X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Kærester og konsoller...


Reply
BlossomBlossomSkrevet 30/09-03 22:51, rettet 30/09-03 22:54 
Jeg har lagt mærke til at der gentagne gange, har været emner op omkring hvilke spil man skulle købe for at få kæresten til at spille..

Derfor bliver jeg lidt nysgerrig..

Hvor mange herinde HAR egentlig en kæreste der interreserer sig for konsollerne??
Kun en lille smule?? Eller lige så meget som dig selv???

Skal du nogensinde fravæl... Se hele indlægget
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
59 topic(s).
1 2 > »

Reply
BlossomBlossomSkrevet 30/09-03 22:51, rettet 30/09-03 22:54 
Jeg har lagt mærke til at der gentagne gange, har været emner op omkring hvilke spil man skulle købe for at få kæresten til at spille..

Derfor bliver jeg lidt nysgerrig..

Hvor mange herinde HAR egentlig en kæreste der interreserer sig for konsollerne??
Kun en lille smule?? Eller lige så meget som dig selv???

Skal du nogensinde fravælge at spille fordi din kæreste synes det er kedeligt eller barnligt??

Hvor svært/let er det at finde en kæreste som man kan få til at sidde og more sig sammen med én, omkring PS2'en/Gamecuben osv, i flere timer??
Har det noget med alder eller bare personlighed at gøre??

Jeg kan specielt huske et indlæg der engang var, om at piger generelt ikke brød sig om at spille.

Efterhånden er jeg ikke helt klar over hvor mange piger vi præcist er herinde på Playright, men for mit eget vedkommende, så kan jeg ikke sige andet end at jeg har akkurat samme problem som nogle af de herrer berettede om dengang.
Jeg elsker at spille, men det bliver oftest ved tanken, da min kæreste OVERHOVEDET IKKE gider at spille..
Jeg savner ofte at vi kunne sidde og hygge os sammen om aftenen med at tæve hinanden (ham ;-D) i f.eks. Soul Calibur 2...

Kom gerne med jeres historier/deprimerende beretninger.. ;-D
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 30/09-03 22:57 
Min kæreste forstår godt min begejstring, men deler den ikke. Hun gider sjældent spille noget som helst, men det hænder at vi finder et eller andet hun gider. Vi har da fx spillet lidt Soul Calibur, men jeg blev hurtigt træt af at prygle hende. Nok er hun min kæreste, men jeg spiller for at vinde! :-)

Nej, hun må mere end gerne være med. Hun skal bare koncentrere sig. Hader at sidde og se på mens hun hopper direkte ind i 4 sten i træk på allerførste bane af Wonderboy. *g*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BlossomBlossomSkrevet 30/09-03 23:02 
*GG*
Det er da altid noget at hun forstår din begejstring for det..

Ville du spille oftere eller i længere tid af gangen hvis hun interreserede sig for det??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 30/09-03 23:06 
Ja ikke. :-)

Jeg ville klart spille længere, hvis hun gad være med. Jeg har ikke så meget fritid i forvejen, så der bliver ikke spillet de mest tidskrævende spil her i huset. Der forklarer grundenn til købet af en fiske-controller, ikke? *gg*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CronossCronossSkrevet 30/09-03 23:28 
Min kæreste deler egentligt ikke min glæde for så mange ting :)
Hun hader sport, og jeg er fanatisk med min styrketræning samt stort set al sport, og computerspil er egentligt heller ikke hende. Hun forstår ikke at jeg gider bruge tid på det, men så snart jeg smækker et sjovt kampspil i maskinen, så er hun klar. Det bliver dog aldrig i særligt lang tid at vi spiller, selvom jeg ofte har forsøgt at omvende hende til at kunne lide forskellige spil.

Så det er godt at vi i det mindste har musikken til fælles, og så lige det at vi faktisk passer perfekt sammen :)
KTCKTCSkrevet 30/09-03 23:40 
Min kæreste kan godt lokkes til at prøve eller se et spil ind imellem, og det hænder da også, at hun bliver helt opslugt af visse konsolspil. Dog er det mest diverse spil på nettet, som hun kan bruge timevis på for det meste...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/09-03 23:46 
Min kæreste er ikke voldsomt interesseret i konsoller. Dvs, moderne konsoller som PS2'en og Boxen er hun ikke vild med, men hun er ofte frisk på et slag SNES eller SMD... Og jeg må nok indrømme at hun er bedre end mig i Sonic :)

Men selvom det ikke direkte interesserer hende, har hun alligevel valgt at acceptere at de fylder så meget som de gør, uden at brokke sig.. ligesom mine højttalere.. og mine plader.. og mine DVDer.. Det er okay :)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/10-03 00:02 
Kæresten har tilfældigvis en hest, så da jeg foreslå at hvis jeg kunne slippe for den, ku' hun slippe for diverse spillekonseller, blev vi hurtige enige om det kompromi ;).

Egentlig tror jeg ikke at det nødvendigvis gør så meget at kæresten ikke er med på et slag Soul Calibur i ny og næ, så har man da lidt tilbage for sig selv og vennerne, der er jo så meget andet og gi sig til med hende!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JAAJAASkrevet 01/10-03 05:20, rettet 01/10-03 05:27 
Min kæreste forstår fuldt ud min entusiasme, og brokker sig aldrig over hverken den tid, plads eller de penge, jeg bruger på interessen. Hun spiller selv en hel del, og har gjort det siden hun var barn. Ikke bare sådan, at hun sætter sig og trykker lidt på knapperne for at se de sjove figurer en gang i mellem. Hun bliver af og til opslugt af et spil i ugevis. Final Fantasy, Desert Storm, PSO, Monkey Island, Time Splitters og mange andre har hun spillet bare i år. Det gør nok en forskel, at hun er fra Nordamerika, hvor videospil længe har været en større og mere accepteret del af hverdagen, end her. Hovedsagen er, at det er mig til stor glæde. Jeg har haft et par kærester, der ikke havde meget andet end rynken på næsen til overs for "den slags", mens de fleste har haft lidt sjov med Mario eller Puzzle Bobble en gang i mellem, uden at det var en egentlig interesse.
BlossomBlossomSkrevet 01/10-03 08:01 
I "knajter" har det egentlig let på mange måder. Ihvertfald hvad angår dette emne.

Jeg ved at jeg ville komme til at spille ekstremt meget mere hvis jeg havde en kæreste der også intereserede sig bare lidt for at spille.

Jeg kan som kvinde ikke bare sætte mig ned og spille hvis der f.eks er en stak vasketøj eller en opvask der står og venter. Det accepteres ikke.
Hvis det ikke lige er det, så er der sikkert et eller andet rum der trænger til at blive støvsuget.
For mit vedkommende vil der altid være et eller andet der er mere "fornuftigt" at lave frem for at sætte sig ned og hygge sig med et spil.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/10-03 08:06 
Vi mænd har da også pligter i hjemmet :)
BlossomBlossomSkrevet 01/10-03 08:14 
Aha....

;-)

Det håber jeg da så sandelig også at I har, men det bliver lettere accepteret hvis de bliver udskudt eller formidsket på grund af en anden interresse..

Sig hvad I vil, men det er en meget mandsdomineret verden vi lever i, og så sandelig også hvad angår konsoller.

Prøv at tænk på, hvis det var din kæreste der brugte meget tid på at spille, og du overhovedet ikke interreserede dig for det.. Så ville du nok også sige at det var noget pjat at bruge tid på.

Det er f.eks. lidt noget andet med ridning.. Det er jo i mænds øjne en "tøseting".
Det er konsoller ikke....
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 01/10-03 08:20 
Ah jeg får nu osse mulighed for at rynke øjenbryn lidt, når min kæreste sidder og syer eller ser reality-shows.

Jeg får tilgengæld tit lov til at springe pligter over, fordi kæresten syntes at jeg arbejder for meget og nok får lidt ondt af mig. Så er der mulighed for at spille lidt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
tastasSkrevet 01/10-03 08:32, rettet 01/10-03 08:34 
Min kæreste har heldigvis accepteret min interesse for spil, og jeg har da også lokket hende til at spille lidt ind i mellem. Det er dog stort set altid Multi player spil af forskellige slags - Monkey Ball, Mario Golf, Smash Brothers o.l, men det syntes hun til gengæld også er rigtig sjovt. Jeg regner med at det næste store hit bliver Worms 3D, da vi har spillet de gamle Worms spil sammen på PC - og hey, alle kan da lide Worms ;)

Single Player spil gider hun ikke så meget - faktisk kan jeg kun huske én gang hvor hun 'frivilligt' har sat sig til at spille selv, og det var med Pikmin.
Det kom hun dog aldrig så langt i, for da det blev lidt svært, var det ikke så interessant længere for hende.

Jeg har på fornemmelsen, at spil som The Sims og Animal Crossing vil kunne fange hende i længere tid dog.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/10-03 08:52 
Min kæreste siger ikke så meget, kan godt lide bare at overvære lidt Halo gaming...Også ligger hun perfekt i bunden af mit skab.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JimPPJimPPSkrevet 01/10-03 09:07 
Min kæreste deler ikke min interesse direkte. Men spiller det gør hun, men det er en meget smal gruppe spil som hun gider at spille, til gengæld er det sjældent hun går igang med et spil uden at gennemføre det :S

Spil som Crash Bandicoot, Zoo Tycoon, Mario Party (alt Mario relateret generelt) Pikmin og Super Monkey Ball, står stort set kun på hylden, fordi hun spiller dem.

Med hensyn til at spille sammen er det sjældent en god ide, da hun ikke tager nederlag med samme stil og glans som undertegnet ;)

Men vi har da haft nogle intense kampe i Virtua Tennis (DC) og jeg fik hende faktisk overtalt til at deltage i en 8 personers turnering i PES 2 - Hvor hun imod sætning til mig, nåede semifinalen ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/10-03 09:14 
Er jeg den eneste der overhovedet ikke vil gi kæresten tiladelse til at røre de dyrebare maskiner, i kraft af at hun referere til Zelda TWW som "ska du spille snotklat?" ?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
psychomantispsychomantisSkrevet 01/10-03 09:17 
Tjah, hvad kan jeg sige. Min kæreste synes ikke det er spor sjovt at spille, og hun er totalt uforstående overfor min lyst til det. Hun synes også det koster for mange penge. Jeg forstår ikke helt hvorfor hun ikke ser noget i det, men hun siger gang på gang at det er for svært at styre. Faktisk husker jeg jeg kun en eneste gang hvor hun syntes et spil var sjovt, og det var Pinball Dreams på Amigaen. Men det er godt nok også et lang tid siden...
Har overvejet at købe bust'a'move eller lignende, for at se om det kunne fange. Men ellers må jeg nok bare indse at gaming ikke er hende. Iøvrigt ville jeg game MEGET mere hvis hun også var interesseret eller i det mindste forstod det. Hun kommer nemlig først hjem klokken 18 hver dag, og jeg selv ca. på samme tid (som regel før dog), så hvis vi vil have noget ud af aftenen sammen så går det altså ikke lige at smække Resident Evil 0 på...
Derfor hænder det også, at jeg for at tilfredsstille den der lurende lyst til at game river en hel dag ud af specialeskrivnings ræset, og bare sidder der hjemme og spiller. Men , Blossom, jeg kan fortælle dig at hvis hun kommer hjem og ser opvasken stå der, men kan se at jeg har spillet, sååå...
BatemanBatemanSkrevet 01/10-03 09:33 
Min kæreste gider absolut ikke røre ved en controller.
Det eneste hun spiller er faktisk Eyetoy og Dansespil.

Jeg har tilbudt hende at blive en true Halo master, men det har hun pure afvist!

Mht. til tiden til at spille klager jeg ikke. Jeg spiller normalt fra 22 - 01 på hverdage. Der er hun gået i seng :)

P.S: hvis hun interesserede sig for spil ville jeg ikke spille mere.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
psychomantispsychomantisSkrevet 01/10-03 09:33 
Palsgaard >
i kraft af at hun referere til Zelda TWW som "ska du spille snotklat?" ?


*LOL*
En i grunden fantastisk rammende betegnelse...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/10-03 09:59 
Min kæreste brokker sig ikke direkte, men indirekte kommer der nogle små kommentarer en gang imellem.

F.eks kalder hun min GC for hunni (fynsk for hunden) fordi jeg har en lille taske at pakke den ned i, når den skal med nogle steder.


Heldigvis er hun dog blevet helt bidt af Animal Crossing, og det har jo så tvunget hende til at lære at bruge Freeloader og scartboxen ;-)

Hun vil også gerne "være med" hvis jeg spiller uhyggelige spil - indtil videre betyder det Eternal Darkness og Project Zero.
Desværre nægter hun pure at slås i spil - så jeg skal styre - selv i PZ hvor det ellers er småt med kampene.
Hun gider bare ikke det der med at sætte den rigtige film i, for at have det bedste angreb etc.

Hun fortæller om at hun har spillet Phantasmogoria på PC engang - så jeg leder med lys og lygte efter noget lignende til hende.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 01/10-03 10:53 
Born2Play >
Min kæreste siger ikke så meget, kan godt lide bare at overvære lidt Halo gaming...Også ligger hun perfekt i bunden af mit skab.
Nu husker du at puste lidt luft i hende engang imellem, ikke? ;)

Jeg tror sagtens man kan lokke de fleste piger til at spille, men det kræver tit en del list, og jeg har da fundet ud af, at "hey, du skal lige se det her spil, det er helt vildt fedt" er det værste man kan gøre. Så er det bedre at sørge for at være et spændende sted i spillet, og hun så tilfældigt ser det. Underligt, men sådan er det tit...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
la0sla0sSkrevet 01/10-03 10:53 
Jeg er så heldig at have en kæreste for hvem konsolspil intet betyder. Hun har spillet mario og bust-a-move på GBA men så heller ikke mere. Jeg tror hun synes det er semi-fjollet, men hun er ligeglad egentlig og har det vist bare sådan at det må jeg rode med, selvom hun nok tit ryster på hovedet af mig, i det skjulte.

Jeg er nu egentlig også glad for at hun ikke går op i det, ikke fordi hun ikke måtte lege med det, men fordi at det er lækkert at hun interesserer sig for noget helt andet. Det ville blive sygt, hvis hun også var gaming nørd.. men mest af alt er det fordi det bare er dejlig at have nogle ting for sig selv, i ved, noget man personligt kan gå op i og noget der ikke skal deles. Det er nok også vigtigt at man kan det.

Iøvrigt ville det også være pænt nederen at komme hjem og se hende 1credt'e Dodonpachi Di-Ou-Jou eller noget i den stil.
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/10-03 13:37, rettet 01/10-03 13:43 
la0s >
Iøvrigt ville det også være pænt nederen at komme hjem og se hende 1credt'e Dodonpachi Di-Ou-Jou eller noget i den stil.

Skilsmissegrundlag.

SeventhSun:

Har du prøvet med Silent Hill?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/10-03 13:41 
B2P ->

Nej jeg kender intet til SH spillene.
Der er måske slet intet slåskamp?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/10-03 13:46 
Jo desværre. Men måske historie ville kunne interessere hende nok, til at "bære over" med resten af spilmekanikken?

Det ældgamle tema med undying love mixet med...(Spørg RJK).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MåsseMåsseSkrevet 01/10-03 13:51 
Born2Play du tør jo alligevel ikke spille silent hill..
P.S må jeg låne din kompressor :o)
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
D.B.M.D.B.M.Skrevet 01/10-03 14:12, rettet 01/10-03 14:14 
Det eneste min kæreste har prøvet at spille er Eye Toy, Wario Ware Inc og Tetris. Det synes hun da var meget sjovt, men hun mister hurtigt interessen. Nogen gange kigger hun på lidt mens jeg spiller ;o), men hun falder oftest hurtigt i søvn eller finder på noget andet at lave.

Hun accepterer min interesse og ved hvor stor en del af mit liv min fritidsinteresse er.

Her er en lille historie fra den virkelige verden:

En dag hvor jeg sad og spillede Zelda:TWW på min nyindkøbte Platinum GameCube skulle min kæreste lige gå forbi fjernsynet og kom i forbifarten til at hænge fast i nogen kabler som var tilsluttet GameCuben. Dette resulterede i at min GameCube faldt ned fra TV-bænken (ca. ½ meter højt) og røg ned på gulvet! Hun så ud som om hun havde set et spøgelse og blev helt ligbleg i hovedet. Jeg sad bare helt stille ovre i sofaen og sendte hende det ondeste blik. Der skete heldigvis ikke noget med konsollen og jeg var i stand til at holde hovedet koldt i situationen, men det er rart at vide at min kæreste har forstået hvor vigtigt mine konsoller er for mig ;o)
MarcusMarcusSkrevet 01/10-03 15:38 
Blossom >
Sig hvad I vil, men det er en meget mandsdomineret verden vi lever i, og så sandelig også hvad angår konsoller.

Prøv at tænk på, hvis det var din kæreste der brugte meget tid på at spille, og du overhovedet ikke interreserede dig for det.. Så ville du nok også sige at det var noget pjat at bruge tid på.

Det er f.eks. lidt noget andet med ridning.. Det er jo i mænds øjne en "tøseting".
Det er konsoller ikke....

Tjah, jeg synes nu vi har ligestilling rent faktisk......der findes dog også stadig massere af kvindeforkæmpere der ikke har indset vi er bliver regnet for lige meget.....

Dog har kvinder faktisk en del fordele for tiden.....da de ofte er smukkere og attraktive så mænd vil gøre stort set hvad som helst for at få dem.....
BlossomBlossomSkrevet 01/10-03 17:00 
Jeg vil give dig ret i, at på mange måder er der kommet ligestilling, men ikke helt hvis vi snakker inde i hovedet på mændene..
Mænd vil højst sandsynlig stadig i mange år frem se sig selv som det stærkeste køn der i sidste ende vinder/bestemmer alligevel..

Jeg er ikke kvindeforkæmper på nogen måde, men mærker bare til problemet i hverdagen.

Derudover så betragter jeg da også mig selv som smuk og attraktiv, og har endda købt et motorcykelspil (speed kings) da min kæreste går meget op i motorcykler, men hverken det eller mit udseende kan lokke ham til at spille lidt....
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 01/10-03 17:08 
HHmmmm... Måske skulle man prøve uden kluns på....
Men det retter jo stadig ikke opmærksomheden mod spillet..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/10-03 17:09 
hehe... Er det så kun mig som har den perfekte GamerKærste?

Den gang jeg samlede hende op spillede hun "kun" RedAlert.
så viste jeg hende Unreal Tournament... (fandt så senerer udaf at det var nok en dum ide... for hun blev sku bedre end mig... ggrrrr)

Tiden gik og så kom Xbox som jeg selfølig købte selv om kasse kreditten led...
Og Vupsi... Så havde hun også gennemført Halo før mig... IGEN... og så på det sværreste level...

og i dag har hun også købt sig en Xbox.. så nu har vi en i Stuen og en på værelset.. hehe. og selfølig begge 2 med Xbox Live.. :-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BlossomBlossomSkrevet 01/10-03 17:28 
Det må sq da være lækkert. Ihvertfald i mine øjne..
Ville du hellere have en kæreste som ikke spillede??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 01/10-03 18:17 
Grillbiller >
hehe... Er det så kun mig som har den perfekte GamerKærste?

Nej! Min kæreste fjernede mig (delvist) fra pc´en og ind foran tv´et og konsollen :=)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/10-03 18:24 
Blossom >
HHmmmm... Måske skulle man prøve uden kluns på....
Men det retter jo stadig ikke opmærksomheden mod spillet..

Yiiir! Får du lyst til at gifte dig sender du bare en besked *host*
BlossomBlossomSkrevet 01/10-03 18:39 
Aheeemmmm.... Nu skal du ikke komme for godt igang.
Min kæreste vil nemlig ikke giftes, men det vil jeg gerne, så tak for tilbuddet. Pas på jeg ikke tager det op til overvejelse.... ;-D
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/10-03 18:55 
Haha, hvad en mand dog ikke vil gøre for et slag Nøgen-SNES ;)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/10-03 19:33 
Min eks kæreste elskede Kingdom Hearts. Hun har oxo en PS2. Jeg blev nogengange tvunget til at ligge og glo på hende spille det... :!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
MarcusMarcusSkrevet 01/10-03 20:23 
Blossom>> Hmm ja det kan godt være :) Det er også for dårligt men fysisk er vi jo også stærkere....men i har så en masse andre positive evner som vi mangler :) Synes nu at kvinder skal forblive som kvinder og mænd som mænd.....men da jeg nu er hankøn kan det være jeg ikke at der er nogle ting der stadig bør rettes op på...det er svært at sige :)

Lyder som en god kæreste da :) Du er velkommen til at købe spil til mig i stedet :)

Og ang. nøgen SNES så tror jeg heller ikke det ville hjælpe så meget igen.....så skulle det eventuelt ha' noget at gøre med at han skulle vinde over dig i noget og så smider du noget tøj som Strip poker bare Strip Snes :)

Udover det synes jeg faktisk at konsoller og computere er spild af tid :) det er bare svært at vænne sig af med og man skal helst ha' nogle interessante alternativer :)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/10-03 20:31 
Så så, Nøgen-SNES er ikke noget man bør overse... Det kan gøre underværker for alle :)
BlossomBlossomSkrevet 01/10-03 21:33, rettet 01/10-03 21:35 
Mysterious >
men da jeg nu er hankøn kan det være jeg ikke ser at der er nogle ting der stadig bør rettes op på...det er svært at sige :)

Og du lyder jo heller ikke til at være helt uforstående/stædig og uintelligent..
Nok første gang jeg har fået et så selverkendene svar fra en mand... Rigtig dejligt. ;-)

Og ja.... Uden at prøve at blamere mig selv, så er jeg faktisk en god kæreste, og det har jeg også altid fået at vide.
Jeg giver alt hvad jeg har, og den kæreste jeg er sammen med er altid med få undtagelser kommet før alt andet. Et godt, solidt og tæt forhold er vigtigt for mig. Men nu, efter jeg har fået min søn kommer han selvfølgelig først.

Jeg gør hvad jeg kan for at min kæreste har det godt og for at glæde ham. Elsker at overraske og købe små ting jeg ved han bliver glad for.
På den anden side så har jeg også et temmelig iltert temperament hvis min kæreste svigter/sårer mig eller ikke "giver tilbage" af den kærlighed og opmærksomhed jeg giver ham. Der er intet jeg hader mere end en passiv kæreste.
Ydermere er jeg i forhold til min alder utrolig god til at lave mad og i det hele taget de huslige ting...
(-; (enhver svigermors drøm om en kone til sin elskede søn) ;-)

For at vende det til noget der egentlig har noget med emnet at gøre så er ovenstående en stor del af grunden til at jeg ikke bare sætter mig ned og bruger tid på at spille.
Derfor synes jeg at det ville være rart at have en kæreste som interesserede sig lidt for det, og som gerne ville spille med én.. Så var det jo noget man gjorde sammen, og ikke noget man fik dårlig samvittighed over at sætte sig hen med i et par timer...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/10-03 21:45 
Jae... Lidt mere interesse for konsollerne fra min kæreste ville da heller ikke tage livet af mig :) Når vi nu kun har ét fjernsyn, kan det godt blive lidt besværligt at få det hele til at passe sammen uden at være en egoistisk bastard ;)

Men man må jo tage det sure med det søde
DizzyDizzySkrevet 01/10-03 22:30 
Hvori består det søde ;-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
dchangdchangSkrevet 01/10-03 22:31 
Det søde er vel ca. alt andet end højre hånd?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 06/10-03 20:28, rettet 06/10-03 20:31 
Mange tak! - Bukker dybt :)
Argh - Nu ved jeg ikke hvad jeg ellers skal svare!

Hmm. Så har han vel også en eller anden interesse som du ikke kan lide? Ellers vil jeg også sige at det er godt med en kæreste selvfølgelig. Men hvis jeg selv skulle giftes engang ville jeg foretrække at vi også havde nogle ting vi havde seperat venner og interesser sammen med dem. Så jeg vil nok bruge lidt tid med computere og konsoller sammen med venner og en del mindre i hjemmet(siger arkade ejeren :) )
Så kan det jo være ens kone tager afsted til nogle veninder nogle gange og så har man tid til konsoller og computere og venner med samme interesse. Ellers tager man måske selv i byen og hvis man så stadig har lyst til computer relaterede ting så har vennen nok også nogen ting at spille på :) Kunne jo være ens mand interesserede sig for at cykle, se fodbold, spille kort eller lignende som man bare ikke selv har lyst til :)

På den anden side har du jo som sagt også dit barn og de andre ting at tage dig af så det bliver måske svært. Men hvis nu din mand skulle et eller andet så kunne du blive hjemme og spille konsol med din søn..eller passe ham samtidigt :) eventuelt sammen med venner eller veninder :)

Dog er et tæt forhold hvor man er sammen det meste af tiden sikkert også fedt. Umiddelbart (uden jeg har haft en kæreste) vil jeg bare tro at det ville blive lidt ensformigt i længden og hele ens humør og liv afhænger/drejer sig kun om en person(incl. børn måske).

På den anden side synes jeg som sagt at computere og konsoller og elektronik generelt er spild af tid :) Ville hellere ud og opleve og eventuelt bo i naturen :) Men jeg tror ikke der findes mange kvinder med samme interesse...og jeg regner heller ikke med at finde hende. Og så selv hvis man gjorde finder man måske ud af at det er bedre at have en med andre interesser så man kan lære hinanden noget :)

Ja, jeg tror det jeg har skrevet er rene gentagelser og kedelig tekst desværre :( - men et forsøg værd.

Måske hjælper det hvis du først retter op på nogle problemer han har så kan det være han bliver glad for ændringen og selv begynder at interessere for din passion :)

Lyder iøvrigt som om du kender dig selv rimelig godt :) Både styrker og svagheder :) God ting, så ved man ofte også hvordan man kan forbedre sig :)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/10-03 21:37 
Blossom >
...Derudover så betragter jeg da også mig selv som smuk og attraktiv....

Billeder? På forhånd tak.
;-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/10-03 21:58 
Få lige styr på dine maracas ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
UlrikOneUlrikOneSkrevet 07/10-03 23:46 
Mysterious >
Ja, jeg tror det jeg har skrevet er rene gentagelser og kedelig tekst desværre :( - men et forsøg værd.
´

Synes din tekst var en opposit til kedelig, specielt pga. 'bo i naturen'-delen.
BlossomBlossomSkrevet 21/10-03 10:41 
>mysterious<
hmm.. det var da lidt af et svar..
Jeg vil give dig ret i at det også er dejligt at have nogle interresser hver for sig, men lige denne "tidsfordrivs-interesse" som konsolspil vel i virkeligheden er, synes jeg ville være sjovest hvis man havde én at sætte sig ned og spille imod.
Jeg har ingen venner eller veninder der interesserer sig for det, så dermed ingen at spille imod.

Jeg mindes "med tårer i øjnene" de dage for 4 års tid siden, hvor min kæreste, hans 3 børn og jeg sad på en udslået sovesofa og tævede hinanden i Tekken til Psx. Det var tider, og vi hyggede os enormt.

Idag er der hverken tid eller lyst til sådan nogen "pjank" fra min kærestes side.. Jeg har for nylig prøvet at lokke med Soul Calibur 2, men nej...

For at se lidt pessimistisk på det, så kan jeg idag godt mærke aldersforskellen trykke, selvom det måske i virkeligheden ikke er problemet i denne sammenhæng. (min kæreste er 18 år ældre end mig... værsgo at tænd for lommeregneren ;-))

Men vi har skam flere interesser hver for sig, selvom vi dog altid viser en "kæreste-agtig" interesse for hinandens hobbyer. Han har sine motorcykler og biler. Jeg har min små forretninger og er ved at starte en krop og hudplejeforretning.

Men du skal også tænke på at vi har boet sammen i 5 år og har en søn sammen. Selvom man måske gerne vil have nogle interesser hver for sig, så bliver alle par vel med tiden, mere og mere til èn sammenhængende.

Hans venner bliver vores fælles venner osv..
Dog er mine venner så unge at det ikke helt er den samme livsførelse og de samme interesser længere, så med valget af en "gammel mand", er valget af sprut fester og ballade jo ligesom også fravalgt..
Ikke at jeg ikke kunne gøre det hvis jeg ville, men det harmonerer ikke med en "voksen" og stabil livsførelse med børn og travl forretning..

Jeg har selv valgt, og jeg kunne bare have valgt anderledes..
Jeg er ganske tilfreds i mit forhold, som det er.
Selvfølgelig er han ligesom alle andre nogen gange et røvhul og der er altid nogle småting man gerne ville have var anderledes.
Og i den seneste tid har forretning og arbejde fyldt en så stor del, at jeg i bund og grund nok bare brokker mig over at jeg savner nogle af de tidligere hyggestunder og f.eks. fornøjelsen af at sidde alle sammen samlet, og se på kærestens dengang 8 årige søn sidde og råbe, skrige og slå på sine søskende i hysteri over ikke at kunne tæve Com i tekken på psx. Det lyder måske ikke så sjovt men det var faktisk hylemorsomt. Han gik fuldstændig amok, og vi har det heldigvis på video...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/10-03 11:51 
Blossom: Har du en klon? *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
59 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me