X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rogue Strike gået guld


Svar
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 19:27 
Rogue Strike er gået guld!

Viewtiful Joe i næste uge; F-Zero ugen efter, og Rogue Strike ugen efter igen - too many games!

Nu ved jeg hvorfor jeg har en Gamecube.

Gået guld
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 13/10-03 19:47 
Du er så sød når du går ud fra at et bestemt spil er guddommeligt og så kort tid efter du rent faktisk har prøvet det vender dig mod det ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 13/10-03 20:07 
:D
enfenenfenSkrevet 13/10-03 20:20 
:)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 23:16 
dRxL >
Du er så sød når du går ud fra at et bestemt spil er guddommeligt og så kort tid efter du rent faktisk har prøvet det vender dig mod det ;-)

Det har du ret i, og jeg har virkeligt brændt fingerne i den tid jeg har haft Ex-Box - undskyld - Xbox ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 14/10-03 01:22 
Nå, jeg troede ellers, at Metroid Prime var et GameCube spil?
Jeg har åbenbart taget fejl. ;-)
AndréAndréSkrevet 14/10-03 08:34 
Okotta >
Rogue Strike er gået guld!

Viewtiful Joe i næste uge; F-Zero ugen efter, og Rogue Strike ugen efter igen - too many games!

Nu ved jeg hvorfor jeg har en Gamecube.

jaja bare smid mig en mail når du er blevet træt af spillene,(en lille uges tid) så jeg kan købe dem
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
enfenenfenSkrevet 14/10-03 09:07 
Rebelheart >
Nå, jeg troede ellers, at Metroid Prime var et GameCube spil?
Jeg har åbenbart taget fejl. ;-)

Ja, sådan er der så meget :)
What is the Matrix?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/10-03 10:49 
Lad ham nu være. Jeg har lige solgt min Cube og køber snart én igen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 14/10-03 11:10 
Nu er den jo heldigvis også blevet en del billigere.

Jeg prøvede forresten F-Zero og Rebel Strike igår.

F-Zero synes jeg ikke virker vildt godt, men det kan jo ændre sig, når spillet udkommer. Rebel Strike så ud til at være ok og det glæder jeg mig til. Rogue Leader er rimelig svært, hvis man skal have Gold i alle baner, så det bliver nok det samme i Rebel Strike.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 14/10-03 11:28, rettet 14/10-03 11:35 
Rebelheart >
Nå, jeg troede ellers, at Metroid Prime var et GameCube spil?

Vi snakker forbi hinanden : Metroid Prime er et GODT spil, men det endte med ikke at være for mig.

De Xbox spil jeg har brændt mig på, har været DÅRLIGE spil, og sammen med hele det kiksede Ex-Box Lie - og oplevelserne med spillene derpå, uanset hvor gode de spil måtte være - så har det kun forstærket det dårlige ved hele situationen; Nemlig, at jeg skal holde mig langt væk fra Ex-Box, da der kun kommer dårlige oplevelser ud af det.

Jeps - jeg burde ha' lært af tidligere tiders oplevelser, og ha' indset at den eneste unikke og eksklusive oplevelse med Ex-Box hedder Halo, og altid vil hedde Halo (indtil måske Halo 2).

Måske søger jeg det ultimative spil, og er bare sur over at Halo kom SÅ tæt på, og så tog Microsoft røven på mig, og behandlede Ex-Box som lort? Jeg ved det ikke, og det generer mig heller ikke: Jeg spiller andre, anderledes og på flere punkter, bedre spil nu, og det vil jeg osse komme til at gøre i fremtiden.

Jeg vil ha' videospil, RIGTIGE videospil, og ikke halvfærdige patchede PC-kloner-spil, som er lavet af udviklere der ikke ejer de æresbegreber som er nødvendige for at kunne begå sig i branchen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 14/10-03 11:49, rettet 14/10-03 11:50 
Lad os glæde os over at der er et lovende Star Wars spil på vej til GC - og så stopper vi al yderligere diskussion vedr. konsol-bashing.

Det gælder for alle - ikke bare Okotta. Vi er - meget - trætte af det her.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/10-03 02:04 
En masse nye pics:

Se vandet!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig