X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).

Svar
Homer00Homer00Skrevet 23/03-06 11:19 
Hører L.O.C - Undskyld.. Hehe, ikke lige hvad jeg plejer at lytte til.
Must eat - So cheap...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 23/03-06 12:00 
Hører Herbaliser på FabricLive.26

Den tror jeg min kære nabo er godt træt af :) Især "Southern Girl" er et fantastisk nummer, synes jeg.
MajorPMajorPSkrevet 23/03-06 13:43 
Kev Brown - I Do What I Do.

Super lækker plade. Jeg kan anbefale den til alle der kan li' Pete Rock, Jay Dee, osv.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 24/03-06 20:25 
Varmer op til årets retro-koncerter med lidt DAF, Nitzer Ebb og Front 242, men dem kender i jo nok ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ViolatorViolatorSkrevet 25/03-06 17:10 
Oh yes, Nitzer Ebb :) Albummet 'Ebbhead' er en klassiker, som burde stå i en hver pladesamling...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 25/03-06 17:19 
You Can't Touch This - MC Hammer.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/03-06 17:21 
Meshuggah - Catch 33
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 25/03-06 17:28, rettet 25/03-06 17:46 
Hvem er der synger i den film med Martin Lawrence, Nothing To Lose (1997), der hvor ham den hvide mand for en edderkop på panden.


Edit: Hvis nogen har set den
BaggyBaggySkrevet 25/03-06 19:48 
Gnarls Bakley - Promo
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SumezSumezSkrevet 26/03-06 14:38 
Violator>
Oh yes, Nitzer Ebb :) Albummet 'Ebbhead' er en klassiker, som burde stå i en hver pladesamling...

Det kan vist diskuteres, jeg synes Ebbhead er en gang kedelig rockinflydelse, og et af deres dårligste udgivelser. That Total Age er det eneste fra dem, jeg synes man BØR eje, men det er så til gengæld også et lækkert album.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 17:46 
NP: Joy Division - Shadowplay..


De kunne nu noget helt specielt :')
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/03-06 18:24 
MC DET - Hipsteppin'

Jungle af den gamle skole, giver mig et smil på læben når jeg mindes de gamle Jungle Fever fester :)
SumezSumezSkrevet 30/03-06 00:04 
00Void>
NP: Joy Division - Shadowplay..

Et af mine yndlingsnumre med dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 30/03-06 18:19 
Will Smith - Bad Boys
Den unge Will Smith.
JuggernautJuggernautSkrevet 30/03-06 19:23 
Morbid Angel - Rapture
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/03-06 20:37 
Hussein Life>
Will Smith - Bad Boys

Den har jeg sgu aldrig hørt om...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BaggyBaggySkrevet 30/03-06 20:47 
Jeg har nu sluttet mig til Tool drengene herinde fra..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
00Void00VoidSkrevet 30/03-06 21:11 
Sumez>
00Void>
NP: Joy Division - Shadowplay..

Et af mine yndlingsnumre med dem. :)

Den er også fed.. Unknown Pleasures er fantastisk god. Omend ikke lige så god som Closer.

NP: Sigur Rós - Untitled 6 - ( )
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
BaggyBaggySkrevet 30/03-06 21:21 
00Void>
Sumez>
00Void>
NP: Joy Division - Shadowplay..

Et af mine yndlingsnumre med dem. :)

Den er også fed.. Unknown Pleasures er fantastisk god. Omend ikke lige så god som Closer.

NP: Sigur Rós - Untitled 6 - ( )



Mine fav. nr er Walked in line (remains) og Warsaw, men ingen tvivl om at shadowplay også er kvali.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
00Void00VoidSkrevet 30/03-06 21:29 
Det ældre joy division (dengangd de hed warsaw (ice age, warsaw, walked in line, inside the line, gutz, at a later day etc.) er ret hyggeligt.. Ice Age er et rart nummer :)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
BaggyBaggySkrevet 30/03-06 22:28 
Men jeg er nu også til det noget mere poppede New order.. :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/03-06 22:40 
Common - Go (feat. John Mayer & Kanye West) - WOW!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BaggyBaggySkrevet 30/03-06 22:44 
dynamitedavo>
Common - Go (feat. John Mayer & Kanye West) - WOW!

Lyder ikke dumt, selvom Go ikke just er min fav. på Be.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
00Void00VoidSkrevet 30/03-06 22:48 
Baggy>
Men jeg er nu også til det noget mere poppede New order.. :)

Det har aldrig fanget mig.. øv. Men Ceremony er nu god.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
dchangdchangSkrevet 30/03-06 22:57 
Hører My Latest Novel lige nu. Ellers har den stået på The Concretes, We Are Scientist, Dub Tractor, Nightmares On Wax, Living Legend, Big Pooh m.m.

Nogle af hephåbberne herinde der har hørt den nye Murs?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/03-06 08:27, rettet 31/03-06 08:32 
Ikke just, men jeg er stor Nightmares On Wax fan :)

EDIT: Og her kører den videre med old school jungle, MC DET - Firin' :)

Er jeg egentlig den eneste junglist herinde?
BaggyBaggySkrevet 31/03-06 10:21 
Har også anskaffet mig my latest novel. og yeah yeah yeahs.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 31/03-06 10:23 
junglist ?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/03-06 10:47 
Junglist = En der hører drum and bass/jungle/liquid funk og den slags
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 31/03-06 12:07 
dynamitedavo>
Hussein Life>
Will Smith - Bad Boys

Den har jeg sgu aldrig hørt om...

Sikker, for den var meget populær i 80' han hed før i tiden The Fresh Prince.
happyEDhappyEDSkrevet 31/03-06 12:29, rettet 31/03-06 12:31 
- The knife

og selvfølgelig altid MOBY
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
MarcusMarcusSkrevet 31/03-06 15:24, rettet 31/03-06 15:36 
Jeg synes også at closer er bedre, jeg synes dog også at Unknown pleasures er virkeligt godt! - specielt day of the lords fx. Der er mange fede numre fra warsaw tiden, men jeg vil dog ikke beskrive dem som hyggelige. :)

New order er jeg heller ikke blevet fanget af.
salsalSkrevet 31/03-06 16:58 
Blue Monday er ellers et fedt nummer, selvom New Order selvfølgelig ikke er Joy Division. Jeg synes også, Closer er bedre end Unknown Pleasures, men begge plader er super-stærke. Kan du ikke PM'e mig dit nummer, Marcus, så vi kan hænge ud?
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
BaggyBaggySkrevet 31/03-06 17:39 
Ja det betyder self. noget at skife forsanger og stil.. Kunne bare ikke lige lade være med at nævne dem.. Og der er andre numre end legendariske blue monday.. Også langt nyere numre som True faith, Crystal eller 60 miles an hour ...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SumezSumezSkrevet 01/04-06 19:21, rettet 01/04-06 19:22 
Closer er interessant, men jeg hælder stadig mest til Unknown Pleasures, da stort set hver eneste nummer på den plade er fedt, men det er også lidt for at provokere Sal. Warsaw-numrene er punk, når det er bedst. Sal kan kun li' rock.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/04-06 11:07 
Baggy>
dynamitedavo>
Common - Go (feat. John Mayer & Kanye West) - WOW!

Lyder ikke dumt, selvom Go ikke just er min fav. på Be.

Bestemt heller ikke min favorit, bare sjovt at Mayer er med og det eneste han synger er "go". Men nej jeg er også mere til "The Corner" og "Faithful", men hvis du spørger mig er der ingen dårlige sange på "Be"...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/04-06 11:08, rettet 02/04-06 11:09 
Hussein Life>
dynamitedavo>
Hussein Life>
Will Smith - Bad Boys

Den har jeg sgu aldrig hørt om...

Sikker, for den var meget populær i 80' han hed før i tiden The Fresh Prince.

Jeg er stadig ikke sikker på hvilken sang du tænker på. Hverken som medlem af DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince eller som solo artist har Will Smith udgivet en sang ved navn "Bad Boys".
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MarcusMarcusSkrevet 02/04-06 14:00, rettet 02/04-06 14:00 
Sumez>
Closer er interessant, men jeg hælder stadig mest til Unknown Pleasures, da stort set hver eneste nummer på den plade er fedt, men det er også lidt for at provokere Sal. Warsaw-numrene er punk, når det er bedst. Sal kan kun li' rock.

Jeg har det lige omvendt. Jeg synes alle numrene på Closer er mesterværker. + Der er en udvikling og jeg synes at de er mere varierede end numrene på Unknown pleasures. Mere kaotisk hvor Unknown pleasures har en temmelig gennemført mørk/kold stemning.

Sal>> Jo.
HeroldHeroldSkrevet 02/04-06 14:30 
dynamitedavo>
Jeg er stadig ikke sikker på hvilken sang du tænker på. Hverken som medlem af DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince eller som solo artist har Will Smith udgivet en sang ved navn "Bad Boys".

Mon ikke det er Inner Circles "Bad Boys", der blev notorisk kendt i tv-serien COPS, han tænker på? Det bliver vist også brugt i filmene, men har intet med Will Smith at gøre udover det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/04-06 19:51 
The Chemical Brothers - Push The Button
AV Intelligent Terminal
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/04-06 23:20 
Herold>
dynamitedavo>
Jeg er stadig ikke sikker på hvilken sang du tænker på. Hverken som medlem af DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince eller som solo artist har Will Smith udgivet en sang ved navn "Bad Boys".

Mon ikke det er Inner Circles "Bad Boys", der blev notorisk kendt i tv-serien COPS, han tænker på? Det bliver vist også brugt i filmene, men har intet med Will Smith at gøre udover det.


Jo det tror jeg helt bestemt, men som du selv siger har den jo intet med musikeren Will Smith at gøre.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
la0sla0sSkrevet 03/04-06 00:37 
A son unique af den kære Dirt McGirt... den plade har herlige skæringer.
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 03/04-06 11:31 
Sugababes - Red Dress

Det er næsten som at være i London selv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 03/04-06 14:35 
dynamitedavo>
Herold>
dynamitedavo>
Jeg er stadig ikke sikker på hvilken sang du tænker på. Hverken som medlem af DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince eller som solo artist har Will Smith udgivet en sang ved navn "Bad Boys".

Mon ikke det er Inner Circles "Bad Boys", der blev notorisk kendt i tv-serien COPS, han tænker på? Det bliver vist også brugt i filmene, men har intet med Will Smith at gøre udover det.


Jo det tror jeg helt bestemt, men som du selv siger har den jo intet med musikeren Will Smith at gøre.

Jo den har, har selv cden hvor den er med
HeroldHeroldSkrevet 03/04-06 14:41 
Du skrev at du ville sende den til mig, men jeg har altså ikke modtaget noget... Så det må blive ved med at være et mysterie indtil videre. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 03/04-06 14:55 
Wehner>
Sugababes - Red Dress

Jeg er ikke så meget til lige netop den sang, men rart at jeg ikke er den eneste, der kan lide pop :)

Du kan tilfældigvis ikke også lide Spooks (jeg kender primært første album)?

NP: Creed - My Sacrifice. Om lidt kommer der sikkert en og disser det som kønsløs Nu Metal, men jeg synes nu det er en god forår/sommeragtig sang :)
HeroldHeroldSkrevet 03/04-06 14:58 
Jeg foretrækker nu Overload, hvis vi endelig skal snakke Sugababes. Lyden fra især det nummer er langt bedre end deres seneste, der lugter lidt for meget af pop. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 03/04-06 15:09, rettet 03/04-06 15:14 
Nu er pop jo for voksne mennesker hverken et mere eller mindre positivt ladet ord end eksempelvis heavy. Det er bare endnu en musikgenre, og det gode er ret godt.

Men prøv lige dels at tjekke bassen i Red Dress og dyrk selve sounden. Det oser af London. Men man skal måske have boet derovre for helt at kunne høre det/sætte pris på det.

Synes i øvrigt at de har lavet flere gode hits. Overload, Freak Like Me, Round Round...må hellere tjekke Spooks ud.

Edit: Men jeg er slået over til Brand New Heavies nu, hvis Acid Jazz giver mere cred...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 03/04-06 15:18, rettet 03/04-06 15:29 
Jeg kender ikke den nye særlig godt, men Overload og efterfølgeren er rigtig fede. Lækker ren, "groovy" lyd på Overload, men synes nu stadig, det er ægte pop, Herold. Stå ved din last =)

"hvis vi endelig skal snakke Sugababes" tsk tsk!

Wehner: Hvis jeg siger Karma Hotel, kan du sikkert huske Spooks.

NP: Afrika Bambaataa - Planet Rock

EDIT: Det var så One Touch og efterfølgeren (Angels With Dirty Faces), jeg mente. Overload er jo blot et nummer på One Touch.
jaesjaesSkrevet 03/04-06 15:20 
Wehner>
hverken et mere eller mindre positivt ladet ord end eksempelvis heavy.

Bestemt. Men herinde hører folk jo nærmest "minus-pop".
2'290 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig