X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kill Bill


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 27/10-03 12:52 
Hvem har set den og hvad synts i om den?
101 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/04-04 20:50 
Okotta>
Hmm - det må være den her udgave man bør købe så? (den japanske)

EDIT: Hvordan er lyd og billede på denne udgave? Er der engelske undertekster på hele filmen?

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film_results_page.php?fid=5067

Når den bliver valgt her som foretrukken titel må det betyde, at lyd og billede er helt på højde med de andre versioner.

Og hvis man tror på siderne skulle der da gerne være engelske undertekster hele vejen igennem.
OkottaOkottaSkrevet 24/04-04 22:36 
Rites>
Han har faktisk lavet allesammen, medmindre du mener hans uredigere, uklippede reels?

Næh, jeg tænkte nu på den version hvor hele filmen er i farver, istedetfor pillet ved af nogle censorerer, som mente folk ikke ku' klare farven rød (som blod).

Ergo - Tarantino's version må være den japanske uklippede udgave.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CoreCoreSkrevet 24/04-04 22:42 
nope, han har selv været med i klipperummet, og 100 % selv foretaget alle ændringer til begge versioner. Og som sagt så kommer det fra hans egen mund at han lavede to versioner fordi at producenterne (Weinstein brødrene) mente at sort/hvid-sekvenserne ikke ville falde i god jord i østen. Syntes i ikke også at det virker mærkeligt at der er 25 andre mord der er mindst lige så makabre men i farver, og så skulle de her være for voldsomme for vores sarte øjne ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RitesRitesSkrevet 25/04-04 08:03, rettet 25/04-04 08:04 
Ja, det med s/h må have været hans beslutning, da det ellers er den mærkeligste censur nogensinde.

Så hans version af den med s/h.
Så er der så den med farver, for dem der bare vil have splat.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 25/04-04 11:09 
Core>
Og som sagt så kommer det fra hans egen mund at han lavede to versioner fordi at producenterne (Weinstein brødrene) mente at sort/hvid-sekvenserne ikke ville falde i god jord i østen.

Så er begge versioner, Tarantino's egne versioner.

Smart - så tjener han lidt extra penge, ved at hans fans skynder sig at købe to DVD versioner, for at få det hele med.

Jeg tror bare jeg nøjes med at leje filmen, og ser hvad det er for noget.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 25/04-04 12:32 
Nu lavede han jo ikke to for "bare" at tjene flere penge, men fordi han blev rådgivet til at lave en anden til japan.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 25/04-04 12:56 
Jeg har ikke sagt, at han har lavet dem "bare" for at tjene penge, men det vil unægteligt være det som sker, når fans vil ha' det hele.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 25/04-04 13:12 
Jeg synes at overgangene mellem farve/SH er så velintegreret i filmen (fra der hvor krigeren mister øjnene til Beatrix blinker) at det er + og ikke minus at have den version hvor det er med.
Det ville i mine øjne (fnis) være en fattigere version af filmen der ikke havde denne effekt med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 25/04-04 13:24, rettet 25/04-04 13:31 
faktisk den første film jeg ser af tarantino, er de andre ligeså gode? anyways super najs film :)
NaieraNaieraSkrevet 25/04-04 13:38 
Dusk 'Til Dawn er god, Reservoir Dogs er god, og Pulp Fiction er genial. Den hvad-er-det-nu-hun-hedder film er mindre god...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 25/04-04 13:41 
De andre er _markant_ bedre end Kill Bill. Ikke at Kill Bill ikke også er rigtig god, men Pulp Fiction og Reservoir Dogs er bare i en anden klasse. Jackie Brown og Four Rooms vurderer jeg også en tand højere. Det er en smagssag.

I øvrigt synes jeg, at Kill Bill vol. 2 er bedre end vol. 1.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/04-04 13:42 
'Jackie Brown'... den er da også en god fortælling, blot en mere dramatisk (manglende action) historie end Tarantino's andre.

Okotta, nej, DET her må da være den version du skal have:
http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?DO=vis&vare=1082561170519753

Er du ikke en rigtig fanboy? :-)
CoreCoreSkrevet 25/04-04 13:55 
Naiera>
Dusk 'Til Dawn er god

"Dusk" er i princippet ikke en decideret Tarantino-film, han har bare skrevet historien om til filmmanuskript, og så medvirker han i den...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 25/04-04 13:57 
OK, jeg hopper i havnen i morgen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CoreCoreSkrevet 25/04-04 13:58 
lol, husk cementen...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 25/04-04 16:57 
Lader til at der bliver rig mulighed for at købe sig fattig i forskellige Kill Bill udgivelser, hvis man skal tro The Digital Bits og The NY Times :

""This is the beauty of having two volumes," said Rick Sands, chief operating officer at Miramax. "Vol. 1 goes out, Vol. 2 goes out, then Vol. 1 Special Edition, Vol. 2 Special Edition, the two-pack, then the Tarantino collection as a boxed set out for Christmas. It's called multiple bites at the apple. And you multiply this internationally." Mr. Tarantino has also cut an alternate version of the movie for Japan."

Ussel måde at score kassen på IMO...

Historie hos TDB
OkottaOkottaSkrevet 25/04-04 17:13 
Hyakotake>
Okotta, nej, DET her må da være den version du skal have:
http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?DO=vis&vare=1082561170519753

Er du ikke en rigtig fanboy? :-)

Jeg er ikke i nærheden af at være en Tarantino fanboy; Synes godt om Pulp Fiction og Reservoir Dogs, men jeg ejer dem ikke engang på DVD - kan nøjes med at se dem, når de vises i TV :-)

Den store og dyre Kill Bill der, den vil jeg simpelthen ikke gi' 700,- for - no way!

Nææh - jeg lejer Kill Bill en af dagene, og hvis jeg synes den er fantastisk, så køber jeg den måske - hvis jeg synes den kan ses flere gange that is :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 25/04-04 17:21 
jeg tvivler på at blockbuster har Reservoir Dogs, så må jeg vel bare købe den ;)
CoreCoreSkrevet 25/04-04 17:56 
TP Musikmarked havde for et par års tid siden Reservoir dogs på DVD til 25 kr. Det er så "Discount"-udgivelsen fra On-air, bittert nok for mig udkom den noget der ligner et halvt år efter jeg havde fåert importeret en nummereret Special Collectors Box fra UK til 450 kr., i den tro at de danske selskaber ikke lå inde med planer om udgive den foreløbig. TP's tilbud gælder jo nok ikke længere men da det er On-air så burde den kunne findes for en pris omkrin 40-70 kr.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HellefiskHellefiskSkrevet 25/04-04 18:06 
Blockbuster på Godthåbsvej har ihvertfald reservoir dogs som favorit, så der burde ikke være nogen problemer med at få den lejet.
jaesjaesSkrevet 25/04-04 19:24, rettet 25/04-04 19:25 
Frederikkeller>
faktisk den første film jeg ser af tarantino, er de andre ligeså gode? anyways super najs film :)

Det korte svar er ja, men der er kun få ligheder med Kill Bill i de fleste af dem, så det kan sagtens være, at du ikke kan lide dem.
Det sagt, så kan man tydeligt mærke, at det er Tarantino-film på dialogen, stemningen, klipningen etc.
Det er lidt lige som med Oliver Stone´s film; der er mange ligheder i stilen.
RitesRitesSkrevet 25/04-04 21:16, rettet 25/04-04 21:17 
dRxL>
Jeg synes at overgangene mellem farve/SH er så velintegreret i filmen (fra der hvor krigeren mister øjnene til Beatrix blinker) at det er + og ikke minus at have den version hvor det er med.
Det ville i mine øjne (fnis) være en fattigere version af filmen der ikke havde denne effekt med.

-Det var præcist det jeg mente :)

>Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Jackie Brown, Kill Bill Vol. 1+2

Dusk har han som sagt ikke instrueret og Four Rooms har han kun instrueret noget af.
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 25/04-04 21:34 
Han har faktisk også instrueret et afsnit af E.R. (Skadestuen)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/05-04 00:22 
Wehner>
I øvrigt synes jeg, at Kill Bill vol. 2 er bedre end vol. 1.

Det kan du da ikke mene?

Jeg har lige set vol 2 i Imperial, efter at have genset vol 1 på dvd.

Jeg er faktisk lidt skuffet.
Vol 1 er en klart federe film.
Alt det der snak om at vol 2 skulle være en western, hvor vol 1 er samurai film, kunne jeg ikke se ret meget af.
At den foregår en del i ørkenlandskab, og at de har brugt Ennio Morricone musik, gør den ikke til en western.

For mig var vol 1 en super stilistisk film, hvor det visuelle opvejede den manglende dialog.
Vol 2 lever på ingen måde op til Pulp eller Dogs hvad angår replikker og dialog.
Faktisk minder den for mig mere om Jackie Brown, hvilket ikke er en god ting. For mange langetrukne og ligegyldige scener.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 04/05-04 01:06 
Jeg synes også Vol 2 er bedre, og dialogen er faktisk ret god flere steder. Jeg synes dog den bliver lidt for teatralsk og antiklimatisk flere steder (sagt uden at spoile noget :D).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/05-04 06:53 
Jeg er ganske enig med KTC i dette tilfælde :)

Jeg synes der var mere Tarantino over Vol 2, og jeg kunne desuden godt lide den fantastiske reference til Shaw Brothers (v. Pai Mei)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/05-04 09:08 
Alt andet lige så var referencen til Shaw Brothers tydeligere i vol 1.

Jeg mener den starter lissom med Shaw Scope logoet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AmbyAmbySkrevet 04/05-04 15:14 
SeventhSun>
(SNIP
Alt det der snak om at vol 2 skulle være en western, hvor vol 1 er samurai film, kunne jeg ikke se ret meget af.
At den foregår en del i ørkenlandskab, og at de har brugt Ennio Morricone musik, gør den ikke til en western.
(SNIP)

Jeg havde også problemer med at se det westernagtige første gang, men efter anden gennemkig stod det rimelig klart.
Alene starten på verandaen emmner af western. Musikvalget, den ensomme hævner osv osv osv.

Det er næsten logik af der vil være folk der elskede Vol 1 og ikke kunne fordrage Vol 2 (og omvendt). Dette er self pga det relativ store stilskift. Jeg synes det er en genistreg. Hvor etteren ren og flot stil, ændrer toeren sig og bliver mere "beskidt".

Væk er de flotte scenerier og mulighed for at nedkæmpe ~90 mennesker uden de store problemer. Væk er de rene kameravinkler.

Man fornemmer at slutningen nærmer sig, og derved kommer de beskidte kneb i brug. Både rent filmisk men også blandt karakterne i filmen.
Nu er der store problemer med at nedkæmpe 1 person. Kameraet befinder sig tit helt oppe i hovedet på en person og mange skæve vinkler bliver brugt.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/05-04 15:57, rettet 04/05-04 16:02 
SeventhSun>
Jeg mener den starter lissom med Shaw Scope logoet.

Korrekt, men hvis du tænker på hele episoden med Pai Mei, så var det en langt tydeligere reference til Shaw Brothers eller Golden Harvest. Måden det er filmet på, for slet ikke at nævne Pai Mei himself.

Der var også referencer i Vol. 1, ingen tvivl der, men de var ikke så tydelige som i 2'eren
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/05-04 16:02 
Lad os antage, at man havde fået set begge film som én lang helhed: ville man monstro lægge så meget mærke til stil-skiftet, som nu, hvor man er præsenteret for to halvdele af den samme film?

Som et andet eksempel vil jeg nævne "From Dusk Till Dawn", som har et enormt stilskifte midtvejs...
WehnerWehnerSkrevet 04/05-04 16:08, rettet 04/05-04 16:08 
SeventhSun>
Wehner>
I øvrigt synes jeg, at Kill Bill vol. 2 er bedre end vol. 1.

Det kan du da ikke mene?


Jo :)

Og for mig at se, så bærer etteren tydeligt et Hong Kong-præg, mens toeren er mere spaghetti-western-agtig.

Og nej, dialogen er stadig ikke i nærheden af de tidligere Tarantino-film.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/05-04 17:52, rettet 04/05-04 17:52 
KTC>
Jeg synes dog den bliver lidt for teatralsk og antiklimatisk flere steder

Jeg er fulstændig enig i ovenståede.
Alligevel er det en glimrende film og samlet set er begge film på højde med de andre han har lavet.
At dialogen ikke skulle være lige så god kan diskuteres, men spørgsmålet er om det ikke er manges "gudedyrkelse" af Pulp Fiction der er skyld i det?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/05-04 23:05 
KidCaffeine>
Der var også referencer i Vol. 1, ingen tvivl der, men de var ikke så tydelige som i 2'eren

Det synes jeg godt nok er noget sludder.

Jeg kan ikke se hvordan ét kapitel med Kung Fu træning og en figur fra Shaw Brothers, kan være mere en reference end en hel film, der ikke handler om andet end koreograferede kampe med samuraisværd.
Sandt nok, samuraisværdet er japansk, Sonny Chiba lige så, men alle kampene er jo ren Shaw.

Jeg tror ikke det er tilfældigt at 1'eren starter med Shaw Scope logoet.
Jeg tror heller ikke det er tilfældigt, at 2'eren bliver kaldt en western.
Tarantino mener altså åbenbart selv at indflydelsen fra østen er tydeligst i 1'eren.


Mit problem med 2'eren er netop at den mister totalt fokus.
Hvor 1'eren så klart er en hyldest til film fra Japan og Hong Kong, er 2'eren langt mere rodet.
Jeg havde forventet og håbet på Tarantinos version af en Sergio Leone film, men det blev kun opfyldt meget lidt.

Harry Knowles skriver på Aint It Cool, at Tarantino giver tilskueren en forståelse for Bills person og hvorfor han gør som han gør.
Det kunne jeg på ingen måde mærke. Jeg så ingen grund til at The Bride ikke bare skulle slå ham ihjel.
Jeg havde forventet at man ville se ham som en sympatisk eller charmerende fyr, der tilfældigvis lige skaber lejemordere.
Jeg synes han var irriterende. Talen om Superman virkede plat og malplaceret. Bill er sgu ikke typen der læser tegneserier.
Hvorfor var der ikke en lille historie, der viste at han havde ret i at The Bride inderst inde er en dræber? Og altid vil være det.
Forbindelsen mellem The Bride og Pai Mei var også alt for underspillet. Jeg kan ikke forestille mig andet end, at hun var glad for at slippe væk fra ham. Kun den lille detalje tilsidst, som jeg ikke vil afsløre, viser at deres forhold var noget særligt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/05-04 23:17 
Superman-monologen passede SLET ikke Bill... det var ren Quentin, som prøvede på at være Kevin :-)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/05-04 07:11, rettet 05/05-04 08:05 
SeventhSun>
Det synes jeg godt nok er noget sludder.

Flot indledning.

Som sagt synes jeg også, at der er tydelige henvisninger i Vol 1, men at de efter min mening er tydeligere i Vol 2. Generelt virker Vol 2 som en western, det er også rigtigt, men det ændrer altså stadig ikke på, at jeg synes SB henvisningen er af en helt anden type.

Der er vist ingen grund til at vade i det, da jeg tror vi har forskellig opfattelse af, hvad der er mest "old school kung fu". Du henviser til de mange kampe med samuraisværd, men den meget moderene filmteknik fik mig nærmere til at tænke på Crouching Tiger Hidden Dragon. Jeg synes først det er i Vol. 2 det for alvor begynder at blive old school, da det filmtekniske her føler med. Det er dét jeg tænker på, når jeg siger, at henvisningerne i 2'eren er stærkere. Alt i alt ér der også flere småting i 1'eren, men det er jo stadig ikke det jeg prøver at modvise

SeventhSun>
Forbindelsen mellem The Bride og Pai Mei var også alt for underspillet. Jeg kan ikke forestille mig andet end, at hun var glad for at slippe væk fra ham. Kun den lille detalje tilsidst, som jeg ikke vil afsløre, viser at deres forhold var noget særligt.

Her er vi helt enige. Jeg synes det er en skam, at der ikke er lagt mere i det, da det kunne have været en ret interessant del af filmen. Desuden synes jeg også, at den lille detalje du nævner, var lige lovlig nem at forudsige.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/05-04 09:42 
Jeg så for nylig "Come Drink With Me" fra 1966, som regnes for den film der startede "Kampscenen" i film.
Altså hvor det hele er præcist koreograferet, og de bruger wires til at flyte folk rundt osv.

Man kan læse om den her:
http://www.imdb.com/title/tt0059079/

Da jeg så den tænkte jeg straks på Crouching Tiger, Hidden Dragon, fordi den i stil og historie minder meget om.
Især hvis man sammenligner med de andre traditionelle Shaw Bros film med Shaolin munke osv.

Med andre ord: sværd kampe osv er langt fra nogen moderne filmteknik.

Det er i øvrigt en super fed film, og i mine øjne langt mere interessant end 36th Chamber of Shaolin, som jeg også var så heldig at se på Natfilm festivalen.
Selvom teknikken i kampscenerne naturligvis er helt til grin, set med vore dages øjne :-)

Men du har da ret i at man mere kender Shaw Brothers for Shaolin historierne.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/05-04 10:54, rettet 05/05-04 10:56 
SeventhSun>
Med andre ord: sværd kampe osv er langt fra nogen moderne filmteknik.

Jeg ser jo heller ikke sværdkampene som det, der gør teknikken moderne. Jeg tænker heller ikke teknikken med wires, da den som du siger er set langt tidligere. Det jeg tænker på er eksempelvis er det meget karakteristisk i SB film, hvor der zoomes ind på personernes ansigter når de taler. Dette ser vi først i Vol. 2. Billedkvaliteten er i Pai Mei scenen også tilpasset, så den ligner noget fra en ældre film. Jeg synes de mange sværdkampe i Vol. 1 var filmet "for godt" til at kunne minde mig om gamle kung fu film, hvis du kan følge mig?

Jeg har hørt og læst en del om Come Drink With Me, men jeg har desværre aldrig fået den set. Ikke endnu, i hvert fald. Shaolin Master Killer er jeg til gengæld helt vild med, træningsscenerne står for mig som noget af det bedste kung fu genren nogensinde har spyttet ud... Sikker på at du ikke alliegvel synes, det er en fantastisk film hvis du virkelig tænker dig grundigt om? ;)
KTCKTCSkrevet 05/05-04 20:28 
Lidt synd at vi ikke kunne holde os fra spoilere i dette emne... Kan de skyldige ikke lige advare i starten af deres posts, så de ikke ødelægger oplevelsen for dem, der bare vil vide om filmen er værd at se?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/05-04 21:10 
Har jeg sagt noget du vil opfatte som en spoiler?
CoreCoreSkrevet 05/05-04 22:18 
KidCaffeine>
Har jeg sagt noget du vil opfatte som en spoiler?

Ja, det der med "de mange kampe med samurai-sværd", det syntes jeg har ødelagt overraskelsesmomentet for os der indtil videre kun har set Vol. 1, rimelig meget :-D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/05-04 22:28 
Damn, det er jeg sgu ked af :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/05-04 09:01 
Hvaehh KTC ser du ikke trailers eller hvordan?

Jeg synes faktisk både Koffeindrengen og jeg har været opmærksom på ikke at nævne nogen overraskelser.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 06/05-04 19:44 
Rent faktisk synes jeg også trailers kan spoile for meget, og tit ser man faktisk næsten slutscenen, hvilken kan ødelægge en hel film i visse tilfælde.

Voldsomme spoilere har der ikke været, men jeg synes bare det er lidt synd at afsløre for meget om handlingsforløbet og personernes forhold, da folk let kan sidde og se filmen med en konstant følelse af flashbacks over de stumper vi beskriver her.

Her, efter nogle dage synes jeg faktisk stadig Kill Bill Vol 2 er den bedre halvdel, og for mig er western-referencerne meget tydelige. Dog synes jeg ikke stilskiftet er så stort som folk gør det til.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 22/05-04 19:45 
Bare ved at se sammenligningerne med s/h Vs. farve, i disse screen shots, så er det tydeligt at se, at det er MPAA som har været indeover, og forlangt at der skulle gøres noget ved disse blodige scener.

Klart det er den japanske uncut udgave man skal eje.

S/H Vs. farve
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/05-04 06:56 
Chill Bill! Før man punger 350,- ud for den japanske, kunne man jo slå koldt vand i blodet og vente, for det er ikke svært at forestille sig en Super Deluxe Platinum Box Set Director's Money-grabbin' Edition med både Vol. 1, Vol. 2 og den japanske version... med mindre man bare SKAL se det røde blod NU (det er naturligvis en plausibel grund til at 'spilde' sine penge.)
OkottaOkottaSkrevet 09/06-04 11:51 
Det er skam slet ikke for at genere jer, at jeg poster i denne tråd igen ;-)

Nu har jeg det endelig bekræftet fra en pålidelig kilde, at den Kill Bill som har sort/hvide scener, og som er klippet hist og her andre steder, IKKE er den version Tarantino vil ha' at I skal se. Drop alt det der med at det ser kunstnerisk rigtigt ud, med sort/hvid osv osv - det er bull shit.

Og nej - jeg kan ikke afsløre min kilde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/06-04 12:04 
lol - og dermed er din oplysning jo ubrugelig.

Hvad sker der i øvrigt med at det skal forestille at være en hemmelighed?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Per SPer SSkrevet 09/06-04 12:12 
Bare gå ind på det engelske filmblads (Empire) hjemmeside og læs anmeldelsen af den samlede udgave.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 09/06-04 13:05 
SeventhSun>
lol - og dermed er din oplysning jo ubrugelig.

Hvad sker der i øvrigt med at det skal forestille at være en hemmelighed?

Tarantino ville ikke ha' en oplevelse med Kill Bill, som det der skete i bl.a England, mht. Pulp Fiction og den censur der blev udøvet på den.

I Pulp Fiction blev der klippet flere shots / frames ud, og "nålen i brystet" er derfor væk, i den engelske udgave, og tilmed i den første US DVD udgave.

For at undgå at der blev klippet i filmen, valgte man istedet at vise hele scener i sort/hvid, i Kill Bill, for at følge MPAA's henvisninger.

Hvis der er noget MPAA hader mere end noget andet, så er det blod - rødt blod, og masser af rødt blod; Det bryder de sig meget lidt om.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 09/06-04 13:08 
Per S>
Bare gå ind på det engelske filmblads (Empire) hjemmeside og læs anmeldelsen af den samlede udgave.

Den her?

Hvad mener du med "den samlede udgave"?

Kill Bill på Empire
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
101 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig