X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario Kart contra Mario Kart 64


Svar
SideshowSideshowSkrevet 04/11-03 08:38, rettet 04/11-03 17:52 
I kan da seriøst ikke mene, at Mario Kart 64 er det bedre spil?
Jeg vil meget gerne høre andres meninger.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
CalleCalleSkrevet 04/11-03 08:42 
Jeg mener det er super mario kart, og det er nok fordi at da jeg var mindre der sad vi hos en af mine venner og tæskede løs på det. Det var fede tider :)
PapandPapandSkrevet 04/11-03 09:41 
Mario Kart til SNES er meget bedre. Styringen er bedre og banerne er langt mere interessante...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
quadquadSkrevet 04/11-03 16:03 
Helt Klart: Super Mario Kart.
Selvom Mario Kart 64 også er et glimrende spil synes jeg det aldrig helt ramte dér hvor SMK gjorde.
ChronoChronoSkrevet 04/11-03 19:40, rettet 04/11-03 19:58 
Jeg mener at Mario Kart 64 er bedst, og det skyldes især én ting - Power Slide.

I Super Mario Kart er der ikke nogle ting, som man ikke kan mestre forholdsvis hurtigt. Power Slide tager tid at lære at bruge, og endnu længere tid at lære at bruge rigtigt. Det giver efter min mening gameplay'et mere dybde, og gør at spillet er sjovt at spille alene.

I multiplay står de to spil ret lige. SMK's battlemode er bedst, men tilgengæld kan man spille fire i MK64.

MK64 har, efter min mening, også det bedste banedesign. Toad's Turnpike er nok min favorit - især i mirrormode med modkørende trafik. Men Kalimari Desert og Rainbow Road er også rigtigt fede. Det er ufatteligt sjovt når man spiller multiplay, og ens konkurrenter bliver tvunget til at holde tilbage for toget.

I SMK er der også fede baner, især Koopa Beach er jeg vild med. To af battlemode banerne er endda hvad jeg vil kalde perfekte. Men en bane som Vanilla Lake er efter min mening ret dårlig. De der isblokke som man skal smadre for at komme igennem er ret frustrerende, og så er nogle af hullerne i isen placeret mærkeligt.

Skal Super Curcuit blandes ind i diskussionen, så er det nok mere kvantitet end kvalitet. Der er mange baner, men de er ikke alle lige gode.

EDIT: En film med en gut der virkelig kan sin MK64 er tilføjet.

MK64 skills...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BobbeBobbeSkrevet 04/11-03 20:14 
Syg film.. :)
Men han har nok ikke så meget ud af multiplayerdelen nu :P
Spiller nu: Wii
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig