X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO - nogen der glæder sig?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/03-03 10:15 
Det er sjovt, jeg ser mange der snakker om PSO på GC boardet, men her er der slet ingen, der nævner det?

Jeg har selv været 5 mm fra at købe GC versionen simpelthen fordi jeg synes det ser ultra spændende ud.
Og så lidt fordi, det ligner mere en GC titel end en XB ...

Grunden til at jeg har ventet er: headset!


Og det burde jo være grund nok til at alle fornuftige xbl ejere var ved at gøre i deres tøj, men som sagt er begejstringen til at få øje på.
Så hvad skyldes det?

Er Xbox [Live] ejere ikke rollespillere?
Synes I det er mere end GC titel?
Gider I ikke betale det månedlige gebyr?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
la0sla0sSkrevet 18/03-03 10:41 
well jeg ER blevet hooked... fuldstændig på gc udgave... så det er sgu lækkert.. jeg kan kun anbefale det..
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 18/03-03 10:41, rettet 18/03-03 10:42 
SeventhSun >
Er Xbox [Live] ejere ikke rollespillere?
Synes I det er mere end GC titel?

Jeg vil, som ikke-Xbox-spiller, påstå at du har ret i de to påstande (hvis der med rollespillere menes konsol-rpgs, og ikke spil a la Baldur's Gate). Ikke desto mindre synes jeg det er sundt for Xbox at få titler som PSO. Bare synd at det stort set kun er Sega, der leverer "rigtige" konsol-titler til Xbox (og Capcom(Tekki)), i modsætning til alle de "PC-titler", vi har set indtil videre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/03-03 11:10 
Ja nu ville jeg jo gerne høre noget fra Xbox ejere - og ikke fra jer fanboys ;-)

Men det siger jo om lidt om den problemstilling, jeg efterlyser, når 2 GC ejere svarer på en tråd i Xbox forummet - fordi der står PSO i titlen.

[jeg orker altså ikke at diskutere hvorvidt der findes konsol spil til 'boxen eller ej]
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 18/03-03 11:51 
Jeg gad heller ikke spille det på min Dreamcast. Hvis jeg har brug for et chat program, så bruger jeg mIRC og hvis jeg har brug for internet telefoni, så finder jeg nok på noget.

Men det kan jo være at de nye versioner har noget der minder om gameplay, men jeg har svært ved at forestille mig det.*

*udover at der var challenge mode i version 2 der virkede ret "gameplay" agtig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/03-03 13:13 
"Er der nogen, der har lyst til at gå en tur med ud i det gode vejr?" spørger pædagogen i børnehaven.
"jeg gider ikke", "jeg har ikke lyst", "jeg bliver indenfor", "det er for latterligt" svarer børnene så.

tsk tsk
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OmenOmenSkrevet 18/03-03 13:21 
Er der overhovedet nogen der ved hvornår spillet udkommer på PAL til Xbox?
Vote Ficus!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/03-03 13:55, rettet 18/03-03 15:52 
[edit] tothegame.com siger nu TBA

pso xbox
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
MajorPMajorPSkrevet 18/03-03 15:07 
skal ikke have det, har ikke råd til at bruge flere penge på online gaming :(
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OmenOmenSkrevet 18/03-03 15:45 
SeventhSun >
tothegame.com siger 28. marts

Så vidt jeg kan se står der da TBA (To Be Announced)
Vote Ficus!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-03 17:46, rettet 19/03-03 17:47 
Ja jeg kunne jo ikke vente til det kom til xbox så jeg købte det til GC. Jeg vil ikke ha det til xbox hvis ikke der er nogen ændringer. Og hvis ikke der er det så har GC versionen jo mere at byde på (GBA compatible og sårn) Og da vi har noget skod internet her på kollegiet så kan jeg slet ikke bruge xbox-live da det kræver for meget at "tale" sammen. og for min skyld gør det sq ikke noget om jeg bruger head set eller keyboard. Jeg regner med at komme online med GC versionen, da den kun skal bruge ca 256k eller mindre, hvor imod xbox ver. skal bruge bredbånd.

Edit: nå ja så kan GameCuben jo surfe på internettet, det kan xboxen jo ikke.

Så... kort og godt nej, jeg skal ikke ha det hvis ikke der er nogen stor forskel.:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 19/03-03 17:57 
Ja, 256K er ikke bredbånd?! Huh?
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 18:09 
2 Mbit eller mere er bredbånd.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SoqratesSoqratesSkrevet 19/03-03 18:12 
Øhhmmmm, er ADSL 256/128 ikke bredbånd?
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 18:23, rettet 19/03-03 18:23 
Så absolut ikke. Ifølge TDC og de andre selskabers absurde virkelighedsforvrængende markedsføring ville en 64/64 forbindelse også være bredbånd! Det er det samme som en ISDN forbindelse de herrer!

Sick...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 19/03-03 18:31, rettet 19/03-03 18:53 
Troede bredbånd begyndte ved 126 :-O!

Så er det godt klaret mine 512 kan køre XBL hvis det nu kræver det 4-dobbelte ;P

(Minder mig om jeg nok er den første i DK der prøver XBL med en chip i maskinen, så det får vi snart at se hvordan det går :))
SoqratesSoqratesSkrevet 19/03-03 18:32 
Er det så lige muligt at få definationen af bredbånd?
quadquadSkrevet 19/03-03 18:34 
Naiera >
2 Mbit eller mere er bredbånd.

...
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 18:37 
Selvfølgelig kræver XBL ikke bredbånd, det kræver en 256/128 forbindelse. Bredbånd kalder amerikanerne det, fordi de er uintelligente, og englænderne fordi de er uoplyste, og TDC fordi de er nogle gedebukke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 19/03-03 18:53 
Og jeg glemte at putte en smiley bagefter ;)
SideshowSideshowSkrevet 19/03-03 18:54 
Det kan nås endnu Wagner... }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
quadquadSkrevet 19/03-03 18:54 
Det er self. allerede gjort inden din post ;)
OmenOmenSkrevet 19/03-03 22:46 
Naiera >
Selvfølgelig kræver XBL ikke bredbånd, det kræver en 256/128 forbindelse. Bredbånd kalder amerikanerne det, fordi de er uintelligente, og englænderne fordi de er uoplyste, og TDC fordi de er nogle gedebukke.

Det Naiera her snakker om, er det der i det danske sprog går under "pinlig korrekthed" strofen... I almindelig dansk tale er bredbånd alt over en ISDN linie.

Personligt gider jeg ikke rodes ud i en længere samtale om brugen af sprog og en defintion af samme, men alle kan virke smarte hvis alt skal opremses som det står i Nudansk Leksikon eller lignende, og ikke omhandler samtalens formål.
Vote Ficus!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig