X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virker US GBC spil i en EU GBA?


Svar
bootsbootsSkrevet 07/09-03 22:21 
Er der nogen herinde der har prøvet? GBC er jo ikke regionsfri; men det er GBA jo. Hvad sker der, hvis man prøver at spille et US Color spil i en EU GBA? Virker det uden problemer? Er der iøvrigt nogen der har prøvet at spille et US Color spil i en EU Color GB?
Le RoofLe RoofSkrevet 07/09-03 22:24, rettet 07/09-03 22:27 
Ja. Det virker fint. Ja og ja.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
bootsbootsSkrevet 07/09-03 22:40 
Sidder du dér og fortæller mig, at GBC også er regionfri?
dpldplSkrevet 07/09-03 22:42, rettet 07/09-03 22:42 
Alle gameboy´s (normal, color og advance) er regionfri.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
bootsbootsSkrevet 07/09-03 23:00 
Det anede jeg ikke.... Jeg troede ikke jeg kunne bruge US Color spil til min GBC..... I har åbnet en ny verden for mig... Nu skal jeg have fat i en masse billige spil på eBay. Tusind tak for hjælpen....
Øhhh, ved I så også om GBplayeren kan køre med alle uanset region? Jeg har ikke fået anskaffet den endnu; men det kunne da være rart at vide...
NaieraNaieraSkrevet 07/09-03 23:01 
Ja, det er jo en gameboy som alle andre...

Min US HoD kører fint.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 12/09-03 18:56 
Alle konsoller der kører på strøm (PSX, GCN, Xbox ect.) har deres egen region. Konsoller der bruger batterier (GB, GBP, GBC, GBA, GBA SP, (GameGear???) ) er regions frie da de ikke kører på strøm.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 13/09-03 00:03 
Din iagtagelse er god og til dels sand, mén det er jo ikke strømmen der afgør hvorvidt en konsol er regionsfri eller ej ..

Sagt på en anden måde så får min GBA jo ingen regionslås ved at jeg propper 220v til den via. min net-adapter. Det samme gælder også for min GC'er i det den ikke bliver regionsfri hvis jeg tilslutter den til batteripakken! (læs mere om MPGC via. linket).

Mobile Power GC.
notatplayright
Le RoofLe RoofSkrevet 13/09-03 02:04 
Cless Alvein >
Alle konsoller der kører på strøm (PSX, GCN, Xbox ect.) har deres egen region. Konsoller der bruger batterier (GB, GBP, GBC, GBA, GBA SP, (GameGear???) ) er regions frie da de ikke kører på strøm.

*host* Nomad *host*...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 13/09-03 16:38, rettet 13/09-03 16:41 
RaO >
Din iagtagelse er god og til dels sand, mén det er jo ikke strømmen der afgør hvorvidt en konsol er regionsfri eller ej ..

Sagt på en anden måde så får min GBA jo ingen regionslås ved at jeg propper 220v til den via. min net-adapter. Det samme gælder også for min GC'er i det den ikke bliver regionsfri hvis jeg tilslutter den til batteripakken! (læs mere om MPGC via. linket).


Det vidste jeg godt, jeg nævnte det ikke fordi jeg havde regnet med at han selv ville kunne regne det ud.

EDIT: Selv om jeg dog ikke selv vidste at der fandtes en batteripak til en GC.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig