X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 18:22 
Mysterious- jeg mener: "Hvad hører I lige præcis i DETTE sekund?!" Hvadenten det er musik fra fjernsynet eller anlægget er ét fedt bare det er nu...!

Altså ikke hvad I "for tiden" godt kan li' at smække i anlægget!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
MarcusMarcusSkrevet 30/09-03 18:23 
Ja, ok....men jeg kan ikke høre musik herinde men interesserer mig ellers en del for det så ville lige svare.....her er der kun computerens ensformige irriterende lyd....
jaesjaesSkrevet 30/09-03 18:24 
The Bruce >
"Nobody Beats The Beats..."- er det gode sager eller hvordan. Jeg har overvejet at købe den i et stykke tid!!

Rigtig gode sager hvis du er til kombinationen af chill out og hip hop.

Det meste er instrumentalt på 1´eren. 2´eren er jeg lige begyndt at høre, men der er vist lidt flere numre med rap og sang.
jaesjaesSkrevet 30/09-03 18:27, rettet 30/09-03 18:28 
The Bruce >
Altså ikke hvad I "for tiden" godt kan li' at smække i anlægget!!

Ok, lidt svært at gennemskue, når man ikke kender konceptet fra det andet forum ;)

Jeg hører radio...lige præcis nu, i dette sekund - den nye lortesang med Dido :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/09-03 18:30 
Ja, ja,...men vil du bytte? ;)
dchangdchangSkrevet 30/09-03 18:38 
KidCaffeine >

Endnu en gang må jeg komplimentere din musiksmag ;)


Takker. :-) Det er suverænt noget af det bedste jeg ved. Har du hørt Streetsoul? Guru er simpelthen bare the Champ.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 30/09-03 19:03 
Lige nu er det Nas - Illmatic og Notorious B.I.G. der rykker for vildt. Men "a tribe called quest - "Beats Rhymes and life...." holder for evigt:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
MarcusMarcusSkrevet 30/09-03 19:32, rettet 30/09-03 19:35 
KidCaffeine >
Vi kan jo ikke alle sammen høre Safri Duo og Linje 3 :)

Nej, men noget musik som er semi kendt kan også godt være godt...det er ikke alle der hører det som sagt...derfor kommer god musik også til at blive semi kendt af og til......så som Radiohead, The Strokes & White Stripes osv. osv :)
JAAJAASkrevet 30/09-03 19:35 
Hård rock.
EulogyEulogySkrevet 30/09-03 19:36, rettet 30/09-03 19:37 
tjaa det må jo så være Monster Magnet album: God says no jeg høre lige nu..
'Hi super nintendo Chalmers'
ViolatorViolatorSkrevet 30/09-03 20:19 
Så er der sgu' blevet smidt en live-bootleg fra '94 med Depeche Mode på mit anlæg!

Let's Have a Black Celebration...
dchangdchangSkrevet 30/09-03 20:22 
Jeg er osse lige kommet til at høre Outkast's "Hey Ya". Den er virkelig funky.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/09-03 20:27 
Og nu... Popstars på TV2... jeg regner med at I lider med mig ;)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/09-03 20:58 
Dr. Mogensen >
Men "a tribe called quest - "Beats Rhymes and life...." holder for evigt:o)

Klart! udover det er jeg til lidt akrobatik, mopp depp the pete,s , muse, kashmir, mew, the darkness, he he) noget gammelt doggy doog eller dre
Og tusinder af andre "små" bands, hiphop, rock ,indie eller ambient/lounge!
Helt ærligt...The Voice hænger mig langt ud af halsen, de spiller squda det samme lort fem gange i timen, blandet med meget stressende effekt-fil'ins og reklamer, nej tak; det værste er at alle høre den kanal...stop det tak! ;)
soon the world will be one big computer
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/09-03 21:11 
... og lige nu hører jeg også Outkast. Den er faktisk rigtig fed den nye. Også selvom de spiller den på The Voice :P
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 22:49 
dchang >
Guru er simpelthen bare the Champ.


Hørt!!! Hans stemme får mig til at tvivle på min ellers så klippefaste sexualitet og tvinger mig til tider ud i dybsindige overvejelser om at blive "nougat-plov" = homosexuel (...og altså på ingen måde noget racistisk, hvis nogen skulle tro det!!)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dchangdchangSkrevet 30/09-03 22:52 
Ja det var så en anden måde at sige det på! *lol*

Men jeg forstår meningen, det er vel det vigtigste. *griner stadig* :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CronossCronossSkrevet 30/09-03 22:55 
A Perfect Circle - Thirtheen Step

Ellers hører jeg ekstremt meget Zao og Through the Eyes of Kaytlin.
KTCKTCSkrevet 30/09-03 23:36 
En irriterende summende lyd fra det gamle lig, som jeg er tvunget til at bruge lige for tiden :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The BruceThe BruceSkrevet 01/10-03 16:28 
Nelly: "Hot in herre!"

Jeg arbejder på et fritidshjem, og "de bette" spiller rundt om bordet mens de gjalder med på omkvædet!

Det har efterhånden stået på i 1 S-T-I-V time! Det er umuligt at blive træt af... ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
MarcusMarcusSkrevet 01/10-03 16:40 
Tjah synes nu den Hot in herre er temmelig kedelig.......og har ondt af dig King Chaos....ørepropper må være løsningen.....
majjohamajjohaSkrevet 01/10-03 17:12 
I bagrunden hører jeg MTV og i forgrunden PC larm og tasteturlyde :)
AndréAndréSkrevet 01/10-03 17:15 
Skipper og lille flemming ;-)
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 01/10-03 17:18 
jeg høre godhead´s nye skive evolver, som er alt for feeeed
these go to eleven....
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/10-03 20:52 
Lige nu sidder jeg og hører "London funk allstars - chun li vs. wah wah man"... Kender i den, nogle af jer? Dchang? :) Det er et super-smooth funky track med en velkendt sample (gæt selv hvorfra) :)
AsseAsseSkrevet 13/10-03 21:02 
Jeg hører (som altid) lidt af hvert.. Noget Greenday, Goldfinger (bandet), Sum 41, Blink 182, Iron maiden og Offspring. Det har jeg gjort de sidste par år, og det regner jeg med at blive ved med :D
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 13/10-03 21:03 
Ahhh ja lige nu er det Jurassic 5 - Concrete Schoolyard der omsvøber mig med det fedeste beat, jeg er totalt væk i det nummer. Kunne godt få en plads i min top 5 ever..
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
enfenenfenSkrevet 13/10-03 21:06 
Lige netop nu er det "U2 - The Jushua Tree"
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 13/10-03 21:35 
Lige nu står den på min ny-indkøbte Coldplay-EP med 3 nye numre, og så Doves "The Lost Sides".
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Homer00Homer00Skrevet 13/10-03 22:03 
Jeg har fået Slayer, War at the War Field, dvd'en ind ad døren i dag, så den sidder jeg og ser/høre... Den er fed.
Must eat - So cheap...
kooikkooikSkrevet 13/10-03 22:12, rettet 13/10-03 22:15 
Jeg høre Brian Adams - Everything I Do og nogle af hans andre sange. Næste sang står på Brian Adams - Summer of 69 (det er en alt for fed sang, den vækker både gode og dårlige minder fra de sidste 2 år med håndbold i Eliten/division, altså opture og nedture)
DizzyDizzySkrevet 13/10-03 22:27 
Jeg har skiftet Amon Amarth ud med Hellhammer endnu et suverænt band, der desværre ikke er mere (jeg ved godt de blev til Celtic Frost (men de sutter r**))
Bagefter kommer Nile eller Destruction på :-)

Totalt afstreesende (som at spille Resident Evil efter en lorte dag på arbejdet)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
JoachimMAJoachimMASkrevet 13/10-03 22:36 
Sugarhill Gang - Rappers Delight - Funky ad pommern!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
NaieraNaieraSkrevet 13/10-03 22:40 
Enfen >
Lige netop nu er det "U2 - The Jushua Tree"

Hey, den må Xbox fanboys ikke lytte til!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 13/10-03 22:49 
Fanboy bliver jeg aldrig. Så drop det...
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 13/10-03 22:50 
OK, jeg skulle altså have tilføjet ;)

Det var selvfølgelig for sjov.

Hvad synes du om Unforgettable Fire?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 14/10-03 00:16, rettet 14/10-03 00:17 
ALT :] Dog mest rock. Og Corvus Corax (Er det stavet rigtigt)

EDIT: Lige nu hører jeg Alien Ant Farm, med "Attitude"
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
The BruceThe BruceSkrevet 14/10-03 02:57 
Cuban Link- "Project Party!!" (Et tungt og fedt Hip Hop fest-nummer, det ligger ligesom i titlen ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SumezSumezSkrevet 14/10-03 03:03 
Jeg hører af en eller anden grund mest Nightwish lige for tiden. Jeg synes ikke de er så vildt fantastiske/originale, men de lave sgu alligevel nogle fede numre, og jeg kan ikke holde op med at lytte til dem. :)
De er jo også ret meget på vej frem i Danmark for tiden, så jeg håber på at se dem på Roskilde meget snart.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/10-03 08:01 
Den kedelige lyd af computere der brummer oppe på arbejdet... suk :)
SolaegSolaegSkrevet 14/10-03 08:33, rettet 14/10-03 09:40 
Jeg hører noget U2, en smule Sterophonics, Toto - Africa, Good Charlotte - Boys and Girls og så Limp Bizkit - Behind Blue Eyes. Samt en masse andet selvfølgelig :-)

Edit: Jeg glemte da helt Red Hot Chili Peppers; dem kan jeg sgu ikke undvære!
TKTKSkrevet 14/10-03 09:24 
jeg lytter til MEW, RAMMSTEIN, RED HOT CHILI PEPPERS, Ja osv... :-)
enfenenfenSkrevet 14/10-03 11:01 
Naiera >
OK, jeg skulle altså have tilføjet ;)

Det var selvfølgelig for sjov.

Hvad synes du om Unforgettable Fire?

Det er så i orden :)

Den fik jeg slet ikke hørt igår. Hørte faktisk kun "With or without you" og "Still haven't found what I'm looking for" på repeat :)

Jeg må hører den, når jeg kommer hjem.
What is the Matrix?
BatemanBatemanSkrevet 14/10-03 11:34 
The Strokes - 12:51
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
JimPPJimPPSkrevet 14/10-03 11:55 
Eminem - The Way I Am

dont know why...
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 14/10-03 12:01, rettet 14/10-03 17:41 
Enfen >
Jeg må hører den, når jeg kommer hjem.

UF er en anden plade ;) Den kom før JT, og jeg synes egentlig bedre om den.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 14/10-03 14:31 
Tchaikovsky: Piano Concerto No. 1 in B Flat Minor, Op. 23 - opening
元気ですか。
KalicolaKalicolaSkrevet 14/10-03 14:31 
Lige nu hører jeg et eller andet gothisk band kaldet "within temptation" med en sang som hedder "mother earth" .. jeg fandt sangen ved et tilfælde, den er totalt cool... den kører på repeat for tiden, ja jeg ved det, jeg er syg i bøtten :-)
For The Love Of The Game
HardballerHardballerSkrevet 14/10-03 14:35 
Vibratoren på min mobil.. Damn der kommer mange SMS'er :)
KakarotKakarotSkrevet 14/10-03 14:41 
DMX- X Gonna Give it To U..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
2'290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig