X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Ocean 3 i PAL forår 2004


Svar
SephirothSephirothSkrevet 10/09-03 07:31 
Ifølge det franske internetmagasin Jeux-France vil Atari udgive Square Enix's Star Ocean 3: Till the End of Time i Europa i foråret 2004.

"Play-France is able as to announce to you as Star Ocean 3 is envisaged in Europe for next spring, it will be doubtless published by Atari."

Glædelig nyhed, da jeg ikke havde regnet med at se spillet på disse kanter, selvom toeren godt nok BLEV udgivet i pal.

Der skulle også udkomme en "Perfect Edition" I Japan, der retter op på spillets små-bugs.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 10/09-03 07:46 
Så vidt jeg har hørt, er det ikke bare "små-bugs", der plager spillet. Det blev rushed, så det ikke faldt sammen med Final Fantasy X-2, og derfor skulle en hel del af spillet historie faktisk være blevet skåret ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 10/09-03 08:02 
Det har jeg ikke hørt noget om, men det er sku nok ikke usandsynligt. Jeg ved bare, at spillet frøs på nogle bestemte PS2-modeller, at det blev trukket tilbage og derefter udgivet igen uden denne bug.

Men det bliver jo nok "Perfect"-versionen vi får at se i Europa, og mon ikke spillet kan sælge en smule, når der nu står Square Enix i bunden?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 10/09-03 08:04 
Det håber jeg i hvert fald det bliver, forudsat at de kan have den version klar til PAL release så hurtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 10/09-03 10:34 
Var det ikke en bedre idé at få en US udgave? Jeg gider ikke tro på at S/E lige pludselig begynder at lave gode konverteringer eller 60Hz modes...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 10/09-03 21:19 
Altså, nu har jeg jo ikke skaffet en US PS2 for ingenting. Jeg går ikke så meget op i 50/60hz, i hvert fald ikke i RPGs, men man kan da nok spare nogle penge.
Men jeg kan vel stadig udtale mig på vejne af PAL-køberen i mig ;P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig