X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Final Fantasy 7 Remake/Sequel?


Reply
SephirothSephirothSkrevet 23/09-03 15:56, rettet 23/09-03 15:57 
Der er efterhåden dukket en hel del >rygter< op, der siger, at enten en efterfølger eller et remake af Final Fantasy 7 er på vej.

Jeg har prøvet at samle lidt op på det hele:

- SquareEnix lancerer helt nye ShinRa figurer... seks år efter udgivelsen af spillet!

- SquareEnix udgiver et nyt, hemmeligt, spil til GameCube: The latest V-Jump issue profiled Square-Enix's development teams and Production Team 2 (Final Fantasy Crystal Chronicles) are working on a new secret game.

Production Team 2, headed by Akitoshi Kawazu (SaGa series, FFCC), is now funded by Nintendo's Q Fund so it would be highly irregular if the new secret game is not for a Nintendo console. The game is currently under wraps and not allowed to be mentioned to the public yet, but when the game is announced, GCL will report it, so stay tuned.

- Andre rygter siger, at spillet er en ShinRa-sidestory og vil udkomme på PSOne.

- http://www.jeux-france.com/Affichage_News.php3?Id_news=934

- Og så har Squenix sagt, at de på TGS vil afsløre et vigtigt spil - som nu nok er Kingdom Hearts 2!

Alt det overstående er selvfølgelig bare spekulationer, og måske findes spillet overhovedet ikke, men en efterfølger eller et remake ville da ikke være af vejen!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 23/09-03 17:43 
Og jeg har så læst at det også kunne være et PSP spil... Det skal dog tilføjes at der bliver solgt merchandise fra f.eks. FFVIII ligesom FFVII på TGS...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 23/09-03 18:01 
Forresten, så har Squenix også fjernet linket til deres FF7-site på den officielle site. Siden er dog stadig at finde, hvis man kender til adressen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 23/09-03 18:36, rettet 23/09-03 19:07 
Det bliver spændende at se hvad de selv siger på fredag :)

Men en Shinra sidestory kunne være fedt. Hvis det da foregår før eller parallelt med FF7. De fleste Shinra folk døde jo.


Lidt flere rygter
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SephirothSephirothSkrevet 23/09-03 19:08 
Jeg tror det var, det japanske magasin, QUITER, der nævnte, at spillet ville dukke op på en platform som ingen regner med, så PS2 er udelukket.

Og da Square Enix er blandt de eneste top udviklere, der rent faktisk stadig laver spil til PSOne (Final Fantasy Origins og snart Front Mission 1st), kunne den også være en mulighed.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RonaldoRonaldoSkrevet 23/09-03 19:08 
Det bliver måske ikke så vellykket på PSP enda, et 40 timers spil og en maskine der skal oplades hver 4-5 time. Desuden kan UMD maks. indeholder 1.6GB, så spillet fylder nok et par stykker.

Nintendo på den anden side har allerede nu sørget for to remakes af ældre PSOne superhits, så hvorfor ikke også FF7? Selvfølgelig skal man ikke bare ødelægge en klassiker, men REmake var endnu bedre end det org. og MGS:TS ser meget lovende ud.

En PSOne sidestory-cheap-produktion-cash-in-sequal ville være dumt. Det ville aldrig kunne leve op til de forventninger det ville få.
MarcusMarcusSkrevet 23/09-03 19:20 
Ja, håber også det kommer :) Ville gerne se en Sephiroth side eventuelt.....men det er jo logisk nok.....tjah.....de kan vel bare sige at det lignede at de shinra folk så som Scarlet, Heidegger og Rufus så ud til at dø men da man ikke så dem dø kunne de godt ha' overlevet......noget i samme stil kunne ændres omkring Presiden Shinra hvis det blev nødvendigt.
SephirothSephirothSkrevet 25/09-03 09:54, rettet 25/09-03 10:08 
Gode.... nej, FANTASTISKE nyheder. Beste nyheder i meget lang tid, og man bliver jo næsten helt ligeglad med FFXII og alt andet.

Lad mig præsentere de allerførste screens fra Final Fantasy VII: Advent Children. Umiddelbart tror jeg, det er til PS2, men er sku ikke sikker.... (?) Er osse ligeglad, for det ser vildt blæret ud!

(Besvimer)

... nej ikke helt :P Den japanske tekst siger, at spillet vil udkomme i 2004 og finde sted to år efter det originale FFVII.

Og så er to nye Kingdom Hearts spil også annonceret - KH2 til PS2 og KH:Chain Memories til GBA. Spændende!

Edit: Noget tyder på, at der slet ikke er tale om et spil, men en film derimod... øv!


FFVII: Advent Children
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/09-03 10:16 
Er du sindsyg det lyder fedt!, at det kommer altså.... det ender nok med at slå alle tidlige forventniger til noget som helst spil! tusind tak for at du deler dine japanske-tekst-læse-forståelses-egenskaber med os!!!

Hvor lang tid tog det dig egentlig at lære japansk, hvis det altså er japansk det der står?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SephirothSephirothSkrevet 25/09-03 10:20 
Babelfish på AltaVista ;) Og som sagt ser det ud til, at det ikke er et spil alligevel! Det er sku en skam...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/09-03 10:25 
Jeg det tar pynten af træet, men vi ka da glæde os over at square-enix ikke helt hat glemt spillet! Så kan det jo være at de senere indser at det er et nyt spil, og ikke en film, vi vil ha!

Jeg nåede ikke at læse din EDIT inden jeg skrev mit indlæg
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SephirothSephirothSkrevet 25/09-03 10:32 
Ja, FFXII er sku ikke glemt alligevel ;) Bring it on!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/09-03 10:39 
Ja der bliver fandme stort når det kommer! Jeg kan bare ikke li idéen om at det er EA der skal udgive det, jeg ved ikke hvorfor, men det passer bare ikke rigtig sammen synes jeg.

Jeg havde bare håbet på at FFX-2 måske kunne nå at ligge under juletræet, men det bliver først næste år så.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SephirothSephirothSkrevet 25/09-03 11:24 
FFXII og FFX-2 er ikke det samme!


BTW: Kingdom Hearts 2
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 25/09-03 11:35 
Ja, det ser ud til at FFVII:AC er en dvd film...
NaieraNaieraSkrevet 25/09-03 12:04 
Palsgaard >
Ja der bliver fandme stort når det kommer! Jeg kan bare ikke li idéen om at det er EA der skal udgive det, jeg ved ikke hvorfor, men det passer bare ikke rigtig sammen synes jeg.

Med mindre min hukommelse totalt slår fejl er det altså ikke først gang, de udgiver et FF spil!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 25/09-03 12:07 
Nej, jeg mener også, at EA har udgivet nogle Square spil i USA, men ikke i Europa...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 25/09-03 14:56 
Palsgaard >
...men vi ka da glæde os over at square-enix ikke helt hat glemt spillet! Så kan det jo være at de senere indser at det er et nyt spil, og ikke en film, vi vil ha!...

Lad os håbe på det!

Det lyder egentlig underligt, at Square-enix skulle have mod til at kaste sig over endnu en film efter at have brændt fingrene så grueligt på The Spirits Within...
元気ですか。
ChronoChronoSkrevet 25/09-03 15:15 
Jeg ville nu også helst have haft et spil. Men en film er da heller ikke dårligt. Spirits Within var efter min mening en god film, så jeg tror på at en ny Final Fantasy film vil blive god.

Men Kingdom Hearts 2 ser jo endnu bedre ud. Og jeg glæder mig til at høre hvad GBA spillet bliver for noget. Lidt synd hvis det bare bliver et simpelt platformspil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 25/09-03 16:02, rettet 25/09-03 16:06 
Jeg er nu glad nok for, at det bliver en film på den led; at ens forventninger bliver ændret. For jeg tror nemlig, at de ville have (meget meget) svært at ved lave en FFVII-2, så "mange" år efter. Og forventningerne til sådan en 2er ville jo blive sindsygt høje. Nu bliver de (forventninger) jo nok, som I også skriver lidt mere a´la Sprits Within efterfølger. (Hvilket var en god film IMO)

Nu skal jeg bare skynde mig at få banket Sephiroth - jeg har været så tæt på, så mange gange....!!

Iøvrigt lidt spøjs at det KH udkommer på både GBA og PS2, det plejer jo at være GBA og GC, med mulighed for at udnytte link funktionen. Og ja jeg ved godt, at KH kun udkom på PS2

Uha jeg glæder mig...
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
KilroyKilroySkrevet 25/09-03 16:20 
En FFVII-2 film!? Jeg... Det er jo... Jeg mener... Det...
(Det er så fedt at jeg overhovedet ikke kan finde ord for det, derfor vil jeg bare nøjes med at savle!)
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 25/09-03 16:58 
Synes nu også at idéen om en ShinRa sidestory var ret fed eller bare et remake. Men hvad, en film er da bedre end slet ingenting =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
YamadaYamadaSkrevet 25/09-03 17:00 
ligemeget om det bliver til et spil eller en film er min tiltro stor nok til Square-enix mht at det nok skal blive en success ^_^
AHH vil lige vedhæfte at jeg heller ikke er lige tryg ved at EA nu skal have en finger med i spillet (FFX-II):(
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
NaieraNaieraSkrevet 25/09-03 17:02 
Som sagt er det altså ikke noget nyt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/09-03 17:02 
Naiera >


Med mindre min hukommelse totalt slår fejl er det altså ikke først gang, de udgiver et FF spil!


Det viste jeg faktisk ikke, men næste gang kunne det jo være at du kunne ta rønnebærene ud af og svare pænt!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/09-03 17:04 
Sephiroth >
FFXII og FFX-2 er ikke det samme!

jeg forstår ikke hvad du mener? jeg ved godt det ikke er det samme, jeg var bare under det indtryk at FFX-2 såvel som GT4, var en af de store titler der alligevel ikke nåede julehandlen.

Men det kan da godt være at det er mig der tager fejl!?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
3of193of19Skrevet 25/09-03 17:15 
FFX-2 er en direkte opfølger til FFX (10). FFXII er et andet spil, (FF12).
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/09-03 17:17 
Læs lige ovenstående tråd IGEN! jeg ved GODT det ikke er det samme ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SephirothSephirothSkrevet 25/09-03 18:37 
Yamada >
AHH vil lige vedhæfte at jeg heller ikke er lige tryg ved at EA nu skal have en finger med i spillet (FFX-II):(

EA laver jo ikke om på spillet! De udgiver det bare og tjener en masse penge.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/10-03 08:36 
*****Lidt spoiler*****

Okay nu lykkedes det mig endelig at få slået Sephiroth og få set slutningen. Og hvor er jeg bare glad for, at FFVII-2 filmen kommer. Jeg kan næsten ikke vente.


***Spoiler om slutningen***
***************************
Fint nok at de fik reddet jorden, men hvad skete der med personerne?? Spillet gør meget ud af at fortælle personernes historie, men hvad der sker bagefter, hører vi intet om. Det glæder jeg mig til at få en film på.
Både FFIV og FFVI (som jeg har spillet) formår da at gøre dette.
Jeg var og er stadig ikke helt tilfreds med slutningen. Så nu går jeg bare og tæller dage til dvden udkommer.

****
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
TLTLSkrevet 05/10-03 12:46 
Søster Salsa >
*****Lidt spoiler*****

Okay nu lykkedes det mig endelig at få slået Sephiroth og få set slutningen.

Så er der bare tilbage at dræbe alle weapons :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Username
Password
Remember me