X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Harry Potter 5


Svar
T.REXT.REXSkrevet 11/10-03 20:36 
Nu er den her, endelig. Jeg har været nede og hente den idag kl. 00.01-01.00. Jeg har allerede fået læst en hel del. Jeg har faktisk også den Engelske udgave men alligevel. Hvor mange herinde er Harry Potter fan´s og har HArry Potter 5???
One PS2 to rule them all
75 emne(r).
« < 1 2

Svar
BomberBomberSkrevet 27/10-03 19:53, rettet 27/10-03 19:57 
Jeg håber det samme, har ihvert skrevet den på ønskelisten. Og den burde max koste 150 kr.

Mine venner siger at jeg er tosset, jeg er 21 år men fuldstændig bidt af Harry potter. Men jeg siger bare til dem, at man kan ikke blive for gammel til at læse eventyr.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
T.REXT.REXSkrevet 28/10-03 19:02 
Der er da også folk der er ældre der læser bøgerne og for den sags skyld og ser filmene.....;)
One PS2 to rule them all
quadquadSkrevet 28/10-03 19:05 
Min far på 46 har læst alle 4 bøger og set begge film :)

Har allerede reserveret 5'eren til ham ;)
BomberBomberSkrevet 29/10-03 00:06 
Ja i har ret. Der er heller ingen der kan overtale mig til at lade være.*s*

Det værste er bare den vente tid før der kommer noget nyt. Nu skal vi vente til juli med film nr. 3 og cirka 2 år før bog nr. 6 kommer.

Men det, at glæde sig til noget, er vel ligeså vigtigt.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
T.REXT.REXSkrevet 02/11-03 14:41 
25 Juni kommer film 3, og jeg har fødselsdag d. 24 så den kommer kl. 00.00 på min fødselsdag så jeg skal ned og se den ;)
One PS2 to rule them all
AsseAsseSkrevet 02/11-03 16:13 
Hvad?! Hvorfor først der? De andre kom da her i november..? :(
Homer00Homer00Skrevet 02/11-03 17:20 
Det tænkte jeg også...
Must eat - So cheap...
majjohamajjohaSkrevet 02/11-03 17:39 
Har vidst det i et lille stykke tid nu, dog kun at den kom til sommer meget rart lige at for en præcis dato ;)
BomberBomberSkrevet 02/11-03 21:24 
ja de jeg troede også de ville konkurrer med ringes herrer 3. Men det kan de jo selvfølgelig ikke blive ved med uanset hvad. Det der bare ikke er så godt ved at de venter 1½ år. ER at skuespillerne, bliver ældre og størrer. Vi kan jo ikke bruge en 18 år gammel harry potter i film nr. 5 hvor han skulle forstille at være 15 år.

Og jeg synes det ville være synd at skifte skuespillerne ud især de tre venner ron, hermione og harry.

Men nu må vi se.....
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
AsseAsseSkrevet 02/11-03 22:22 
Så vidt jeg husker var der da tale om at de ville bruge en 18 årig fra og med film nr 2. Om det blev til noget ved jeg ikke..
BomberBomberSkrevet 03/11-03 00:35 
det tror jeg var et rygte. De brugte i hvert de samme skuespiller i 2'eren. Og det er kun dumbledore der er ny i 3'eren. Men ham kan de jo få til at ligne næsten 100%.

Jeg er nu spændt på at se hvordan Sirius, lupus og ormehale vil se ud i tre'eren. Man har jo allerede lavet nogle billeder inde i sit eget hoved om hvordan de ser ud.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
T.REXT.REXSkrevet 15/11-03 17:18 
Jeg har set en trailer til Harry Potter 3......det ser fedt ud når tanten bliver pustet op og så ser man lige dementoren åbne døren i tog kupeen, men man når kun lige at se den klamme hånd ;) MEN! Dumbledore er det rene sjusk, jeg troede de kunne få ham til at ligne den gamle, men det er fuldstændigt åbenlyst at det ikke er "den rigtige" han ligner oerhovedet ikke. Det er jeg meget skuffet over faktisk virkelig skuffet over at de ikke gør.

Daniel Radcliff har skrevet kontrakt til 4éren.......det vides ikke om han forsætter med de sidste 3 film.

Tænk nu lige på at det tager tid at lave så stor en film og jeg blev også skuffet over at de udsatte det til sommeren 2004 og havde faktisk også troet at de ville konkurere med Ringenes Herre.....med det er jo også den sidte film og bagefter er det så potter der styrer alene. Og husk nu at Daniel, Emma og Rubert ikke er mere end 13 eller 14 år så det kommer nok til at passe hvis de forsætter med alle film (som jeg vil væde med at de vil gøre for at den succes. Og der var faktisk snakket om at skifte dem ud allerede efter 2éren så de hele tiden var små pus.
One PS2 to rule them all
AndyAndySkrevet 15/11-03 17:32 
Cool! hvor har du set den trailer?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
T.REXT.REXSkrevet 15/11-03 21:13 
Jeg skal nok lige skrive linket, kan ikke lige huske det lige nu. Ser i forresten MGP Junior Eurovision, hende fra Malta skal være med i Harry Potter filmene, Jeg tror hun skal spille Cho Chang. Det er bare for cool man.......
One PS2 to rule them all
AndyAndySkrevet 15/11-03 21:28 
Ok, og ja jeg sidder og ser MGP det er da for cooool at hun skal spille Cho Chang!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DizzyDizzySkrevet 15/11-03 21:37 
http://harrypotter.warnerbros.com/web/dailyprophet/article.jsp?id=POA_teaser_trailer
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
T.REXT.REXSkrevet 17/11-03 20:19 
Florinda, det er ikke sikkert at hun skal spille Cho Chang, men det kunne jeg da forestille mig ;) Jeg havde nu ikke set den på Warner Brother´s siden men det er den samme trailer (selvfølgelig) hehe ;)
One PS2 to rule them all
BomberBomberSkrevet 21/11-03 22:55 
den ser sku cool ud den film...det bliver nok den bedste indtil vidre. men du har ret dumbledore ser total forkert ud.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 28/11-03 10:49, rettet 28/11-03 10:51 
Ser i forresten MGP Junior Eurovision, hende fra Malta skal være med i Harry Potter filmene, Jeg tror hun skal spille Cho Chang.


Hed hun Michelle Ang hende fra Malta.

Fordi det har jeg læst, men hun kom fra New Zealand.

Artikel om Michelle Ang.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RitesRitesSkrevet 28/11-03 11:03 
Jeg kan godt lide filmene, da de sgu er søde nok. Bøgerne er også okay, selvom Salvatore slår det til hver en tid. Bøgerne på dansk derimod, specielt den nyeste -hold da helt kæft, hvor er den bare kedeligt oversat!
» a winner is you «
BomberBomberSkrevet 30/11-03 22:49 
Hed hun Michelle Ang hende fra Malta.

Fordi det har jeg læst, men hun kom fra New Zealand.

Er der ingen der kan svare mig på om det er hende der skal spille Cho chang?
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
AndyAndySkrevet 30/11-03 22:55 
Har i nogen billeder af hende?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DizzyDizzySkrevet 30/11-03 23:08 
Hende fra Malta hedder Sarah Harrison (se http://www.dr.dk/mgp/eumgp.asp) og hun figurere ikke på IMDB's liste http://www.imdb.com/title/tt0304141/combined
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
BomberBomberSkrevet 02/12-03 20:36 
ja men nu er Cho Chang jo heller ikke særlig fremtrædende i bog nr. 3. Men hun skal sikkert være med i film nr. 4 og 5. Hvor hun mere kommer frem.

Så hvem er det der skal spille hende??? Sarah Harrison eller Michelle Ang?
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 29/01-04 01:26, rettet 29/01-04 12:34 
Der er kommet nok nye billeder fra den næste film. Tjeck linket.

Fantasy/Harry_Potter/
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
75 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig