X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

True Crime


Reply
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/09-03 20:01 
Hvad ved I om True Crime?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
StriferStriferSkrevet 01/09-03 20:05, rettet 01/09-03 20:07 
At det er et spil! Og det fks. kommer til PS2 og GC! Og at det ikke er kommet i DK endnu!

;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/09-03 20:13 
Det skulle vist blive en blanding i mellem GTA og Getaway, hvis man kan sige det sådan...
dpldplSkrevet 01/09-03 20:51 
Vis du kan tysk, jaaa så har jeg noget info til dig:
Neue Infos zu True Crime: Streets of L.A.

31.08.03 - Hier sind neue Details zu True Crime: Streets of L.A. aus der aktuellen EGM (Danke an xxX Gamer Xxx). Das Actionspiel erscheint am 14.11.03 für Xbox, Gamecube und PS2 in Europa:

- Verfolgt man einen Gangster und er baut einen Unfall, schnappt er sich ein neues Fahrzeug, wenn man ihn nicht schnell genug festnimmt. Verfolgungsjagden können sich so kilometerweit hinziehen.
- Stealth-Manöver sind je nach Mission optional, wenn man nicht mit Pistolen voranstürmen will.
- Um True Crime schnellstmöglich zu beenden, müssen nur 40 der etwa 100 Missionen gelöst werden (welche, wird nicht verraten). Außerdem gibt es über einhundert Zusatzmissionen, die in Form von Verbrechen auf der Straße passieren. Teilweise basieren sie auf bekannten Verbrechen, die in den Medien auftauchten.
- Der Soundtrack besteht aus über 25 Original Songs, die speziell für das Spiel komponiert wurden (u.a. von Ice Cube).
- Man kann Leute auf der Straße durchsuchen und findet manchmal Waffen oder Schmuggelware.
- Erschießt man eine Prostituierte auf der Straße, rasen drei 'Pink Cadillacs' auf einen zu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/09-03 23:08 
Born2Play >
Hvad ved I om True Crime?

Det spiller ret meget som GTA. Jeg synes køre-fornemmelsen er lidt floaty (men det synes jeg også i GTA). Historien er mere branchet, close combat er mere udviklet. Tekken-lignende påstår de, men det synes jeg nu ikke. Grafikken er flottere.

Måden man skyder (kriminelle eller uskyldige)er ret fed. Sound tracket er originalt hip hop/rap.

Jeg prøvede altså kun spillet ganske kort. Det er ikke noget jeg vil betale for at spille. Men jeg er nu også så nærig og kræsen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-03 23:11, rettet 01/09-03 23:12 
Det spil skulle være så fucking stort! Det skulle tage 30 min (i den virkelige verden, hvis i kender den...) at køre fra den ene ende af LA til den anden!
Desuden vil det ikke være muligt at faile en mission. Men hvis man ikke løser opgaven ordentligt vil det ha inflydelse på resten af historien. Altså mange slutninger?
Desuden bliver historien skrevet af nogle af hollywoods største manus. forfattere, og stemmerne skulle være indtalt af kendte skuespillere.
Der er der mange våben og hoved personen "kang" (eller tar jeg fejl??) kan også kampsport.

Helt klart det spil jeg venter mest på...

Det skulle udkomme den 19. i england, og gæt hvem der er i scotland på det tidspunkt :) (håber så bare release daten er den samme)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/09-03 23:12 
Cool! Skal have det til Cuben. Håber soundtracket er ligeså godt (som de øvrige versioner)?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-03 23:13 
Tjaaa... personligt skal jeg ha det til boxen. Hvis spillet er så fucking stort kunne det jo godt tænkes at det vil køre bedst på en xbox.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 02/09-03 00:21 
d. 19 september, right?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-03 01:13 
jo
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 02/09-03 01:22 
True Crime kommer først til November.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SchwenSchwenSkrevet 03/09-03 13:30 
... Håber soundtracket er ligeså godt (som de øvrige versioner)?

Fandt lige noget om det.

Det bliver blandt andet Westside Connection (Ice Cube, Mac 10, WC), E40, KAM, Caviar, Easy-E Jr., Lil ½ Dead, Bad Azz, Damizza, Young Billionaires, Sly Boogy, KoKain and Jay-O-Felony, Ice T, D.O.C., N.E.R.D.

Se hele pressemeddelsen i linket.


Activision
SchwenSchwenSkrevet 03/09-03 13:37 
Jeg smuttede også lige forbi Nintendo.dk og der står udgivelsen til den 7. november og det samme står der hos Coolshop.dk + andre internetbutikker.
DommergaardDommergaardSkrevet 03/09-03 14:18 
Yep, men vi snakker jo om udgivelsen i England!

:)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-03 14:25 
Ja og der er konsolkongen i england (Skotland):D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-03 14:26 
Schwen >
Det bliver blandt andet Westside Connection (Ice Cube, Mac 10, WC), E40, KAM, Caviar, Easy-E Jr., Lil ½ Dead, Bad Azz, Damizza, Young Billionaires, Sly Boogy, KoKain and Jay-O-Felony, Ice T, D.O.C., N.E.R.D.

EW... ingen Country musik så... :'(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SchwenSchwenSkrevet 03/09-03 18:10 
De engelske sider jeg har set siger altså også 7. november
MadsMadsSkrevet 03/09-03 18:51 
Det spil bliver godt med et sådan soundtrack i baggrunden.. Snoop Dogg som main man, og endda med et helt nyt nummer!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 03/09-03 20:03 
MartinM >
At det er et spil! Og det fks. kommer til PS2 og GC! Og at det ikke er kommet i DK endnu!

Og selfølig Xbox.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-03 20:27 
Teki >
Det spil bliver godt med et sådan soundtrack i baggrunden.. Snoop Dogg som main man, og endda med et helt nyt nummer!

Håber da bare man kan bruge egne soundtracks til xbox når man nu ikke kan lide den slags musik.
(det med country musikken var en joke, jo :) selvom noget af det er ok)
Spiller nu: Phantasy Star IV
EulogyEulogySkrevet 05/10-03 21:04 
Jeg må nok sige at jeg glæder mig rigtig meget til det spil (og det er lige blevet pre ordret til 242,- he he..)
'Hi super nintendo Chalmers'
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/10-03 21:06 
Hvor...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
EulogyEulogySkrevet 05/10-03 21:10 
Lige


HER
'Hi super nintendo Chalmers'
EulogyEulogySkrevet 05/10-03 21:11 
hov sa da.. det kostede jo ikke 242,- MEN 243,- he he..
'Hi super nintendo Chalmers'
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/10-03 09:29 
Konsolkongen >
Det skulle tage 30 min (i den virkelige verden, hvis i kender den...) at køre fra den ene ende af LA til den anden!

Det kan vist ikke gøre det.
Jeg har hørt beretninger om, at når man bliver inviteret til fest i L.A., skal man lige checke adressen, for det kan let være en time til halvanden væk - i bil.

Schwen >
Det bliver blandt andet Westside Connection (Ice Cube, Mac 10, WC), E40, KAM, Caviar, Easy-E Jr., Lil ½ Dead, Bad Azz, Damizza, Young Billionaires, Sly Boogy, KoKain and Jay-O-Felony, Ice T, D.O.C., N.E.R.D.

Føj for satan en klam blanding, der er sgu ikke meget rigtig hip hop over det pis.
Bortset fra Ice T og D.O.C. ville jeg til enhver tid tage "Super Rockin Mister Magic"s Wildstyle kanal fra Vice
City frem for det der.

Og mon ikke der er nogen hos Activision, der er liiiiidt trætte af at GTA nu ikke længere er helt eksklusiv.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 06/10-03 09:37 
SeventhSun >
Det kan vist ikke gøre det.

Jeg tror han mener 30 virkelige-verden-minutter at køre gennem byen i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 06/10-03 12:00 
Blanding mellem GTA, Gataway og Max Payne
man er en betjent den skal "rydde op" så at sige i den russiske mafia og the Chinease Triad
bygget precist som det rigtige LA.

hvad jeg sådan lige har fundet ud af
Login for at besvare
Username
Password
Remember me