X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

N64 Spil


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 12/03-03 23:23, rettet 12/03-03 23:23 
jeg har lige fundet min N64 frem, børstet støvet af, og spilled noget Zelda/Perfekt dark.

jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke spil jeg burde få fat i, som er rigtig gode.. som Zelda,Perfekt dark mm.

jeg har selv:
Perfekt Dark
Zelda
Super Mario
Golden Eye
Shadow Man

hvilke spil er ellers i top? ;D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
GatmanGatmanSkrevet 12/03-03 23:28 
Nu skriver du bare "Zelda", så jeg går ud fra det er OoT, der er tale om. Men Majora's Mask er efter min mening mindst lige så godt som OoT.

Selv er jeg på udkig efter bl.a. CBFD og Banjo-Tooie.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 12/03-03 23:29 
kender Zelda Majure's Mask.. det er BESTEMT af de spil jeg ska have
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MadsMadsSkrevet 13/03-03 00:03 
Gatman >
Nu skriver du bare "Zelda", så jeg går ud fra det er OoT, der er tale om. Men Majora's Mask er efter min mening mindst lige så godt som OoT.

Majora's Mask er så langt fra lige så godt som OoT!

Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie skulle du kigge efter.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
valiantvaliantSkrevet 13/03-03 00:25 
Du skal have en expansion pak i maskinen for at kunne spille Majoras Mask.
jaesjaesSkrevet 13/03-03 11:16 
Jeg kan ikke helt gennemskue om du kun vil have spil, der minder om Zelda og Perfect Dark, for du nævner også Mario 64.

Hvis du er til andre genre er Lylat Wars fedt, hvis du kan holde ud at man ikke kan gemme - jeg kunne ik´ :-)
Ellers er der jo eks. Mario Kart
SumezSumezSkrevet 13/03-03 12:01 
Conker's Bad Fur Day er KLART et must for enhver N64 ejer, det spil er simpelthen genialt. Også Banjo-Kazooie kommer næsten op på højde med Super Mario 64.
Lylat Wars er bestemt også et spil værd. Ikke sindsygt lang levetid, men fantastisk gameplay.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/03-03 12:33 
Jeg tænkte nok Sumez ville bringe Conker frem :)

Men har har ret, Conker er godt - om end svært at få fat i.
Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie er klassikere. Donkey Kong 64 er også et must. GoldenEye og The World is Not Enough er begge fantastiske spil - faktisk synes jeg, at TWINE er det bedste 007 spil på N64, men lad nu det ligge...

San Fransisco Rush og Top Gear Rally 2 er gode bilspil, men specielt Beetle Adventure Racing tager action-ræs til et helt nyt plan - BAR er et klart must!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
seebergseebergSkrevet 13/03-03 13:21 
Must til N64 (min mening)

Banjo Kazooie
Diddy Kong Racing
Mario Kart
Donkey Kong 64
Goldeneye 007
Mario 64

sikkert en masse jeg har glemt....
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
3of193of19Skrevet 13/03-03 13:32 
Treasures Mischief Makers of Sin and Punishment.
SumezSumezSkrevet 13/03-03 13:47 
Jeg fatter ikke Mischief Makers... skal man længere ind i spillet før det bliver underholdende, eller er det bare mig der aldrig kan blive gode venner med Treasure?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
zpeakerzzpeakerzSkrevet 13/03-03 14:08 
DeluxScan >
GoldenEye og The World is Not Enough er begge fantastiske spil - faktisk synes jeg, at TWINE er det bedste 007 spil på N64, men lad nu det ligge...

Jeg er helt enig! Dog var det EA der lavede TWINE og derfor blev det ikke helt den samme grafik, eller HELT det samme gameplay. Det eneste dårlige ved TWINE var at grafikken kom lige fra Playstation, og EA brugte derfor ikke Nintendo 64's krafter ordenligt.

Men alt i alt er ALLE 007 spil gode.
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 14:10 
Nej, det er de bestemt ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
zpeakerzzpeakerzSkrevet 13/03-03 14:12 
Naiera >
Nej, det er de bestemt ikke.

Din mening!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 14:13 
Ja, ligeså meget som at det er din mening, at alle 007 spil er gode, hvilket et utal af anmeldelser er dybt uenige med dig i.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
zpeakerzzpeakerzSkrevet 13/03-03 14:18, rettet 13/03-03 14:18 
Jep det har du ret i.
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
jaesjaesSkrevet 13/03-03 19:00 
DeluxScan >
San Fransisco Rush og Top Gear Rally 2 er gode bilspil

SFR, kan jeg også tilslutte mig (har kun prøvet Rush 2049); faktisk synes jeg, det er en del bedre end de fleste arkade-racere til de nye konsoller.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-03 11:26 
zpeakerz >
Jeg er helt enig! Dog var det EA der lavede TWINE og derfor blev det ikke helt den samme grafik, eller HELT det samme gameplay. Det eneste dårlige ved TWINE var at grafikken kom lige fra Playstation, og EA brugte derfor ikke Nintendo 64's kræfter ordenligt.

Faktisk var det Eurocom, der stod bag TWINE - EA udgav bare spillet.
Der blev faktisk lavet en udgave til PSX og en til N64 uafhængigt af hinanden (Selvom de er så godt som ens) - N64'eren var klart bedst.

Men alt i alt er ALLE 007 spil gode.

Hmm... 007 Racing...?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 14/03-03 11:28 
Efter min mening er alle 007-spil til PlayStation dårlige (007 Racing, Tomorrow Never Dies, TWINE - har jeg glemt nogen?).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/03-03 11:51 
DeluxScan >
Faktisk var det Eurocom, der stod bag TWINE - EA udgav bare spillet.

Det er vel det EA gør. Har aldrig hørt om et spil, EA selv har lavet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-03 12:02 
Sumez >
Det er vel det EA gør. Har aldrig hørt om et spil, EA selv har lavet.

F.eks. Need for Speed er lavet 'in-house'.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 14/03-03 12:40 
Sumez >
Det er vel det EA gør. Har aldrig hørt om et spil, EA selv har lavet.

Bare fordi man kalder sine udviklere noget, kan det jo godt stadig være inhouse. Ellers har Sega heller aldrig lavet noget selv? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/03-03 13:15 
Hvilke EA-udviklere er da In-house, og hvad har de lavet?
(off-topic, ja, men what the heck)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/03-03 13:31, rettet 14/03-03 13:33 
Hvis vi definerer in-house som = udviklerhold ejet af udgiveren.

I hvert fald EA Sports og i nyere tid Black Box Games (købt i november). Jeg mener også at holdet bag The Two Towers er inhouse og der er sikkert mange andre også. I historisk perspektiv er også Origin, Bullfrog og Westwood blevet opkøbt af EA og blevet til inhouse, men med tiden er de vist alle lukket ned igen (?).

Men det er måske definitionen af in-house, som vi er uenige om?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/03-03 13:37 
Jeg ville nu ikke kalde de tre sidste for in-house. Som tidligere diskuteret er definitionen lidt svag. Men anyway, jeg har et KT5 jeg skal til. Ses på søndag ;) (eller..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
zpeakerzzpeakerzSkrevet 18/03-03 18:21 
Okay nu hvor jeg læser mit indlæg igen kan jeg se at jeg ikke skrev det jeg troede jeg skrev. Jeg mente alle spil til Nintendo. Jeg har ikke spillet spillene på Playstation (kun lidt for sjov, og med TWINE som en undtagelse).

Jeg har forresten aldrig hørt om 007 racing!?! Det kan sq da kun være dårligt eller hvad?
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/03-03 22:42 
Ja! TWINE var okay på 64eren da der var multiplayer:)

Men alle 007 spil EA har lavet har været til at græde over! 00 7 Racing, tomorrow never dies, world is not enouge, agent under fire og nightfire.......:( TOo bad, specialt da Rares var af så høj en kvalitet!

Conkers BFD er en af de bedste spil nogensinde, at sumez kun kan se det er foragt... jeg sagsøre jer andre for denne skandale! Spillet var kodt og nogengange irriterende svært, men med de grin jeg fik i det spil, gjorde det mere end godt! Multiplayeren var anderledes, genial og havde mange forskellige game modes.... ikke bare Deathmatch eller capture the flag! Nææ... Her kunne man spille spil som at være raptor og passe på æg for de sultne hulemænd... Eller hvad med noget SPR agtigt gameplay eller et lava race?.... Snøft det var fedt!

Men andre spil du bare må have til 64eren:

-Majoras mask
-Donkey kong 64
-banjo kazooie/tooie
-diddy kong racing
-mario golf
-mario kart
-mario tennis
-paper mario
-jet force gemini
-goldeneye

og mange andre!!! Goremon 64 var faktisk helt okay;)
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/03-03 01:13 
Jeg understreger lige endnu en gang vigtigheden af at få fat på Beetle Adventure Racing, hvis du bare en en smule interesseret i arkade-bilspil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
seebergseebergSkrevet 19/03-03 16:00 
Yeear Beetle Adventure Racing er for vildt ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
EulogyEulogySkrevet 19/03-03 17:21 
jeg syntes da at i alle sammen har glemt 3 MEGET vigtige spil "MARIO PARTY TRILOGIEN" det er da et must for alle n64 ejere. jeg ville MEGET nødig undvære mine 3 mario party spil de er seriøst geniale at drikke til (jeg vil sige perfekte) men for at nævne andre spil så er zelda Oot også et spil der skal nævnes. og selvføldig så er der jo også majoras mask men det jeg ikke kan lide ved det spil er den forpulet måde tiden er sat sammen på men det er måske bare mig??
'Hi super nintendo Chalmers'
SaturinoXSaturinoXSkrevet 19/03-03 23:00 
Jeg giver dig ret, Mario Party er sjovt at game, når man drikker.... totalt..man blir skide sur over det mindste..især når man stjæler "ting" fra hinanden..total sjovt...

ligenu ihvertfald, søger jeg:
Mario Golf,Zelda: Majuras Mask
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
00Void00VoidSkrevet 04/05-06 19:29 
Tetrissphere.. Et sil jeg ikke rigtig er blevet træt af.. Et af de bedste puzzles nogensinde.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig