X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 20/08-17 17:20, rettet 23/06-18 15:20 
Stardew Valley Vinyl
Hvad kom ind ad døren i dag?
Back: https://tinyurl.com/yco9par4 / Vinyl: https://tinyurl.com/ydy8mk2d

Selve spillet var en af de mest solgte titler på Steam i de første par måneder af sin udgivelse.
Jeg er glad for soundtracket kom på vinyl og i en nice gatefold :)

Castlevania VI Vinyl
Hvad kom ind ad døren i dag?
Back: https://tinyurl.com/yctjnvl8

For at fejre 30 årsdagen for Castlevania franchisen, har Mondo udgivet det original SNES soundtrack fra 1991 på 45rpm vinyl.
Soren47Soren47Skrevet 20/08-17 23:04 
Ej, hvis jeg vidste de solgte den Stardew Valley havde jeg købt én! :) Håber på en tredje presning.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-17 23:12 
Det er godt nok ærgerligt med det Castlevania cover :( Men super musik stadigvæk :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 21/08-17 08:25 
Yeah, enig i at både CV1 og 4 coversne var rimelig ærgerlige. Heldigivs er coveret på den udgivelse de lavede til 3'erens soundtrack, som er det eneste jeg havde interesse i, rimelig fedt:

Hvad kom ind ad døren i dag?

Det er stadig fuldstændig malplaceret i forhold til spillets tone, men i det mindste er det ikke grimt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 21/08-17 11:02 
Mondo eksperimenterer meget med deres cover designs og de rammer desværre ikke altid plet.
Jeg er heller ikke vild med CV1 og CV4 coveret, men i det mindste er CV4 vinylen i høj kvalitet.

Soren47: Stardew Valley's first og second pressing solgte ud hurtigt, så jeg tror der er gode chancer for en tredje udgivelse :)
Soren47Soren47Skrevet 21/08-17 13:30 
Jeg har meldt mig til deres nyhedsbrev. Så har jeg måske en chance næste gang :)
--Skrevet 22/08-17 23:46, rettet 23/08-17 15:50 
Svigermor kom i dag forbi med nogle klistermærker til mit lille RetroPie projekt. Nu mangler der blot lidt lys i toppen - som er bestilt, hvorefter jeg er done med det :)

Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag?

flere billeder af processen.
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/08-17 06:09 
Well done!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 23/08-17 10:10 
Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?
slk486slk486Skrevet 23/08-17 10:19 
Fed boks. Gad vide hvornår min kommer :/
j/k
BeanoBeanoSkrevet 23/08-17 10:28 
Meget snart tror jeg, trods alt ikke langt fra Tyskland :)

Fin pakke og cool med et micro-SD kort som indeholder spil, soundtrack og bonuses, men kunne godt håbe på en tykkere kvalitet af boksen. ift. f.eks. dem fra Psytronik, virker det billigt.
slk486slk486Skrevet 23/08-17 10:43 
Har vist kun fået de store kasette udgaver fra Psytronik, så kender ikke pap-kvaliteten, men det kan kun være bedre end min originale Purple Hearts, der nærmest bare er papir :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 23/08-17 11:07 
Heldigvis sender Poly.Play spillet godt emballeret, så det skulle gerne nå frem i god stand :)

Dansk unboxing, på engelsk:
https://www.youtube.com/watch?v=6vE_vANT3p8
millenniummillenniumSkrevet 26/08-17 16:57 
Uncharted : The Lost Legacy

Ægte Nordic version.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/08-17 15:13 
Plague Road, Jotun, Guacamelee og Yakuza Kiwami

I bliver altså nødt til at lave Play:Right databasen om snart, fordi jeg er ved at blive idiot over at jeg ikke kan tilføje halvdelen af mine spil til samlingen da de "Kun er digitale" og jeg kan ikke tilføje dem til databasen da de allerede eksitere

Hvad kom ind ad døren i dag?
BeanoBeanoSkrevet 04/09-17 16:37, rettet 04/09-17 16:39 
Uncharted : The Lost Legacy... engelsk udgave, på engelsk, fra england.
Og Yakuza Kiwami
--Skrevet 04/09-17 16:51, rettet 06/09-17 07:38 
Lys til toppen af min lille RetroPie μArcade

Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Animal Soccer World
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 05/09-17 18:16, rettet 23/06-18 15:21 
Thimbleweed Park (KS)
Det ser ud til at jeg er en af de første som har fået den boxed version ind :)
Hvad kom ind ad døren i dag?
Hvad kom ind ad døren i dag?
millenniummillenniumSkrevet 05/09-17 21:30, rettet 05/09-17 21:32 
Ååårh sejt!! Bare det var mig (som havde backet).

Har du sprættet folien op? Tør du? :-P
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 06/09-17 00:06 
"Not a walking simulator!" - lol :'D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 06/09-17 09:24 
"16,777,216-Color version" :'D
j/k
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 06/09-17 15:40 
Den er stadig forseglet, men jeg er da spændt på hvad som er i den, da vi kickstart backers ikke har fået hele indholdet at vide endnu :)

Jeg tror jeg venter lidt og ser en unboxing først :P
millenniummillenniumSkrevet 06/09-17 16:15 
Om 10-15 år ligger der sealed editions på eBay for de mest utrolige priser. :D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 16:25, rettet 06/09-17 16:25 
Endeligt een i fin stand jeg turde købe...

Hvad kom ind ad døren i dag?

Og Knack II GOTY Edition
millenniummillenniumSkrevet 06/09-17 21:37 
C64 er som veteranbiler. Man skal være forberedt på lidt kærlig pleje. Jeg fik sat køler-blokke i min, da boardet ellers kan blive ret varmt. Nogle anbefaler også kraftigt en power surge blocker, som beskytter grafikchips mod overbelastning hvis strømforsyningen ryger. (Har jeg dog ikke). Det er jo et historisk monument, så pas godt på den. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 06/09-17 21:42 
...og mod røven ud af bukserne på den :3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/09-17 21:44, rettet 06/09-17 21:45 
SD2IEC.... det er en billig lille gave til nutidens C64 ejere. Medmindre man elsker loading screens :-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/09-17 22:04, rettet 06/09-17 22:06 
millennium>
C64 er som veteranbiler. Man skal være forberedt på lidt kærlig pleje. Jeg fik sat køler-blokke i min, da boardet ellers kan blive ret varmt. Nogle anbefaler også kraftigt en power surge blocker, som beskytter grafikchips mod overbelastning hvis strømforsyningen ryger. (Har jeg dog ikke). Det er jo et historisk monument, så pas godt på den. :)

Will do, selvføli' ;) Der skal klart heat-sinks i som min C-enhed. Anvender allerede en power-saver som forsvar imod Kamikaze-PSU.

Jeg har også en Ultimate II+ på vej, tog endeligt springet. Den står nu på havregryn i sep-okt :P
millenniummillenniumSkrevet 07/09-17 07:21 
Nå ja - I forgot. Du er jo ikke amatør. :-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 07/09-17 08:59 
Med en Ultimate II+ bliver man automatisk opgraderet til semi-pro :)
BeanoBeanoSkrevet 07/09-17 16:51 
Så kom den...

Hvad kom ind ad døren i dag?
millenniummillenniumSkrevet 10/09-17 07:58 
Doom (PS4) UAC pack

Fandt den i Gamstop til 149kr.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 15/09-17 08:37 
Ok, den kom så ikke HELT ind af døren... :-D

Hvad kom ind ad døren i dag?
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 24/09-17 08:55 
En MSI Nightblade X2-253EU ungdoms Gamer PC med lys i :D

Kæft den er fed. Købte også Shadow Warrior 2 som lunch. Det FPS er jo lavet til mig :O Spiller det med en PS4 controller og alt køre derud af. Virkelig en fed maskine!

Men hold op jeg er dårlig til at finde rundt i Win 10 :P
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 24/09-17 09:55 
Ingen kan da finde rundt i Win10 :-D
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/09-17 12:15 
^ Jeg kan. Og ellers kommer man pænt langt ved at søge, i stedet for at klikke på alt som en gammel kone.

Til gengæld er vores Macbooks og iMac* på arbejdet en omgang ulogisk gylle at finde rund i for mig. :P


*Det er så bestemt heller ikke min chef vi kan takke for, at man har valgt dyrt Apple grej til et forsorgshjem, men hurra for bindende leasingaftaler.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
UnnamedUnnamedSkrevet 12/10-17 22:48 
Jeg fik lige købt en “PlayStation 4 - 20th anniversary edition” Komplet med kasse og manualer m.m. Kun 12.300 eksemplarer i verden :)
XiwanaXiwanaSkrevet 13/10-17 15:17 
Er det efterårsferie? Det tror jeg nok, det er!
Hvad kom ind ad døren i dag?
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/10-17 18:41 
Klipsch Reference On Ear Bluetooth hovedtelefoner.

De lyder ret godt. Mid og highs er en smule mere dominerende end bassen, men det var nok de mest lineære jeg kunne finde til prisen. Jeg foretrækker også mindre bass og flere detaljer normalt, så det er helt fint :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/10-17 14:53, rettet 31/10-17 14:54 
Lækker NEOGEO bog fra bitmap-books.co.uk

Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag? Hvad kom ind ad døren i dag?
GreaseballGreaseballSkrevet 31/10-17 18:30 
FancyPants>
^ Jeg kan. Og ellers kommer man pænt langt ved at søge, i stedet for at klikke på alt som en gammel kone.

Til gengæld er vores Macbooks og iMac* på arbejdet en omgang ulogisk gylle at finde rund i for mig. :P

^ Jeg er meget enig i hvad der er blevet sagt her ;)

Var lige forbi den nye Power der åbnet over for Lyngby Storcenter. Der var lige det nye Assassins Creed til lidt 300. Det kunne jeg godt lige bruge til at slappe af med oven på den omgang undersøgelse jeg lige har været igennem. Så haps.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-17 19:20 
Jeg kan godt lide Macs :)

Jeg slår desværre ud i voldsom skørbug hver gang jeg har været på Windows. Og det er så dyrt med tandlæger :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/10-17 20:14 
@greaseball: God fornøjelse med ACO, det er en lækker verden at tage på eventyr i :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/10-17 21:26 
Konsolkongen>
Jeg kan godt lide Macs :)

Macbook Air er bestemt også lækker i både design og kvalitet, og det samme med iMac.
Personligt får jeg bare knopper af deres OS, og jeg kan ikke rigtig rode med dual boot på dem :P

Men nu har min chef for nyligt indkøbt tre små HP bærbare via Refurb, med nyere indmad og SSD... Til en totalpris på det samme som 4 stykker Æble (og muligvis en iPhone 6, hvis den også er på kontrakten) koster stedet at lease pr. måned.


Ikke at der er det fjerneste galt i leasing for firmaer... Men igen, vi er et forsorgshjem for unge hjemløse mellem 18-30 år. Nogle gange kan det sgu godt føles lidt som at klaske dem i fjæset med et bundt pengesedler, velvidende at nogle af beboerne ikke ejer andet end det sæt tøj de ankommer i.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 01/11-17 10:42 
Beano>
@greaseball: God fornøjelse med ACO, det er en lækker verden at tage på eventyr i :D

Tak :) Nyder det allerede. Skal lige lærer det kamp system, det nye som de har lavet. Dog må jeg sige at default indstilling til det ikke er min smag. At bruge skuldre knapper til angreb, nej. Så er jeg glad for deres alternative setup. Det virker mere som noget man kender fra andre spil af samme type :)
BeanoBeanoSkrevet 01/11-17 11:25 
Jeg skiftede også til alternativ kontrol med det samme :)
GreaseballGreaseballSkrevet 01/11-17 17:33 
Ja default var lidt for alternativ for min smag :p
WonderboyWonderboySkrevet 01/11-17 17:36 
Hvad kostede sådan en?
Beano>
Så kom den...

Hvad kom ind ad døren i dag?
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 01/11-17 18:02 
Jeg gav kr 1400,- inkl. tape-adaptor og forsendelse.
slk486slk486Skrevet 01/11-17 18:45 
Unnamed>
Jeg fik lige købt en “PlayStation 4 - 20th anniversary edition” Komplet med kasse og manualer m.m. Kun 12.300 eksemplarer i verden :)

Kun en lille smule misundelig ;)
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig