X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil der gør brug af lyspistol...


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/09-03 11:38 
Hvilke findes der, som der er værd at anskaffe sig? House of The Dead 3 til X-Box og Time Crisis 2 til PS2 er sådan set de eneste to jeg kender, der (efter min mening) ligger over middel. Men omvendt har jeg heller ikke prøvet særlig mange... såå... Hvem har nogle gode? :D
SephirothSephirothSkrevet 07/09-03 11:52 
Point Blank-spillene til PS1 må være de sjoveste lyspistol-spil jeg har prøvet gennem tiderne. But then again, jeg har heller ikke prøvet specielt mange...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 07/09-03 12:18 
Jeg er skam positivt overrasket over House Of The Dead III, men ellers vil jeg sige, at det kun er Namcos lyspistol-spil der holder i "længden".

Time Crisis-serien fordi der er en smule strategi i spillene og Point Blank-serien (og lignende), fordi det er sjovt at spille mod hinanden.

Stort set alt andet bliver kedeligt alt for hurtigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/09-03 12:18 
Jeg har ikke prøvet Point Blank på PS1, men som arcademaskiner var både etteren og toeren ihvertfald fantastisk underholdning!
(...)
RJKRJKSkrevet 07/09-03 12:26 
I hvert fald 2'eren kører på System 11, som teknisk set stort set bare er en PlayStation. Så spillene er ydelsesmæssigt så godt som ens mellem arcade og konsol.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/09-03 12:30 
Vil man godt kunne spille Point Blank spillene på en PS2 med en standard PS2 lyspistol?
RJKRJKSkrevet 07/09-03 12:47 
Hvad kalder du en "standard PS2 lyspistol"? G-Con 2 eller hvad?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/09-03 13:10 
Ja :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig