X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

snk capcom site anbefaling

Reply
flottenheimerflottenheimerSkrevet 23/09-03 17:43, rettet 23/09-03 17:46 
det er sikkert en gammel nyhed, men jeg har lige opdaget snk-capcom sitet. og det er faktisk et ret fedt officielt site.

- læs masser af retro artikler om bl.a. snk-capcom, indscannet fra RePlay magazine [super retro guf ahead!]:
http://www.snk-capcom.com/htm/rpm.htm

- og lige nu har de masser af videoer fra det netop overståede arcade AMOA 2003 show på forsiden:
http://www.snk-capcom.com/

- der er også videoer, wallpapers og alt muligt andet guf på sitet. way to go snk-capcom...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 23/09-03 17:45 
Og så i morgen kommer du med den store nyhed om at SvC udkommer på PS2 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 23/09-03 18:17 
Nåhja, lad ham nu bare.. Du vidste jo heller ikke at SSX 3 var på vej :P.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 23/09-03 19:07 
Man kan ikke forvente at jeg kender til et spil der ligger ude i fremtiden, med mindre det er en 2D shooter, 2D fighter eller selvfølgelig et Square RPG :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 23/09-03 22:01 
Naiera, play:right ville nu ikke være helt det samme uden din tilstedeværelse. Det er bare rigtig dejligt, at du sådan går og holder os alle sammen godt og grundigt i ørene. Jeg ved ikke med alle de andre brugere, men jeg bliver ihvertfald lidt små-glad og positv af det.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 23/09-03 22:08, rettet 23/09-03 22:10 
- og er der forresten en af jer der ved om Dolphin Blue udkommer på en af konsollerne, og evt. hvilken og hvornår? Det ser sjovt ud, og minder mig på en eller anden måde om Chariot fra 3 Wonders.
NaieraNaieraSkrevet 23/09-03 22:13 
flottenheimer >
Naiera, play:right ville nu ikke være helt det samme uden din tilstedeværelse. Det er bare rigtig dejligt, at du sådan går og holder os alle sammen godt og grundigt i ørene. Jeg ved ikke med alle de andre brugere, men jeg bliver ihvertfald lidt små-glad og positv af det.

Arj, lad nu være med at tage det SÅ seriøst. Det VAR altså for sjov, også derfor jeg havde ;) på til sidst.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me