X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: ALTTP - HJÆLP!


Svar Sortering
AndyAndySkrevet 04/11-03 16:21 
Jeg er nået der til hvor man skal ind i skoven for at finde Master sword, jeg fandt først et sword inde i skoven og så stod der:"Is the The master sword?!"...no it just a normaly sword"(eller så noget). Så lidt længere inde i skoven var der Det rigtige master sword men jeg kan ikk' hive det op ligemeget hvor meget jeg prøvet - Nogle go'e råd?

-På Forhånd TAK!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
VictorVictorSkrevet 04/11-03 16:26 
"Du har vel ikke alle pendanterne? Har du også læst med "Book og Mudora" hvad der står foran?"

Citat fra Henrik Ostepof

;)
AndyAndySkrevet 04/11-03 16:31 
Fatter ikk' hvad i snakker om "Alle pendanterne og "Book og Mudora - forklar det lig´dt bedere!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
majjohamajjohaSkrevet 04/11-03 16:44 
Victor >
Citat fra Henrik Ostepof
Kan Henrik og hans side ikke holdes uden for P:R, Victor? ;)
EulogyEulogySkrevet 04/11-03 17:12 
Game-Girl >
Fatter ikk' hvad i snakker om "Alle pendanterne og "Book og Mudora - forklar det lig´dt bedere!

joo jeg kan da prøve.. du skal først have alle 3 pendanter som du får i de 3 dungeons og der efter skal du have den bog som der hedder Book og Mudora. Derefter skulle du gerne kunne trække sværdet op af stenen... spørg hvis du vil vide hvor du finder de forskellige ting.. (jeg har spillet det til hudløshed he he)
'Hi super nintendo Chalmers'
AndyAndySkrevet 04/11-03 17:34 
Hvor er de forskellige ting da henne?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Le RoofLe RoofSkrevet 04/11-03 17:40, rettet 04/11-03 17:42 
Hvis du kigger på kortet (tryk på L-knappen 2 gange - hvis det er GBA versionen), vil du kunne se de pendants (halskæder) du mangler, som blinkende ikoner på kortet...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
AndyAndySkrevet 04/11-03 17:44 
Ok, takker:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig