X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg glæder mig til EA spil !


Svar
OkottaOkottaSkrevet 02/10-03 10:35 
Meget kan man sige om EA, men i øjeblikket glæder jeg mig sgu til SSX 3 og NFS: Underground.

IGN har et videopreview oppe af SSX 3, og det ser altså temmelig godt ud.

Derudover kan det være, at disse to titler får mig til at ta' min PS2 online - EA har jo selv dedikerede servere oppe til deres spil, så det giver dem automatisk et stort plus i min bog.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
100 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 02/10-03 10:35 
Meget kan man sige om EA, men i øjeblikket glæder jeg mig sgu til SSX 3 og NFS: Underground.

IGN har et videopreview oppe af SSX 3, og det ser altså temmelig godt ud.

Derudover kan det være, at disse to titler får mig til at ta' min PS2 online - EA har jo selv dedikerede servere oppe til deres spil, så det giver dem automatisk et stort plus i min bog.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AmbyAmbySkrevet 02/10-03 10:38 
bliver du aldrig træt ? :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 02/10-03 10:40 
Alle glæder sig forhåbentlig til SSX 3 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 02/10-03 10:42 
Hvis de kommer online i PAL-udgaven. Iflg. nyhed kommer NFS online, men SSX 3 nævnes ikke. Af deres sportsspil kommer nok kun FIFA 2004 online, hvilke stinker helt vildt. Hvor svært kan det være!

MSN Games
FourDFourDSkrevet 02/10-03 11:44 
jeg har enlig aldrig været så vild med EA spil.. men jeg må sige, at med SSX har de virkelig ramt pleT!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
jaesjaesSkrevet 02/10-03 12:04 
olme >
Hvis de kommer online i PAL-udgaven.

Mon ikke?
EA har altid været flinke over for PAL-markedet, og SSX 3 nævnes som online-spil i det officielle fact sheet...
psychomantispsychomantisSkrevet 02/10-03 12:21 
Men det skulle da ikke forhindre dem i at fjerne online-delen i pal-udgaven af Madden 2004...
jaesjaesSkrevet 02/10-03 12:23 
Skummelt. Hvad var deres argument?
psychomantispsychomantisSkrevet 02/10-03 12:31 
Kender ikke deres officielle argument, og om der overhovedet findes et sådant. Men det kan være de har en idé om at der ikke er ret mange europæere der gider spille online amerikansk fodbold. NHL 2004 skulle også være online, men det er åbenbart også strøget, hvis det kun er FIFA 2004 der bliver online i pal-land.
3of193of19Skrevet 02/10-03 13:20 
Og husk at såsnart Fifa 2005 kommer, bliver Fifa 2004 serverne slukket.
olmeolmeSkrevet 02/10-03 15:18 
jaes >
og SSX 3 nævnes som online-spil i det officielle fact sheet...

Er det fra ea.com eller ea i europa?
RitesRitesSkrevet 02/10-03 15:20 
Screw SSX3!
Næ du, 1080 Avalanche og Amped 2 -det er rigtige snowboard spil!
» a winner is you «
APHAPHSkrevet 02/10-03 15:25 
olme >
jaes >
og SSX 3 nævnes som online-spil i det officielle fact sheet...

Er det fra ea.com eller ea i europa?

SSX 3 bliver sammen med FIFA 2004 svjv de eneste online spil i eu iår fra EA side.

Jeg tror at jeg springer SSX3 over, og køber et ordenligt snowboard spil istædetfor..nemlig amped 2 :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MajorPMajorPSkrevet 02/10-03 15:43, rettet 02/10-03 15:44 
[sarkasme]
Rites, Amped 2 kommer jo til at stinke online. MS vil jo aldrig nogensinde sætte dedikerede servers op til XBL. XBL vil altid være et laghelvede. Halo 2 kommer også til at stinke online, det er helt sikkert!
[/sarkasme]
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
jaesjaesSkrevet 02/10-03 16:11 
olme >
Er det fra ea.com eller ea i europa?

Fra Tothegame.com.
RebelheartRebelheartSkrevet 02/10-03 16:30 
Jeg ved ikke hvorfor eller hvordan, men da jeg læste overskriften, vidste jeg 100%, at det var Okotta, som var forfatteren...hmm mystisk! ;-)

EA er så arrogante i deres opførsel, at det efterhånden minder mere og mere om en komedie.
Jeg håber snart, at gamere rundt om i verden snart ser lyset og holder op med at støtte sådan et skod firma!
olmeolmeSkrevet 02/10-03 16:33 
Det lyder som om du har noget imod EA :-)
Hvad mener du med at de er arrogante?
APHAPHSkrevet 02/10-03 16:33 
Rebelheart >
Jeg ved ikke hvorfor eller hvordan, men da jeg læste overskriften, vidste jeg 100%, at det var Okotta, som var forfatteren...hmm mystisk! ;-)

Du var ikke den eneste:)

EA er så arrogante i deres opførsel, at det efterhånden minder mere og mere om en komedie.

Især over for europæer. De optimere ikke deres spil ordenligt..altså hvis de overhoved bliver optimeret
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JimPPJimPPSkrevet 02/10-03 17:35 
Eeeerm ja...

Der må være en grund til at EA er en af de største (hvis ikke den største) spil producenter. Så alt hvad de laver kan jo ikke være helt skidt...

Ellers er der da noget jeg og millioner af andre har misforstået ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SumezSumezSkrevet 02/10-03 17:37 
Ligesom Eidos udgiver de jo hovedsagelig andres spil. Visse titler har de dog mere eller mindre deres eget navn på, og jeg har aldrig rigtig set nogle vildt fede spil, der falder herunder :/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 02/10-03 19:40, rettet 02/10-03 19:41 
Paasch >
olme >
jaes >
og SSX 3 nævnes som online-spil i det officielle fact sheet...

Er det fra ea.com eller ea i europa?

SSX 3 bliver sammen med FIFA 2004 svjv de eneste online spil i eu iår fra EA side.

Jeg tror at jeg springer SSX3 over, og køber et ordenligt snowboard spil istædetfor..nemlig amped 2 :)




Jeg vælger også helt klart Amped 2 :) Jeg havde aldrig regnet med, at jeg ville blive så bidt af Amped, så 2'eren kan kun blive genialt over XBL.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
millenniummillenniumSkrevet 02/10-03 20:32 
Det er ikke for at lyde negativ, og jeg venter skam også på SSX3 med gode forventerninger, men.....

(ja, du kommer kritikeren, der aldrig kan gøres tilfreds, på banen igen!)

...jeg syntes der er gået lidt meget sport i at lave fortsættelser af spil. De fleste fortsættelser er vel realistisk set opdateringer af gamle versioner. Ok, der kommer nye baner, nye options og feautres, nye karakterer osv. Men når der kommer en 2'er eller 3'er, så vender man ofte ikke tilbage til 1'eren på noget tidspunkt. Hvorfor? Sikkert af samme grund som der ikke er nogen grund til at bruge Windows 98 i dag. De efterfølgende versioner er meget ofte blot opdateringer, hvor der er lavet ny flot grafik og tidligere bugs er rettet.
Det handler mest om at lave mere af det samme, fremfor at lave noget anderledes.

Jeg er eksempelvis stor fan af WipeOut serien, men har forlængst erkendt at fortsættelser primært er opdateringer.

Kan man bryde et spil helt ned og starte forfra...? Eller vil de fortsætte med at bygge på de samme klodser..?
The medium is the message.
dpldplSkrevet 02/10-03 20:58 
Jeg springer sgu heller SSX3 over. Og går efter 1080, lyder langt bedre. (glæder mig sådan til at prøve at komme væk fra de lavianer:P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 02/10-03 23:49, rettet 02/10-03 23:50 
millennium >
...jeg syntes der er gået lidt meget sport i at lave fortsættelser af spil. De fleste fortsættelser er vel realistisk set opdateringer af gamle versioner.

I de fleste tilfælde er det vel sådan ja, men i SSX 3 er der heldigvis temmelig meget nyt.

Noget andet er, at det er en hårfin balance at lave en fortsættelse. Man skal bibeholde det folk elskede ved forgængeren, og samtidig må spillet ikke "bare" være mere af det samme.

Enig i at Wipeout serien er et af de bedste eksempler på fortsættelser, der bare er opdateringer (2047 var dog så finpudset, at man ikke rigtig kunne ønske sig mere).
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/10-03 11:48 
Well..... Okotta - EA ligger rigtig godt i seng med PS2 Online!

Return of the king for nemelig online co-op i PS2 versionen.

Og kun PS2 versionen af Medal of honor Rising sun bliver online(8 players)

.... Det er lidt nederen med ROTK! Jeg SKAL bare se den sidste film.... Jeg håber virkelig den slutter af med en hamrende god slutning! Så det er lidt nederen at Xbox versionen ikke bliver online:( Det er lidt ligesom Tony hawk underground.... Også der vil PS2 versionen kunne spilles online og det er kun i den version at man kan scanne sit ansigt ind i spillet(via Eyetoy)

Hvad angår EA så kan jeg ikke lide dem...

At jeg fatter hvorfor så mange kan lide deres sports serie? Det er skod at de har alle de gode licenes som James Bond, Harry Potter og LOTR..... Jeg tror andre ville kunne gøre det bedre!

Når det kommer til store publishers så holder jeg meget mere af Ubi Soft! Jeg synes der er nogen gode kvalitetspil fra deres side, fra tid til anden, mens EA bare bliver ved med at udgive 80.000 udvidelser til BF1942, MOH og The sims....
Well crucify the insincere tonight...
KTCKTCSkrevet 03/10-03 12:22, rettet 03/10-03 14:32 
Vi var nogle stykker, der var til EA Tradeshow igår, og umiddelbart forventer jeg ikke alverden af deres kommende titler. Rising Sun så okay ud, men ikke noget specielt, og Return Of The King virker også til at lægge meget tæt op af forgængeren.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CronossCronossSkrevet 03/10-03 14:26 
Ja, jeg må da også ærligt indrømme at de fleste EA-titler lignede noget juks.
Det kan da være at jeg bliver overrasket over nogle af dem, men som de blev vist i går var jeg ikke tilfreds.

NFS- Underground så dog enormt flot ud.
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 11:28 
Jeg er sgu glad for mine EA titler, og forstår ikke hvorfor folk altid synes de er så dårlige. Hvorfor? Fordi de ikke vil sætte deres spil online til xbl?
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
KTCKTCSkrevet 04/10-03 16:26 
Nej, primært fordi de ikke lever op til nutidens standarder...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 19:50 
Det fremgår da ikke af anmeldelser rundt omkring - spillene ligger ikke under normal standard, snarere tværtimod. Ikke fordi jeg synes EA er en af de fedeste spilkoncerner i verden, men de er da bestemt heller ikke dårlige.

Hvad er grunden til de "ikke lever op til nutidens standarder..."? Jeg kan hvertfald ikke se den.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
KTCKTCSkrevet 04/10-03 19:54 
Mangler, bugs, framerate, skal jeg blive ved?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 20:27 
Mangler - hvilke mangler da?
Bugs - Ja, der er bugs i de fleste spil i dag, og EA har da ikke markant flere end alle andre
Framerate - ikke noget jeg har lagt mærke til, i hvilke spil er frameraten meget lav?
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
KTCKTCSkrevet 04/10-03 20:51, rettet 04/10-03 21:40 
Joachim M Andersen >
Mangler - hvilke mangler da?
Bugs - Ja, der er bugs i de fleste spil i dag, og EA har da ikke markant flere end alle andre
Framerate - ikke noget jeg har lagt mærke til, i hvilke spil er frameraten meget lav?

Ja, hvis vi nu ser på Xbox-titlerne, så har EA jo valgt at droppe alt hvad der hedder online, fordi de ikke lige bryder sig om Live.
Framerates, ja se NFS:Hot Pursuit 2 til Xbox. Og umiddelbart ser MOH:RS også ud til at blive en hakkende oplevelse.
Og men bugs, så prøv at søge lidt herinde, for der er nogle ret grelle eksempler rundt omkring.

Nu skal jeg vel heller ikke nævne, at en af mine kammerater lige har installeret Freedom Fighters på sin PC, som er udstyret med nutidig hardware og opdaterede drivere/DirectX. Spillet vil ikke starte og det lader umiddelbart til at være noget med deres EAX.dll. Jeg har også hørt andre, der har problemer med spillet...

Men jeg har ikke lyst til at komme ind i en kæmpe diskussion her, men jeg er ikke alene om min mening.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ComradeComradeSkrevet 04/10-03 21:07 
Træt af at EA ikke har det danske landshold med i NHL 2004. Men hva, det har Sega jo heller ikke..

Nu jeg er ved NHL 2004, er der stadig problemer med frameraten...I hvert fald i Xbox versionen
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 04/10-03 21:09, rettet 04/10-03 21:12 
KTC >
men jeg er ikke alene og min mening.

Helt sikkert ikke. Det mest kritisable ved EA er helt sikkert at de undlader PAL 60 i deres europæiske udgivelser..det er utilgiveligt

Crashbugs hører heller ikke til sjældenheder, med xbox udgivelser fra EA. Det er ihvertfald min erfaring
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 04/10-03 21:15 
McGoogle >
Træt af at EA ikke har det danske landshold med i NHL 2004. Men hva, det har Sega jo heller ikke..

Er du sikker på at danmark ikke med i 2004 versionen? Troede da at alle A nationer fra forige season var med i spillet..sådan har det ihveetfald været i de seneste mange udgivelser i NHL serien
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 21:16 
At EA's spil ikke er på Live er selvfølgelig ærgeligt for dem som har en xbox, men skylden er til dels også Ms's måde at håndtere multiplayer spil på.
Al respekt il Xbox Live, men det afgrænser altså udgiverens muligheder for selv at håndtere det.

De FLESTE spil fra EA har ikke nogen særlige problemer med frameraten - selvfølgelig er der altid smuttere. Hvis man kunne se en generel tendens til at mere eller mindre alle deres spil led under framerate problemer, kunne jeg acceptere påstanden, men i dette tilfælde kan jeg ikke se noget.

Freedom Fighters virker fint på de fleste computere - det er ikke nogen generel tendens at spillet ikke virker, når man skal starte det. Jeg har hvertfald ikke hørt om dette problem. Og desuden har jeg aldrig hørt om at EA spil skulle have flere bugs end så mange andre pc spil, det er da noget pjank.

Og nej, jeg er godt klar over du ikke er alene med din mening, og det er hvad der undrer mig. Jeg har oplevet et stort had til EA i lang tid herinde på PR, uden rigtig at se nogen reel grund til dette.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/10-03 22:35, rettet 04/10-03 22:38 
Jeg tror at jeg er parat til at indgå i en diskussion om, at der generelt er flere framerate problemer i amerikanske spil end japanske. GENERELT, siger jeg...

Man kan se det helt tilbage fra arcadespillene i 80'erne og 90'erne, hvor de japanske (Sega/Namco) nærmest altid kører 60 fps, mens de amerikanske (Midway/Atari) ofte kører 30 fps og mindre. Prøv at gå ind i Fun House i Århus og se Daytona overfor Cruisin' USA - skræmmende. Det virker for mig som om der generelt er en forskellig måde at gå ind til tingene på.

Nu så jeg også FIFA 2004 til EA's tradeshow og det var - ligesom tidligere versioner - seriøst plaget af slowdown. * Så vidt jeg husker er der også en smule slowdown i PES ved visse lejligheder, men det er helt udenfor sammenligning.

Skuffende.

* Jeg kan ikke 100% udelukke at det var projektoren der var noget galt med - det virkede ikke nær så slemt da jeg spillede det, men det var måske bare fordi jeg kæmpede så meget med styringen ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 23:07, rettet 04/10-03 23:09 
Amerikanske siger du - Så det er altså ikke kun EA der sjusker? Jeg troede ellers det var derfor EA var den værste spiludvikler verden har set, og ikke lever op til "nutidens standard"...

Iøvrigt sjovt du nævner Fifa 2004 - Jeg har ikke hørt andet end ros om frameraten i netop dette spil, på diverse sider. F.eks. IGN siger: "FIFA Soccer 2004 runs at a crisp 60 FPS. Even the pre-beta we played was running at just below 60 FPS, at around 59 to 60. That means the game is fast moving as it should be, quick when players are quick, and smooth without chugging down when too much action happens at once."
Så jeg forestiller mig det nok var projektoren der var noget galt med. Ellers ser i måske bare ikke lige så hurtigt:P Desuden er det da lidt unfair for et spil at få bedømt dens framerate flere måneder før spillet udkommer, men i dette tilfælde var det jo ligemeget.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/10-03 23:13, rettet 04/10-03 23:16 
Joachim M Andersen >
Amerikanske siger du - Så det er altså ikke kun EA der sjusker?

Ikke efter min mening. Jeg ved heller ikke om det er sjusk. Som jeg siger er det en anden indgangsvinkel til tingene.

Iøvrigt sjovt du nævner Fifa 2004 - Jeg har ikke hørt andet end ros om frameraten i netop dette spil, på diverse sider.

Det var i hvert fald ikke det vi så. Hvis det var projektoren var det så en sjov tendens, at det mest skete når bolden var på banens midte (som FIFA 2001) og der ikke var noget nævneværdigt i de andre spil ;))

Jeg er ikke ud på at trashe FIFA 2004, men bemærker bare en tendens. Og så udkommer det altså den 23., så mon ikke det var en final version vi spillede? Mht. bugs så kan jeg da også fortælle om min første oplevelse med spillet. Efter at have ventet en 10 minutter på at få et spil, kastede Cronoss og jeg os over controllerne og - så frøs det ;p

EDIT: Jeg tror ikke man skal stole på nogen, der påstår at et spil kører mellem 59 og 60 fps ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 23:16, rettet 04/10-03 23:32 
EDIT: Jeg tror ikke man skal stole på nogen, der påstår at et spil kører mellem 59 og 60 fps ;p

Ja, jeg forestiller mig da at de har haft en fps tæller nede i bunden af deres skærm, det er efterhånden ret udbredt:p

Jeg er ikke ud på at trashe FIFA 2004, men bemærker bare en tendens.

En tendens? en tendens til at frameraten i fifa 2004 er lav, eller en tendens til at EA spil FØR de bliver udgivede, har en dårlig framerate?
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/10-03 23:21 
Det vil jeg da håbe for IGN, for det kan jo ikke lade sig gøre i praksis (nu er det sent og jeg er træt, men...). En FPS-tæller kan selvfølgelig godt vise nogle teoretiske tal (uden at tage hensyn til sync etc.).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 23:29 
Jeg tror nok de har kombineret tælleren med hvad de så på skærmen - hvis de havde oplevet seriøse slowdowns i spillet, er det måske lidt underligt at de roser frameraten. Sagt med andre ord: frameraten var dejlig stabil.

Derudover synes jeg stadig at det var et dårligt eksempel at finde frem, når spillet ikke er udkommet, men som sagt var det underordnet i denne her sag;p
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/10-03 23:36 
Jeg kan da også godt sige FIFA 2001 og NBA Live 2001, men det er jo længe siden og jeg synes EA skulle have en ny chance (jeg er ikke den store køber af EA's sportsspil, så jeg ved ikke hvordan de mellemliggende ser ud).

Og lad os bare ende den her. Jeg håber at EA når at rette eventuelle framerate-problemerne i FIFA 2004 inden udgivelsen om små tre uger, sammen med en række andre mangler ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 23:39 
Du mener de ikke-eksisterende framerate problemer;p
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/10-03 23:48 
Jeg mener de framerate-problemer som et par hundrede mand så i torsdags. Hvis de kunne se noget igennem alt blurret fra at blæse et composite-signal op i 400"... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 04/10-03 23:50 
Joachim M Andersen >
En tendens? en tendens til at frameraten i fifa 2004 er lav, eller en tendens til at EA spil FØR de bliver udgivede, har en dårlig framerate?

En tendens til at alle EA's traditionelle sportsspil, som jeg har oplevet i længere tid, har været præget af slowdown i mere eller mindre grad.

Og lad nu være med at hænge dig i, at spillet ikke er udkommet. Faktisk mener jeg der blev sagt, at det var den version, som blev sendt ud til anmeldere etc. i næste uge (nogen der kan huske det eksakt?).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 23:59 
Det er da sjovt så, at framerate ikke er noget markant kritikpunkt i EA's traditionelle sportsspil for anmeldere - ja, der har da været smuttere indimellem, men det er altså ikke rigtigt at der er en "tendens" - det er til gengæld noget værre pjat.

Fifa 2004 har ikke framerateproblemer - det havde den måske på den projektor du så på, det kan jeg ikke udtale mig om, men anmeldere har enten rost Fifa 2004 for at have en stabil, høj framerate, eller slet og ret undladet at fortælle noget om den, fordi der ikke er noget galt ved den. En 20'er på at der ikke bliver nævnt noget om framerate problemer i de fleste anmeldelser om 2-3 uger - snarere tværtimod.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 05/10-03 00:14, rettet 05/10-03 00:16 
Jeg synes det er sørgeligt, at du ikke tror mig over en dørtærskel. Der var ikke "måske" framerateproblemer. Det var helt tydeligt. Du har læst nogle previews, jeg har set den (formodede) færdige version in action. Jeg drager mine egne konklusioner. Og lad os nu bare håbe, at der vitterligt var en defekt på den projektor, der ellers lignede en halv million.

Mange anmeldere nævner ikke framerate, eller vurderer den ikke som vi gør (= alt under 50/60 fps er ikke godt), fordi mainstream-spilleren ofte ikke opdager forskellen alligevel. Jeg har valgt lige at tage et eksempel: Morrowind til Xbox, som har en voldsomt svingende framerate, der oftest ligger på 25 fps eller under. Se her hvad de tre forskellige danske anmeldelser siger:

"en stabil høj framerate"

"karakterer i spillet er lidt grovkornet [...] men det er såmænd også det eneste dårlige, man kan sige om grafikken."

"lidt hakken når man bevæger sig ud i åbne områder."

(No offence mod nogen - det her er bare ment som eksempler og jeg kunne have valgt alt muligt andet)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 05/10-03 00:21, rettet 05/10-03 00:34 
Joachim M Andersen:

Nu synes jeg snart du skal stoppe med de spydige citater og acceptere, at vi er nogle stykker, der ikke melder os ind i EA's fanklub. Jeg står ved hvad jeg siger, og jeg så samme slowdown til præsentationen, og hvis det ikke er den færdige version, så skal det undre mig meget...

Jeg har brændt snuden på flere EA-titler, og derfor vil jeg sgu' have lov til at brokke mig over deres sjusk!

EDIT: Satte lige modtager på, så der ikke opstår misforståelser...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
100 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig