X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 kommer "snart"


Svar
T.REXT.REXSkrevet 06/10-03 15:09 
Jeg glæder mig virkelig til det kommer og 2éren var jo også en succe Så..........
One PS2 to rule them all
149 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
T.REXT.REXSkrevet 06/10-03 15:09 
Jeg glæder mig virkelig til det kommer og 2éren var jo også en succe Så..........
One PS2 to rule them all
olmeolmeSkrevet 06/10-03 15:15 
Jeg tænker lidt på at se hvad anmeldelserne af fifa 2004 siger, da man kan spile online. Men mon ikke jeg også køber PES.
StriferStriferSkrevet 06/10-03 15:17, rettet 06/10-03 15:18 
Skal man ikke betale ekstra for at spille online? I så fald tror jeg ikke det bliver pengene værd.... Men Fifa 2004 kan jo godt give PES3 konkurrence.... Det bliver jo udvidet med manager system og alt muligt fis....
XBL Gamertag: ZeNtiX
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/10-03 15:18 
Jeg vil også lige se Fifa 2004 an. Måske er det blevet en del bedre, end sidste års udgave. Og så er der jo online-play :P
olmeolmeSkrevet 06/10-03 15:42, rettet 06/10-03 15:42 
Strifer >
Skal man ikke betale ekstra for at spille online?

Der betales ikke mere for at spille online, i EA's sportspil i USA. Jeg har da heller ikke hørt noget om, at det skulle gøre det i eu.
T.REXT.REXSkrevet 06/10-03 15:45 
Jeg har altså og hørt at man skal betale
One PS2 to rule them all
olmeolmeSkrevet 06/10-03 15:48 
Hvor? Har du et link?
FizbanFizbanSkrevet 06/10-03 15:48 
Strifer >
Skal man ikke betale ekstra for at spille online? I så fald tror jeg ikke det bliver pengene værd.... Men Fifa 2004 kan jo godt give PES3 konkurrence.... Det bliver jo udvidet med manager system og alt muligt fis....

Alle ved da at PES er kongen, og intet kan måle sig med dette spil, hvis man er til at spille fodbold.
Hvis man vil spille Manager er der andre spil til at gøre dette.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/10-03 15:55 
Jeg holder mig også uden tvivl til PES3, for mit fodbold-fix. Online play er ikke synderligt vigtigt for mig og så er Konami nu engang bare bedre end EA, til at skrue et fodboldspil sammen.
(...)
T.REXT.REXSkrevet 06/10-03 15:56 
Jeg skal også have PES3
One PS2 to rule them all
APHAPHSkrevet 06/10-03 16:09 
Godt nok er online play vigtigt for mig, men derfor køber jeg også uden at tøve PES3 frem for FIFA2004. Så venter jeg til næste år med at købe et online fodbold spil, og det er selvfølgelig en online versionen af PES3 til xbox (Det har bare af at komme:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BatemanBatemanSkrevet 06/10-03 16:30, rettet 06/10-03 16:31 
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har hørt folk sige: "Det nye FIFA er sikkert bedre end det gamle".

Ligemeget hvad de gør når det nyeste FIFA ikke engang PES1 i gameplay.

Pro Evolution Soccer 3 vil jeg tilbede indtil 4´eren kommer.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 18:27, rettet 06/10-03 18:28 
Det er vel nu engang en smagssag.
IMO virker FIFA bedre, da spilleranimationerne er langt bedre - det samme er navnene...
Og noget jeg ikke kan snuppe er, at man kun kan løbe i 8 forskellige retninger, noget det især er en plage i PC versionen.

jeg ska dog selvfølgelig også have PES3, da det stadig er et rigtig godt spil, er bare træt af at folk dømmer et spil til at blive bedre end andet, når de endnu ikke er udkommet.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dchangdchangSkrevet 06/10-03 18:38 
Nu prøvede jeg Fifa 2004 ret meget til EA's Tradeshow sidste uge, og det virkede ikke synderligt godt. Det var realistisk, men det synes jeg gik lidt ud over gameplayet. Der var evig kamp om midtbanen, og især en "bug"? med frispark ødelagde lidt af morskaben. Men det kan selvfølgelig nå at ændre sig. Men godt syntes jeg ikke at det var.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 18:40 
Kampen på midtbanen er vel det samme som i PES ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dchangdchangSkrevet 06/10-03 18:54 
I Fifa 2004 var det kun fordi man ikke kunne komme andre steder hen. Det var godt at der ikke var klisterfødder, men samtidig skidt når man kom ind i feltet og og bolden trillede fra én. Jeg syntes bare at Fifa-serien bliver værre og værre. Deres bedste, er efter min mening Fifa 99.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 19:31 
FIFA 2004 er bestemt ikke noget at råbe hurra for. Animationerne i PES er langt bedre, slowdownen på midtbanen i FIFA er yderst irriterende, og generelt halter spillet en del, sammenlignet med PES.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StriferStriferSkrevet 06/10-03 19:50 
Ok, jeg er klart nedstemt:) Men stadigvæk man skal ikke undervurdere EA selvom alle gør det:S Inkl. Mig selv;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 20:14 
Naiera >
FIFA 2004 er bestemt ikke noget at råbe hurra for. Animationerne i PES er langt bedre, slowdownen på midtbanen i FIFA er yderst irriterende, og generelt halter spillet en del, sammenlignet med PES.

Det mener jeg så ikke, nærmere omvendt!
Vi kan begge to sidde og remse en masse negative ting op, men aldrig vil vi blive enige.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 20:28 
Der er fakta der ikke kan diskuteres, blandt andet slowdown og dårlige animationer...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 21:32 
Det kommer jo så an på, hvilke animationer vi snakker om..

Har ikke følt nogen form for slowdown i FIFA 2003, der kan sammenlignes med NHL serien, hvis det har forekommet har det været minimalt og jeg har derfor ikke lagt mærke til det - Her kan jeg nok kun snakke om Xbox versionen, da jeg har prøvet PS2 versionen væsentlig færre gange.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 06/10-03 22:37 
Hmm, jeg snakker så om FIFA 2004...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 06/10-03 22:49 
Ja okay, det kan jeg så ikke udtale mig om.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CronossCronossSkrevet 06/10-03 23:07, rettet 06/10-03 23:08 
Fifa 2003 har massiv slowdown på Xbox, men det er en bug ala Halo. Hvis man slår 60 Hz fra, kører spillet fint.

Fifa 2004 kører derimod helt af helvede til, og animationerne er bestemt ikke ret gode.

dchang-> Der er ikke nogen bug med frispark, sådan er spillet bare, og efterhånden vænner man sig til det. Det virker dog stadigvæk dumt.

Corade->Hvad er det for noget med at man ikke gider spille PES fordi man kun kan løbe i 8 retninger? Der er vist nogen der ikke har spillet Fifa siden 2000-2001...
dchangdchangSkrevet 06/10-03 23:15 
Okay. Jeg lagde nok bare ikke rigtigt mærke til hvordan man lige skulle gøre så. Sparkede vel nok en 20-30 frispark over mål. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 06/10-03 23:17 
Du er IKKE den eneste ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 06/10-03 23:22 
Jeg fandt faktisk ud af det Rune :)
Ideen er at man som i et golfspil skal tilpasse måleren efter to instanser. Første tryk giver kraft, hvorefter andet tryk viser hvor præcist sparket er. Desværre SKAL man ramme ekstremt præcist før end at det lykkes, og selvom man fatter systemt bliver det aldrig rigtigt godt. Det er lidt ærgeligt, for systemet byder faktisk på ret mange muligheder.

For mig virker det lidt som om at de har lavet det glimrende frisparkssystem fra 2003 om til et elendigt i 2004, og erstattet 2003´s totalt elendige indlæg med nogle fede nogle af slagsen i 2004. En lidt sjov byttehandel :)
dchangdchangSkrevet 06/10-03 23:25 
Jeg synes at det mest irriterende var når bolden trilte fra én i feltet. Det skete tit. For tit efter min mening. Nok var det realistisk, men en professionel fodboldspiller burde værde god nok til at holde på bolden. Det kan jeg da, og jeg spiller serie 5! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 06/10-03 23:27, rettet 06/10-03 23:28 
Jeg fattede godt princippet helt fra starten og jeg plejer netop at være god til den slags (som det eneste) i golfspil - jeg husker engang Regn og Fizban var ved at smadre mig, fordi jeg altid ramte ka-ching-perfekt i Everybody's Golf - men det fungerede slet ikke for mig i FIFA 2004 og bare jeg ramte lidt ved siden af, så fløj bolden 100 meter over mål.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 06/10-03 23:30 
Det er problemet, man SKAL ramme 100% præcist. Det lykkedes mig dog at ydmyge Naiera med et lækkert frispark 30 meter udefra. Ronaldinho, stolpe ind :D
NaieraNaieraSkrevet 07/10-03 00:05 
Øhh, jeg kan ikke føle mig ydmyget når min målmand er et nossefår :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HNHNSkrevet 07/10-03 00:29 
Har det på samme måde.

Glæder mig mere end min 10 årig nevø glæder sig til juleaften.
T.REXT.REXSkrevet 07/10-03 16:42 
Hehe, HN så må du glæde dig meget ;)
One PS2 to rule them all
PoulPoulSkrevet 10/10-03 11:41, rettet 10/10-03 13:12 
Tvivler kraftigt på det er ude i retail nogle steder, da releasedaten hedder 17. oktober.
BatemanBatemanSkrevet 10/10-03 13:34 
Jep, det værste er sku´ at se EB-games ekspedienterne stå med deres smil og sige de først må sælge det om fredagen.

Også selv om det ligger på deres bord til offentlig skue.

Djævle!!!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PoulPoulSkrevet 10/10-03 13:57 
Ja, det er sgu en smertefuld oplevelse.

Jeg har iøvrigt taget fri fredag, så jeg kan komme ud at få en frisk kopi fra morgenstunden af. Can't wait!
AmbyAmbySkrevet 10/10-03 14:00 
ja de rige og dem der kan tage sig friheden har mange glæder :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BatemanBatemanSkrevet 10/10-03 15:26 
Jeg skal samle min kopi op kl. 10.00 fredag, derefter til lægen og så er det PES3 til jeg segner!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
HNHNSkrevet 10/10-03 15:54 
Er der ikke nogen der som mig har bestilt det på pregames til 379kr, håber den kommer fredag som de siger.
BatemanBatemanSkrevet 10/10-03 16:33 
Held og lykke!

Jeg vil bare være helt sikker, så jeg betaler de 499,- i EB games.

Bare det snart er fredag igen! :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PoulPoulSkrevet 10/10-03 16:51 
Same here. Har ikke lyst til at stå og vente på en postmand, som måske aldrig dukker op med spillet.
RonaldoRonaldoSkrevet 10/10-03 18:42 
Det er selvfølgelig ginialt, rigtig mange af de ting som hæmmede 2'eren er er gjort bedre i 3'eren. Animationerne er helt vilde, fysiken er forbedret og følelsen er endnu mere ginial.

PES2 irreterede mig en del fordi det ofte føltes at man løb i baner. Hvis du var inde i samme bane som din modstander og du løb tæt på ham, så ville der automatisk opstå sammenstød, og udover det så er der en lille pause hvor du ikke kan styre din mand. I PES3 er spillerne ikke så tunge, og meget mere bevægelige, desuden kan du også være så tæt på din modstander som det fysisk er muligt.

Der er dog nogle nye ting som irretere, og det første må være det nye fordels-system, fordi det meget ofte slet ikke virker. Der er flere gange hvor man bliver fældet, og så kommer den lille grimme mand oppe i hjørnet frem (tegn på fordel), men bolden ryger så hen i armene på en anden modstander. Farten er en anden ting, jeg løb i en lige bane med ronaldo og prøvede at stikke af fra forsvaret over en ca. 30 meter efter en dejlig stikning fra en holdkammerat, MEN forsvaren nåede at indhente mig med 3-4 meter, der var ik' rigtig nogen fornemmelse af den hastighed ronaldo besidder. Skud generelt føles også meget langsomme, det er kun når man flugter eller i få tilfælde der kommer ordentlig fart på.

Jeg har kun brugt 10-12 timer i selskab med det nye PES, og jeg kan sagtens konkludere at det er er det bedste fodboldspil til dato. Det vil være en skam at overhovedet tænke på Fifa som en mulig konkurrent, fordi det kan simpelthen bare ikke tilbyde det samme gameplay på noget niveau. Det skubber måske nogle flere polygoner, men det ser stadig alt for genetisk og urealistisk ud. Desuden er PES's animationer flere klasser foran.

Glæd jer!
JimPPJimPPSkrevet 10/10-03 20:33, rettet 10/10-03 20:34 
Har trynnet Rites i det, en enkelt gang. Af en eller anden grund ville han hellere spille Soul Calibur (DC) efter vores DK-Nigeria kamp.

Derefter så jeg ham ydmyge Østring 6-0 på sværhedsgrad 1/5, aldrig har jeg set så mange 100% chancer blive losset væk ;)

Back to topic-> PES3 er bestemt ventetiden værd. Et af den slags spil hvor jeg skal ud og købe Retail, selv om jeg er i besiddelse af en ganske fin promo.

Har dog oplevet små episoder, med slowdown eller små hak hvis bolden skifter retning hurigt (kontra angreb feks.) dette kan dog skyldes min ps2 - som vist ikke har det så godt.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
APHAPHSkrevet 10/10-03 20:39 
HN >
Er der ikke nogen der som mig har bestilt det på pregames til 379kr, håber den kommer fredag som de siger.

Jeg har også bestilt det på pregames. Jeg er begyndt at bestille alle mine spil på nettet, da jeg desværre alt for mange gange, er gået forgæves i butikker, fordi de tilfældigvis ikke har spillene på lager til releasen. Den risiko vil jeg ikke løbe med PES3:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BatemanBatemanSkrevet 11/10-03 12:04 
Hmmm, EB Games har aldrig skuffet mig på den konto.

Jeg har self. reserveret det hos dem.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
HNHNSkrevet 12/10-03 15:56 
Har også gået forgæves flere gange så nu prøver jeg pregames for at se om de kan holde datoen.

Der ligger ikke en EB Games der hvor jeg bor. (Esbjerg)
Så der kan jeg ikke købe.
TKTKSkrevet 12/10-03 16:00 
aaaaah Bateman, mon ikke at fifa 2003 og så den nye 2004 er LAAANGT bedere end pes 1? det er heelt i orden du syntes at det er utrolig godt pes, men fifa 2004 bliver 103% bedere end pes 1... det må du da indrømme...
APHAPHSkrevet 12/10-03 16:19, rettet 12/10-03 16:50 
Selvom Fifa2003 var et skridt i den rigtigt retning, så har intet fifa spil, endnu formået at overgå det gameplay der forefindes i PES serien. Selvom jeg ikke har prøvet fifa2004, så tvivler jeg meget på, at dette års udgave, bliver noget ud over det sædvanlige...altså et typisk licens spil, men god grafik og det overfladisk gameplay.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BatemanBatemanSkrevet 12/10-03 16:30 
Gameplayet i PES1 er faktisk bedre end FIFA2004.

Nuff said.

Men det kommer jo an på hvad slags fodbold man kan li´
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PoulPoulSkrevet 13/10-03 17:04 
Nu er der jo ikke længe til releasedaten, men er der nogle som er faldet over nogle movies fra spillet som vi kan muntre os med indtil på fredag? Jeg har et par film fra WE7, men synes ikke rigtig jeg er faldet over nogle fra PES 3.
149 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig