X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Svar
dchangdchangSkrevet 16/07-04 23:52 
Fik lige Plaid's "333 - Not For Threes" ind idag, så den skal da lige skamlyttes lidt. Desuden fik jeg også noget af deres tidligere arbejde; Black Dog - "Bytes" idag, så jeg skifter lidt.

Im lovin it.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KalicolaKalicolaSkrevet 17/07-04 11:16 
Within Temptation, og Johnny Madsen kører som sædvanlig på anlægget...
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 17/07-04 11:22 
Bruce Springsteen - The Rising...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 17/07-04 13:04 
Deftones - My Own Summer. Mmh :)
just plug it in.
MarcusMarcusSkrevet 17/07-04 13:58 
Franz Ferdinand - Franz Ferdinand.
CoreCoreSkrevet 17/07-04 14:12 
Love Shop - Opsamlingen...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 17/07-04 14:47 
Kings of convinience. Rion on an empty street. Dejligt med noget stille for engangs skyld!
By the power of Grayskull!
dchangdchangSkrevet 18/07-04 10:03 
Leftfield - Rhytm and Stealth.

Godt at høre lidt old-school. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/07-04 13:46 
dchang>
RE-EDIT: Og så er jeg kommet frem til den konklusion at Bonobo's album "Dial M For Monkey" får en stensikker plads blandt mine bedste albums i år 2004. Den er så dejlig funky, og på samme tid afslappende. Og så har den et sjovt western-tema over sig (bedre kan jeg ikke forklare det). ;-)

Kører hele pladen i samme gode stil som "Pick Up" fra Zen CD'en? Det er ihvertfald et lækkert nummer.
(...)
SquareSquareSkrevet 18/07-04 15:40 
Air - Talkie Walkie

Jeg siger mange tak for anbefalingen, Mysterious.
It's only a state of mind.
MajorPMajorPSkrevet 18/07-04 17:09 
Edo.G - Rock The Beat.

På den anden 2300'er står Big L - Street Struck klar.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MobyMobySkrevet 18/07-04 17:53 
Xecutioners w. Linkin Park - Its going down
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/07-04 22:01 
beastie boys - to the 5 boroughs

and if you don't like then hey fuck you! ;)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MajorPMajorPSkrevet 18/07-04 23:50 
Moby>
Xecutioners w. Linkin Park - Its going down

Når vi er ved X-Ecutioners, så er hele "Built From Scratch"-albummet suverænt. Hør dog hellere X-Ecutioners feat. M.O.P - Let it Bang. Det er det absolut bedste nummer på pladen :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MarcusMarcusSkrevet 19/07-04 18:14, rettet 19/07-04 18:24 
Quantic og Quantic soul orchestra. Begge dele, specielt Quantic, er sikkert også noget for jer der er fans af Bonobo. Funky musik. QSO spillede iøvrigt på Roskilde Ballroom. Det kunne jo være nogen andre end mig fik set dem .

Jeg skal selv ha' fundet dem på LP og så skal en cd med QSO også gives som 50 års fødselsdagsgave til min moder.

Hjalte>> Det var så lidt. Og så vil jeg udover Zero 7 som jeg anbefalede over msn også anbefale The Cinematic Orchestra. Begge bands som jeg selv kom til at kende via Dchang (:
KakarotKakarotSkrevet 19/07-04 19:13, rettet 19/07-04 19:15 
Roots Manuva & Dj Skitz: Where My Mind Is At...
Fra The Rebirth Of cool... rigtig fedt album. :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
RitesRitesSkrevet 19/07-04 19:50 
Beastie Boys - To the 5 Boroughs
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 19/07-04 23:45, rettet 20/07-04 00:01 
Mysterious>
Quantic og Quantic soul orchestra. Begge dele, specielt Quantic, er sikkert også noget for jer der er fans af Bonobo. Funky musik. QSO spillede iøvrigt på Roskilde Ballroom. Det kunne jo være nogen andre end mig fik set dem .

Quantic er rigtig nice, dog var jeg lidt skuffet da jeg for nylig hørte Quantic Soul Orchestra.
Kan ikke huske hvilket album det var, men udover et par rigtig funky numre, var der IMO lidt for meget candyfloss og Rick James over det ;)
EDIT: Jeg hørte også bider fra et af deres andre albums, og det lød umiddelbart også lidt skuffende.
Jeg vil anbefale at man gennemlytter deres albums grundigt inden køb.
salsalSkrevet 20/07-04 22:00, rettet 20/07-04 22:01 
Mysterious>
The flaming lips - The soft bulletin. - En klassiker, som har fortjent sin status.

Den er i hvert fald god, selvom jeg måske synes, Yoshimi Battles The Pink Robots er endnu bedre. Jeg har ikke hørt Transmissions From The Satellite Heart, men jeg har hørt Clouds Taste Metallic, som vist er lidt i samme stil. Den bryder jeg mig ikke så meget om.

Er folk herinde ikke tendentielt begyndt at høre bedre musik i stedet for alt det dér nu-metal, der florerer herinde?
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
FourDFourDSkrevet 20/07-04 22:08 
Coal - Surprised by whose misguide
Lidt ukendt rock, anbefalet af Matt :)

Click!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
LingobarLingobarSkrevet 29/07-04 22:13 
Dina Vass - The Love I Have for You.

-Ikke for heavyhoveder...
Dine dage er salte...
majjohamajjohaSkrevet 30/07-04 00:48 
WilliDaRappa>
Coal - Surprised by whose misguide
Lidt ukendt rock, anbefalet af Matt :)

Fantastisk nummer, den akkustiske eller?
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 31/07-04 16:11 
jeg har lige fået fat i den nye papa Roach-getting Away with Murde, og den er faktisk rigtig fed, man skal bare lige lytte til den et par gange
these go to eleven....
salsalSkrevet 31/07-04 16:13, rettet 31/07-04 16:13 
Stars of the Lid - The Tired Sounds of Stars of the Lid

Ufatteligt, som jeg ALDRIG bliver træt af den plade. Den er så fantastisk. Måske en favorit.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-04 16:18, rettet 31/07-04 16:19 
Leftfield - Rhythm & Stealth
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 31/07-04 16:53 
Dillinger Escape Plan - Panasonic Youth

Unearth - The Great Dividers
(...)
SquareSquareSkrevet 31/07-04 17:30 
Gangway - Greatest Hits "Compendium".
It's only a state of mind.
TKTKSkrevet 31/07-04 17:57 
Bombay Rockers - rock tha party
FUTURE TRANCE UNITED - face to face
Dj dean - protect your ears
Dj dean - words of passion
Haiducii - dragostea din tei (remix)
O-zone - dreagostea din tei
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 31/07-04 18:22 
Milkshake Busters - Ray Parker Junior vs Kelis
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
GatmanGatmanSkrevet 31/07-04 18:34 
Amon Tobin - Bricolage.
dchangdchangSkrevet 01/08-04 23:26 
Fox McCloud>
dchang>
RE-EDIT: Og så er jeg kommet frem til den konklusion at Bonobo's album "Dial M For Monkey" får en stensikker plads blandt mine bedste albums i år 2004. Den er så dejlig funky, og på samme tid afslappende. Og så har den et sjovt western-tema over sig (bedre kan jeg ikke forklare det). ;-)

Kører hele pladen i samme gode stil som "Pick Up" fra Zen CD'en? Det er ihvertfald et lækkert nummer.

Back from holiday igen. :-)

Jeps pladen kører i samme dur. Hvis du kan lide det nummer vil du være helt tosset med pladen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/08-04 23:58 
Velkommen hjem ;) Jeg må nok hellere kigge nærmere på den plade så.
(...)
MajorPMajorPSkrevet 02/08-04 13:04 
Dilated Peoples - Marathon

Derudover er J-Zone - Pimps Don't Pay Taxes tit på pladespillerne.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
LingobarLingobarSkrevet 02/08-04 23:26 
Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place

Den ER sgu god! Tak, dchang.
Dine dage er salte...
dchangdchangSkrevet 02/08-04 23:59 
No problem. Dejligt at kunne dele god musik med andre. Og det er virkeligt fantastisk det han laver. Så god fornøjelse. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 04/08-04 22:20 
De sidste par dage har den stået på Thievery Corporations "Outernational Sound", som er et af de bedste DJ-sets jeg har hørt i lang lang tid. Kan varmt anbefales, hvis man vil have noget funky musik.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 04/08-04 22:37 
Jeg må vist et smut i Loud snart. Jeg er ret vild med deres øvrige albums, så det skal da lige gennemlyttes :)
dchangdchangSkrevet 04/08-04 22:52, rettet 04/08-04 23:04 
Det syntes jeg lyder som en god ide. De har virkelig dykket dybt i godteposen den her gang.

EDIT: Og til dem der ikke kan få nok af Ulrich Schnauss; lyt til Love World og Nothing Happens In June. 2 fantastiske numre som findes på et par compilations.

Jeg overvejer at skrive en mail til ham, og sige kom igang med at lave noget mere! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
salsalSkrevet 05/08-04 00:48, rettet 05/08-04 00:48 
Schnauss har vist haft ret travlt med remixes på det sidste. Indtil videre har kan kun lavet 1-2 numre til den kommende plade. Og det har jeg direkte fra Jonas Munck/Manual, som laver en collab-plade med Ulrich Schnauss, som han anslår er klar til udgivelse i slutningen af 2005.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
salsalSkrevet 05/08-04 00:50 
Now playing: Manual - Ascend

:)
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
MarcusMarcusSkrevet 09/08-04 20:35, rettet 09/08-04 20:35 
The rolling stones - Flowers * Første gennemhøring, godt album skal klart høres noget mere. Men det kunne jeg jo også godt ha' regnet ud inden.

John Mayall & The blues breakers * Klassisk Rock n' Roll. Regner dog ikke med selv at købe nogle af deres albums.

Plaid - Spokes * Meget mystisk, flere og flere numre for min interesse efter flere gennemhøringer, skal lyttes til lidt mere før den endelige beslutning tages.

The magnetic fields - 69 love songs * Fedt band som jeg først nu selv er begyndt at høre efter at mine forældre har haft det i temmelig langt tid.

Johnny Cash - Greatest * Genialt, jeg skal snart forbi bogcentralen og købe nogle af hans tidligere LP'er da man jo ikke kan bruge en greatest til særlig meget.

The animals - Nummeret House of the rising sun * Det nummer bliver jeg aldrig træt af, men jeg tror resten af de album hvor den er på skal ha' en chance til.

Gangstarr - Moment of Truth, Jazzmatazz I & II * Ja de skulle lige høres igen, altid godt at blive mindet om de vise ord.
dchangdchangSkrevet 09/08-04 21:44 
Nice at se at du hører Plaid, Mysterious. :-)

Mine favoritter på Spokes (der er mange) er: Buns, Even Spring, Marry, Quick Emix og Zeal. Men den bliver bedre og bedre for hver gennemlytning. Og hvis du kan lide den, så vil jeg da gerne anbefale deres Double Figure-album. Den regner jeg for deres bedste. Men prøv at høre dem med et par gode hoved-/høre-telefoner, det gør en verden til forskel.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 09/08-04 22:22, rettet 09/08-04 22:25 
Du anbefalede dem tidligere som dit yndlingsband og da du så hører andet musik jeg temmelig godt kan lide så må der være en masse godt at finde i dem. Jeg låner double figure når jeg er færdig med spokes.

Det er nogle gode hovedtelefoner. Nogle lukkede Minestry of Sound til 1400.

Og det er selvfølgelig ikke sådan nogle elendige nogen man putter ind i ørerne. Lad det være en lektion til jer der bruger den slags.
dchangdchangSkrevet 09/08-04 22:31 
Do that. Og yes de er fabelagtige, især med hovedtelefoner så man kan få alle detaljer med. Se evt den grumme video til Zeal her:

Push it...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/08-04 22:43 
Sensation Black out 2004
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 11/08-04 15:26, rettet 11/08-04 15:28 
Koop - Summer Sun

Fedt mix af Nu-Jazz og traditionel Jazz.

EDIT: Kan iøvrigt downloades gratis og lovligt her:
http://www.epitonic.com/artists/koop.html
LingobarLingobarSkrevet 11/08-04 15:41, rettet 11/08-04 15:42 
jaes>
Koop - Summer Sun

Det nummer stinker bare af sommer! Jeg elsker hendes laid-back sangstil i kontrast til musikken der bare jazzer afsted.

Lytteren: Max Graham - Dreaming
Dine dage er salte...
jaesjaesSkrevet 11/08-04 17:22, rettet 11/08-04 17:22 
Lingobar>
Jeg elsker hendes laid-back sangstil i kontrast til musikken der bare jazzer afsted.

He, ja. Og det er faktisk kendetegnende for hele albummet. Et godt køb, hvis man savner noget Nu-Jazz med vokal på de fleste af numrene (der er brugt 3-4 forskellige sangere).
dchangdchangSkrevet 12/08-04 21:32, rettet 12/08-04 21:32 
Jeg grovhører RJD2's - Since We Last Spoke lige nu. Kunne ikke lade være med at købe den. Det er et fantastisk sammensurium af hiphop, electronica, klassisk rock, chill, massevis af samples og breaks; you name it, det meste er her.

Superlækkert!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 12/08-04 22:04, rettet 12/08-04 22:04 
Dchang>> Denne 166mhz computer tror jeg desværre er for langsom til den slags.

Jeg regner også med at låne RJD2's nye album for at tjekke det ud snart. Jeg har hans 2 tidligere også som har nogle ret fede numre imellem.

Selv har jeg hørt lidt Beach boys og Bob hund idag.
2'290 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig