X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.2 Konkurrencer?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 09/09-03 22:54 
Hold i bare jeres konkurrencer i jeres PES2, jeg er ligeglad. Men jeg synes også der bør være nogle konkurrencer i noget alle kan være med til (læs mig).

Derfor i hvert fald en eller anden slags fighter konkurrence. Evt. Soul Calibur 2 nu hvor det endelig er kommet. Men egentlig vil jeg helst spille en eller anden lækker 2D fighter på Dreamcasten (bare ærgerligt at 3of19 ikke kommer). Endelig vil det nok spræde almindelig glæde om vi fik spillet noget Sega Soccer Slam på en organiseret måde.

Hvad vil I gerne spille?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 09/09-03 22:59 
SSS, SC2, MOTW, og en eller anden KOF... Plus en masse DAI-OU-JOU, MM og Battle Garegga ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 09/09-03 23:03 
Er der ikke lige en eller anden moderator der giver tumpen ovenover mig en advarsel for at bruge for mange og for uforståelige forkortelser? :)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 09/09-03 23:04 
Sega Soccer Slam, Soul Calibur 2, Mark Of The Wolves og en eller anden King Of Fighters (helst 2000!)... Plus en masse dodonpachi DAI-OU-JOU, Mars Matrix og Battle Garegga.

Tilfreds? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 09/09-03 23:09 
Så længe Drxlax konkurrencen er der, så kan i holde konkurrence i alle de fightere i vil :p

Jeg går dog helt klart ind for en kombineret Tag flest armbøjninger og brænd mest energi af i DDR :)
KTCKTCSkrevet 09/09-03 23:30 
Det er altså ikke nogen sportslejr ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GuffyGuffySkrevet 09/09-03 23:51 
Hvad med en whist konkurence - der plejer jeg da at vinde.

Ved godt det ikke lige er vildt meget konsol over det, men stadig noget vi plejer at game ude i klubben ud på de sene timer...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
quadquadSkrevet 09/09-03 23:58 
KTC >
Det er altså ikke nogen sportslejr ;)

Selvom nogle af jer godt kunne trænge til det :P
Le RoofLe RoofSkrevet 10/09-03 00:03, rettet 10/09-03 00:04 
F-Zero GX? :p
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 10/09-03 00:29 
PES2 (Single)
Sega Soccer Slam (Team)
Soul Calibur 2

Det må vist være det...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/09-03 00:41 
Ikke nogen der er friske på Sten Saks Papir?

Som altid, foretrækker jeg at undgå organiserede konkurrencer, men når nu 3of19 er ude af spillet, vil jeg gladeligt tage mig af hvemsomhelst i DDR, Samba de Amigo eller Gitaroo Man (uups, trænger vist til lidt træning dér, er ved at falde af på den) :)

Og så er det vist også ret lang tid siden jeg sidst har spillet Typing of the Dead (læs: P:R 3.1), men jeg regner ikke med at nogen skulle kunne give mig udfordring ;) (ja, det var en udfordring. Hej Rune)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 10/09-03 21:52 
Wagner >
Jeg går dog helt klart ind for en kombineret Tag flest armbøjninger og brænd mest energi af i DDR :)

Hallo, kun mig der stemmmer på den? :)
KTCKTCSkrevet 11/09-03 00:30 
:P

Du er slet ikke nørdet nok, skrid ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig