X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RGB Kabel til min ps2


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/10-03 23:38, rettet 01/10-03 23:39 
jeg har været inde på gamebits, og se på RGB kabler, men ved ikke hvilket som er godt

jeg vil bare gerne ha et RGB kabel som gi'r bedre grafik, det behøver ikke være det originale, da de uoriginale er meget billiger.

men så er spørgsmålet, er de Uoriginale RGB kabler RINGE?

- Hvad anbefaler i??
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
olmeolmeSkrevet 01/10-03 23:41 
Jeg ville selv foretrække det originale, men har selv et uoriginalt. Jeg er bestemt tilfreds, men er nok heller ikke så kræsen.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/10-03 23:48 
Vil gerne ha et, hvor man ikk bare betaler 100 kr, for INGENTING vil gerne ha et kabel, så man kan se forskellen.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
olmeolmeSkrevet 01/10-03 23:49 
Der er meget stor forskel på RBG og composite. De 100.- er godt givet ud.
3of193of19Skrevet 02/10-03 00:24 
ang original vs uoriginale PS2 rgb kabler, så kan du måske ikke se forskel, men høre den.
Nogle uoriginelle kabler er for tynde og dårligt afskærmede, så såsnart billedet bliver meget lyst, giver det forstyrrelser i lyden (mærkbar brummen).
olmeolmeSkrevet 02/10-03 00:32 
Det skulle self. testes, og du har fuldstændig ret! Den brummer rimeligt meget, det har jeg ikke lagt mærke til før. Tak for det 3of19, du har lige kostet mig 249.-. Jeg sender dig lige mit kontonr. :-)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 02/10-03 12:22 
det vil sige de uoriginale sutter?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RJKRJKSkrevet 02/10-03 12:41 
Det er forskelligt. Nogle af dem gør.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SaturinoXSaturinoXSkrevet 02/10-03 12:43 
kan nogle af jer fortælle hvilke som ikk gør, det ville være lettere... ;)
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RJKRJKSkrevet 02/10-03 12:45 
Jeg tror ikke der er nogen, der har styr på hvilke det er. Det er altsammen mere eller mindre no name, hvis det ikke er originalt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SaturinoXSaturinoXSkrevet 02/10-03 12:49 
Okay....det er bare trist at bestille, og så får man det, og så er lyden elendig, og grafikken kun en smule bedre. :(
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RJKRJKSkrevet 02/10-03 13:01 
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis det er i nærheden af en by, så:

Spørg ekspedienten i en butik der har dem, om der er problemer med lydsignalet, når billedet er meget lyst, for det har du hørt kan være galt med dårlige kabler.

Det siger han enten at han ikke ved, eller at der ikke er problemer med. Aftal at du vil/kan levere det tilbage som defekt, hvis der viser sig at være problemer. Går han med til det, så er det fint - hvis ikke, så køb det et sted, der går med på betingelserne.

Det er måske meget at gøre ud af et kabel til en halvtredser, men jeg synes det er fint de bliver gjort opmærksomme på det, hvis de har dårlige produkter.

Jeg har selv gjort lignende et par gange og der er blevet byttet/tilbagebetalt uden de store problemer, hvis jeg ikke var tilfreds.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 02/10-03 13:12 
Prøv at åbne pakken før du køber. Er kablet meget tyndt (ca som kablet på en PS2 controller) kan du gå ud fra at det stinker.
KTCKTCSkrevet 02/10-03 14:40 
3of19 >
ang original vs uoriginale PS2 rgb kabler, så kan du måske ikke se forskel, men høre den.
Nogle uoriginelle kabler er for tynde og dårligt afskærmede, så såsnart billedet bliver meget lyst, giver det forstyrrelser i lyden (mærkbar brummen).
Dette kan altså også opleves ved visse fjernsyn, hvor det ikke har noget at gøre med kablets kvalitet, men nærmere fjernsynets. Det er svært at vurdere altid, men sådan er det altså...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
3of193of19Skrevet 02/10-03 15:20 
Men det hjælper så stadig at skifte kabel. Har ikke haft problemet siden jeg fik et originalt PS RGB kabel.
olmeolmeSkrevet 06/10-03 14:25 
Jeg har netop invisteret i en ny DVD afspiller, og selvfølgeligt købt et tykt scartkabel til, hvor hver enkelt leder er "isoleret". Men i en dvdmenu som var meget lys, var der stadig en hørbar støj. Selvfølgelig ikke så tydelig som mit tynde RBG kabel til PS2'en, men rimeligt højt.
Kan det virkelig ikke undgås?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig