X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad laver I, i ferien?


Svar
StriferStriferSkrevet 16/10-03 18:43 
Lidt inspireret af Sommer Ferie traaden.

Ja som overskriften viser, hvad laver i/har lavet, i efteraars ferien?

Som i nok kan se paa bogstavern, er jeg ikke i naerheden af et dansk keyboard. Jeg befinder mig paa et hotel paa Kreta (puuha her er HOT) Men der er sku ellers fedt nok.
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 16/10-03 18:43 
Arbejde, arbejde, arbejde
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
olmeolmeSkrevet 16/10-03 18:44 
Samme her, kunne nu ellers godt bruge et par dage. På den posivtive side, er der dejlig meget plads til og fra arbejde.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/10-03 18:50 
Har lige taget de sidste dage på fritidsarbejdet i år. En Campingplads kører jo ikke hele året ;)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 16/10-03 18:51 
hvad vi laver i ferien...tsk tsk min skole har ik efterårs ferie, teknisk skole Aabenraa..er sindsyge. !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
majjohamajjohaSkrevet 16/10-03 18:52 
Ikke rigtigt noget vildt har været i biffen og se Pirates of Caribean og skal til min fætters fødselsdag i morgen, hvor jeg kan prøve mig Jak II demo! Weee
BobbeBobbeSkrevet 16/10-03 18:54 
Jeg har fået behandlet mine fodvorter her i ferien ;/
Spiller nu: Wii
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/10-03 18:58 
Ferie?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/10-03 19:00 
Bobbe >
Jeg har fået behandlet mine fodvorter her i ferien ;/

Mmm, hyggelig ferie ;)
BobbeBobbeSkrevet 16/10-03 19:16 
Jep :D
Spiller nu: Wii
PapandPapandSkrevet 16/10-03 19:21 
Drukket, spist og sovet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 16/10-03 19:32 
Er det denne uge, der er ferie?
Lige for tiden får jeg lavet lidt tiltrængt oprydning i min lille hytte, her. Jeg har brug for flere møbler, så jeg kan få placeret mine bøger et andet sted og få flere hylder til mine spil, der fylder mere og mere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/10-03 19:34 
har besøgt svigerforældrene de seneste par dage og slapper nu af med lidt smb2...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/10-03 20:14 
Ferie?.... det kender vi ikke til på mit arbejde (ak hvor er skoleelever forkælede) :P
I win, you loose
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/10-03 20:28 
Min "ferie" er brugt på arbejde! og efter fyraften har den stået på træning af små ishockey-purke :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
TLTLSkrevet 16/10-03 21:07, rettet 16/10-03 21:09 
Jeg har ikke ferie. Det er vist kun folkeskoler der benytter sig af den luxus. :p

EDIT: Men jeg har da haft det hygge nok alligevel. Har været til 18 års fødselsdag. Ikke vildt fedt, men vi så Natural Born Killers : Directors Cut, som jeg vil kalde en luxus-splatter...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 16/10-03 21:12 
Vente... Spille lidt... Vente... sove... arbejde... se at det/de spil jeg ventede på er kommet (forhåbentligt)... spille... -!!-... -!!-... familiebesøg... og så er der sikkert også et eller andet arbejde imellem alt det der.

Det og så kigge herinde og andre steder.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 16/10-03 21:27 
Har ikke lavet så meget i ferien, men på lørdag skal jeg til DM i Star Trek (altså som publikum, jeg er ikke så skrap i andet end TNG) :)

Jeg har flere gange prøvet at få lavet noget skolearbejde, men det lader til, at jeg er programmeret til at lave den slags i sidste øjeblik ;)
元気ですか。
DommergaardDommergaardSkrevet 16/10-03 21:29 
Festet, drukket, tv, venner, tv, drukket, byture, biografen, har jeg sagt drukket?
RitesRitesSkrevet 17/10-03 07:38 
Ingen efterårsferie. Er vi blevet for gamle til.
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 17/10-03 08:11 
Ingen efterårsferie.
Nogen skal holde hovedet koldt og hjulene i gang...

De havde desværre efterårsferie, så jeg blev sat til det.. :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig