X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).

Svar
jaesjaesSkrevet 30/04-05 00:26 
Marcus F.M>
Har du selv musik lagt ud på nettet?

Nope. Jeg gid død i at lave musik, inden jeg fik færdiggjort nogle numre, fordi mit lydkort er skod. Men nu har jeg sparet sammen til lidt nyt udstyr, så jeg lægger nok noget op på et tidspunkt.

Hvis du vil høre noget mere i den kategori (ikke noget i nærheden deraf, men lidt mere eksperimenterende)af hvad jeg har lavet så prøv at høre de to nye numre under Secret ingredient.

Ok, det må jeg lytte til på et tidspunkt.

Jeg ved ikke hvor eksperimenterende elektronisk musik jeg hører....

Det er nu heller ikke særlig tit, at jeg gør det, men jeg synes det er interessant. Desuden er jeg er mest til melodiøs musik, så det skal være i små doser :)
WehnerWehnerSkrevet 04/05-05 10:09 
Natalie Imbruglia - Shiver

Jeg troede ellers hun var færdig, men det her er da godt nok en ørehænger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The BruceThe BruceSkrevet 04/05-05 11:01 
Marcus F.M>
http://bandane.mymusic.dk/ ret eksperimenterene elektronisk musik. Drum 'n' bass.......minder lidt om en Warp kunstner i stilarten synes jeg. Mest Squarepusher.

Hey, man! Hende kender jeg- faktisk så godt, at hun spillede til den sidste privatfest vi holdte- GANZ!!! ;-)

Prøv forresten at høre SS-Lena inde på mymusic- det er min svoger. :-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/05-05 14:32 
Snoop Dogg feat. Justin Timberlake - Signs.
KeenKeenSkrevet 07/05-05 14:35 
KoRn feat. NAS - Play Me
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/05-05 14:52 
Murphy>
Pet Shop Boys

Fordi det meste musik i dag er røv dårligt.


O_O
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/05-05 15:25 
System of a Down - "BYOB" & "Cigaro". Det tyder ret godt for den kommende "Mezmerize".

As I Lay Dying - "Meaning in Tragedy". Solid metalcore.

Og så er jeg gået lidt i emo-mode og hører noget Sunny Day Real Estate fra "The Rising Tide" cd'en. Der er flere fede sange på såsom titelnummeret, "One" og "The Ocean".
(...)
dchangdchangSkrevet 11/05-05 16:27, rettet 11/05-05 21:48 
Jeg lytter til Coldplays nye single "Speed of Sound", og det lover godt. Nok er jeg forholdsvis kræsen mht musik, men jeg kan simpelthen ikke pege fingre af Coldplay. :-)

EDIT: Hvis i ikke har hørt den, så kan den høres her:

Push it...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ViolatorViolatorSkrevet 13/05-05 21:24, rettet 13/05-05 21:24 
Hehe - sidder og stener noget Take That.. Det er vist gået lidt tilbage for mig her på det sidste :)
GakuGakuSkrevet 13/05-05 21:42 
Nine inch nails - With teeth
nerosnerosSkrevet 13/05-05 23:51 
Jeg har lige set Donnie Darko og blev hooked på Tears for Fears fantastisk scene i skolen til musikken.
Bashful Neophyte
BomberBomberSkrevet 14/05-05 03:24, rettet 14/05-05 03:26 
Uhh. Dejlig at se at denne tråd stadig køre, efter mit fravær på 1 år.

Lige nu spiller winamp: Coldplay med trouble

Det næste numre på playlisten er: Lyla - Oasis (husk udgivelse 30. maj)

Nogen der ved hvornår coldplays nye album kommer?

Og jeg så lige et split sekund på Mtv at ham forsanger på fra smashing Pumpkins har lavet et nyt album. Nogen der ved lidt mere om det?

Trejde nummer på playlisten: Nempew - movie klip.

Og lige en sidste ting: Kommer der nogensinde noget fra Guns n' Roses. Eller hvad?

[Bomber] - Med alle spørgsmålene.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
dchangdchangSkrevet 14/05-05 09:41 
Coldplays "X&Y" kommer den 6. juni, og Billy Corgans "TheFutureEmbrace" kommer den 21. juni. Jeg glæder mig til begge.

Og hvis Guns 'n' Roses nogensinde skal komme med noget nyt, betyder det vel at Axl Rose skal komme ud af hans narkorus. Og det er jo ikke til at sige om det nogensinde sker. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
nerosnerosSkrevet 14/05-05 11:09 
Velvet Revolver må vel være det som kommer i nærheden af Guns and Roses. Slash og et par af de andre gutter er ihvertfald med og forsangeren er ham fra Stone Tempel Pilots tror jeg nok da.
Bashful Neophyte
PalsgaardPalsgaardSkrevet 14/05-05 11:14, rettet 14/05-05 11:15 
Yiruma og hans soundtrack fra Doggy Poo...

Yamada er altså også med...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BomberBomberSkrevet 14/05-05 18:49 
dchang>
Coldplays "X&Y" kommer den 6. juni, og Billy Corgans "TheFutureEmbrace" kommer den 21. juni. Jeg glæder mig til begge.

Cool, glæder mig også helt vildt. Ser ud som om juni bliver en ret god måned for mit vedkommende.
Og hvis Guns 'n' Roses nogensinde skal komme med noget nyt, betyder det vel at Axl Rose skal komme ud af hans narkorus. Og det er jo ikke til at sige om det nogensinde sker. :-)

Well. Det er bare trist. Men på den anden side så er den tid måske forbi. Metallica fik heller ikke den vilde susses da de lave det sidste album. Så man skal nok bare nyde de gamle plader i fred og ro. Og hvad angår, Velvet Revolver. Så er det vist lidt af en fiasko. Det har jo íngen glød! :(

[Bomber] - Nu spiller: Rammstien - Mutter.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BaggyBaggySkrevet 14/05-05 18:59 
Kaiser Cheifs, The bravery, Thirteen senses, Krs-one, Dilated Peoples, Jurassic 5, Dj premier/Gangstarr, Mos def og blackstar, er ret populære hos mig pt...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BomberBomberSkrevet 15/05-05 19:29 
Nu spiller playlisten: Katie Melua - The Closest Thing to Crazy.

[Bomber]
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
dchangdchangSkrevet 18/05-05 17:52 
Jeg hører Jaga Jazzist - What We Must. Jeg vil have "Swedenborgske Rom" spillet til min begravelse. Det er smukt at det kunne få en grizzly-bjørn til at tisse i pelsen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Homer00Homer00Skrevet 18/05-05 19:34 
System of a Downs nye cd er lige kommet med posten sammen med en fin t-shirt, så den kører på anlæget lige nu.. Altså cd'en
Must eat - So cheap...
majjohamajjohaSkrevet 18/05-05 19:53 
Gaku: Nine Inch Nails nye With Teeth er hans uden tvivl dårligste udgivelse nogensinde, dog vil jeg istedet anbefale dig Still som også ligger som CD2 på 2CD-boxen And All That Could Have Been, nummeret af samme navn er samtidigt pladens bedste og bestemt et lyt værd, hvis du synes om denne kunstner.

Hører netop nu: Boards Of Canada - Twoism.
Ellers har den stået på Wilco - Yankee Hotel Foxtrot og Bonnie 'Prince' Billy's I See A Darkness i dag, samt Xiu Xiu og andre plader som jeg i løbet af dagen, har glemt at jeg har hørt.
GakuGakuSkrevet 18/05-05 20:15 
Jeg har alt (ok, jeg har solgt min singler til Hyakotake) som Trent Renzor har lavet. Jeg har ikke helt beslutte mig til hvor god With Teeth er, men den er helt sikkert ikke på højde med Downward Spiral.

Men jeg tror at du vil kunne lide Download, særligt Furnace og The Eyes of Stanley Pain. Download er musikker bag Skinny Puppy sammen med Mark Spybey fra Dead Voices on Air.
SumezSumezSkrevet 18/05-05 20:52 
Matt>
Gaku: Nine Inch Nails nye With Teeth er hans uden tvivl dårligste udgivelse nogensinde

Jeg hørte noget fra det nye NIN for nylig og beklagede mig over at det var noget forfærdeligt musik, de spillede. Først bagefter fandt jeg ud af at det var NIN. Ret skuffende, synes jeg. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
salsalSkrevet 19/05-05 11:01 
Så er den nye NIN altså heller ikke dårligere. Men den er selvfølgelig nem at ramme. De to sidste numre holder totalt, men det forhindrer ikke pladen i at være en af årets absolut mest ligegyldige udgivelser. Reznor mistede sin relevans for år tilbage.

Jeg synes egentlig også, at Pretty Hate Machine er noget lort.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
WehnerWehnerSkrevet 19/05-05 11:08 
Jeg synes nu, den var poppet nok.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FourDFourDSkrevet 19/05-05 14:53, rettet 19/05-05 15:04 
Blue Foundation - Ricochet.
Skriver en meget mørk stil, så den her sang er meget god til at booste mit humør en tak.

Er jeg den eneste som glæder sig til Gorillaz nye album, Demon Days, kommer den 23. maj?
Feel Good Inc. er da for fed!

Og det er da som om folk glemmer udgivelsen af Kashmir's nye cd som jeg mener kommer i juli/juni.. Kan jeg ikke lige huske..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
majjohamajjohaSkrevet 19/05-05 21:00 
Gaku>
Jeg har alt (ok, jeg har solgt min singler til Hyakotake) som Trent Renzor har lavet. Jeg har ikke helt beslutte mig til hvor god With Teeth er, men den er helt sikkert ikke på højde med Downward Spiral.

Men jeg tror at du vil kunne lide Download, særligt Furnace og The Eyes of Stanley Pain. Download er musikker bag Skinny Puppy sammen med Mark Spybey fra Dead Voices on Air.

Jeg hører ikke som sådan genren, må jeg indrømme.
Einstürzende Neubauten og Nine Inch Nails er det eneste ovre i den mere industrial-lignende (?) boldgade jeg har erfaret mig er noget ved.
Dog langt fra alt Nine Inch Nails, kan faktisk ikke få hørt The Downward Spiral da jeg efter lang tids tænken har fundet ud af at jeg finder den en anelse kedelig, dog er Still ganske glimrende. Uden tvivl.

Men netop nu har jeg sat mig for at lytte Third Eye Foundation's Little Lost Soul - tegner til at være musik som skal lyttes endnu mere til, end blot dette ene album.
KakarotKakarotSkrevet 23/05-05 00:39, rettet 23/05-05 00:41 
Mock (yeah)
ing (yeah)
bird (yeah)
yeah (yeah)
Mockin'bird, now
Everybody have you heard
He's gonna buy me a mockingbird..

Bird...
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
BomberBomberSkrevet 23/05-05 00:41 
YEAH!

[Bomber]
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/05-05 21:43 
Mae har smidt et 'nyt' album på gaden. The Everglow hedder det og er cream of the crop. Synes folk skal tjekke det ud.

http://www.theeverglow.com
Home is where the hardware is..
JuggernautJuggernautSkrevet 23/05-05 21:45 
Morbid Angel - Dawn of The Angry
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 24/05-05 00:29, rettet 24/05-05 00:41 
Er kørt helt fast i Nick Caves album Let Love In for tiden. Kan huske at jeg hørte det en del via mine forældre i sin tid, men har aldrig selv givet mig til at høre det før nu. :)

Ellers har jeg endelig fået fat i Haus Der Luge. Nice stuff.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 24/05-05 00:34 
Så er der sat Motorhead - Eat The Rich på. Er der iøvrigt nogle herinde fra som skal til Giants Of Rock?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
salsalSkrevet 25/05-05 12:58 
Matt>
Jeg hører ikke som sådan genren, må jeg indrømme.
Einstürzende Neubauten og Nine Inch Nails er det eneste ovre i den mere industrial-lignende (?) boldgade jeg har erfaret mig er noget ved.
Dog langt fra alt Nine Inch Nails, kan faktisk ikke få hørt The Downward Spiral da jeg efter lang tids tænken har fundet ud af at jeg finder den en anelse kedelig, dog er Still ganske glimrende. Uden tvivl.

Men netop nu har jeg sat mig for at lytte Third Eye Foundation's Little Lost Soul - tegner til at være musik som skal lyttes endnu mere til, end blot dette ene album.

Wannabe.

Jeg hører Emergency & I med Dismemberment Plan og burde egentlig skamme mig, for jeg kan jo slet ikke lide rock.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
dchangdchangSkrevet 26/05-05 21:03, rettet 26/05-05 21:04 
Jeg hører lige nu den fedeste hiphop-intro jeg nogensinde har hørt; nummeret Lynguistics af amerikanske Cunninlynguists. Hvis nogen af jer hep-håppere ikke har hørt det før, så kan jeg sige at nummeret ca. er Royce Da 5' 9"'s - Boom gange 100. Så fedt er det! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DavaliDavaliSkrevet 26/05-05 21:11, rettet 26/05-05 21:11 
Mew - Frengers.

Lige nu er det Am I Wry? No, der spiller.
MajorPMajorPSkrevet 26/05-05 21:16 
dchang>
Jeg hører lige nu den fedeste hiphop-intro jeg nogensinde har hørt; nummeret Lynguistics af amerikanske Cunninlynguists. Hvis nogen af jer hep-håppere ikke har hørt det før, så kan jeg sige at nummeret ca. er Royce Da 5' 9"'s - Boom gange 100. Så fedt er det! :-)

Tjek i øvrigt det nummer de har lavet med Masta Ace, der hedder "Seasons"... Det er siiindssygt
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MarcusMarcusSkrevet 26/05-05 22:40 
Det her. Skræddersyet til et 5 stjernet hotel's lounge.

http://herculeaneffort.adventuredevelopers.com/mario.mp3

Samme person har også lavet den her.
http://herculeaneffort.adventuredevelopers.com/mario%20bass.mp3

(Jeg ved godt at lignende er blevet gjort og vist før her på P:R)
The BruceThe BruceSkrevet 04/06-05 23:00 
Chroméo med "Ah Oui Comme Ca"
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
kingsizekingsizeSkrevet 04/06-05 23:06 
Lige for tiden bliver det til lidt

Pain - Rebirth
Soulwax - Much Against Everyone's Advice
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
The BruceThe BruceSkrevet 05/06-05 14:12 
Jamiroquai - "Scam" Mage til funky bas har jeg sjældent hørt...da nummeret, første gang jeg hørte det 'rigtigt', gik i gang, var jeg ved at 'soil me'self!'
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 05/06-05 14:54 
Hører lidt forskelligt.

Red Snapper - "Bussing". Dejligt atmosfærisk jazz/trip-hop nummer.

Darkest Hour - "Sound of Surrender". Vellykket blanding af hardcore og melodiske svensker-riffs.

Interpol - "Evil". Det nummer er bare pisse fængende.

Team Sleep - "Ever (Foreign Flag)". Chino Moreno's (Deftones) sideprojekt har endelig udgivet deres første album. Det metalliske er praktisk talt helt væk og fokuset er istedet lagt på atmosfærisk rock og Moreno's fantastiske, skrøbelige vokal, tilsat lidt electronica. Ovenævnte nummer er en af favoritterne indtil videre.
(...)
WehnerWehnerSkrevet 05/06-05 14:59 
The Bruce>
Jamiroquai - "Scam" Mage til funky bas har jeg sjældent hørt...

Stuart Zender var/er en fremragende bassist. En skam at de smed ham ud, da han ville have lidt flere writing credits, end han fik. Jamiroquai har ikke været det samme siden :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/06-05 16:45 
The Raveonettes - Love in a trashcan. Genialt!
Home is where the hardware is..
MåsseMåsseSkrevet 05/06-05 16:58 
Min nabo der "banger" det er en skrækelig kattejammer rock.... sangen skal vel hedde noget i stil med åhhhh gud åhhh gud.....tra la la omkvæde: "tag den din "grimt ord for grissemor"
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
yokanabsteryokanabsterSkrevet 05/06-05 19:00, rettet 05/06-05 20:09 
Hører ColdPlays nye X&Y. Okay fed cd. Lidt for pop-rocket, og hvorfor har Chris Martin droppet klaveret? Der er dog kommet en hel ny synth del i musikken, der er fed, og virker dejligt storladent, men tangerer enkelte gange til det overdrevne. Jeg syntes dog stadig "Godheds rækkefølen" er (1-3) Parachutes, A rush of blood to the head, og så X&Y. Men i bør købe cd'en i morgen!

Hører også Gorillaz nye Deamon Days. Rigtigt fedt album med mange fede numre med gang i, eks: Feel good inc, Dirty Harry eller all alone. Men også fede "speciele numre" eks: "Fire coming out of the monkeys head", som er en historie fortalt over musik. Den får mig lidt til at tænke på Velvet's the gift, kan ikke huske hvorfor :).

Men 2 must have albums, det sidste det bedste.
soon the world will be one big computer
MarcusMarcusSkrevet 05/06-05 20:50, rettet 05/06-05 20:51 
Jeg lytter lidt gamle klassikere igennem. Ulrich Schnauss, Plaid og Fragile state. Men ellers, er det også blevet til lidt Neil young på det sidste. Nu skal jeg til at studere noget mere Roy Orbison.
The BruceThe BruceSkrevet 05/06-05 21:58, rettet 05/06-05 22:02 
Wehner>
The Bruce>
Jamiroquai - "Scam" Mage til funky bas har jeg sjældent hørt...

Stuart Zender var/er en fremragende bassist. En skam at de smed ham ud, da han ville have lidt flere writing credits, end han fik. Jamiroquai har ikke været det samme siden :(

Hvad laver de?!!! Var det fordi han tiggede efter mere i 'royalties' eller bare fordi han rent faktisk gerne ville have credit for at skrive nogle af sangene?

Jeg hører Kelis- "Glow" (Til alle, der godt kan lide ganz melodier og SVINEfornuftige produktioner, men som aldrig har overvejet at lytte til Kelis...prøv at give pladen 'Tasty' en chance- ellers får I pengene dobbelt igen! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/06-05 23:06 
The Bruce - Det kan jeg også godt skrive under på! "Tasty" er en ren fornøjelse, især Neptunes' produktioner er værd at fremhæve (men hvornår er de ikke det?). "Glow" er rigtig fed, og desuden er "Sugar Honey Iced Tea", "Protect My Heart" og "Attention" bestemt også værd at nævne! Et gennemført fedt album!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 05/06-05 23:46 
Jeg får bogstaveligt talt hovedpine af at høre Kelis.. (det er i dette tilfælde en negativ ting, btw)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'290 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig