X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FCK - Glasgow


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/08-03 21:14 
Nogen der følger med?

0 - 1 Glasgow, straffe.

Tror det var slag-ET for FCK...
68 emne(r).
« < 1 2

Svar
kooikkooikSkrevet 27/08-03 23:08 
At sige at karim er en middel god målmand hvor får i det fra??? De sidste 2 år er han blevet kåret til den bedste målmand i super Liga, så middel "hvad snakker i om" ????
JinkJinkSkrevet 27/08-03 23:10 
... Dengang han var FCK var han ikke god.
APHAPHSkrevet 27/08-03 23:11 
RJK >
Hvis du mener at forskellen på Rangers' og Rosenborgs præstationer i CL blot var held og uheld, så bliver vi ikke enige.


Det mener jeg ikke, vi kan hurtigt blive enig om af Rosenborg historisk set har klaret sig bedre i CL end Rangers men ikke pga "held" osv, men pga deres rent fodbold mæssige kvaliteter. Dog er det ved at være et par år siden de har præsteret noget internationalt.
(så vidt jeg husker har de tabt deres seneste 9 gruppekampe i cl)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 27/08-03 23:12 
Det giver vi dig også ret i, men der har tidligere været påstande om at han skulle have været usikker i sin OB-tid. Hvilket self. intet har på sig hvis man har set ham spille bare mere end 1 udekamp i Parken.
APHAPHSkrevet 27/08-03 23:12 
Papa >



Hvem tænker du på, på FCKs hold?


*Host* 32 *host*
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 27/08-03 23:13, rettet 27/08-03 23:15 
Hvem tænker du på, på FCKs hold?

Fx Thomas Rytter, Nicklas Jensen, Carsten Fredgaard, Morten Bisgaard, Peter Møller (anden gang).

Spillere der var "stjerner" (efter danske forhold) da de spillede her og så røg til udlandet. Hvor de så klarede sig elendigt og blev købt "tilbage" af FC København.

Pointen er, at det er ret nemt (billigt) at købe "stjerner" på den måde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JinkJinkSkrevet 27/08-03 23:16 
32 har da gjort det godt, selvom han dog ikke lige er den type spiller, som jeg bedst kan lide.
JinkJinkSkrevet 27/08-03 23:23, rettet 27/08-03 23:25 
Til RJKs post:

Du mangler hvist også Lønstrup :)

Men jeg kan ikke se hvad problemet er i det?

Brøndby hentede da også wieghorst, og lånte Peter Møller.

BTW Bisgaard klarede sig okay i udinese.
MadsMadsSkrevet 27/08-03 23:26 
Brøndby satsede, og vandt stort, på Wieghorst.

Nu var det vel også tildels pga. sygdom, Wieghorst aldrig fik det internationale gennemburd.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JinkJinkSkrevet 27/08-03 23:29 
Thomas Rytter, Nicklas Jensen og Peter Møller har da også været en succes i FCK.

De andre spillere har da også været uheldige med trænerskifte osv.
RJKRJKSkrevet 27/08-03 23:32 
Papa >
Men jeg kan ikke se hvad problemet er i det?

Jeg siger ikke, at der er noget problem. Blot at man ikke kan vurdere et hold på, hvor mange "navne" de har i deres trup. Navne er ikke noget værd.

Nogle hold går bevidst efter navne, for at skabe reklame. FC København er en forretning og det er en af måderne at styrke sin forretning på. Men det er ikke sådan, man laver et godt fodboldhold.

Og Brøndby har da også gjort det - bare ikke så ofte. Skrækeksemplet er Peter Degn, som ingen til den dag i dag dog fatter, hvad Bjerregaard og co. ville med...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 27/08-03 23:35 
Fordi hans navn staves sejt bagfra? Nged Retep ;P
Eller fordi han som så mange andre danske spillere bliver stærkt overvurderede når de spiller 3-4 gode kampe.
APHAPHSkrevet 27/08-03 23:37 
RJK >
Spillere der var "stjerner" (efter danske forhold) da de spillede her og så røg til udlandet. Hvor de så klarede sig elendigt og blev købt "tilbage" af FC København.

Pointen er, at det er ret nemt (billigt) at købe "stjerner" på den måde.

Det er faktisk de fleste danske klubber der praktisere dette... formenligt i håbet om af få hurtig succes.

Fx Thomas Rytter, Nicklas Jensen, Carsten Fredgaard, Morten Bisgaard, Peter Møller (anden gang).

Der er mange flere eksempler på at fck har hentet "stjerne" spiller hjem fra udlandet, og man må sige at de i de fleste tilfælde har haft succes med det. Ledelsen i FCK har formenligt også indset at man ikke kan nøjes med aldrende stjerne fra udlandet, da der ikke rigtigt er nogle visioner i dette, dog må man erkende at klubben lavet nogle meget fornuftigt invisteringer det seneste år. Feks Martin A, Rooba, Jörgen petterson og Alvaro

(Bisgaard blev ikke købt af FCK, men de fik ham som kompention for tabet af Roy Hodgson til Udinese)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RonaldoRonaldoSkrevet 28/08-03 00:13 
Zaza er på pt sas-ligaens bedste målmand, og det viser han allerede, kig bare på kampene og statistikkerne. Det er endnu et ginialt træk fra Michael Laudrup at hente Zaza tilbage til hans første klub.

BIF har jo være i besiddelse af den bedste keeper til dato, men det er jo en del år tilbage efterhånden.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/08-03 10:27 
RJK >
Rangers er et vildt overvurderet hold. De spiller i en svag liga, der er meget fokus på og dermed mange penge i.

lige for at irettesætte dig lidt:
rangers er måske et overvurderet hold, da de i deres liga får særlig meget modstand af de andre hold (minus celtic naturligvis), men det betyder på ingen måde, at der er flere penge i ligaen. de har jo netop et kæmpe underskud fordi der IKKE er penge i sådan en lille liga. det er jo derfor de gerne vil i CL, hvor de rigtige penge ligger! desuden har de aldrig været med i CL...ved ikke lige hvem der påstod det!

Lidt det samme med deres angribere (Brattbak).

her vil jeg til gengæld give dig ret...brattbak havde aldrig nogen storhedstid i fc. det samme gælder fx. pascal, men har han nogensinde været godt?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RJKRJKSkrevet 28/08-03 11:01 
Der er mange penge i skotsk fodbold i forhold til kvaliteten af deres liga. Det var det, jeg mente. Hvis vi ser bort fra Celtic og Rangers er den skotske liga efter min mening på niveau med den danske uden Børndby og FC København...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JinkJinkSkrevet 28/08-03 15:33 
Jeg mener altså at Rangers har været i CL. Prøver at finde ud af det.

Brattbak var da meget god i FCK. Han blev ikke en helt, men han var stadig god.
APHAPHSkrevet 28/08-03 16:15 
Rangers har svjv været i CL 3 gange

Brattbak var som du sagde meget god i fck, jeg fatter overhoved ikke hvorfor de valgte at sælge ham:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
68 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig