X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/09-03 18:51 
Nogen der nogen ide om hvornår de vil udgive det, flere steder kan man jo læse at det stort set er klart, men at M$ vil vente til det strategisk rigtige tidspunkt at udgive det på, what a load of #"€#£]"&?...
DommergaardDommergaardSkrevet 10/09-03 18:53 
Har hørt noget med April først! :/
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/09-03 19:29 
Spillet er uofficielt sat til april...så regn med maj næste år :)
soon the world will be one big computer
Zzap!Zzap!Skrevet 10/09-03 20:20 
At udskyde et spil 8 måneder på grund af strategiske overvejelser?!
Er det ikke lige at stramme den?
Det her kunne ende med, at ms bliver presset til at udgive før de havde tænkt sig! :D
Born to kill space
PlaykidPlaykidSkrevet 10/09-03 21:03 
Tjaa, hvis man altså kan kalde det at "udskyde" spillet, jeg mener, spillet har jo ikke gang haft en annoncerings dato, derfor kan det ikke være udskudt;)
Det var præcis det samme med HL2.
Og jeg siger spillet udkommer den 20 april, det kunne være for fedt:D
Spiller nu: Halo 3
ComradeComradeSkrevet 10/09-03 21:16 
Læste vist, at de gør det pga. de europæiske Live spillere, i håbet om at flere fornyer deres abbonement.

Det er vel en sædvanlig forretnings tankegang, men for os gamere er den til at brække sig over! :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/09-03 21:19 
Rygtet kommer fra spong.com! En kilde som IMO ikke er til at stole på.

I så selv E3 Demoen. Hvor mange hurtige ting der bare blev sat ind på det tidspunkt til showoff! Bungie har også sagt at de havde meget at gøre så derfor vil vi ikke se noget nyt til det før 0X3! Jeg mener ikke at den strategi vil være god og er heller ikke særlig microsofti! Det ville da ligne dem mere at give gratis månedere og downloadable content til folk! Ligesom med Kola cell mission i splinter cell ved EU Live launchen:)
Well crucify the insincere tonight...
ComradeComradeSkrevet 10/09-03 21:25 
Ja okay, det kan jo også diskuteres om det er bedst at få det ud til jul og så tage chancen og se, hvor mange der ikke fornyer deres abonnement eller omvendt.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PlaykidPlaykidSkrevet 10/09-03 21:53 
Jeg kunne godt tænke mig at få det ud så hurtigt som muligt, men på den ande side er man jo bange for om det kunne have betalet sig at de ventede og optimerede spillet:)
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 10/09-03 22:12, rettet 10/09-03 22:12 
Spillet er udsat på grund en ting, udvikling...
Nu skal man jo huske at halo 1 var otte år under udvikling og halo to kun har haft knap 2 år under udvikling, bedre udvikling af live del, optimering af grafik, lyd og gameplay er sagen, ikke det der rush med at udvikle hurtigt.
Jeg tror at alle vil nyde godt af en længere udvikling!
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 10/09-03 22:21 
Jeg vil ikke dolkes pga. uvidenhed:), men skulle Halo2 have skrevet en ny kode helt fra bunden af?
Ligesom DoomIII.
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 10/09-03 23:04 
Starfish >
Nu skal man jo huske at halo 1 var otte år under udvikling

Nu startede Halo svjv. som et RTS top down spil, hvorefter det muterede til en 3rd person shooter for til sidst at blive til en fps. Du kan jo ikke sammenligne udviklingsprocessen på de to titler, da det første i bund og grund nåede at være 3 forskellige (eller flere?) før det endelige nåede butikkerne.
I win, you loose
KTCKTCSkrevet 11/09-03 00:34 
For ikke at tale om, at spillet skiftede format indtil flere gange...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/09-03 00:54 
Og engine! Og allerførst.... Jeg tror det var tilbage i 97, var det bare 5-6 Bungie programmøre der skulle lave en ny RTS engine til en efterf'lger til deres Myth spil!
Well crucify the insincere tonight...
KTCKTCSkrevet 11/09-03 01:48 
Men under alle omstændigheder skal de nok ikke lave samme nummer med Halo 2, for det holder markedet nok ikke til igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 11/09-03 18:03 
RQvsnapz >
Starfish >
Nu skal man jo huske at halo 1 var otte år under udvikling

Nu startede Halo svjv. som et RTS top down spil, hvorefter det muterede til en 3rd person shooter for til sidst at blive til en fps. Du kan jo ikke sammenligne udviklingsprocessen på de to titler

Det har du helt ret i...men jeg syntes stadigt at halo 1 er et af de mest detalje mæssigt fundpusede spil, så giv dem lidt tid til 2'eren...Der skal jo skrives en ny engine, og det er jo noget af et arbejde!
soon the world will be one big computer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 19:09 
Halo2? Hvad er det? Er lige gået i gang med hardcore Halo 1 gaming igen ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GuffyGuffySkrevet 11/09-03 20:32 
Må nok krybe til korset og indrømme at jeg stadig ikke har fået gennemført Halo, har skam haft det liggende LÆNGE, måske man skulle kigge lidt på det igen her efter weekendens træf....
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/09-03 22:05 
Noooo..... Ikke dig guffy... Jeg troede RJK var den eneste synder med en GBC avatar af Bobble bobble, der ikke havde gennemført, men jeg tog vel fejl....

*Fælder en tåre*

... Men bedre sent end aldrig som man siger:) Skal jeg skrive en guide til dig?? Så kan du bare lige tage den første gang på easy og se hvordan det skal gøres... Jeg skal alligevel ikke lave andet i den her weekend end at spille KOTOR og være syg....
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 22:28 
Valkyrie >
Jeg skal alligevel ikke lave andet i den her weekend end at spille KOTOR og være syg....

Hej Val :o)

1. Du har solgt din Xbox, har du ikke?
2. Er det en NTSC KOTOR du spiller?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MajorPMajorPSkrevet 11/09-03 22:30 
Det udkommer d. 12 - i morgen. Udover det, så har EB natåbent! Såeh ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 22:40 
Oki! Cool! Troede først det var den 19.

*Send mig penge*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GuffyGuffySkrevet 11/09-03 22:45 
Valkyrie >
Skal jeg skrive en guide til dig?? Så kan du bare lige tage den første gang på easy og se hvordan det skal gøres... Jeg skal alligevel ikke lave andet i den her weekend end at spille KOTOR og være syg....

Kender jeg mig selv ret, så selv på easy, så går jeg nok så meget istå at jeg skal kigge efter løsningen :)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 22:54 
Guffy: Bare pløk, pløk, pløk! Og nyd stemningen :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 11/09-03 22:55 
Du skal også huske at lade være med at slagte alle dine teammates ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 11/09-03 22:57 
Fuck, derfor jeg ik' har gennenført det endnu! ;P

Ej, tror det er fordi jeg kørte død i Library-banen...Yaaawn!
GuffyGuffySkrevet 11/09-03 22:58 
KTC >
Du skal også huske at lade være med at slagte alle dine teammates ;)

Det er jeg jo kendt for at gøre...
Især i nogle pc spil er det en stor fordel lige starte runden med at skyde ens computer medspiller, da de bare laver totalt lort i det...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 23:05 
Og når du bliver rigtig gal i hovedet, så går der sport i hvor mange shrink-wrapped Halos du kan have stående på din hylde ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 11/09-03 23:18 
Guffy >
Det er jeg jo kendt for at gøre...
Især i nogle pc spil er det en stor fordel lige starte runden med at skyde ens computer medspiller, da de bare laver totalt lort i det...
Ah, det er derfor du gør den. Rambo-typen, hvad ;)
Husk lige at slå det fra, når du spiller multiplayer, tak :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GuffyGuffySkrevet 11/09-03 23:34 
KTC >
Guffy >
Det er jeg jo kendt for at gøre...
Især i nogle pc spil er det en stor fordel lige starte runden med at skyde ens computer medspiller, da de bare laver totalt lort i det...
Ah, det er derfor du gør den. Rambo-typen, hvad ;)
Husk lige at slå det fra, når du spiller multiplayer, tak :D



Du mener måske jeg har et problem der :)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
PlaykidPlaykidSkrevet 11/09-03 23:37 
Jeg kan lige se KTC gå efter sit sidste nødvendige kill for at få "kiltacular" med en Rocket Launcher. Byttet nærmer sig, ubevidst om KTC's nærværen, da pludselig KTC falder til jorden og ser et tracer skud fra en sniper og hører Guffy rungende latter:D
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 12/09-03 08:57 
Ja, det er ikke en helt usandsynlig situation :)
Men det kan selvfølgelig sagtens have ændret sig, siden vi sidst spillede :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 12/09-03 09:31 
Jeg kan godt huske sidste gang vi spillede;)

Opfrisker:)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 12/09-03 09:37 
Hey, jeg havde en dårlig dag :P
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BatemanBatemanSkrevet 12/09-03 12:36 
Hvis nogle betrayer mig med overlæg, går jeg fuldstændig i selvsving. (dvs. en indædt kamp mod min egne, hvor mit eneste mål er at vi taber.)

kald mig syg....
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/09-03 12:54 
KOTOR?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SolaegSolaegSkrevet 12/09-03 20:05 
Uhh Bate, disse situationer kan jeg godt huske; jeg kæmper en hård kamp for danskernes respekt, mens mine teammates pløkker hinanden og skriver diverse ord med pistolskud på alt, hvad de kan komme i nærheden af. ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig