X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamecube for 5 spil????


Svar
TKTKSkrevet 16/10-03 17:03 
Dette emne bliver diskuterret kraftigt andre steder, men ingen kan rigtig komme til enighed! så jeg spørger jer! er der virkelig rigtigt at man kan aflevere 5 xbox eller ps2 spil og få en helt ny nintendo gamecube for en krone??? Og er det fuldstændig lige meget hvilke??? Jeg kan ikke få fat på personalet hos ebgames i kolding, men hvis i har held med det ja så bare skriv!
Jeg har tænkt mig at aflevere oddworld halo iss2 kung fu chaos og blinx! så de skal vel sige ja hvis det gælder alle spil... på forhånd tak... :-)
majjohamajjohaSkrevet 16/10-03 17:12 
Gælder ikke alle spil...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/10-03 17:40 
nej det gælder som sagt ikke alle spil. du skal altså af med 5 nyere spil før det gælder. forhør dig i butikken, de har vist en liste over spil de er interesserede i

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
psychomantispsychomantisSkrevet 16/10-03 18:17 
Fra mine dage i EB, kan jeg huske at den slags trade-ins aldrig gælder for budget-udgivelser eller stærkt nedsatte titler, så du kan ihvertfald glemme oddworld. Men ring og forhør dig under alle omstændigheder.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/10-03 19:00 
oddworld, halo, blinx og iss2 er ihvertfald for gamle.
Kan jeg oxo huske fra min tid i EB.
De har en udlukkelses 'liste'.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
TKTKSkrevet 17/10-03 09:29 
nå ja ok.. det tænkte jeg nok! men tak for besvarelserne...
TKTKSkrevet 18/10-03 09:29 
cosmos_dk >
oddworld, halo, blinx og iss2 er ihvertfald for gamle.
Kan jeg oxo huske fra min tid i EB.
De har en udlukkelses 'liste'.

nej de var ikke for gamle så ... jeg har fået en!!!!
MobyMobySkrevet 18/10-03 11:28 
Har de en "udlukkelses liste" ?

Anyways, prøver med følgende PS2 titler: Star Wars: The Clone Wars, Devil May Cry 2, X-Men: Next Dimension, Crash Bandicoot The Wrath of Cortex og DOA3 til Xbox
TKTKSkrevet 18/10-03 11:30 
nej de har IKKE! du kan aflever alle de spil du vil! til ps2, gamecube, og xbox! bare de virker og er PAL
MobyMobySkrevet 18/10-03 11:36 
Fair nok, så må jeg hellere få startet bilen og komme afsted.
TKTKSkrevet 18/10-03 18:44 
heh heh.. ja det kan betale sig! :-)
T.REXT.REXSkrevet 20/10-03 20:22, rettet 20/10-03 20:32 
Kan man få hvilken som helst Konsol for 5 spil???
Skal spillene være fra samme Konsol???
Hved i hvor den tætteste butik er hvis man bor i vestjylland???
(EDIT:) Jeg har nogle demoer i æsker ligesom almindelige spil, mon det går an de har jo kostet noget.MUHAHA
Lidt OT:

Har i hørt at GCN kommer til at koste 799,- til jul og PS2 og XBox 999,-.
One PS2 to rule them all
T.REXT.REXSkrevet 20/10-03 20:44 
Kan man få en PS2 Platinium???
One PS2 to rule them all
D.B.M.D.B.M.Skrevet 20/10-03 20:47 
Se nedenstående tråd!

Der får du svar på de fleste af dine spørgsmål.

Tilbudet gælder ikke længere - det var kun fredag og lørdag i sidste uge!

Og man kunne kun bytte sig til en GameCube - ikke Xbox eller PS2.

Link...
T.REXT.REXSkrevet 20/10-03 20:52, rettet 20/10-03 21:00 
Øv bæv, jeg ville også bytte til GCN.
ARGH, så finder jeg også ud af at man kan bytte DVD film.
One PS2 to rule them all
T.REXT.REXSkrevet 20/10-03 21:08 
Nu er jeg a bit confused, nogen siger at det er slut men andre siger det modsatte!
One PS2 to rule them all
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 20/10-03 21:49 
Ved ikke om det er slut???
Fik min i Lørdags.
Prøv at ringe evt.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/10-03 21:51 
Alle jeg har snakket med har sagt, at det kun var gældende for fredag og lørdag. Desværre
T.REXT.REXSkrevet 20/10-03 22:02 
Det er ik slut, en fra forummet kender en som arbejder hos EBgames og han siger at det stadig kører.
One PS2 to rule them all
D.B.M.D.B.M.Skrevet 20/10-03 22:21 
Jeg vælger nu stadig at tro på det de fortalte mig hos EB Games i Odense (i begge butikker) - tilbudet gælder ikke længere. Det var kun i fredags og i lørdags, men de kan jo selvfølgelig også have valgt at forlænge perioden! Vi må lige få det undersøgt i morgen ;o)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 21/10-03 11:42 
Nu har jeg lige talt med dem hos EB Games i Odense og tilbudet om 5 PS2, Xbox eller GameCube spil + 10 kr. for en ny GameCube gælder åbenbart stadigvæk, men det andet tilbud om at man i samme handel kunne købe op til to GameCube spil til halv pris gælder ikke længere, det var kun i fredags og i lørdags.

Så til alle jer der ikke har fået byttet nogle af jeres gamle spil til en GameCube endnu er der stadig en chance for at nå det ;o)
JmogJmogSkrevet 21/10-03 15:32 
Dem på strøget kører også stadigvæk med tilbuddet. Ring eventuelt til din lokale forretning og spørg, hvis du er interesseret.
HardballerHardballerSkrevet 21/10-03 15:34 
Kan man ikke bytte 5 GCN spil og få en PS2 eller en XBX? hehe :)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 21/10-03 15:43 
Det kan man ikke - se evt. længere oppe i tråden.
HardballerHardballerSkrevet 21/10-03 15:45, rettet 21/10-03 15:45 
Hvor ligger den EBgames der er tættest på Esbjerg? Og er det ikke muligt at sende spil derind hvorefter de sender GCN'en tilbage?
JmogJmogSkrevet 21/10-03 15:55 
Tvivler, men spørg ikke os, spørg dem.
danniman2002danniman2002Skrevet 21/10-03 20:47 
tilbuddet gælder stadig. Jeg har lige byttet mine spil til en cube i dag (tirsdag), på Fisketorvet.
Xbl-gamertag: "badman DK"
MobyMobySkrevet 22/10-03 17:47, rettet 22/10-03 17:51 
D.B.M. >
Så til alle jer der ikke har fået byttet nogle af jeres gamle spil til en GameCube endnu er der stadig en chance for at nå det ;o)

I kan ikke gøre det i Roskilde. De kender intet til tilbudet og vil KUN bytte for 6 spil + 400kr.

EDIT: I er selvfølgelig velkommen til at ringe og spørge dem.
MobyMobySkrevet 23/10-03 15:04 
Nu har jeg ringet til dem i Roskilde, og denne gang kender de til tilbudet. Så i morgen tager jeg derned, og jeg forlader ikke butikken før jeg har fået den skide GameCube.
millenniummillenniumSkrevet 23/10-03 15:30 
Jeg måtte slippe 6 PS2 spil i EB games KBH for en Gamecube, så tag hellere et par stykker ekstra med. Tilgengæld tog de imod alle mine lorte titler.
The medium is the message.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/10-03 15:50 
Off-topic:

millennium: Er det din "første gang" med en Gamecube? - Hvad synes du om den so far?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
millenniummillenniumSkrevet 23/10-03 18:09 
Off-topic, og 'off the record'....
Jeg har selvfølgelig snuset en del til GC og spillet hos andre først. Det er heller ikke første gang med en Nintendo (har stadig en SNES), men jeg har haft lidt af et hade-forhold til Nintendo, især pga N64. Alle deres spil var for 'cute'. Søde og nuttede væsener der render rundt og råber "køb mig!!" til alle børnene. Det var til at brække sig over. Men GC'en er noget bedre. Flere voksen-titler, og så har nintendo stadig patent på nogle klassiske ikoner: Mario familien, Metroid og Zelda.
Det som dog stadig pisser mig mest af, er at jeg kun kunne få en lilla GC. For helvede.... LILLA! - Hvem fik dén ide?!?! :)

Jeg tvivler dog på at jeg nogensinde skulle få mig en Xbox, uanset prisen. Ingen argumenter har kunnet for må til at overveje et Xbox-køb. (Heller ikke Halo, Knights of the republic og alt det andet lir').
The medium is the message.
T.REXT.REXSkrevet 23/10-03 18:13 
Hardballer >
Hvor ligger den EBgames der er tættest på Esbjerg? Og er det ikke muligt at sende spil derind hvorefter de sender GCN'en tilbage?

Har du haft ringet til dem, jeg bor nemlig også langt fra en butik og det ville være dejligt hvis de ville det?
One PS2 to rule them all
MobyMobySkrevet 24/10-03 17:45 
Så lykkes det endelig. En lilla cube for Devil May Cry 2, Rayman, Crash, Star Wars: CW og Dead or Alive 3.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig