X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pro beach soccer?


Svar
TKTKSkrevet 12/10-03 19:29, rettet 12/10-03 19:30 
Er dette "udskudte spil" endelig kommet? Jeg har nu ventet siden en gang i juli hvor det fik første realese dato, blev så flyttet til august, ja så til lidt senere i august derefter september -ja og nu har vi jo OKTOBER! Hvad sker der egentlig!?! Jeg har ringet rundt, men ikke rigtig nogen brugbare svar-fik jeg! Så jeg spørger nu jer... Er det kommet? Og hvor? :-( (ja det drejer sig om pro beach soccer til xbox :-) )
APHAPHSkrevet 12/10-03 19:41 
ja, spillet er udkommet. Det udkom 29 august.

Du kan købe det på gameplay

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?ProductCode=XB0404

Men måske du skulle tage at læse nogle anmeldelser af spillet inden du smider dine penge ud af vinduet.

Gamerankings
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
TKTKSkrevet 12/10-03 19:44 
ja har læst dem alle... det er ik for godt, men har prøvet en demo i tyskland, og jeg er fodbol fan, og sys det var meget fedt... :-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/10-03 20:46 
Jeg synes ikke det er skide imponerende... men ja, det er kommet... vent, og køb Pro Evo 3
APHAPHSkrevet 12/10-03 20:51, rettet 12/10-03 20:51 
Pro evo 3?

Snakker vi om samme spil?;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HardballerHardballerSkrevet 12/10-03 21:04 
HAHA, LOL!!! :)
ComradeComradeSkrevet 13/10-03 01:13 
Det spil stinker da max. Har aldrig oplevet noget, som foregår så kantet og så uægte. Antallet af forskellige bevægelser kan vel tælles på et par hænder.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
TKTKSkrevet 13/10-03 09:37 
vente på pro evo. det er ikke sikkert det kommer til boxen? Men jeg venter også på fifa...
PoulPoulSkrevet 13/10-03 10:27 
Hvis du ikke har en PS2, så køb en. Pro Evo alene er grund nok at købe en PS2, hvis man interesserer sig for fodboldsspil.
APHAPHSkrevet 13/10-03 16:18 
Man kunne jo også nøjes med at købe PC versionen, men så skal man også vente yderligt 5 uger på spillet...hvilket dilema

Jeg valgte at købe en ps2 udelukkende for dette spil:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig