X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 versioner?


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 24/10-03 00:56 
Er der forskellige PS2 versioner - som Xbox 1.0 og 1.1 osv?

Jeg spørger fordi jeg muligvis skal købe en PS2 til 500,- fra 2001
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 24/10-03 01:33 
Ja. Den nyeste version er væsentligt anderledes end de andre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 24/10-03 01:35 
Den er vist mere lydløs (håber næsten på at kunne bytte den jeg har inden garantien udløber - fik 3 år ekstra i købet, eller var det 3 år ialt).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RebelheartRebelheartSkrevet 24/10-03 02:00 
Så må du jo bare håbe på, at den snart går i stykker! ;-)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 24/10-03 12:13 
RJK >
Ja. Den nyeste version er væsentligt anderledes end de andre.

Hvordan anderledes?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 24/10-03 12:17 
On top of my head:

Meget mindre larm, indbygget infrarød sensor, fjernet i.Link-port, anamorphic understøttelse.

Jeg ved dog ikke, om disse er kommet i de danske butikker endnu, men de skulle være i både Japan og USA, så mon ikke?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 24/10-03 12:28, rettet 24/10-03 12:29 
De er skam at finde i Danmark. De har både den (nye) normale og sølv-versionen i EB i Bruun's Galleri.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 24/10-03 16:56 
Jeps, har også set dem i FONA og Merlin.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 24/10-03 17:28 
De kan også afspille CD-R + et par andre formater...
BomberBomberSkrevet 25/10-03 22:39 
Hvilke formater??..MP3, VCD og SVCD kunne være fedt, det synes jeg er en mangel på min.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 25/10-03 23:43 
v9, som den hedder, støjer meget meget lidt! Jeg havde en v7 før og den larmede som et køleskab ved siden af :)

Faktisk så er min v9'er den mest lydløse af de nye konsoller (GC, XBOX og PS2) som jeg har stående..

Så jeg er da helt klart overrasket.. At man så ikke kan få en chip til den endnu er en anden sag, men man overlever vel nok et stykke tid uden denne :)
notatplayright
jaesjaesSkrevet 26/10-03 01:52 
Bomber >
Hvilke formater??..MP3, VCD og SVCD kunne være fedt, det synes jeg er en mangel på min.

Tænkte på medier, da jeg skrev formater. Den kan svjv ikke afspille MP3-filer m.m.

http://www.gamers.tv/articles/792/

Der står ikke noget med CD-R (og sikkert også CD-RW), men det er jeg ret sikker på at have læst...
BomberBomberSkrevet 26/10-03 18:01 
Ja okay....så gider jeg ikke bruge penge på den, hvis der ikke flere forbedringer end de overstående indlæg fortæller.

Helt ærligt først kom PSone, så PS2 og nu PS2 silver....men de har stadig ikke tænkt på at sætte 4 joypad porte i. Det burde være standard i dag....bare fordi de skal sælge alt deres ekstra tilbørhør...og hvis de virkelig ville ha tjent nogle penge kunne de bare ha lavet HELT nye joypad og memmorycard (eller brugt memmory stick) til 2'eren. Og hvis de virkelig ville sægle nogle af disse Silver-ting, så skulle de måske smide noget stort oven i hatten for eks. den Harddisk som jo kan side i den.

Men kan jo kun håbe på noget af dette i PS-X(3)
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig