X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
millenniummillenniumSkrevet 06/04-20 20:46 
Beano>
Udgiverne (Arrow) kalder den faktisk ikke en 4K remaster - det er coolshop som fejlagtigt lister den som en "4K Blu-ray". Ved ikke om det er der mille også så eller købte den?

Bullseye!
The medium is the message.
DunwichDunwichSkrevet 17/04-20 19:12, rettet 17/04-20 19:16 
En kasse med Star Wars 4K UHD'ere.

Disney har endelig fået smidt DK tekster, på en dansk Star Wars UHD udgivelse også. Det har dog ikke fået mig til at dobbelt-dippe på de UHD'ere jeg allerede ejer - Solo og The Last Jedi feks.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/04-20 21:04 
Er de original udgaver med i boxen ? Fra 70-80’erne?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 17/04-20 21:25 
Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 17/04-20 23:06 
ChronoSousa>
Er de original udgaver med i boxen ? Fra 70-80’erne?

Det er ikke en samlet box med filmene jeg har, så det ved jeg ikke. Jeg har filmene enkeltvis - de kom bare i en kasse (fragt).

Eller mener du de originale, gamle bio udgaver? Nej, de er ikke udgivet på UHD.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/04-20 23:28 
Ok , troet du havde købt star wars saga i 4K (box set) :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KamekKamekSkrevet 30/04-20 13:26 
Skywalker Saga 4K box set :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
GreaseballGreaseballSkrevet 23/05-20 16:39 
Power Stone 2 -Dreamcast- Mint.
Forza Horizon 4 -XboxOne- Ny forseglet.
Robocop Vs Terminator -MegaDrive- God stand.
Sub-Terrania -MegaDrive- flot stand, uden manual dog.

Fundet hos Nintendopusheren i kbh. Han har lige fået en komplet(mener jeg) pal Dreamcast samling ind. Kun nogle få der er solgt. Så samlere værd hurtige ;)

Forza Horizon 4 kostede kun kr 100,- i forseglet stand. Hans priser er gode. Kan varmt anbefales.
dRxLdRxLSkrevet 23/05-20 18:00 
Komplet pal dreamcast samling? Gader viden hvis det har været?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 24/05-20 13:58, rettet 24/05-20 14:01 
Det er et godt spørgsmål, nogen der åbenbart ikke ville eje den mere.
Hold øje med Nintendopusherens side. Han lægger dem nok op med priser om nogle uger.

I ren værdi, mon ikke vi er på den anden side af 20.000 kroner for sådan en samling?
BeanoBeanoSkrevet 25/05-20 18:17 
I fortsat mangel på en Videopac G7000-bog, må man jo nøjes med det næstbedste...

Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?
Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?
ElgenElgenSkrevet 25/05-20 20:54, rettet 25/05-20 20:58 
Beano: Du mangler ikke Sensible Software (samme serie)? Jeg har en ekstra; sealed ...

Denne her: https://www.amazon.com/Sensible-Software-1986-1999-Gary-Penn/dp/0957576803
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 25/05-20 21:53 
Tak for tilbuddet men den ejer jeg allerede :)

Ikke samme serie eller forlag btw ;)
ElgenElgenSkrevet 25/05-20 21:58 
Ah ok. Bare samme look-and-feel på coveres så };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 26/05-20 08:34 
Jeg mangler Amiga-kompendiet. Så har jeg dem som jeg har affektioner omkring :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/05-20 16:13 
Elgen>
Ah ok. Bare samme look-and-feel på coveres så };-P

Ja der er nok lidt af den samme æstetik over dem :)
ElgenElgenSkrevet 30/05-20 13:37 
Der er begyndt at være loppemajrked om lørdagen på torvet foran Kronen i Vanløse igen. Fandt et HORI RA V3-SA til en 50’er. Det synes jeg er ok };-P

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 30/05-20 13:38 
Snyd :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 30/05-20 15:53 
Fighting Vipers 2 til Dreamcast. Flot mint udgave fundet hos Nintendopusheren i kbh.
Han har mange flotte DC titler på lager.
JmogJmogSkrevet 04/06-20 22:28 
Teknisk set var det ikke i dag, men hvis I nu forestiller jer det var tirsdag i dag :-D

iPad Pro 2020 11” 256GB
iPad Magic Keyboard
Apple Pencil 2
Airpods Pro

Jeg vil ikke lyve. Det var en ret god tirsdag.
Hvad kom ind ad døren i dag?
DunwichDunwichSkrevet 05/06-20 09:44, rettet 05/06-20 09:45 
Jmog > Airpods Pro, er det bedste mine ører har oplevet, når det kommer til musik, og den aktive noise cancellation er genialt, når man går lange ture, og biler og anden trafik, popper op. Simpelthen genialt, og lydkvaliteten er ligaer over, hvad jeg havde troet muligt.

Hvilket samtidigt bringer mig til, hvad der kom ind af døren i dag:

Matt Gray's Reformation 3.

FLAC filerne konverteret til ALAC, og så over på iPhone og ud i AirPods Pro. Det er en smuk ting.
JmogJmogSkrevet 06/06-20 00:31 
Ja, noise cancelling featuren er virkelig imponerende. Jeg har testet en del høretelefoner med noise cancelling på mit arbejde og ingen af dem kommer i nærheden af at være så effektive som Airpods Pro.

Transparency featuren er også ret smart fundet på. Den slår noise cancelling fra, men lader lyd komme igennem åbningerne på ydersiden som den ellers bruger til trykudligningen. Resultatet er at man kan have dem siddende i øret og uden problemer høre alt hvad folk siger til en eller bare ens egen stemme, når man har en telefonsamtale, så man ikke står og råber. Jeg er ret vild med dem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-20 01:29 
Jeg fik en iPhone SE 256GB (til musikken) den anden dags. Den er meget barsk :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-20 15:30 
Yamaha CD-S700 CD-afspiller.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 04/08-20 22:36 
Samsung Q80R 65 til stuen, og et LG B9 55 til gamerværelset.
dRxLdRxLSkrevet 09/09-20 11:07 
Hvad kom ind ad døren i dag?

Altid sjovt at købe ind på firma-kortet. Men denne strømforsyning var alligevel lidt vildere end jeg havde forestillet mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/11-20 04:37 
- Super Meyers Odyssee
- Papir Meyer: Origami Kongen
- Zeldas Benstump: Det Vildes Åndedrag
- Nintendo Switch Pro Controller

Og dagen forinden:
- Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

- En Switch inkl. et "gratis" Nimtændo Pappo (LABO) kit. Maskinen skulle have været med Neon Red + Neon Blue Joy-Cons, men den gad Power i Herning ikke have på lager alligevel, så jeg fik en Fortnite version med gul + blå Joy-Cons og noget semi-nuttet artwork på docken til samme pris.
Spillet er pre-installed, men kan forhåbentlig slettes fra maskinen... Det vigtigste er egentlig bare, at det stadig er udgaven med bedre batteri. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 12/11-20 08:28, rettet 12/11-20 08:29 
Så mangler jeg bare noget jern...

Hvad kom ind ad døren i dag?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-20 15:16 
Mit Demon’s Souls og Spider-man er ikke kommet i dag :O

Men det går nok. Nu må vi se om jeg overhovedet får en maskine :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/11-20 15:29, rettet 12/11-20 15:38 
Der er knald på hos coolshop for tiden - jeg fik i går eftermiddag en mail om at Sackboy var ekspederet, men den blev først afhentet af DAO i morges iflg. trackingen.
BeanoBeanoSkrevet 12/11-20 16:20 
Fik også en DualSense controller i dag :D
millenniummillenniumSkrevet 13/11-20 08:52 
Game & Watch Super Mario Bros.

Hurtig levering fra Kold Butik.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 13/11-20 10:46 
Godt produkt eller bras?
millenniummillenniumSkrevet 13/11-20 15:04 
Den har Nintendos quality feel. Knivskarp skærm med super klare farver. Genopladeligt batteri.

Det eneste den mangler er "støttefoden" på bagsiden, så man kan stille den op. :P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 13/11-20 16:46 
Fik også min enhed i dag - enig i det du skriver. Fin kvalitet men der mangler en stand/fod.

Kan man sætte den til 24 timers ur i stedet for AM/PM? Jeg fandt ikke lige muligheden.
millenniummillenniumSkrevet 13/11-20 17:35 
Nej, det er lidt 80'er artigt at navigere efter AM/PM :D Men det passer måske også meget godt med den.

Fed æske i øvrigt.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 13/11-20 19:33, rettet 13/11-20 19:34 
-Spil & Se: Overordentlige Mario-brødre
-Forbavselse: Edderkoppemand: Moralske Mil (PS4)
-Sjælekaliber VI (XO)
-Kongerigehjerter III (PS4)
-Antony Høgs Professionel Skateboarder 1+2 (XO)
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 14/11-20 12:28 
millennium>
Nej, det er lidt 80'er artigt at navigere efter AM/PM :D Men det passer måske også meget godt med den.

Fed æske i øvrigt.

Ja det et fint produkt. Jeg har endnu ikke set den tearing som var i traileren.

Tip: Prøv at holde A-knappen nede i 5 sek. på ur-skærmen ;)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/11-20 12:12 
Shit godt nok et flot spil Lomax til ps1.
Meget i stil som Flink.
Tog mig også en krig at finde en kopi i Mint.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/11-20 15:07, rettet 19/11-20 15:08 
Ingen PS5 kom ind ad døren...endda forudbestilt for 2 mdr siden, f**k Sony, f**k Hap***.dk :P

(står dog med Dark Souls i hænderne)

PS: Al right, skal ikke beklage mig - min forudbestilling hos Coolshop dags dato gik igennem, trods site crash flere gange. Tip: Det gik pænt tjept med at tilføje varen i kurven via Favoritter i kontoprofilen og ikke selve produktsiden, som 3K+ havde travlt med at sidde og opdatere i deres browser... ;P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-20 15:11 
Min gik også igennem hos Coolshop netop nu. Utrolig skuffet over at Dustin ikke leverer eller giver nogen information. De gik endda igang med at sælge før officiel start og der skyndte jeg mig at købe.

Det er helt sikkert ikke dem jeg bruger en anden gang :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/11-20 15:14 
Jeg føler mig meget heldig med en PS5 på bordet ved siden af mig. Glæder mig til at sætte den til i nat :D

Håber alle der missede den i første omgang snart kan få en også.
j/k
slk486slk486Skrevet 19/11-20 15:16 
ChronoSousa>
Shit godt nok et flot spil Lomax til ps1.
Meget i stil som Flink.
Tog mig også en krig at finde en kopi i Mint.

Ja, flot, men ikke super godt svjh :/
j/k
Soren47Soren47Skrevet 19/11-20 16:11 
I må endelig sige hvis I ser nogen til salg et andet sted :)
Jeg kom hverken igennem hos Bilka eller Coolshop :b
BeanoBeanoSkrevet 19/11-20 16:17 
PlayStation 5 (disc version) fra Coolshop.
KamekKamekSkrevet 19/11-20 16:36 
PS5 :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/11-20 17:32, rettet 19/11-20 17:34 
Jeg har set flere PS5 (disk) på DBA til 8-9K (en enkelt var oppe på 19K til FAST PRIS!!). Wtf :/

Nogen andre, der er ved at være lidt halvtrætte af at høre på folk, som allerede har PS5 stående ved siden af sig...og som ynder at poste pics af dette i diverse indlæg... (hint: brugernavn = "B....")

;D

Konsolkongen>
Min gik også igennem hos Coolshop netop nu. Utrolig skuffet over at Dustin ikke leverer eller giver nogen information. De gik endda igang med at sælge før officiel start og der skyndte jeg mig at købe.

Det er helt sikkert ikke dem jeg bruger en anden gang :(

Dvs. over en time senere, Coolshop åbnede for nye bestillinger?! Alligevel imponerende...gik ud fra de allerede havde lukket for flere ordrer inden 14.30 (men folk oplevede nok for mange site crashes). Fik bekræftet pr. mail, men jeg regner ikke med noget, før de rent faktisk har sendt den med posten :o)

(Beklager min manglende tilstedeværelse på P:R og evt. manglende follow-up på indlæg i 2020 - af diverse fysiske og mentale årsager, men overskuddet er ved at være tilbage...)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-20 18:02 
Nej nej det var nok samtidig med dig. Synes bare det var rimelig tæt på jeg skrev :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/11-20 18:43 
Ok :) ...min ordre hos Coolshop blev oprettet 14.24. Jeg er stadig (halv)utryg ved situationen :!

I det relaterede nyhedsbrev fra i går lød det...

Du kan forudbestille en PS5 i morgen
Jacob fra Coolshop
18 Nov 2020, 16:33
...
I morgen kl. 14.00 åbner vi for et meget begrænset antal af PlayStation 5

Hvis du er heldig at få fat i en, forventer vi at kunne levere disse senest d. 15. december og sandsynligvis før.
...

Jeg ligger måske bare for meget negativt i ordet "forventer" som om, at man også skal være "heldig" for at få tilsendt konsollen senest 15. dec :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/11-20 18:44, rettet 19/11-20 18:44 
Ok :) ...min ordre hos Coolshop blev oprettet 14.24. Jeg er stadig (halv)utryg ved situationen :!

I det relaterede nyhedsbrev fra i går lød det...

Du kan forudbestille en PS5 i morgen
Jacob fra Coolshop
18 Nov 2020, 16:33
...
I morgen kl. 14.00 åbner vi for et meget begrænset antal af PlayStation 5

Hvis du er heldig at få fat i en, forventer vi at kunne levere disse senest d. 15. december og sandsynligvis før.
...

Jeg lægger måske bare for meget negativt i ordet "forventer" som om, at man også skal være "heldig" for at få tilsendt konsollen senest 15. dec :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig