X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FCK - Glasgow


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/08-03 21:14 
Nogen der følger med?

0 - 1 Glasgow, straffe.

Tror det var slag-ET for FCK...
68 emne(r).
1 2 > »

Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/08-03 21:14 
Nogen der følger med?

0 - 1 Glasgow, straffe.

Tror det var slag-ET for FCK...
StriferStriferSkrevet 27/08-03 21:17 
Uhhhhhh jeg håber at FCK kommer i CL! Det kunne sparke numse! *host* hvakanbundby? *host*
XBL Gamertag: ZeNtiX
HardballerHardballerSkrevet 27/08-03 21:18 
BUUH, FCK sutter jo :D Det er midjylland man skal holde med.. eller.. hvis man skal holde med sjællænderne, så er det BIF.. udenlandske er self. Liverpool :D
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/08-03 21:19 
Jeg er ked af det på Danmarks vegne, men er selv glad, da jeg væddede et pizza slice med min ven om at Glasgow vinder ;)
(...)
StriferStriferSkrevet 27/08-03 21:20, rettet 27/08-03 21:21 
Du har vidst gået lidt for meget i vugge-stue!
Det her skal ikke blive den nye fodbold "fight" men Laudrup har jo ikk ført det hold nogen veje!

EDIT: Til Hardballer
XBL Gamertag: ZeNtiX
HardballerHardballerSkrevet 27/08-03 21:21 
Har aldrig gået i vuggestue..
StriferStriferSkrevet 27/08-03 21:23 
*host* Ironi *host*
XBL Gamertag: ZeNtiX
HardballerHardballerSkrevet 27/08-03 21:25 
Det er ok at have en anden "smag", bare man ikke holder med FCK eller Manchester united.. Det er utilgivligt :D
APHAPHSkrevet 27/08-03 21:44, rettet 27/08-03 21:44 
Alvaro Santos ER gud...1-1
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 27/08-03 21:45 
Uha sådan man! Glasgow gå hjem og vug!
XBL Gamertag: ZeNtiX
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/08-03 21:46, rettet 27/08-03 21:48 
NOOOOOOO!

:)

Edit: YEAAAAAAH!
(...)
StriferStriferSkrevet 27/08-03 21:48 
Rabøtski din store nar! 1-2 til Glasgow.......:(
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 27/08-03 21:49 
Han kunne intet stille op ved målet, det var forsvaret der sov... :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/08-03 21:50 
Lækkert ikke at være FCK-fan nu...

>:)
APHAPHSkrevet 27/08-03 21:51 
tjaa de får jo et forsøg igen næste år
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 27/08-03 21:51 
Ja men har han nogensinde været en succes? Og ja ok det var måske lidt forsvaret's skyld, og nu skal FCK score to mål:(!
Nå men det er da bedre end da B.I.F mødte Rosenborg, hold da bøtte de var dårlige!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/08-03 21:54 
Paasch >
tjaa de får jo et forsøg igen næste år

Hæhæ, Frem jorder dem da langt væk! :)
DommergaardDommergaardSkrevet 27/08-03 21:55 
Så tabte de sq! Troede ellers de havde en chance! De kan stille og roligt vinke farvel til 50 millioner! :/

GG Rangers!
APHAPHSkrevet 27/08-03 21:59 
MartinM >
Ja men har han nogensinde været en succes?

Ja.. og klart den bedste keeper klubben har haft siden Thomas Myhre

Han spillede perfekt i foråret og har stået fint i starten af denne season, og har i mine øjne kun set skidt ud ved det famøse frisparket mod farum...men pressen forsøger at blæse emnet op til noget det overhoved ikke er

Men pressen forsøger
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ViolatorViolatorSkrevet 27/08-03 22:01, rettet 27/08-03 22:01 
Min uge er reddet! Håber at vi får nogle billeder af Speedway-direktøren, mens han bebrejder DBU, Brøndby osv. for ps&e's manglende kvalifikation til Champions Legaue!

Muwhahahahahahahahaha
ViolatorViolatorSkrevet 27/08-03 22:03 
Og tillykke med udførelsen af hele to "stilhedstifoer"...
APHAPHSkrevet 27/08-03 22:05 
Glædeligt at se "svenskerne" få et smil på læben efter den totale afstrafelse i lørdags
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JinkJinkSkrevet 27/08-03 22:20 
Paasch >
Ja.. og klart den bedste keeper klubben har haft siden Thomas Myhre

Han spillede perfekt i foråret og har stået fint i starten af denne season, og har i mine øjne kun set skidt ud ved det famøse frisparket mod farum...men pressen forsøger at blæse emnet op til noget det overhoved ikke er

Men pressen forsøger


?????

Han er klart den mest elendige målmand de nogensinde har haft(ok, Kihlsted er ligeså dårlig). Jeg kan sq huske mange drop fra ham og mærkelige fodparader osv. Elendig målmand!!!

Men efter den her kamp er min 4 mands teori blevet lidt mere bekræftet. Der er 4 spillere der ikke burde være på det hold. Rabozki, Rooba, Ole Tobiasen og Zuma. De 2 sidste spillede okay idag, specielt Zuma.
MajorPMajorPSkrevet 27/08-03 22:33 
Violater... Hvis vi skal gå i gang med mudderkastning... Bundby møder Rosenborg, og taber - hvor dårlige er man så? FCK klarede sig jo udmærket mod Rangers, men Rabóczki lavede et par drop der var fatale. Og kan du huske hvem der vandt i lørdags?

Til Papa - kunne ikke være mere enig - mht. til Rabóczki. Synes dog at Santos leverede et godt stykke arbejde da han kom ind!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
APHAPHSkrevet 27/08-03 22:34, rettet 27/08-03 22:35 
Papa-->
Den teori kan jeg slet ikke sætte mig ind i, men fint nok hvis du har den holding. Dermed ikke sagt at fc ikke har mangler, fordi det har de helt sikkert. De mangler disterede kantspillere og derfor undrede det mig meget at de valgte at udleje Fredgaard til farum, men det hurtigt fløjspil er heller ikke rigtigt baches filosofi. De sidste mange år har holdet også manglet en disteret "tor jäger", men jeg både håber og tror at Alvaro Santos bliver den nye bomber i dansk fodbold
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 27/08-03 22:37, rettet 27/08-03 22:42 
Ehh... Historisk set. Hvem har så lige klaret sig suverænt bedst i Champions League?

Glasgow Rangers?

Rosenborg?

Rangers er et vildt overvurderet hold. De spiller i en svag liga, der er meget fokus på og dermed mange penge i. Europæisk set har de ikke ligefrem imponeret... Ja, jeg mener at Rosenborg er et bedre hold end Rangers, hvilket jeg også synes de har bevist.

Desuden synes jeg det er en bemærkelsesværdig tendens, at ellers gode målmænd altid bliver ringe, når de kommer til FC København. Når man så endelig har én der klarer sig fornuftigt (Antti Niemi og til dels Rune Pedersen), så lader man dem gå... Lidt det samme med deres angribere (Brattbak).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 27/08-03 22:38 
Nu hvor jeg ikke kunne tage min Brøndby-trøje på i skole efter weekendens runde, trøster det altid at jeg har en Glasgow-trøje liggende i skabet, og at der er en skoledag i morgen.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MadsMadsSkrevet 27/08-03 22:40 
MajorP >
Synes dog at Santos leverede et godt stykke arbejde da han kom ind!

Ja, det var da altid noget han scorede, men udover det så jeg bare noget klunten rundt i bolden.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MajorPMajorPSkrevet 27/08-03 22:41 
Giver RJK ret i at FCK var nogle idioter, at lade Rune gå! Rune og Myhre er nok de to bedste målmænd FCK har haft i umindelige tider.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
kooikkooikSkrevet 27/08-03 22:44 
Giver ikke MajorP ret i at Rune og Myhre har været de nok to bedst målmænd i FCK. MajorP har du glemt Karim Zaza at han har spillet for FCK???
MajorPMajorPSkrevet 27/08-03 22:44 
Teki -> Han havde mange gode træk - at han tabte bolden på en chance er en anden sag. Santos bliver en stor angriber! Beware bundby...Beware.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MajorPMajorPSkrevet 27/08-03 22:46 
kooik >
Giver ikke MajorP ret i at Rune og Myhre har været de nok to bedst målmænd i FCK. MajorP har du glemt Karim Zaza at han har spillet for FCK???

Glemt ham!? Har selv mødt Karim ved flere FckFc arrangementer - han er ikke glemt. Men han er ikke oppe på Rune og Myhre niveau IMO.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
ViolatorViolatorSkrevet 27/08-03 22:47 
Major P... Ja, Rangers har jo været hele 2 gange, undskyld, nu må det være 3 gange i CL, mens Rosenborg har deltaget 8 eller 9 gange! Jeg kan godt se at Rangers FC er klasser bedre! Endnu en fck-sandhed er født...
MadsMadsSkrevet 27/08-03 22:50, rettet 27/08-03 22:50 
MP -> Nej, det synes I vel ikke han er nu hvor han spiller for BIF, men i den virkelige verden, er han langt mere sikker mellem stængerne end de to nævnte.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
APHAPHSkrevet 27/08-03 22:52, rettet 27/08-03 22:53 
RJK-->
Pt vil jeg mene at Rosenborg og Rangers er omtrend lige gode. Helt sikkert er det ihvertfald at begge hold er langt fra fortidens styrke.

Rangers har de sidste par seasoner mistet mange bærende kræfter pga økonomiske problemer, især tabet af Amoruso+Numan og Niel McCain har været store tab for dem, og nu mister de formenligt også Barry Ferguson. Hvad angår Rosenborg så tror jeg der går et par år inden vi ser holdet får europæisk succes igen, pga de har et meget aldrende hold hvor næsten alle spiller er +30
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 27/08-03 22:52 
De sidste 2-3 år har han klart været den mest stabile målmand i dansk fodbold. Et bundniveau på højde med de fleste andres gennemsnitsniveau. Ingen tvivl om at han spillede middelmådigt i PS&E, men blomstrede op i OB.
RJKRJKSkrevet 27/08-03 22:53 
Karim Zaza var dårlig i FC København (nogen der kan huske en håndfuld vilde skovture?), hvilket blot bekræfter min "teori".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 27/08-03 22:54, rettet 27/08-03 22:55 
Teki >
MP -> Nej, det synes I vel ikke han er nu hvor han spiller for BIF, men i den virkelige verden, er han langt mere sikker mellem stængerne end de to nævnte.

Har intet med det at gøre... Zaza er en dygtig målmænd. Men at sige han er meget bedre end Myhre eller Rune er en stor løgn! Han var usikker i FCK, OB og er da blevet lidt bedre i bundby, ja!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
quadquadSkrevet 27/08-03 22:56 
RJK >
Karim Zaza var dårlig i FC København

Jeg synes at middelmådigt lød knap så hårdt ;p
MajorPMajorPSkrevet 27/08-03 22:56 
Violator >
Major P... Ja, Rangers har jo været hele 2 gange, undskyld, nu må det være 3 gange i CL, mens Rosenborg har deltaget 8 eller 9 gange! Jeg kan godt se at Rangers FC er klasser bedre! Endnu en fck-sandhed er født...

På det punkt bliver vi alligevel aldrig enige.
Hvilke stjerner har Rosenborg? Se på Rangers. De har Mols og de Boer f.eks.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
HardballerHardballerSkrevet 27/08-03 22:57 
HAHA FCK, learn :D Nu er jeg glad resten af måneden :)
APHAPHSkrevet 27/08-03 22:58 
Wagner >
RJK >
Karim Zaza var dårlig i FC København

Jeg synes at middelmådigt lød knap så hårdt ;p



men at kalde ham middelmådig er det ikke en løgn?:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 27/08-03 22:58 
Paasch >
Pt vil jeg mene at Rosenborg og Rangers er omtrend lige gode. Helt sikkert er det ihvertfald at begge hold er langt fra fortidens styrke.

Det jeg mener er, at 1) Rosenborgs storhedstid ikke ligger nær så langt tilbage som Rangers' og 2) Rosenborgs styrker gjorde dem langt stærkere internationalt, end Rangers' ditto gjorde dem.

Så kommer det selvfølgelig an på, hvad man mener med et "godt hold". Hvis du mener at forskellen på Rangers' og Rosenborgs præstationer i CL blot var held og uheld, så bliver vi ikke enige.

Traditionelt set er den britiske spillestil ikke holdbar på kontinentet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 27/08-03 23:00 
Hva snakker du om? Han har stået de 2 bedste år af sit liv de sidste par år i OB. Ingen tvivl om at han var den bedste målmand i DK også sidste sæson, hvor han da også de fleste steder fik den rette plads på "All-star holdet" - Hans niveau i BIF har indtil videre også været stabilt, desværre. At sige han var usikker i OB er helt galt. Har du nogensinde set en kamp med ham? Endsige set godt og set dem alle? Han har/havde godt og set aldrig en dårlig kamp og var klart, uden konkurrence, den mest stabile i dansk fodbold.
RJKRJKSkrevet 27/08-03 23:00 
MajorP >
Hvilke stjerner har Rosenborg?

Hvorfor i alverden skal "stjerner" rodes ind i det? Alle klubber kan købe fallerede stjerner (FC København og Glasgow Rangers er to af dem, der gør det...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 27/08-03 23:00 
Paasch >
Wagner >
RJK >
Karim Zaza var dårlig i FC København

Jeg synes at middelmådigt lød knap så hårdt ;p



men at kalde ham middelmådig er det ikke en løgn?:)



At fordreje sandheden lidt ;P
JinkJinkSkrevet 27/08-03 23:02 
Enig, Rosenborg er mindst ligeså gode eller bedre end Glasgow Rangers.

Zaza, var jo næsten en skandale i FCK! Han havde altid en trang til at løbe midt ud på banen og spille med.

Hvorfor beholdte de ikke Rune P??!
APHAPHSkrevet 27/08-03 23:02 
MajorP >
Hvilke stjerner har Rosenborg? Se på Rangers. De har Mols og de Boer f.eks.

Idag har Rosenborg da spiller som Hoftun, Ørjan Berg (kommende fck?), roar Strand og selvfølgelig spilleren som fck ALDRIG skulle have solgt nemlig Harald Martin Brattbakk
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 27/08-03 23:03 
Fordi klubber i dansk fodbold bare skal sælge de gode målmænd. OB har gjort det gange 3 nu. Og hver gang er der dukket en ny stjerne op.
JinkJinkSkrevet 27/08-03 23:05 
RJK >
Hvorfor i alverden skal "stjerner" rodes ind i det? Alle klubber kan købe fallerede stjerner (FC København og Glasgow Rangers er to af dem, der gør det...)

Hvem tænker du på, på FCKs hold?
68 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig