X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

hvad spiller i? Og hvad skal sælges/væk?


Svar
TKTKSkrevet 12/10-03 15:50, rettet 12/10-03 15:52 
I dette topic skriver i bar hvad i HADER, helst med en begrundelse. Og hvad i spiller´.
Hvilke spil spiller i nu? og hvad sælger i eller gider i ikke se på mer!?!

Jeg spiller: CM 02/03 til xbox.
Iss 2 til xbox.
Sega GT 2002 til xbox.
Cm 4 til PC.
ja det er stadig populært hos mig :-)

ja jeg spiller ikke så meget JSRF, Oddworld, kung fu chaos og halo og blinx, men de er der bare i samlingen...
Og skal have top spin, fifa 2004, TCM 2004, og freedom fighters til xbox... og pro beach soccer..
TKTKSkrevet 12/10-03 16:49 
nåå så der er ikke nogen der spiller eller hva???
AmbyAmbySkrevet 12/10-03 16:54 
nej, jeg er bare træt ind til benet af disse ligegyldige spam emner.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RebelheartRebelheartSkrevet 12/10-03 16:54 
Nej, vi læser kun om det.
APHAPHSkrevet 12/10-03 17:01, rettet 12/10-03 18:13 
Har fortiden ikke synderlig meget tid til at spille på konsoler, men når jeg spiller er det hovedsagligt Pro Evolution Soccer 1, men det stopper jeg nok med at spille på fredag..hvorfor mon?:)
Ellers spiller jeg også lidt Worms 3D, som er yderst underholdene. Spillet er blevet noget svære, og jeg har ikke helt vendet mig til, at spillet forgår i 3d...men jeg lærer det nok en dag:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JloweJloweSkrevet 12/10-03 18:10 
Dark-Light >
nej, jeg er bare træt ind til benet af disse ligegyldige spam emner.

Gider du ikke slappe af - hvad tror du et forum er til for? Hvis du vil diskutere situationen i Irak eller hjemlig politik burde du kigge i andre fora. Lad være med at kalde folks indlæg for spam..
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
TKTKSkrevet 12/10-03 19:07, rettet 12/10-03 19:08 
Dark-light---HEY hvorfor er dette et spam emne??? det er da relevant! Jeg vil høre hvad i spiller? har du moget imod det?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 12/10-03 19:12, rettet 12/10-03 19:18 
Ja, jeg er enig i, at der måske lige er én eller to for mange af disse godt-spil-dårligt-spil tråde, men derfor skal vi vel stadig tale ordentligt til hinanden :)

For tiden spiller jeg intet mindre end Final Fantasy II... Slet ikke dårligt, meget bedre end jeg havde regnet med. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid haft en eller anden forestilling om, at alt hvad der kom før 7'eren var noget kedeligt skidt. How wrong I was :)

Hvad jeg til gengæld ikke gider spille lige nu, er Tenchu: The Wrath of Heaven. Spillet i sig selv er fedt nok, men jeg er ved at blive sindssyg af at skulle starte helt forfra hver gang jeg bliver stukket ned. Det er vist sådan et spil jeg kommer til at hive frem en gang i mellem, for lige at tage ét spil, og så pakke det ned igen :)
TLTLSkrevet 13/10-03 00:42, rettet 13/10-03 01:44 
Spiller:

THPS4, Resident Evil 3 : Nemesis, GTA:VC, Tekken 4, Pro Evolution Soccer 2, MGS2:SOL (PS2). Half Life (Ikke CS), Max Payne Kung edition 3.0 og nogle gange Doom (PC).

Spiller ikke: Resten af min samling: (Jeg har lånt FF IX og VII ud. Ellers var de sikkert også flittigt brugt)

Min Samling
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig