X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania: Lament of Innocence


Svar
OkottaOkottaSkrevet 06/09-03 11:45 
Er der andre som ser meget frem til det nye Castlevania på PS2?

Gamespot har nogle nye film oppe, og det ser stadig lækkert ud. Er spændt på, hvordan det er at spille det i 3D, men jeg tror ikke Konami kommer til at skuffe.

Dog kan jeg ikke finde noget info om hvornår PAL udgaven udkommer - andre som ved noget? US udgaven kommer d. 18 November, så mon ikke vi kan regne med en PAL udgivelse omkring juletid måske?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 13:11, rettet 06/09-03 13:31 
Jo for faen, jeg ser sgu også frem til det. At dømme ud fra de fleste spilsites, har Konami jo endelig formået at lave et ordentligt 3D Castlevania spil, der bevarer men også viderefører forgængernes gameplay.
Jeg læste lige GameSpot's nyeste impressions af et næsten færdigt build af spillet, men fik ikke set filmene. Jeg må vist lige ind på siden og tjekke igen :)

Edit: Jeg bladrede lige i Edge's E3 blad og de virker også meget positivt stemte overfor spillet. Desuden tyder det jo godt, at det er holdet bag SotN der udvikler spillet.
(...)
Per SPer SSkrevet 06/09-03 15:38, rettet 06/09-03 15:39 
Hermed en officiel udmelding fra Konami: Ingen PAL Castlevania til PS2 i år.

Pro Evolution Soccer 3 er desuden flyttet til sidst i november.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 15:40 
Better late than sloppy...

Jeg kan ihvertfald godt vente :)
(...)
RJKRJKSkrevet 06/09-03 15:47 
Øv.

Og øv.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/09-03 15:52, rettet 06/09-03 16:56 
Endnu en god undskyldning for at hoste op for den chip, Rune :)

Personligt ved jeg ikke om jeg gider prioritere et 3D CV i år, når jeg stadigvæk ikke har spillet den til PC Engine, Aria of Sorrow, osv....
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 06/09-03 16:55 
Okotta >
Er der andre som ser meget frem til det nye Castlevania på PS2?

Nøhh.. det er jo bare Castlevania..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 13/09-03 17:47 
Var der ikke også et Castlevania 3D til N64'eren.
Desuden ser jeg egentlig ikke særligt frem til det da de ødelægger en perfekt franchise der fortjener at blive som den nu skal være.

Det er ligeså dumt som namco's MMX7 til ps2. 3D med cell shaded sprites. Så bliver det ikke værre. 2D Sidescroller med cell shading ville være for fedt.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
SumezSumezSkrevet 13/09-03 19:03 
Meller har et blad med her til P:R 3.2 med et preview af en stor Castlevaniafan, der har spillet spillet, og han er vild med det. At dømme efter den mange sider lange artikel om spilserien, er han en der ved, hvad han snakker om ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 13/09-03 19:30 
Meget fornuftigt at tage det amerikanske spilmagasin PLAY med til P:R, jeg anbefalede også Meller at købe netop det nummer. Såvidt jeg husker er der hele 12 sider med Castlevania.

Den version af spillet jeg har set, er dog væsentlig mere komplet end den der er omtalt i PLAY. Castlevania nummeret ligger et par måneder tilbage.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/09-03 20:05 
Jeg har spillet det på både E3 og ECTS... jeg er ikke Castlevania-ekspert, men synes det er fremragende og ser frem til den færdige udgave.
Per SPer SSkrevet 13/09-03 20:37 
Jeps. Helt enig.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 13/09-03 20:38 
Er der E3 messer (eller hvad det nu end er) i Danmark???.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
Per SPer SSkrevet 13/09-03 20:42 
Nej. ECTS er i England og E3 (der er spilbranchens topmesse) foregår i Los Angeles.

Jeg nøjes bare med møde op til Konami's fremvisning af spillet i onsdags på SAS Hotellet i København. Hvor Christian (King Chaos) fra Boomtown også var tilstede.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 13/09-03 20:52, rettet 13/09-03 23:33 
(ups - nu fik jeg slettet dette indlæg som burde være placeret længere oppe)

Officielt fra Konami:

Den nye PS2 version kommer kun til at hedde Castlevania i PAL. Undertitlen Lament of Innocence er fjernet.

Kampsystemet er tættere på opbygningen i Devil May Cry (officiel sammenligning), og efter hvad jeg selv har set, så er det meget nemt at bruge. Kampene ligner dog fuldstændig et klassisk Castlevania spil, og det nye system ser faktisk ud til at kunne fungere.

Banedesignet er skåret over den traditionelle "hub" skabelon, som giver adgang til flere baner. De kan alle gennemføres i uvilkårlig rækkefølge (Ifl. Konami). Kort funktionen ser ikke ud til at være ændret. Man skal stadigvæk udforske banerne for at få det fulde overblik.

Spilletiden er vurderet (officiel udtalelse) til 10-15 timer. Dvs. væsentlig kortere en SotN, og tættere på de 3 GBA versioner. Dog er der stadigvæk overraskelser til dem der gennemfører (som altid). Hvad der bliver åbnet op for er stadigvæk en hemmelighed.

3D opdateringen er - ikke - en skamplet på serien denne gang. Stil, overblik og især musikken er snydt ud af SotN (hvilket ikke er så underligt når man ved hvem der står bag). Modsat de crappede N64 udgaver, er kameraet rykket tilbage, og der er et væsentligt bedre overblik på banerne .

Mit umiddelbare indtryk er, at Konami har taget kritikken af de katastrofale N64 spil til sig, og at spillet meget vel kan være baseret på den mytiske Dreamcast version der aldrig blev til noget.

Det bliver spændende at se hvad amerikanerne synes om spillet når det udkommer derovre før jul. PAL folket må ihvertfald væbne sig med tålmodighed til starten af næste år.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/09-03 22:20 
Cless Alvein >
Er der E3 messer (eller hvad det nu end er) i Danmark???.


...nej, men Sonys Playstation Experience kommer til Øksnehallen i København i starten af november og jeg kan selvfølgelig ikke vide om Castlevania er der, men ihvertfald en masse andre fede PS2-spiel ;)
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 13/09-03 23:15, rettet 13/09-03 23:16 
Er der gratis adgang !!!!!!!!!!
Til sas mødet og øksenhallen
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/09-03 12:04, rettet 14/09-03 12:57 
Øhm... mødet på SAS-hotellet var et presse-møde... kun for pressen.

I London kostede adgang til Playstation Experience 12 £, så du skal nok regne med noget i den retning...
MarcusMarcusSkrevet 11/10-03 18:55 
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3051931637&category=12021
MarcusMarcusSkrevet 11/10-03 19:04, rettet 11/10-03 19:04 
Og man kan også finde en del af dem på ebay.com
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig