X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.2: Lost & found


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 14/09-03 23:57, rettet 14/09-03 23:58 
Som sædvanligt blev der nogle ting i overskud. De er i min varetægt og forbliver sådan, indtil de rette ejermænd melder sig. De kan enten udleveres til næste møde eller sendes mod portobetaling.

Overskud:

1 x Xbox-controller, standard - det skal tilføjes at "drop-out-delen" (altså det sidste ledningsstykke) formentligt mangler.

1 x Sovepose-hylster, mørkeblåt.

1 x Super Mario Sunshine, GCN - i min træthed fik jeg MULIGVIS antydet, at nogen var kommet til at tage mit SMS i perfekt stand og efterladt deres SMS i knap-så-god stand. Immervæk stod mit SMS dog hjemme på hylden, så det var ikke tilfældet. Jeg undskylder og beklager og håber at min negativitet ikke påvirkede nogen... ;)

1 x Dreamcast-AV-stik, composite med SCART-converter.

1 x PS2-controller.

1 x Standard strømstik.

Morale: Mærk jeres ting!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 15/09-03 00:08 
Ja-ja-ja - haha Rune.

Nu har du haft dit sjov, "Mikael mangler ikke noget" - kom nu, hvad har jeg glemt denne gang? ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 15/09-03 00:30 
Jeg havde også planlagt en stor "fiktiv-liste-over-glemt-MIKA-L-stuff" - men jeg er træt og glemte det... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 15/09-03 12:57, rettet 15/09-03 13:59 
Jeg mangler faktisk en Xbox controller uden "drop-out-delen", den har jeg nemlig selv:P

Jeg så godt at der lå en sådan controller på bordet inden afrejsen, men da D-paddet og "Back" knappen var mere end slidt regnede jeg med at jeg havde fået mit ned i tasken.
Og til en anden gang, må jeg nok lære at sætte mit navn på controller ledningen;P
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 15/09-03 13:28 
Et styks Xbox-controller uden drop-out til PS2 Playkid. Skal jeg sende den, eller vil du bare have den ved lejlighed?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 15/09-03 13:34 
Du kan bare give mig den ved lejlighed, jeg har stadigt 4 at gøre godt med, hvilket er rigeligt:)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 15/09-03 14:43, rettet 15/09-03 14:44 
MIKA-L >
Nu har du haft dit sjov, "Mikael mangler ikke noget" - kom nu, hvad har jeg glemt denne gang? ;)

Dit Apple-logo og platic til juvelen i din iBox controller :D (jeg har taget det med hjem)


Og forresten kan du nok godt skrive Xbox strømstik, da de så vidt jeg ved er de eneste, hvor der er "afskærmningsblok" på ved stikket...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/09-03 14:46 
Nope, for det er ikke det. Det var Guffys, selvom han var HELT SIKKER på, at han ikke havde glemt det ;p

Det er et andet - uden afskærmnings-tingen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 15/09-03 16:07, rettet 15/09-03 16:10 
Ah, vidste jeg ikke lige :)
Er kablet helt sort?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/09-03 16:14 
Jaeh, eller mørkegråt. Ligner et normalt PS2-powerkabel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 15/09-03 16:35 
Sikker på det ikke er Fizbans?
RJKRJKSkrevet 15/09-03 16:43 
Ja, han fandt sit.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 15/09-03 16:45 
ok, så har jeg heller ikke nogen idé om det :)
(Drxl lånte nemlig lige Fizbans strømkabel til DC'gameri :)
EulogyEulogySkrevet 15/09-03 17:06 
kan det passe at den ene ps2 controler lå i en lille pose (jeg mener at det var en fona pose)??
'Hi super nintendo Chalmers'
RJKRJKSkrevet 15/09-03 17:28 
Det kunne godt passe. Er det din?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/09-03 17:31 
Sikke et tilfælde, det hele er sørme mit... *host* :)
KTCKTCSkrevet 15/09-03 19:22 
En eller anden har efterladt sit Capcom Vs. SNK2 Millionaire Fighting 2001 (JAP) i min nye Dreamcast. Lækkert nok at jeg rent faktisk kan bruge den nu, men vedkommende vil nok gerne have sit spil igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
EulogyEulogySkrevet 15/09-03 23:37 
RJK >
Det kunne godt passe. Er det din?

Hvis den lå i en lille pose over i det ene hjørne så er det helt sikkert mit (doh) jeg kom i tanke om det da jeg var halvejs hjemme og gad entelig ikke at vende om :$ (var der entelig ikke også et kabel og et størm stik i den samme pose eller har jeg bare ikke fået pakket ordenligt ud endnu?)
'Hi super nintendo Chalmers'
RJKRJKSkrevet 15/09-03 23:43 
Yes, så er det altsammen dit. Skal jeg sende eller vil du have det ved næst kommende lejlighed?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 18/09-03 13:54 
KTC >
En eller anden har efterladt sit Capcom Vs. SNK2 Millionaire Fighting 2001 (JAP) i min nye Dreamcast. Lækkert nok at jeg rent faktisk kan bruge den nu, men vedkommende vil nok gerne have sit spil igen...

Ja tak. Kan jeg få dig til at sende det til mig?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 18/09-03 13:57 
Jo, det kan vi nok godt finde ud af. Hvordan skal jeg sende det og hvorhen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig