X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EB Games snyder dig


Svar
MobyMobySkrevet 18/10-03 14:26 
Var nede i min lokale EB Games idag for, at skaffe mig en GameCube for 5 spil. Men dette kunne ikke lade sig gøre. Jeg spurgte klart og tydligt om jeg kunne få bytte mine 5 xbox/ps2 titler for en GameCube. Han sagde at jeg skulle mindst bruge 6 spil + 400kr. - og at jeg IKKE kunne få nogen GameCube for 5 spil.

Jeg har spildt 2½ time + 50kr. - det er sidste gang jeg handler hos EB Gam... Se hele indlægget
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
kooikkooikSkrevet 24/10-03 22:45 
Det med at eb games snyder en passer ikke spor, havde en god oplevelse i dag med dem. Jeg var inde med et spil i dag (Scooby Doo). Spillet var i folie. Jeg havde ikke regnet med at få mere end 150 kr for det. Da jeg så spurgte hvad jeg kunne få for det, så fik jeg af vide 140 kr. Hmm den tykker jeg lige på, sagde jeg så. Så kom det fra den flinke mand, jeg kan give dig 200 kr for spillet, hvis du køber noget i butikken til over 200 kr.

Kan man sige at det er at snyde en? Nej tvært imod.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 24/10-03 23:23 
Jeg har altså heller ikke indtryk af at de snyder én. Tværtimod synes jeg de er mere til at snakke med end de fleste andre butikker. Kun gode oplevelser herfra.
kooikkooikSkrevet 24/10-03 23:25 
Svovlmunk: Vi er måske bare heldige at dem i Odense er til at snakke med.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/10-03 23:26 
Dem i Aalborg er også helt geniale og skide flinke!!! :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
kooikkooikSkrevet 24/10-03 23:31 
Siger heller ikke at der ikke er andre EB Games som er til at handle med, syntes bare jeg høre om mange der har haft dårlige oplevelser hos dem. De butikker der ligger i Odense, de er sku gode, men det er der nok mange af butikkerne i lille Danmark der er.

Forstår bare ikke hvorfor de ikke har samme tilbud over det hele. Bare eks. 10 spil i den ene butik og 6 i en anden, det hænger ikke sammen.
TKTKSkrevet 25/10-03 09:10 
koldings ebgames! ja de er også flinke! min bror skulle have et spil til sin gamecube! og spurgte hvad der var nyt! osv... og så fandt de på et tilbud med 2 helt nyudgivede spil for 700! tja ved ik hvorfor! men billigt det var det! (måake fordi han havde købt sin cube og andet grej i butikken før!)
CronossCronossSkrevet 25/10-03 09:53 
Jeg skulle altså også presse dem lidt for at få min GBA SP.
RJKRJKSkrevet 25/10-03 12:53 
Personligt har jeg kun haft gode erfaringer med EB. Den i Gjellerup Centret i Århus med den hidtil mest vidende ekspedient jeg har mødt (ikke at det siger så meget) og den i byen i Århus med en fin nok ekspedient, der lod os rende rundt et kvarter efter lukketid, fordi vi var lidt sent på den. De få gange jeg har været der, har jeg endda købt en del pga. gode priser på udmærkede titler.

De slår uden problemer enhver Fona, Merlin og hvad der ellers er.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig