X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

APG på PR eller en hjemme detektiv?


Svar
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 21:20, rettet 03/10-03 19:52 
8. Martin Skov (Ivan) er lige oprettet og her har i så et forgæves forsøg på at gå undercover - måske var han i virkeligheden på flugt netop fra virkeligheden men han vil så for sent indse at vi alle kender til den grufulde sandhed....ja han hedder nu engang Martin, ja Martin, ganske almindeligt dansk drenge navn. Hvad har vi så lært af det idag? - Ens fulde navn bliver opgivet på playright - lav ikke den fejl igen ;)

EDIT - Hører ikke med!:
Jeg ville iøvrigt kunne uddybe det lidt men jeg tvivler på det ville hjælpe på forståelsen da jeg ikke kan forklare det verbalt.....

EDIT2 - Bemærk at der faktisk er et dansk ord der hedder humor.....
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/10-03 21:24 
Prosit?

Den fattede jeg ikke lige...
dpldplSkrevet 02/10-03 21:25 
Jeg vil også gerne be om den en gang til. tak:P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 02/10-03 21:30 
Noget med at en fra APG har oprettet en bruger på P:R eller hvad?
De skal da være velkomne, vi er meget imod ulovlige foretagender her på forummet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/10-03 21:31 
Den fattede jeg heller ikke helt :D
I win, you loose
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 21:31 
Måske er det min mangel på dansk evner men det burde give så meget mening at brugeren hedder Martin Skov og kalder sig Ivan........og derfra gav jeg så nogle eksempler på eventuelle grunde.....nogle ville kalde det humor andre vil kalde det et godt eksempel på der er blevet skåret ned på antallet af psykologer......
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/10-03 21:32 
Jeg forstår overhovedet ikke hvor du vil hen.... heller ikke med hensyn til humoren :P
I win, you loose
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 21:34 
hmm jeg vil hen til det punkt hvor mange assosierer og tænker på en mand der forgæves prøver at skjule sin rigtige identitet uden det lykkedes....og så kunne det være af disse grunde.....synes nu det er sjovt nok at kalde sig et andet dansk navn i stedet for ens rigtige...så humoren ligger i hans navn og ens tanker kombineret.....
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/10-03 21:36 
"Ivan"-navnet kunne da lige så godt komme fra personen i Golden Sun, oder was?
StriferStriferSkrevet 02/10-03 21:37 
Er det mig der er over-træt eller har dette emne ingen mening?
XBL Gamertag: ZeNtiX
tastasSkrevet 02/10-03 21:38 
Det er en fin iagttagelse, men sjov er den næppe.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 21:40 
Ja, det er ikke umuligt....men i så fald forsvinder humoren....tænk på det som det han altid har drømt om at hedde eller lignende......er selv træt men synes da det er ok :) - dog lidt for kort til at budskabet bliver givet ordentligt åbenbart....ellers er folk ikke vant til MFM Darksider humor.....
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/10-03 21:41 
Moderator, hjælp os her! Stop den galning! :P
UlrikOneUlrikOneSkrevet 02/10-03 21:43 
MFM Darksider humor, ja man skal som sagt nok kende dig :-)
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 21:49 
Så må jeg ty til andre midler:
http://www.jokke-svin.dk/htm/video.php

Ja her er første skridt til at forstå humoren....har ikke lavet den desværre :(
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/10-03 22:00 
Aggemam?
(...)
tue hazukitue hazukiSkrevet 02/10-03 22:04 
HVAAAAD?!

Fatter ikke en skid. Nogen der kan forklare hvad indlægget handler om?? ikke engang overskriften fatter jeg...!

Men jeg er nok bare for træt - det er jo way over min sengetid!
»You'll never walk alone«
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 22:04, rettet 02/10-03 22:06 
JA! Både indlæg 1 og filmen :) (til Fox)
TLTLSkrevet 03/10-03 08:52, rettet 03/10-03 09:00 
Det her emne er bare for grineren...

Det ser ud som om han søger hjælp, men han prøver at sige noget, som han vist ikke rigtig mener.

Han skriver om en bruger, som har et andet navn end hans rigtige navn. Det er der mange der har, herinde. Men mysterious tror ikke at det er et navn fra et spil, men at det er fordi at han bare ikke vil have hans rigtige navn, herinde.

Eller også er det bare varm luft.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/10-03 11:21 
Jeg går rent faktisk i klasse med denne Martin Skov og jeg kan forsikre dig at han ikke har en skid med APG at gøre! Han kalder sig bare Ivan...
Hvor svært er det lige at fatte! Jeg mener ikke at du har noget ret til at opdigte forskellige teorier om folk du ikke kender, og især ikke mine venner...
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcusMarcusSkrevet 03/10-03 19:47, rettet 03/10-03 19:53 
TL (TL af Svartalfheim måske?) nej jeg mener bare det er mere underholdende hvis han prøver at være undercover......det er en joke....intet andet.....jeg tror heller ikke at han er fra APG nej....

IRONI - Kaffen alle kan li'.......ja der er faktisk noget der hedder ironi.....

<EDIT>
Kan det virkeligt passe der ikke er nogen som helst der har humor overhovedet herinde? Troede konsolfolk havde tendens til underholdning men åbenbart ikke...og så hedder du endda konsolkongen.....tsk. tsk.....her mener jeg ikke i nødvendigvis at i SKAL synes det var sjovt skrevet men at det er ironi er da så utroligt åbenlyst......vågn op!
MarcusMarcusSkrevet 04/10-03 13:21 
Jeg har som sagt nævnt at i ikke behøver at synes denne tråd er sjov....men jeg synes det er åbenlyst den er ironisk....

Hmm kan i ikke slette den her tråd moderatorer?....folk er ikke så vanvittigt glade for den....
NaieraNaieraSkrevet 04/10-03 13:34, rettet 04/10-03 13:34 
Lukket.

Vi sletter ikke "bare sådan lige" hele tråde. Man er jo ikke tvunget til at læse den, selvom den er her...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig