X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Top Spin


Svar
ViolatorViolatorSkrevet 02/11-03 10:00, rettet 02/11-03 12:05 
Er det muligt at spille over fem sæt i sine kampe i ovennævnte spil?
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
ViolatorViolatorSkrevet 02/11-03 10:00, rettet 02/11-03 12:05 
Er det muligt at spille over fem sæt i sine kampe i ovennævnte spil?
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 10:54 
Du tænker på Virtua Tennis, hvor man ikke kunne?
ViolatorViolatorSkrevet 02/11-03 11:04, rettet 02/11-03 11:07 
Ja, jeg håber det er muligt at spille over flere sæt i Top Spin, ellers er jeg desværre bange for, at spillet ikke er noget for moi.

Jeg har kigget i anmeldelserne af spillet, dog kun overfladisk, men jeg har ikke kunnet finde svar på mit spørgsmål, så derfor spørger jeg herinde...
3of193of19Skrevet 02/11-03 11:20 
PAL versionen kommer først på fredag, så der er nok ikke nogen af os der har mere info end du har.
MajorPMajorPSkrevet 02/11-03 11:32 
Man kan godt spille fem sæt i PAL versionen.

Du kan vælge mellem ét, tre og fem sæt i spillet...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
ViolatorViolatorSkrevet 02/11-03 12:04, rettet 02/11-03 12:04 
Tak MajorP!

Spillet er hermed bestilt...
MajorPMajorPSkrevet 02/11-03 13:11 
Så lidt da - og glæd dig til spillet.

Det skal dog lige siges, at man ikke kan vælge antal sæt og partier man vil spille i career delen. Men i exhibition match og over Live er det intet problem.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
3of193of19Skrevet 02/11-03 14:15 
Grrrr, endnu en med anmelderkopi...
ComradeComradeSkrevet 02/11-03 15:17, rettet 02/11-03 15:17 
Nu vi er ved anmelder kopier, er der så flere herindefra der skal anmelde det?

MajorP snakkede nemlig om, at han oplever en del latency, mens jeg næsten aldrig mærker noget til det.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PoulPoulSkrevet 02/11-03 21:28 
Grrr....mit eksemplar blev sendt afsted fra TheRage i torsdags med expresspost, så det burde dukke op mandag/tirsdag. Glæder mig helt vildt til at få fingrene i denne titel....
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/11-03 21:31, rettet 02/11-03 21:33 
Første anmeldelse. Hader ikke at eje den Xbox :P

EDIT: forkert link :)

MSN Games
ChaserChaserSkrevet 02/11-03 21:45, rettet 02/11-03 22:21 
Helt den første er det ikke :) Spilzonen har postet en i fredags samtidig med der blev lanceret nyt design.

Top Spin anmeldelse på Spilzonen
APHAPHSkrevet 02/11-03 21:52 
Det ser ikke ud til at top spin er helt ved siden af :)
Jeg har preordret spillet fra boomtown, så jeg modtager det formenligt på fredag, og Rainbow Six modtager jeg nok på lørdag fra gameplay, så jeg kunne godt forestille mig at jeg fik spillet lidt xb i næste weekend:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 21:55 
Glæder mig HELT vildt til jeg får det nu!! :D
APHAPHSkrevet 02/11-03 22:08 
Hvordan kan det egenligt være at XSN delen i top spin endnu ikke er åbnet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Per SPer SSkrevet 02/11-03 22:22 
Linket til Top Spin anmeldelsen på Spilzonen er rettet og korrekt nu. Du kan takke mig senere Casper :P
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 02/11-03 22:23 
For lige at lade folk komme lidt igang og opbygge deres characters måske?
ComradeComradeSkrevet 02/11-03 22:23 
Hmm..fordi det endnu ikke er udkommet endnu?
Det vil være min umiddelbare forklaring på det..

Btw. Xboxworld.dk er også klar med deres anmeldelse :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 02/11-03 22:27, rettet 02/11-03 22:28 
Chaser >
Helt den første er det ikke :) Spilzonen har postet en i fredags

Nu er det ikke for at gå efter hverken Mikkel eller Casper, men efter at have læst begge anmeldelser er jeg ikke blevet meget klogere.

Spurgt kort: hvordan er gameplayet i forhold til Virtua Tennis (1)?

MSN-anmeldelsen lægger godt nok ud med, at Top Spin er meget bedre, men forklarer aldrig hvorfor. Hvordan flyder gameplayet? Tempoet, finesserne, det strategiske element etc. Vil jeg også kunne spille Top Spin i utallige timer, som tilfældet var med VT, eller er der huller i gameplayet (*host* VT2 *host*) eller holder det hele vejen igennem?

(Jeg snakker kun om multiplayer - 1on1 og 2on2)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 02/11-03 22:33 
En ting slog mig, da jeg læste MSN Games' anmeldelse. De kommer med kommentaren "God Xbox Live del" - de må så have en forbindelse der sparker rimelig meget ***.

Når jeg kan opleve et vist laghelvede på to gode forbindelser - den jeg brugte var 2048/512. Og nej - jeg spillede ikke mod folk fra Chile. Det var bl.a. mod personer fra Spanien og Sverige, at det hakkede. Det sjove er bare, at det ikke hakkede da jeg spillede mod amerikanere. :/

Det skal dog også siges, at når Top Spin kører lag-frit over Live, så er det virkelig en stor fornøjelse at slå sig løs i. Ligger pt. nummer 150 i verden - så kom bare an =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
ComradeComradeSkrevet 02/11-03 22:35 
RJK >
Spurgt kort: hvordan er gameplayet i forhold til Virtua Tennis (1)?

Hvis du ikke har læst anmeldelsen på IGN, så gør det, da de sammenligner en del med Virtua Tennis.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 02/11-03 22:38, rettet 02/11-03 22:44 
Nu var det nærliggende at spørge, når Casper er her, men tak for tippet. Det gør jeg så nu...

EDIT: Men jeg blev stadig ikke meget klogere på nævnte punkter. Nærmere lidt afskræmt af karriere-moden, som jeg virkelig troede var det helt store skridt op fra Virtua Tennis. Kan det virkelig passe at det stadig er Great Courts 2 fra 1991, som er den bedste single player tennis oplevelse...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 02/11-03 22:47 
Sådan er det når der tages nye initiativer. Så bliver der sparet på andre områder :/
Underligt nok, da der er masser af spil med både god SP og online mode.
RJKRJKSkrevet 02/11-03 22:55 
Jeg synes nu bare at karrieremoden i Virtua Tennis er så elendig, at den må være meget meget let at overgå... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 02/11-03 23:03, rettet 02/11-03 23:03 
Hehe ja, den har jeg også hørt dårligt om.

Hvis karrieredelen er lidt henad Smash Court Tennis Pro Tournament, vil jeg være tilfreds.

Fra GS:

"Once you've created your tennis pro, you're released into the world. From here you have several options. You can compete in a tournament, though, right off the bat, the number of tournaments for which you'll be eligible is limited. You can try out for a sponsorship from companies like Prince, Reebok, Adidas, and Oakley, which can net you cash, fame, and some rather cool licensed gear. The cash is important because it costs money to train with the different tennis coaches, and you simply won't be able to keep up with the players in the bigger-name tournaments if you don't increase your player's stats."

Det blev jeg ikke klogere af :/

EDIT: Minispillene skulle være dårligere end i VT...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 23:20 
Er der på nuværende tidspunkt lavet nogle gode dedikerede servere på XBL til spillet?
RebelheartRebelheartSkrevet 02/11-03 23:29 
Dedikerede servere på XBL = Ikke eksisterende!
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 23:31 
Really? Har microsoft ikke smidt nogle servere op? Så er det jo ligesom XBC?
jaesjaesSkrevet 02/11-03 23:33 
Ja, i starten. Men de blev hurtigt pillet ned igen.
APHAPHSkrevet 02/11-03 23:39 
Læste for nogle dage siden på TXB, af der skulle være sat nogle servere op til Rainbow Six 3, men om det er sandt har jeg ingen anelse om.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChaserChaserSkrevet 02/11-03 23:44 
RJK >


Nu er det ikke for at gå efter hverken Mikkel eller Casper, men efter at have læst begge anmeldelser er jeg ikke blevet meget klogere.

Spurgt kort: hvordan er gameplayet i forhold til Virtua Tennis (1)?

Hvordan man opfatter gameplay, særlig i et spil som Top Spin er meget individuelt, men jeg har selv spillet Virtua Tennis i ufattelig lang tid, og jeg vil sige at Top Spin er bedre. Det føles meget naturligt den måde du styrer på, og de to risk-shot giver gameplayet en ekstra dimension. Jeg fik det ikke nævnt i min anmeldelse, men der er et barometer der viser hvem der pt. har overtaget, altså spiller bedst, jo højere oppe det er, jo større chance er der for dine risk-shot lykkedes.

Jeg er selv ikke den helt store fan af spillets karriere del, synes den bliver rimelig hurtig triviel. Der hvor spilet virkelig vil gå hen og blive en klassiker er når man spiller multiplayer. Jeg har ikke prøvet Live så meget, men har spillet utrolig meget 1on1 og 2on2 på én masknie, det holder 100%.

Jeg spiller stadig spillet utrolig meget, dog næsten aldrig karriere mere, jeg holder mig til enkelte kampe, der kan du selv bestemme hvor svær din modstander skal være etc.

Er der flere spørgsmål må i bare komme med dem, har dog som sagt ikke prøvet live så frygtelig meget, da mit internet har voldsomme problemer pt, min 1mbit linie kører dårligere end en 28k modem...

Per, tak fordi du rettede linket :)
RJKRJKSkrevet 02/11-03 23:54, rettet 02/11-03 23:55 
VT2 havde den svaghed, at recovertiden ved fald (hvor lang tid der går, fra man kaster sig efter bolden og til man har kontrol igen) var for kort. Det betød, at man aldrig rigtigt fik fordel ved at spille sig frem til et overtag (dvs. køre folk rundt på banen, så de fik sværere og sværere ved at nå bolden). Istedet var det meget baseret på at slå "vindere", som igen var baseret på lige at stille sig rigtigt og slå ét godt slag.

Det store ved multiplayerdelen i VT1 er, at det ikke har den slags "huller" i systemet. Der er ikke nogle enkelte dele, der ødelægger spillet, fordi man bare kan gøre sådan. Ala at man altid kan score fra en bestemt vinkel i et fodboldspil eller altid få et bestemt slag ind i et kampspil.

Det er noget af det jeg mener med et "flydende gameplay". Og som jeg savner lidt en beskrivelse af hvad angår Top Spin. Altså om det har den helt præcis rigtige dybde og balance, der gør, at det ikke bliver trættende efter få uger.

(Jeg ved det er svært at svare på så tidligt, men et bud er bedre end ingen bud ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 03/11-03 00:01 
Såvidt jeg kan se på nogle message boards er der nogle folk der brokker sig over at risk shots er for nemme, så at nogle spillere ikke bruger meget andet end dem, men ellers skulle det være godt, udover at man ikke kan spille double fra 4 maskiner, man skal spille to-og-to ved samme maskine.
ChaserChaserSkrevet 03/11-03 00:01 
Recovertiden er fin når din mand kaster sig, men det er ikke nogen tennis simulation, man kan nå mange bolde ved at løbe, det er dog med til at skabe lange dueller, hvilket er guld i multiplayer :) Man kan dog sagtens vinde ved at blive ved med at lægge pres på din modstander.

Det eneste hul jeg som sådan har fundet er, at man kan serve på en bestemt måde der giver en lidt høj andel af serve esser, det er dog langt fra noget stort problem. Særlig ikke i multiplayer, da man her kan se når denne serv kommer, og så positionere sig rigtigt.

Spillets største svaghed som singleplayer er, at man bliver for god til modstanderne, selv på hard. Jeg vandt min første kamp på hard efter at have haft spillet i et par dage. Jeg har nu haft det i lidt over en uge, og jeg spiller det stadig dagligt, selvom jeg egentlig ikke har tid for uni, andre spil der skulle anmeldes etc. Så det er da sikkert et godt tegn :)

Om spillet holder i lang tid er svært at sige. Som multiplayer gør det helt sikkert, det bliver et hit til næste P:R samling :) Som singleplayer, det må tiden vise.
ChaserChaserSkrevet 03/11-03 00:04 
Violator >
Er det muligt at spille over fem sæt i sine kampe i ovennævnte spil?

Ja, du kan spille bedst af fem sæt, hvor der i hvert sæt er seks partier.
RJKRJKSkrevet 03/11-03 00:11 
Tak for uddybningerne. Jeg glæder mig til at prøve det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 03/11-03 03:30 
Paasch >
Læste for nogle dage siden på TXB, af der skulle være sat nogle servere op til Rainbow Six 3, men om det er sandt har jeg ingen anelse om.


Det er rigtigt nok og der skulle ca. være 10 stykker.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 03/11-03 10:26 
så er spillet bestilt hos pregames, men kan jeg regne med at få det på fredag så?

ved godt at emnet har været oppe før... :/

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RebelheartRebelheartSkrevet 03/11-03 10:31 
Du skal ikke regne med at få det på fredag. På den måde undgår du at blive skuffet.
PoulPoulSkrevet 03/11-03 11:05, rettet 03/11-03 11:05 
Jeg fik først et trackingnr. fra TheRage igår, til trods for at jeg fik "Your order has been shipped" mailen i torsdags. Lidt sent, men de undskyldte også i mailen. Desværre var spillet dog også først sendt ud af USA igår formiddag, så det bliver nok tidligst i midtugen det når frem til mig. Grrr....can't wait anymore!
APHAPHSkrevet 03/11-03 16:37 
dynamitedavo >
så er spillet bestilt hos pregames, men kan jeg regne med at få det på fredag så?

Jeg har kun handlet med dem én gang, men jeg anulerede min order, fordi de alligevel ikke kunne levere på release datoen. Andre på forumet har også kommet til at vente på spil fra pregames fordi de ikke har formået at sende spillene så man modtager dem på releasen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 03/11-03 17:21, rettet 03/11-03 19:05 
hm...er der overhovedet NOGEN, der har fået et spil på releasedagen fra pregames?

OT, i know

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
3of193of19Skrevet 03/11-03 17:55 
Spillet udkommer først på fredag officielt.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 03/11-03 19:04, rettet 03/11-03 19:05 
jeg formulerede mig vist lidt uklart, post rettet

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
3of193of19Skrevet 05/11-03 01:12 
Det ser ud til at Top Spin kom pü lager hos pregames i dag/ i går (tirsdag) spillet er afsendt til mig. Glæder mig til at få fat i det :D
PoulPoulSkrevet 05/11-03 08:31 
Jeg venter stadig på min kopi fra TheRage, så der har hidtil ikke været meget expresspost over den express shipping option jeg valgte. Håber godt nok at det dukker op i dag eller i morgen, selvom der inde på tracking info, stadigvæk bare står at pakken "has left the United States" i søndags.
SideshowSideshowSkrevet 05/11-03 08:31 
MajorP >
Det var bl.a. mod personer fra Spanien og Sverige, at det hakkede. Det sjove er bare, at det ikke hakkede da jeg spillede mod amerikanere. :/

Helt ærligt. Aner du overhovedet hvilke forbindelser de havde? Det spiller en lige så stor rolle.

Mht. din placering som nr. 150 i verden, så bare vent til jeg får mit eksemplar. Så dumper du en plads længere ned. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/11-03 10:32 
3of19 >
Det ser ud til at Top Spin kom pü lager hos pregames i dag/ i går (tirsdag) spillet er afsendt til mig.

wtf? spillet blev også afsendt til mig i går...hvad sker der? kan det være rigtigt, at man faktisk får spillet på eller sågar INDEN releasedagen?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MajorPMajorPSkrevet 05/11-03 11:42 
Sideshow >
Helt ærligt. Aner du overhovedet hvilke forbindelser de havde? Det spiller en lige så stor rolle.

Går ud fra de har været gode, da det så sådan ud da jeg joinede dem...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/11-03 12:15 
jaaaahuuu! har netop modtaget spillet fra pregames. sikke noget når det først udkommer på fredag! fyha!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig