03 13:48, rettet 11/12-03 13:49 
Jeg kan ikke logge på forummet, men jeg såt under tilmeldte profiler!

EDIT: skulle måske lige ha aktiveret min profil inden jeg brokkede mig ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HankyHankySkrevet 11/12-03 14:54 
tue hazuki >
Ikke for at headhunte nogen, men jeg har modtaget en velkomst mail fra forummet. Og hold da helt fast der er mange stavefejl/sprogfejl i! Dette giver ikke just det bedste indtryk...

Kan vi ikke få det rettet?


Den velkomst mail er standard-mailen fra phpBB-Forum'et og er ikke noget vi selv kan ændre ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AmbyAmbySkrevet 11/12-03 14:59 
Det tvivler jeg på er sandt.
phpBB er højst funktionel, kig evt deres forum igennem.

Slutteligt skal nævnes at jeg synes ikke man kan tage en spilside med et copy/paste forum seriøst. Bare min mening.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
CanonCanonSkrevet 11/12-03 16:23 
Jeg ser lige på det velkomst mail, det ser lidt underligt ud!
Bah...
tue hazukitue hazukiSkrevet 11/12-03 18:35, rettet 11/12-03 18:37 
Hanky: Det tror jeg ikke du skal regne med...

Dark-Light: Jeg er helt enig - synes absolut det kunne være vildt fedt hvis der var nogen der kunne lave et forum fra bunden. Det ville klart være at foretrække.
»You'll never walk alone«
HankyHankySkrevet 11/12-03 18:56 
DarkLight -> Det er din mening !

Vi mener sagtens det kan tages seriøst !
Andre store sider har brugt det, så hvorfor ikke også os ?
Det kan komme på tale at vi senere selv laver Forum fra bunden ... ,men absolut ikke før, at der er meget aktivitet ! (Gider ikke at lægge kæmpe arbejde i noget der måske ikke vil blive brugt så hyppigt ;) )
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
VictorVictorSkrevet 11/12-03 19:01 
Dark-Light >
Slutteligt skal nævnes at jeg synes ikke man kan tage en spilside med et copy/paste forum seriøst. Bare min mening.

Er GameSector så også useriøst?
crying outcrying outSkrevet 11/12-03 19:24 
Dark-Light >
Slutteligt skal nævnes at jeg synes ikke man kan tage en spilside med et copy/paste forum seriøst. Bare min mening.

..og slet ikke, da det er det eneste sitet indeholder !
Jusqu'a ici tout va bien....
VictorVictorSkrevet 11/12-03 19:35 
Det tror du ikke der er en grund til ;)
HardballerHardballerSkrevet 11/12-03 19:36 
Canon, vil gerne melde mig ud som anmelder..
crying outcrying outSkrevet 11/12-03 20:00 
Victor >
Det tror du ikke der er en grund til ;)

eehhh ... hvilken ?? Er maaske ikke vider optimistisk med jeres project, men maaske jeg tager fejl ?
Jusqu'a ici tout va bien....
NeriedNeriedSkrevet 11/12-03 22:38 
Hanky >
Sådan , nu er NintendoGaming.Dk Forum'et oppe !
Kan findes her : www.new-b.dk/Forum

Opret jer da lige :)

jeg kan ikke logge ind hvorfor??
AmbyAmbySkrevet 11/12-03 22:42 
Victor >
Er GameSector så også useriøst?

Uden det skal blive bashing, så synes jeg GameReactor i sin nuværende stand er useriøs.
Desuden blev forrummet svjv lavet til GR.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MadsMadsSkrevet 11/12-03 22:46 
Snakker vi ikke om GameSector? ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AmbyAmbySkrevet 11/12-03 22:48 
Whooops. Jo :)

Kender dem ikke så ja. De er useriøse. Personligt gider jeg ikke browse rundt på et lånt koncept.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 12/12-03 09:28, rettet 12/12-03 09:30 
Det er jo så op til dig selv !
Vi mener bare det er for dårligt hvis man ikke gider at besøge en side pga. af dets "låneforum"
Dårlig indstilling !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AmbyAmbySkrevet 12/12-03 10:46 
Måske, men jeg vil da godt påtage min ansvaret og sige at det er den genrelle indstilling.
En side vinder da klart i ens agtelse hvis det hele er hjemmelavet.
"Problemet" med spilsider i dag er at alle 13 årige kan tage phpnuke og phpbb og så starte en hjemmeside. På trods af at man siger at det er indholdet der skaber siden, så mener jeg at besøgene hellere vil se noget de ikke har set før. Dernæst tror jeg også det er en fordel for dem der laver sider, da det viser at de virkelig mener det alvorligt, og ikke har sparket noget op på 10 minutter. Dette kan give fordele ved spildistributørene.

I dag hvor alle påråbe sig kundskaben til at kunne hjemmesidedesign er der stærkt behov for at skille sig ud. Det gør man _ikke_ ved at bruge phpnuke og phpbb.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
CanonCanonSkrevet 12/12-03 10:52 
Kan du da lave en forum?
Bah...
CanonCanonSkrevet 12/12-03 10:53 
Hardballer >
Canon, vil gerne melde mig ud som anmelder..

Hvad hedder du?
Bah...
NaieraNaieraSkrevet 12/12-03 10:53, rettet 12/12-03 10:54 
Dark-Light ->

GameSector har folk ansat på fuld tid. De har udgivet et trykt blad med tilhørende DVD/CD over længere tid.

Prøv hellere lige at lære tingene at kende, før du smider rundt med beskyldninger om, at der er noget der er useriøst.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 12/12-03 11:03 
Synes egentlig stadig at påstanden holder. Det er useriøs de ikke får lavet deres eget forum.
Og efter at have set siden er det faktisk værre end frygtet; forummet åbner i sit eget vindue.
Det er typisk sådan man vile gøre hvis man starte en hjemme-hygge-spilside op.

Hvis de er så store kan jeg slet ikke forstår at de ikke får ansat en med lidt forstand på webdesign og kodning, så de kan få lavet deres egen tilpassede forum. Sværre er det trods alt ikke.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 12/12-03 11:05 
Prioriteringer. Det kan være brugerne har givet udtryk for at de bare vil have et forum der fungerer, og så er tilfredse med at krafterne bliver brugt på selve siden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CanonCanonSkrevet 12/12-03 11:09 
Som du siger så er det ikke en forum der køre sitet!
Bah...
AmbyAmbySkrevet 12/12-03 11:12 
Nej men det er der brugerne føler de bliver hørt.
Mulighed for at komme med feedback.
Der er så at sige der brugerne "bindes" sammen.
Jeg selv mener at et forum er en utrolig vigtig del af en side. Nyheder kan man finde overalt på nettet. Der skal være en anden grund til at komme tilbage. Grunden er tit en godt forum.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 12/12-03 11:18 
Eller anmeldelser... Mon ikke det er GameSectors fokus? Det tror jeg nok det er!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CanonCanonSkrevet 12/12-03 11:21 
Det jeg mener når forumet skal være seriøs, så mener jeg INGEN newbie spørgmål! Som det for eksempel har udviklede på n-club.dk
Bah...
AmbyAmbySkrevet 12/12-03 11:39 
Naiera, jeg kan godt leve uden dit sarkatiske tonefald. Jeg snakker ordenligt til dig, jeg forventer en smule tilbage...

Som jeg tidligere nævnte kender jeg ikke til GameSector eller deres anmeldelser. Men måske skulle man give dem en chance i junglen :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 12/12-03 11:48, rettet 12/12-03 12:21 
Det er ikke mig der bruger et snævert sæt præmisser til at bedømme en side, uden overhovedet at sætte mig ind i indholdet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/12-03 12:15 
Dark-Light >
Hvis de er så store kan jeg slet ikke forstår at de ikke får ansat en med lidt forstand på webdesign og kodning

Jeg vil ikke belære dig om situationen på danske spilmedier, men jeg tør vist godt sige, at ingen af dem har råd til at have sådan en mand ansat. Du ville blive overrasket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 12/12-03 12:16 
Du svarede aldrig på Canon's spørgsmål ?!

I fremtiden lader du bare være med at besøge siden så ... okai ?
Det er heldigvis et frit land vi lever i, så det er op til dig selv om du vil benytte dig af den eller ej !

Lad os bare sige, at du ikke har andre folks meninger på din side !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AmbyAmbySkrevet 12/12-03 12:44, rettet 12/12-03 12:46 
RJK >
Jeg vil ikke belære dig om situationen på danske spilmedier, men jeg tør vist godt sige, at ingen af dem har råd til at have sådan en mand ansat. Du ville blive overrasket.

Det var ud fra det synspunkt at Naiera sagde at de havde flere folk fastansat.

Med lad mig så lige skære ind til benet og få dette afsluttet;

- Et hjemmelavet forum vil altid være bedre end et standard et. Man kan specialtilpasse en masse ting og bygge den ind i sit hjemmesidedesign. Det startede jeg med at sige og det holder jeg fast i. At jeg er den eneste der mener dette er jeg lidt uforstående overfor.

Hvad angår Canon's spørgsmål, så hvis det drejede sig om om jeg kunne lave et forum; Ja det kan jeg. Men da jeg allerede har en hygge-spilside på standby og 2-3 andre webprojekter, så har jeg hverken tid eller lyst til at binde mig i mere.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
323 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig